• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі (Меблі)

Торги відмінено

4 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 41 500.00 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 10:08 - 30.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: d5940dc64da44708b1812ca9b28b72a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c9
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити із Тендерної документації протиправну, незаконну вимогу, яка обмежує коло учасників закупівлі, а саме вимогу про надання учасником: «Копії сертифікату відповідності УкрСЕПРО по ДСТУ ГОСТ 16371:2016; 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на всю продукцію власного виробництва що пропонується до закупівлі». Частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом із тим, наведена вище вимога є відкрито дискримінаційною. З 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10.05.93р. З цього часу скасована обов’язковість сертифікації продукції. Зауважимо, що відповідно до ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено принцип добровільності сертифікації. При цьому, чинне законодавство не вимагає від виробників меблів в обов’язковому порядку проходити сертифікацію, в тому числі на конкретний перелік меблів за предметом закупівлі, який визначено Замовником в тендерній документації. Окремо звертаємо Вашу увагу, що ДСТУ ГОСТ 19917:2016 - це стандарт на Меблі для сидіння та лежання. Загальні технічні умови, а ДСТУ ГОСТ 22046:2004 це стандарт - Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови. Отже, ДСТУ ГОСТ 19917:2016 , 22046:2004 не мають жодного відношення до предмету закупівлі, а тому абсолютно безпідставно включені Замовником до умов Тендерної документації. Також, вимога щодо надання сертифікату на «продукцію власного виробництва» є дискримінаційною. Така умова позбавляє учасників - не виробників товару можливості прийняти участь в закупівлі. Крім того, вимагаємо привести умови Тендерної документації щодо технічних вимог до предмета закупівлі і документів, що підтверджують відповідність таким вимогам, у відповідність до положень ч. 5, 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі не задоволення даної вимоги, змушені будемо звертатись із відповідною скаргою до Органу оскарження в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково зауважимо, що ч. 1 ст. 164-14 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність для членів тендерного комітету за складення тендерної документації не у відповідності із вимогами закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Сертифікат відповідності УкрСЕПРО не є обов’язковим, але його наявність свідчить про якість товару. Також цей сертифікат свідчить, що товари пройшли випробування і відповідають заявленим параметрам.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 8ca4a68716254d8db76001249fdfc295
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c8
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити із Тендерної документації протиправну, незаконну вимогу, яка обмежує коло учасників закупівлі, а саме вимогу про надання учасником: «Копії сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій, медичних установ та учбових закладів, включаючи витяжні шафи та обладнання як основний вид діяльності». Частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом із тим, наведена вище вимога є відкрито дискримінаційною. Ми, як потенційний учасник даної закупівлі, є виробником меблів та маємо відповідний сертифікат на систему управління якістю, проте не на такі деталізовані види діяльності із виготовлення лабораторних та медичних меблів. З цього приводу зазначимо наступне. З 01 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» №46-93 від 10.05.93р. З цього часу скасована обов’язковість сертифікації продукції. Зауважимо, що відповідно до ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено принцип добровільності сертифікації. При цьому, чинне законодавство не вимагає від виробників меблів в обов’язковому порядку проходити сертифікацію на систему управління якістю, в тому числі за галузями, визначеними Замовником в тендерній документації. Також, змістом ДСТУ ISO 9001:2015 передбачено саме можливість його застосування виробниками, але не обов’язковість. Таким чином, вимогам про надання сертифікату ISO 9001:2015, що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій, медичних установ та учбових закладів, включаючи витяжні шафи та обладнання як основний вид діяльності, протирічить умовам чинного законодавства з питань публічних закупівель. Зазначене підтверджується відповідною практикою АМКУ та судовою практикою. Так, Апеляційний адміністративний суд у справі № 826/15639/17 дійшов до наступної позиції: «відсутність сертифікаційних документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації». З урахуванням викладеного, просимо виключити із Тендерної документації дискримінаційну вимогу про надання копії сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує САМЕ розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій, медичних установ та учбових закладів, включаючи витяжні шафи та обладнання як основний вид діяльності. В іншому випадку змушені будемо захищати свої права, як учасника закупівлі, та оскаржувати дискримінаційні умови тендерної документації, в порядку визначеному ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому, рішення органу оскарження, яке міститиме посилання на протиправні та дискримінаційні вимоги тендерної документації, буде підставою для притягнення членів тендерного комітету Замовника до відповідальності за ст. 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Міжнародний Стандарт ISO 9001: 2015 встановлює вимоги до системи менеджменту якості підприємства. Предметом закупівлі є меблі в медичну установу. Тому учасник має надати сертифікат ISO 9001:2015, що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для лабораторій та медичних установ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: d36e942fc2464ba08a7714064ddc167b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c7
