• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системний блок

КП «Київкомунсервіс», вул.Кудрявська,23, м.Київ,ЄДРПОУ:33745659, Категорія - підприємство, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади, вид закупівлі - товар мова тендерної пропозиції - українська

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 10:54 - 16.07.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення Замовника

Номер: 94e31755b0df4dc8be58ecf0314bf78f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001117-b.a7
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС" (надалі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів оголошення №UA-2020-07-03-001117-b на закупівлю: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина). Замовником 30.07.2020 до системи електронних закупівель завантажено Протокол засідання тендерного комітету №102/20 ТК від 30.07.2020 відповідно до якого переможцем закупівлі визнано ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД". Скаржник не погоджується з вказаним рішенням Замовника, зважаючи на таке. Відповідно умов тендерної пропозиції предмет вказаної закупівлі становить системний блок у кількості 30 штук. Разом з тим, ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" у своїй тендерній пропозиції (Додаток №1.1.) запропоновано системний блок у кількості 30 штук, а також програмне забезпечення Microsoft Windows 10 Pro для системного блоку у кількості 30 штук. Тобто, учасник пропонує два окремі товари: системний блок та операційну систему, хоча операційна система не становить окремий предмет закупівлі. Фактично учасник запропонував товар у кількості 60 штук, а предмет закупівлі становить товар у кількості 30 штук. Згідно з Додатком 1.1. до Тендерної документації ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" запропоновано системні блоки у кількості 30 штук, а також програмне забезпечення Microsoft Windows 10 Pro для системного блоку у кількості 30 штук. Разом з тим, у графі ціна за одиницю з ПДВ зазначив загальну вартість без ПДВ. Тобто, ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" неправильно заповнив графу ціна за одиницю з ПДВ, адже вказав загальну вартість без ПДВ. Крім того, відповідно до Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ. Відповідно до даних з Реєстру платників ПДВ (посилання на сайті https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/pdv) ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" є платником ПДВ. Однак, у Додатку №1.1. ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" не здійснено нарахування ПДВ на запропоновану операційну систему, адже запропонував товар двома окремими позиціями з метою не нарахування ПДВ на запропоновану операційну систему. Учасник ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" відповідно до вимог тендерної документації повинен був запропонувати товар однією позицією, а саме: запропонувати системні блоки з встановленою операційною системною у кількості 30 штук та здійснити нарахування ПДВ. Так, відповідно до формули нарахування ПДВ, ПДВ розраховується наступним чином: Вартість без ПДВ X 20 / 100 Учасник ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" повинен був здійснити нарахування ПДВ таким чином: 298 020, 00 X 20 / 100 = 59 604 грн. 00 коп. Однак, ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" всупереч положенням чинного Податкового кодексу України та умов закупівлі, запропонував товар за двоми окремими позиціями (операційна система та системні блоки) та не здійснив нарахування ПДВ на запропоновану операційну систему Microsoft Windows 10 Pro, адже сума нарахованого ПДВ склала 36 240 грн. 00 коп. Разом з тим, ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" посилається на те, що відповідно до пункту 26-1 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2020 року для операцій з постачання програмної продукції тимчасово, з 01.01.2013 року до 01.01.2023 року, запроваджено пільговий режим оподаткування ПДВ, згідно з яким звільняються від оподаткування цим податком операції з постачання програмної продукції. Скаржник не погоджується з вказаною позицією, зважаючи на таке. Згідно з вимогами Додатку №4 кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Відповідно до умов тендерної пропозиції предмет вказаної закупівлі становить системний блок у кількості 30 штук. Тобто, Замовник проводив закупівлю системних блоків, які будуть постачатись разом з операційною системою, яка повинна бути встановлена, а не постачатись окремо. Згідно з Наказом Міністерства доходів та зборів України «Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо особливостей оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання програмної продукції» №536 від 07.10.2013 року (посилання https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0536810-13#Text) надано роз’яснення щодо оподаткування програмного забезпечення. Зокрема, вказане роз’яснення надано у відповіді на питання №6: «…Чи звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції, яка є невід'ємною складовою систем та/або устаткування/обладнання, що постачаються замовнику? Відповідь 6. Операції з постачання систем та/або устаткування/обладнання, невід'ємною складовою яких є програмна продукція, не віднесені до операцій з постачання товарів і послуг, до яких застосовуються податкові пільги з податку на додану вартість. Відповідно при здійсненні таких операцій платники податків зобов'язані здійснювати нарахування та сплату податку на додану вартість за такими операціями на загальних підставах, визначених для поставки товарів та послуг в Україні. Лише у випадку, якщо програмна продукція була поставлена підприємством постачальником/виконавцем робіт з побудови системи як окремий елемент поставки та на таку продукцію передано право власності (згідно договору про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності), то така операція звільняється від оподаткування податком на додану вартість як операція з постачання програмної продукції згідно з пунктом 26-1 підрозділу 2 розділу XX ПКУ…». Оскільки, предмет закупівлі передбачав закупівлю системних блоків з операційною системою, яка повинна бути встановлена в кількості 30 штук, учасник ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" був зобов’язаний здійснити нарахування ПДВ на запропоновану операційну систему. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом добросовісної конкуренції серед учасників. На нашу думку, унаслідок таких дій учасник ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" порушує вказаний принцип, адже свідомо шляхом не нарахування ПДВ, штучно занижує свою цінову пропозицію і як наслідок учасники закупівлі знаходяться не в рівних умовах. Згідно з ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Дата розгляду скарги: 17.08.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.08.2020 18:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.08.2020 20:55
Автор: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Андрей Зуб +380532642042, +380971674023, +380684745789, +380509760085 uditrade@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога відхилити пропозицію ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

