• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 10:56 - 15.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про усунення порушень у сфері публічних закупівель під час розгляду пропозицій учасників

Номер: 328f903a3cac4b93abaa2c5d1f8f2883
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-000626-c.a3
Назва: Скарга про усунення порушень у сфері публічних закупівель під час розгляду пропозицій учасників
Скарга:
СКАРГА 03 липня 2020 року Виконавчим комітетом Молочанської міської ради (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-07-03-000626-c оголошено відкриті торги «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області ДК 021:2015 – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ-ТРАНС» (надалі – Скаржник) прийняло участь у закупівлі та подало свою тендерну пропозицію (надалі – ТП) у строки визначені згідно оголошення про проведення закупівлі та вимог тендерної документації (надалі - ТП) Замовника. Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій у тендері прийняли участь наступні учасники: - ТОВ «УНІВЕРСАЛ ГРУП УНВ» - остаточна вартість пропозиції 699 999,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД» - остаточна вартість пропозиції 719 990,00 грн. з ПДВ; - ТОВ «ВІАСПЕЦБУД» - остаточна вартість пропозиції 760 000,00 грн. з ПДВ; - Скаржник - остаточна вартість пропозиції 819 360,00 грн. з ПДВ; ТОВ «ТОПАЛЬЯНСБУД» - остаточна вартість пропозиції 820 000,00 грн. з ПДВ. Рішенням уповноваженої особи Замовника – протоколом розгляду від 07.08.2020 № 144 тендерна пропозиція Скаржника відхилена з підстав її невідповідності вимогам тендерної документації, а саме завантажений в електронну систему закупівель «Проект договору» не містить додатку 2 «Календарний графік», що не дає змоги Замовнику зрозуміти коли учасник планує розпочати та закінчити виконання послуги. Не погоджуючись із спірним рішенням Скаржником подано Вимогу UA-2020-07-03-000626-c.b2 про усунення порушення законодавства про публічні закупівлі про розгляді пропозицій учасників, яку Замовник відхилив, мотивуючи наступним: «Замовник не розуміє коли учасник планує розпочати виконання послуги. Так як ремонт доріг залежить від погодних умов для замовника важливо розуміти коли почнеться виконання даної послуги, тому інформація яка надається учасником в даному додатку до проекту договору вкрай важлива для замовника». Скаржник, вважає рішення Замовника таким що суперечить вимогам Закону та порушує основний принцип здійснення публічних закупівель, визначений ст. 5 Закону –об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати ТОВ " ЮНІЯ-ТРАНС" не погоджується з даним рішенням вважає його не об’єктивним та упередженим по відношенню до нього з огляду на наступне. Згідно вимог тендерної документації, а саме, п.3 розділу 4 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником визначено проект договору про закупівлю подається Замовником в окремому файлі. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричинять наступне відхилення такої пропозиції. Разом із цим тендерна документація, а саме, п. 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовника містить пряму вказівку про дотримання Замовником всіх принципів, визначених статтею 5 Закону при розгляді пропозицій учасників та не відхилення пропозицій через відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" в наявності «Проект договору» згідно Додатку 8 до тендерної документації, що у повному обсязі відповідає вимогам Замовника. Додаток 8 Документації містить проект договору, у пункті 13.1 якого зазначено: «13.1. Невід'ємною частиною цього Договору є додатки до нього:Додаток 1 – Договірна ціна, Додаток 2 – Календарний графік надання послуг». Слід зазначити, що договірна ціна додаток 1 та календарний графік додаток 2 є невід'ємною частиною саме договору, а не проекту договору. Вважаємо що тендерна пропозиція Скаржника, за наявності у її складі проект договору відповідала вимогам тендерної документації Замовника в цій частині, а відтак у Замовника відсутні підстави для відхилення. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" в наявності ЛИСТ-ЗГОДА з проектом договору від «17» липня 2020р. № 16/UA-2020-07-03-000626-c, яким гарантується виконання зобов’язань за ним та підписання на умовах, викладених в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ та ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (технічне завдання) «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області» ДК 021:2015 – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яким підтверджено технічні вимоги Замовника до предмету закупівлі та погоджено Термін надання послуг: Строк надання послуг передбачається до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного їх виконання. За наявністю даних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" Замовник мав зрозуміти коли учасник планує розпочати та закінчити виконання послуги, проте, в порушення принципів здійснення публічних закупівель, Замовником відхилена тендерна пропозиція ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС". Таким чином, вимагаємо скасування рішення – Протокол від 07.08.2020 № 144 та прийняття рішення про визначення ТП ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» переможцем у закупівлі. Підсумовуючи вищевикладене, Скаржник вважає, що Замовник неправомірно дискваліфікував його Пропозицію. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси Скаржника Спірне Рішення Замовника Протокол розгляду від 07.08.2020 № 144 (неправомірне відхилення ТП Скаржника, яка повністю відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника) суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та, як наслідок, порушують права і законні інтереси Скаржника, так як його пропозиція відповідає умовам закупівлі. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, Замовник порушив законні інтереси (права) Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, а також порушив право Скаржника на визначення переможцем його тендерної пропозиції. Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом: - зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Протокол розгляду від 07.08.2020 № 144); - зобов’язання Замовника повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Скаржника та визначити його тендерну пропозицію переможцем у даній закупівлі. Правова позиція Скаржника підтверджується практикою розгляду скарг Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наводимо перелік рішень: 1. Рішення № 9928- р/пк-пз від 23.07.2019 у закупівлі номер UA-2019-05-21-001751-c. Враховуючи викладене вище, керуючись та на підставі статті 18 Закону, Скаржник – ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» просить Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника - Виконавчий комітет Молочанської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме, Протокол розгляду від 07.08.2020 № 144 у закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області ДК 021:2015 – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». 3. Зобов’язати Замовника - Виконавчий комітет Молочанської міської ради повернути на кваліфікацію тендерну пропозицію Скаржника у процедурі закупівлі у закупівлі № UA-2019-08-30-000669-c «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області ДК 021:2015 – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Дата розгляду скарги: 28.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2020 22:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.09.2020 20:44
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2020 09:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою виконання рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.09.2020 року №17097-р/пк-пз, замовником скасовано рішення уповноваженої особи від 07.08.2020 року № 144 про відхилення тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНІЯ-ТРАНС" на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законо-давства щодо процедури закупівлі "Відкриті торги" щодо закупівлі послуги за ДК 021:2015 "ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК", КОД СРV 45230000-8 — Будівництво трубоп-роводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирі-внювання поверхонь (ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області), повернуто учасника товариства з обмеженою відповідальністю "ЮНІЯ-ТРАНС" на стадію кваліфікації учасника, а після детального розгляду тендерної пропозиції учасника, його визначено переможцем.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС", Беденко Олександр 380673880359 yunia_trans@Ukr.Net
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушення законодавства про публічні закупівлі про розгляді пропозицій учасників

Номер: b1a7b2d9d66547e68aab16569f368a29
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-000626-c.b2
Назва: Вимога про усунення порушення законодавства про публічні закупівлі про розгляді пропозицій учасників
Вимога:
Повідомляємо про виявлене порушення з боку Замовника при розгляді пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС", яке призвело до порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не дотримання принципу здійснення закупівель - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, прийняття незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС". Рішенням уповноваженої особи Замовника – протоколом від 07.08.2020 № 144 тендерна пропозиція ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" відхилена з підстав її невідповідності вимогам тендерної документації, а саме завантажений в електронну систему закупівель «Проект договору» не містить додатку 2 «Календарний графік», що не дає змоги Замовнику зрозуміти коли учасник планує розпочати та закінчити виконання послуги. ТОВ " ЮНІЯ-ТРАНС" не погоджується з даним рішенням вважає його не об’єктивним та упередженим по відношенню до нього з огляду на наступне. Згідно вимог тендерної документації, а саме, п.3 розділу 4 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником визначено проект договору про закупівлю подається Замовником в окремому файлі. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в односторонньому порядку учасником торгів, спричинять наступне відхилення такої пропозиції. Разом із цим тендерна документація, а саме, п. 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Замовника містить пряму вказівку про дотримання Замовником всіх принципів, визначених статтею 5 Закону при розгляді пропозицій учасників та не відхилення пропозицій через відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" в наявності «Проект договору» згідно Додатку 8 до тендерної документації, що у повному обсязі відповідає вимогам Замовника Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" в наявності ЛИСТ-ЗГОДА з проектом договору від «17» липня 2020р. № 16/UA-2020-07-03-000626-c, яким гарантується виконання зобов’язань за ним та підписання на умовах, викладених в ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ та ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (технічне завдання) «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області» ДК 021:2015 – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яким підтверджено технічні вимоги Замовника до предмету закупівлі та погоджено Термін надання послуг: Строк надання послуг передбачається до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного їх виконання. За наявністю даних документів у складі тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС" Замовник мав зрозуміти коли учасник планує розпочати та закінчити виконання послуги, проте, в порушення принципів здійснення публічних закупівель, Замовником відхилена тендерна пропозиція ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС". Враховуючи викладене, ТП ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» була неправомірна відхилена. Права ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» можуть бути захищені направленням Вимоги про скасування рішення – Протокол від 03.08.2020 № 16. Таким чином, вимагаємо скасування рішення – Протокол від 07.08.2020 № 144 та прийняття рішення про визначення ТП ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» переможцем у закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду даної вимоги необхідно надати відповідь такого змісту: Так Вами вірно вказано, що згідно вимог тендерної документації, а саме: п.3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» проект договору про закупівлю подається Замовником в окремому файлі. Неподання учасником у складі пропозиції проекту договору або зміна його умов в однос-торонньому порядку учасником торгів, спричинять наступне відхилення такої пропозиції. Замовником дана вимога тендерної документації повністю виконано, шляхом надання проекту договору в окремому файлі «Договір.docx», в якому на 11 сторінці знаходиться Додаток 2 до договору про закупівлю послуг «Календарний графік надання послуги ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області», який являється невід’ємною частиною проекту договору (відповідно до п.13.1 проекту Договору). Також тендерна документація містить п. 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», в якому вказано, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, та замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок, наприклад: за відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції. Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати проект Договору, заповне-ним, підписаним та завіреним печаткою (в разі її використання) з боку учасника (додаток № 8). В тендерній пропозиції учасник надав проект Договору не в повному обсязі, відсутній Додаток 2 до договору про закупівлю послуг «Календарний графік надання пос-луги ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області», який являється невід’ємною частиною проекту договору. Тобто учасник змінив проект договору в односторонньому порядку, виключивши Додаток 2 до договору про закупівлю послуг з проекту договору. Інформація, яку необхідно було зазначити в Додаток 2 до договору про закупівлю послуг не міститься в жодних документах тендерної пропозиції учасника, крім наданої учасником ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (технічне завдання) «ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного ремонту дороги по вул. Шевченка в м.Молочанськ Токмацького района, Запорізької області» ДК 021:2015 – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, якою підтверджено технічні вимоги Замовника до предмету закупівлі та погоджено Термін надання послуг: Строк надання послуг передбачається до 31.12.2020 року, але в будь-якому випадку до повного їх виконання. Але відповідно до цієї інформації замовник не розуміє коли учасник планує розпочати виконання послуги. Так як ремонт доріг залежить від погодних умов для замовника важливо розуміти коли почнеться виконання даної послуги, тому інформація яка надається учасником в даному додатку до проекту договору вкрай важлива для замовника. Враховуючи вище викладене при розгляді пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" відсутнє порушення з боку Замовника, яке б призвело до порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не дотримання принципу здійснення закупівель - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, прийняття незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЮНІЯ-ТРАНС".
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення Замовником порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду пропозицій учасників

Номер: f6043da57ff143e9b0d2e1e41523eda6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-000626-c.b1
Назва: Вимога про усунення Замовником порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду пропозицій учасників
Вимога:
Повідомляємо про виявлене порушення з боку Замовника при розгляді пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД", яке призвело до порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не дотримання принципу здійснення закупівель - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, прийняття незаконного рішення про визначення переможцем у закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД". Так, згідно пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації визначено вимогу надання в разі використання орендованої техніки копій документів, що підтверджують право власності орендодавця на зазначену техніку. Переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД" на виконання вищевказаної вимоги надано договір суборенди транспортних засобів від 15.02.2020 №2020/10/07, укладений з ТОВ «Капітал Строй Інвест». Поряд з цим, в тендерній пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД" містяться свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, власником яких є фізичні особи Погосян Геворг Ашотович, Мхоян Арутюн Урішанович, Шаркун Богдан Володимирович, які відповідають умовам договору, проте не належать ТОВ «Капітал Строй Інвест». Таким чином, тендерна пропозиція переможця ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД" не відповідає вимогам пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, в частині підтвердження права власності орендодавця на зазначену техніку та повинна бути відхилена. Прийняття незаконного рішення з визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД" порушує права та законні інтереси товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ-ТРАНС». Вимагаємо усунути порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА АЙРОНБУД" та відхилити його пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду даної вимоги надаємо відповідь наступного змісту: Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації «Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази» Замовник від Учасників вимагав по орендованому або залученому обладнанню (машинам та механізмам) надати у складі пропозиції наступні документи: - копію відповідного договору (договору оренди обладнання (машин та механізмів), договору про співпрацю щодо експлуатації обладнання (машин та механізмів), договору користування обладнанням (машинами та механізмами), договору про надання послуг обладнання (машин та механізмів), тощо); - копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов’язковій державній реєстрації): - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, копії інвентарних карток обліку об’єкта основних засобів від Власника або Орендаря. В тендерній документації, як бачимо, відсутня жодна вимога Замовника до Учасників щодо надання в разі використання орендованого або залученого обладнання (машин та механізмів) копії документів, що підтверджують право власності субпідрядника на зазначене обладнання (машин та механізмів).
Статус вимоги: Не задоволено