• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-45440000-3 – Фарбування та скління (Поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15 (літера А))

Категорія Замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.

Завершена

495 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 950.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 11:11 - 17.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: dfe1da5ff78047698d8dd332f2a87aeb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-002250-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Доброго дня, скарга у вкладенні!
Дата розгляду скарги: 20.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.08.2020 22:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2020 22:42
Дата виконання рішення Замовником: 15.09.2020 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.09.2020 № 16643-р/пк-пз тендерний комітет Офісу Генерального прокурора вирішив скасувати рішення від 27.07.2020 (протокол засідання тендерного комітету № 200) в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬППРОМ» за процедурою закупівлі ДК 021:2015-45440000-3 Фарбування та скління (Поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15 (літера А))
Автор: ТОВ "АЛЬППРОМ", Дмитрук Олександр Володимирович +380443313245 TENDER_ALPPROM@UKR.NET http://alpprom.com.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «АЛЬППРОМ» умовам тендерної документації.

Номер: 950393592c644c2fa68d0db9ef9c8cac
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-002250-a.b1
Назва: Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «АЛЬППРОМ» умовам тендерної документації.
Вимога:
ТОВ «АЛЬППРОМ» не погоджується з відхилення своєї тендерної пропозиції на підставі абзацу 2 п.2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вважаємо відхилення пропозиції з найнижчою ціною – неправомірним і таким, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. Стаття 1 частина 1 пункт 32 Закону визначають «тендерну пропозицію», як таку, що подається відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до статті 23 Закону частини 1: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Однак тендерна документація та технічна специфікація закупівлі «Поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15 (літера А), Код ДК021: 45440000-3 Фарбування та скління» не містить вимог, визначених як підстава відхилення пропозиції ТОВ «АЛЬППРОМ», у Протоколі №200 засідання тендерного комітету Офісу Генерального прокурора від 27 липня 2020 року. Таким чином, пропозиція ТОВ «АЛЬППРОМ» відповідає усім умовам тендерної документації та була неправомірно відхилена Замовником. Відповідно до статті 31 частини 2, інформація про відхилення тендерної пропозиції повинна містити посилання на відповідні умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають. Керуючись частиною 3 статті 31 Закону звертаємося до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «АЛЬППРОМ» умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, а саме: 1. Просимо зазначити пункти та/або абзаци тендерної документації та технічної специфікації, де зазначена умова «оздоблення фасаду необхідно виконати під наявну фактуру облицювання з гранітної плитки». 2. Просимо визначити відповідні умови тендерної документації, де саме вказується матеріал «гранітна плитка», зокрема і у вимогах технічної специфікації Додатку 4 тендерної документації, на які замовник посилається у протоколі. 3. Просимо надати для ознайомлення Довідку від 27.07.2020 №34/1/2-612ВН-20 за підписом начальника відділу капітального будівництва, поточного ремонту та технічного нагляду С. Шпитального у повному обсязі, для аргументації підстав відхилення, а також зазначити, яке відношення цей документ має до умов тендерної документації. Начальник відділу капітального будівництва, поточного ремонту та технічного нагляду управління комунально-експлуатаційного забезпечення та капітального будівництва мав би зазначити ці важливі умови закупівлі у технічній специфікації до проведення процедури торгів. Просимо надати відповідь з такою інформацією, у встановлений Законом термін, а саме: не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасником ТОВ «АЛЬППРОМ» за предметом закупівлі ДК 021:2015-45440000-3 - Фарбування та скління (Поточний ремонт фасаду адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15 (літера А)) запропоновано виконати ремонт облицювання стін фасаду керамічною плиткою. Відповідно до пунктів 16, 17, 18 технічної специфікації Додатку № 4 тендерної документації ремонт облицювання стін фасадів, цоколів і колон має здійснюватися окремими місцями. Зазначаємо, що виходячи з об’ємів робіт зазначених у наведеній технічній специфікації та визначення економічної класифікації виду ремонту як поточний зрозуміло, що ремонт фасаду виконується частково, зокрема окремими місцями. У зв’язку з чим, підбирати матеріальні ресурси в цьому випадку необхідно у відповідності до існуючого фасаду (як облицювання, так і штукатурення з фарбуванням), а саме: - фасад адміністративної будівлі на вул. Різницька, 13/15 (літера А) необхідно облицювати гранітною плиткою відповідно до існуючої. Варто відмітити, що керамічна плитка не являється аналогом гранітної плитки. Одночасно інформуємо, що граніт – одна з найміцніших гірських порід, і цим зумовлені високі експлуатаційні характеристики гранітної плитки. На відміну від керамічної плитки до переваг гранітної плитки можна віднести: міцність (гранітна плитка може витримати вагу понад 100 кг/м2); екологічність (граніт має природний радіоактивний фон); практичність (гранітна плитка не вбирає бруд і пил, тому її легко чистити); ударостійкість (гранітна плитка не розколюється при падінні); морозостійкість та водостійкість (граніт не піддається впливу природних факторів). Слід зазначити, що керамічна плитка має відповідні недоліки. Зокрема, паропроникність кераміки небагато чим відрізняється від нульової. У зв’язку з чим, облицювання фасаду керамічною плиткою означає, що волога з матеріалу стін випаровуватись через поверхню більше не буде. Звідси – більш швидке руйнування стін і погіршення теплоізоляції. Додатково повідомляємо, що фасад адміністративної будівлі з Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. Різницька, 13/15 (літера А), ремонт якого має здійснюватися окремими місцями, знаходиться в межах зору як з центрального входу так і з інших сторін будівлі. У зв’язку з чим, наочно вбачається, що оздоблення (окремими місцями) фасаду необхідно виконати під наявну фактуру облицювання з гранітної плитки (відповідність кольору, фактурі, розміру та якості). Додатки: зображення фасаду адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора на вул. Різницька, 13/15 (літера А) у форматі PDF – файл «фото фасаду.pdf»
Статус вимоги: Відхилено