Номер: 55bc9798ee474e198f7ed29e82bec017
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001117-b.c6
Назва: Вимога відхилити пропозицію ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
Вимога:
Шановний Замовнику!Замовником вимагалась материнська плата з одним портом PS/2 для клавіатури та одним портом PS/2 для миші, при цьому ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" запропонував материнську плату MSI Socket 1151 H310M PRO-VDH PLUS, яка згідно інформації на сайті виробника (https://ua.msi.com/Motherboard/H310M-PRO-VDH-PLUS), має лише один комбінований роз’єм PS/2, при цьому в пропозиції ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" не вказано про реалізацію другого порта PS/2 за допомогою перехідників або інших пристроїв. Крім того, що предмет вказаної закупівлі становить системний блок у кількості 30 штук. Разом з тим, ТОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД» надано тендерну пропозицію Додаток №1 в якій учасником запропоновано системний блок та операційну систему Microsoft. Тобто, учасник фактично пропонує два окремі товари: системний блок та операційну систему, хоча операційна система не становить окремий предмет закупівлі. Фактично учасник запропонував товар у кількості 60 штук, а предмет закупівлі становить товар у кількості 30 штук.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оскарження процедур закупівлі здійснюється у порядку, встановленому статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування дискваліфікації

Номер: 18ae3541b78541a9b4b23ecdf709c2c5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001117-b.b5
Назва: Скасування дискваліфікації
Вимога:
До уваги замовника, згідно статуту ТОВ "ІТ-Блок" право підпису має директор Перегон Сергій Васильович. Також просимо замовника звернути увагу на наступні файли, згідно з якими просимо визнати дискваліфікацію неправомірною: "IT-Blok загальна інформація.pdf" та "Згода на підписання договору.pdf" Наполягаємо детальніше ознайомитися з УСІМА документами ТОВ "ІТ-Блок"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу надання учасниками,зокрема: довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб) ТОВ "ІТ-БЛОК" не надано довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що довідка про відсутність/наявність статутних обмежень не є документом, що підтверджує право на підписання документів тендерної документації та/чи договору.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скасування дискваліфікації