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити із Тендерної документації протиправну, незаконну вимогу, яка обмежує коло учасників закупівлі, а саме вимогу про надання учасником: «Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію власного виробництва що пропонується до закупівлі». Частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом із тим, наведена вище вимога є відкрито дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію в закупівлі. З урахуванням положень ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», меблі за предметом закупівлі не належать до об’єктів, які в обов’язковому порядку підлягають санітарно-епідеміологічній експертизі. Також, вимога щодо надання висновку ДСЕЕ на «продукцію власного виробництва» є дискримінаційною. Така умова позбавляє учасників - не виробників товару можливості прийняти участь в закупівлі. Крім того, вимагаємо привести умови Тендерної документації щодо технічних вимог до предмета закупівлі (в т.ч. санітарні вимоги) і документів, що підтверджують відповідність таким вимогам, у відповідність до положень ч. 5, 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі не задоволення даної вимоги, змушені будемо звертатись із відповідною скаргою до Органу оскарження в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково зауважимо, що ч. 1 ст. 164-14 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність для членів тендерного комітету за складення тендерної документації не у відповідності із вимогами закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію свідчить про те, що за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи меблів для обладнання лабораторій та медичних установ відповідають встановленим медичним критеріям безпеки/показникам: Міграція хімічних речовин в атмосферне повітря (ДР, небільше, мг/м3): формальдегіду – 0,003; аміаку – 0,04; метанолу – 0,5; рівень запаху – 2 бали відповідно до Державних санітарних норм та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у виробництві меблів. Гігієнічні вимоги затверджені Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 29.12.2012 року №1139 та Інструкції 6035.А-91. Ефективна питома активність природних радіонуклідів – не більше 370 Бк/кг відповідно до НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України.Державні гігієнічні нормативи». Меблі, які мають данний висновок відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані у заявленій сфері застосування.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 1965a3b7854e47848771a0afb8ca6826
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c6
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити із Тендерної документації протиправну, незаконну вимогу, яка обмежує коло учасників закупівлі, а саме вимогу щодо гарантії забезпечення виконання договору: «4. Текст банківської гарантії не може містити: умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання». Згідно пунктів 36, 37 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, Банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення. Банк-гарант (резидент) надсилає копію вимоги, що становить належне представлення, принципалу (разом із копіями документів, якими вона супроводжувалася, якщо подання таких документів передбачалось умовами гарантії). Банк-гарант (резидент) сплачує кошти бенефіціару за гарантією в разі отримання вимоги, що становить належне представлення. Також, згідно пункту 3 вказаного Положення вимога – це лист або повідомлення з вимогою до банку-гаранта/банку-контргаранта сплатити кошти за гарантією/контргарантією. Вимога за гарантією складається бенефіціаром і подається у довільній формі, якщо інше не визначено умовами гарантії (у якій має зазначатися, у чому полягає порушення принципалом базових відносин, забезпечених гарантією), або надсилається у формі повідомлення банку-гаранту. Таким чином, умови банківської гарантії згідно чинного законодавства обов’язково мають передбачати надання Бенефіціаром ВИМОГИ, оформленої у вигляд документу (паперового або електронного), яка в тому числі має містити обґрунтовану інформацію про порушення принципалом своїх зобов’язань. З урахуванням викладеного, просимо внести зміни до умов Тендерної документації в цій частині та привести їх у відповідність до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В умовах Тендерної документації вказано про те що, банківська гарантії не може містити: умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання». Відповідна вимога не суперечить чинному законодавству та встановлена Замовником для забезпечення своєчасного здійснення виплати у випадку настання підстави для звернення за гарантією. Тендерної документацією передбачено складання бенефіціаором вимоги згідно пункту 6.1 Розділу VI Тендерної документації Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та згідно п.п.3 п.6.3- Обов’язок банка сплатити повну суму договірного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на невиконання або неналежне виконання Принципалом взятих на себе зобов’язань за договором закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 769a94e8968741d5aa8b9077dbd2774c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c5
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити із Тендерної документації протиправну, незаконну вимогу, яка обмежує коло учасників закупівлі, а саме вимогу щодо подання учасником електронної банківської гарантії, засвідченої «електронним цифровим підписом уповноваженої особи банку». Так, Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність ще 07.11.2018 року. При цьому, чинний нині Закон України «Про електронні довірчі послуги» вводить поняття кваліфікованого електронного підпису. Таким чином, у разі якщо обслуговуючий банк учасника використовує КЕП (кваліфікований електронний підпис) при видачі електронних банківських гарантій, учасник не зможе виконати вимоги Тендерної документації щодо подання гарантії, засвідченої ЕЦП. Зокрема, наш обслуговуючий банк засвідчує електронні банківські гарантії КЕПоп уповноваженої особи. Просимо, виключити означену вище дискримінаційну вимогу або доповнити пункт щодо порядку подачі тендерного забезпечення умовами щодо можливості засвідчення гарантії КЕП уповноваженої особи банку-гаранта.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 5 Розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону про ЕДП Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 0eebc5cb128642dd952f054dc21e0d17
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c4
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо виключити із Тендерної документації протиправну, незаконні вимоги, а саме: «1.2. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку* учасника»; «Усі документи як завантаженні файли, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій передбачено тендерною документацією) документів у вигляді електронного (их) файлів у форматі **.pdf». Частиною 3 статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Згідно ч. 5 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовникам ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Ми, як потенційний учасник закупівлі, маємо намір подавати документи у складі тендерної пропозиції із дотриманням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме надавати електронні документи. При цьому, вимога про засвідчення документу підписом та печаткою не відповідає вимогам законодавства та порушує наші права, як учасника закупівлі. Додатково зауважимо, що ч.1 ст.164-14 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність для членів тендерного комітету за складення тендерної документації не у відповідності із вимогами закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Визначення поняття “електронний документ” наведено в статті 5 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. В тендерній документації не міститься вимоги засвідчення печаткою та підписом уповноваженої особи учасника документів які є електронними документами в розумінні Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 48bbcd799724495d9cc19e5fe9305844
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c3
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! З метою забезпечення дотримання принципів публічних закупівель, розширення кола учасників закупівлі та збільшення конкуренції на закупівлі, просимо внести наступні зміни до Тендерної документації. Так, пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. Разом із тим, згідно ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, з урахуванням подання учасниками документів пропозиції в електронному вигляді, вимога про надання реєстру документів із зазначенням в тому числі сторінок документів пропозиції не відповідає чинному законодавству. Дана вимога була актуальною за часів здійснення державних закупівель, на які пропозиції надавались учасниками в паперовому вигляді. Просимо видалити із Тендерної документації означену вище вимогу. Зауважимо також, що оформлення реєстру із помилкою або неправильним зазначенням сторінок учасником буде лише формальною помилкою, яка жодним чином не спливає на зміст тендерної пропозиції учасника. При цьому, ч.1 ст.164-14 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність для членів тендерного комітету за складення тендерної документації не у відповідності із вимогами закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога надати реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції ніяким чином не суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених в Статті 5. Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: 263840463ccf419a89b31b3cdeec9d8a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c2
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! З метою забезпечення дотримання принципів публічних закупівель, розширення кола учасників закупівлі та збільшення конкуренції на закупівлі, просимо внести наступні зміни до Тендерної документації. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 5) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ПРОТЕ, ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник НЕ МАЄ ПРАВА вимагати в тендерній документації Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оскільки всю інформацію щодо учасника Замовник може самостійно перевірити у відповідному відкритому державному реєстрі. З урахуванням викладеного, просимо виключити дану протиправну вимогу із Тендерної документації. Додатково зауважимо, що ч. 1 ст. 164-14 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність для членів тендерного комітету за складення тендерної документації не у відповідності із вимогами закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій ніяким чином не суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених в Статті 5. Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника

Номер: ad8a3f994122498f82b7e503ee2ee68a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-001272-a.c1
Назва: Незаконні та дискримінаційні вимоги Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! З метою забезпечення дотримання принципів публічних закупівель, розширення кола учасників закупівлі та збільшення конкуренції на закупівлі, просимо внести наступні зміни до Тендерної документації. Пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 1) заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, у двох примірниках (один – із заповненням/зазначенням цінових показників, другий – без зазначення/заповнення цінових показників). Дана закупівля здійснюється за процедурою відкритих торгів із додатковою публікацією оголошення англійською мовою (європорогова закупівля), а тому розкриття цінових пропозицій учасників закупівлі до аукціону на етапі прекваліфікації буде порушенням принципів здійснення публічних закупівель, що матиме наслідком відміну закупівлі. Вказана ситуація неодноразово була предметом розгляду органу оскарження, який виносив рішення із вимогою до замовника відмінити закупівлю. Зазначена практика підтримується і судовими органами, в тому числі Верховним Судом України (постанова ВС від 17.10.2018 № 826/11824/17, постанова ВС від 17.12.2018 № 826/19993/16). З метою попередження зриву закупівлі та встановлення контролюючими органами порушення порядку здійснення публічних закупівель, просимо Тендерний комітет видалити із Тендерної документації зазначену вище протиправну вимогу. Додатково зауважимо, що ч. 1 ст. 164-14 КУпАП встановлено адміністративну відповідальність для членів тендерного комітету за складення тендерної документації не у відповідності із вимогами закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації із заповненням/зазначенням цінових показників, учаснику необхідно подати на майданчику як «Цінову інформацію. Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації без зазначення/заповнення цінових показників, учаснику необхідно подати на майданчик в частині тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2020 10:18