Номер: 7049b083bfc249c581ee02694ed9f6df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001117-b.b4
Назва: Скасування дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник, ТОВ "ІТ-Блок" просить Вас ретельніше передивитись всю документацію. І повідомляє, що Довідки в довільній формі - це не є довідка саме за додатком. Отже підтвердження кваліфікації учасника відповідає повністю. Наприклад ТОВ "ІТ-БЛОК" не надано інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля, але в тендерній документації присутній сертифікат ISO 14001:2015, який можливо Ви не помітили, як і інші документи. Прошу Вас діяти згідно Закону про публічні закупівлі, інакше ми змушені будемо подати скаргу до органу оскарження - Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ТОВ "ІТ-БЛОК" не надано інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля, яка вимагалася у форматі довідки в довільній формі додатково до вимоги про надання копії сертифікату ISO 14001:2015. Додатково повідомляємо, що ТОВ "ІТ-БЛОК" не надано ще ряд документів, що вимагалися тендерною документацією.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Відмінити дискваліфікацію

Номер: 1443988ea6674e6296ffd110a316bca4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001117-b.b3
Назва: Відмінити дискваліфікацію
Вимога:
ТОВ "ІТ Блок" повідомляє, що надало файл специфікації "Специфікація IT BLOK G5420-W10 Бізнес.pdf", в якому перераховані детально всі комплектуючі, які вимогав замовник. Тому збіг, згідно додатку 4 тендерної документації є 100%. Також у файлі "авторизаційний лист.pdf" є підтвердження що до того, що Операційна система, яка буде встановлена на системний блок, згідно специфікації буде куплена у офіційного постачальника продукції Майкрософт. Довідок, що до партнерства компанія Майкрософт не надає, але ви маєте змогу перевірити партнерство нашої компанії за номером, вказаним у файлі "Microsoft Partner IT.pdf" Згідно закону Украины від 19.09.2019 р. № 114-IX, ТОВ "ІТ-Блок" має 24 години на виправлення помилок. Отже Додаток 4, за Вашими вимогами дозавантажений, файли роз'яснені.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Додатком 4 до тендерної документації чітко встановлено вимогу: «Даний додаток обов’язково подається Учасником у складі тендерної пропозиції з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки (подається без відбитку печатки, у разі якщо учасник, здійснює діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)». ТОВ "ІТ-БЛОК" не надано: - документ, оформлений згідно Додатку 4 до тендерної документації. Вимогу щодо надання офіційного листа від корпорації Майкрософт про підтвердження статусу партнера Майкрософт, у зв’язку з неможливістю отримання такого, ТОВ "ІТ-БЛОК" не оскаржувало, як і відсутні будь-які звернення до Замовника з цього приводу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: cb392656bdfb4f688fa176cc0a535915
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001117-b.b2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
ТОВ "ІТ Блок" повідомляє, що надало файл специфікації "Специфікація IT BLOK G5420-W10 Бізнес.pdf", в якому перераховані детально всі комплектуючі, які вимогав замовник. Тому збіг, згідно додатку 4 тендерної документації є 100%. Також у файлі "авторизаційний лист.pdf" є підтвердження що до того, що Операційна система, яка буде встановлена на системний блок, згідно специфікації буде куплена у офіційного постачальника продукції Майкрософт. Довідок, що до партнерства компанія Майкрософт не надає, але ви маєте змогу перевірити партнерство нашої компанії за номером, вказаним у файлі "Microsoft Partner IT.pdf" Згідно закону Украины від 19.09.2019 р. № 114-IX, ТОВ "ІТ-Блок" має 24 години на виправлення помилок. Отже Додаток 4, за Вашими вимогами дозавантажений, файли роз'яснені.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу надання учасниками,зокрема: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації ТОВ "ІТ-БЛОК" не надано: - документ, оформлений згідно Додатку 4 до тендерної документації, - офіційний лист від корпорації Майкрософт про підтвердження статусу партнера Майкрософт - Згідно частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі»: - «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: - 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; - 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю». Відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІТ-БЛОК" не пов’язане з підтвердженням відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону чи підтвердженням права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а тому вимога про усунення невідповідностей була б безпідставною.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 990ae68dec374f10b7944d751be92bee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001117-b.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: До тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено