-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень майстерні в комунальному закладі "Навчально-виховне об’єднання "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №16 - дитячий юнацький центр "Лідер" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області", за адресою: пров. Фортечний, 7, м.Кропивницький (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи).
Торги відмінено
7 449 206.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 74 492.07 UAH
мін. крок: 1% або 74 492.07 UAH
Період оскарження:
03.07.2020 08:56 - 16.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на не правомірні дії тендерного комітету прийняті за результатами розгляду тендерних пропозиції
Номер:
9a01d6507b7d47bd82493238fec559e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-000375-a.a4
Назва:
Скарга на не правомірні дії тендерного комітету прийняті за результатами розгляду тендерних пропозиції
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю підприємство"АРТАЛЕКС" (далі по тексту – Скаржник) приймало участь у відкритих торгах на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщень майстерні в комунальному закладі "Навчально-виховне об’єднання "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №16 - дитячий юнацький центр "Лідер" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області", за адресою: пров. Фортечний, 7, м. Кропивницький» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-000375-a.
За результатами аукціону, що відбувся 21 липня 2020 року наша пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною.
27 липня 2020 року замовником була відхилена наша тендерна пропозиція,що відображено у протоколі розгляду тендерних пропозицій на підставі ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи пояснення замовника та норми Закону вважаємо, що відхилення нашої тендерної пропозиції відбулося з порушенням норм Закону, у тому числі ст. 1, 5,26, 31 та інших статей Закону та рішення замовника є неправомірним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.PDF 06.08.2020 09:57
- Скарга до АМКУ.doc 06.08.2020 14:49
- Рішення від 10.08.2020№15253+лист замовнику.pdf 11.08.2020 11:20
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 19.08.2020№12853.pdf 20.08.2020 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2020№16533.pdf 03.09.2020 20:12
- рішення від 02.09.2020№16533.pdf 07.09.2020 15:31
- Пояснення.pdf 13.08.2020 15:46
- Пояснення.doc 13.08.2020 15:46
- протокол скасування рішення.pdf 11.09.2020 14:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2020 10:58
Дата розгляду скарги:
19.08.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2020 11:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.09.2020 15:32
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2020 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
04.09.2020 року на засіданні тендерного комітету розглянуто рішення АМКУ та прийнято рішення на виконання рішення № 16533-р/пк-пз: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Підприємство «АРТАЛЕКС» та рішення про визначення приватного підприємства «РОСПРИНТ» переможцем процедури закупівлі – «ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи», оголошення № UA-2020-07-03-000375-a.a4 про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
Скарга
Скасована
Скарга на неправомірні дії тендерного комітету прийняті за результатами розляду тендерних пропозиції
Номер:
727b757bfa8c4bbd8d46004d8d95f5f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-000375-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірні дії тендерного комітету прийняті за результатами розляду тендерних пропозиції
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю підприємство"АРТАЛЕКС" (далі по тексту – Скаржник) приймало участь у відкритих торгах на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщень майстерні в комунальному закладі "Навчально-виховне об’єднання "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №16 - дитячий юнацький центр "Лідер" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області", за адресою: пров. Фортечний, 7, м. Кропивницький» (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-07-03-000375-a.
За результатами аукціону, що відбувся 21 липня 2020 року наша пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною.
27 липня 2020 року замовником була відхилена наша тендерна пропозиція,що відображено у протоколі розгляду тендерних пропозицій на підставі ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи пояснення замовника та норми Закону вважаємо, що відхилення нашої тендерної пропозиції відбулося з порушенням норм Закону, у тому числі ст. 1, 5,26, 31 та інших статей Закону та рішення замовника є неправомірним.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.doc 06.08.2020 09:50
- Скарга до АМКУ.PDF 06.08.2020 09:50
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
06.08.2020 09:54
Вимога
Є відповідь
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та недотримання замовником норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
257f8e7af9a041ec8fb9ecc4fd9d92a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-000375-a.c2
Назва:
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та недотримання замовником норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний замовнику ви не надали відповіді на питання поставлені перед Вами у зверненні від 27 липня 2020 року тому просимо надати чіткі відповіді на наступні питання поставлені у вимогі:
1) Ви відхили нашу тендерну пропозицію на підставі того, що вона не відповідає умовам технічної специфікації та вимогам до предмета закупівлі. Вкажіть конкретно в якому розділі тендерної документації були встановлені вимоги до предмета закупівлі або технічної специфікації де вимагалось від учасника надати довідку про строк дії пропозиції?
2) У Додатку 1 до Тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям та встановлена вимога надати довідку про досвід аналогічного договору, копія аналогічного договору та відгук. Аналогічно ви прописали в ч1 розд. ІІІ тендерної документації вимоги до кваліфікаційного критерію «Досвід виконання аналогічного договору». У попередній відповіді ви надали недостовірну інформацію про те, що не направляли вимогу у зв’язку з тим, що виявлені невідповідності не підпадають під ст. 16 Закону «Кваліфікаційні критерії до учасників». Згідно Вашої відповіді «Досвід виконання аналогічного договору» це не кваліфікаційний критерій чи кваліфікаційний критерій? Тому що згідно ст.16 Закону та Вашої тендерної документації – це кваліфікаційний критерій, отже не направивши вимогу ви порушили норми Закону. Якщо ви вважаєте, що «досвід аналогічного договору» відноситься до технічної специфікації та вимог до предмета закупівлі вкажіть конкретно де це було зазначено в умовах тендерної документації? У разі не надання вами конкретних відповідей на поставлені питання ми будемо змушені звертатися до органів, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2020 09:32
Вирішення:
Доброго дня! Шановний учасник, замовник вважає, що надав всю необхідну відповідну достовірну інформацію у відповіді висвітленій 29.07.2020 о 10:02 та відповів на всі поставлені запитання, щодо містила вимога поставлена учасником 27 липня 2020 року о 20:12.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та недотримання замовником норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
2faea9d145e24778a41fd466e346d683
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-03-000375-a.c1
Назва:
вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та недотримання замовником норм Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Керуючись ч.3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації враховуючи наступне:
1) Вами було відхилено нашу тендерну пропозицію у зв'язку з тим, що строк дії пропозиції є меншим ніж строк вказаний в тендерній документації, не зважаючи на те, що тендерна документація не містила вимог щодо необхідності надання документу, який підтверджує строк дії пропозиції. Враховуючи зазначене звертаємося з вимогою надати інформацію про те, в якому пункті якого розділу тендерної документації були встановлені вимоги щодо порядку заповнення форми тендерної пропозиції та в якому пункті якого розділу тендерної документації була встановлена вимога надати учасниками документ який підтверджує строк дії пропозиції?
2) Також Вами відхилено нашу тендерну пропозицію у зв'язку з тим, що відгуки надані до аналогічних договорів не містять дату початку та закінчення виконання робіт незважаючи на те, що зазначена інформація наявна в копіях аналогічних договорів що надані у складі пропозиції та актах виконаних робіт. Враховуючи зазначене звертаємося з вимогою надати інформацію чому всупереч умовам тендерної документації та ч.16. ст. 28 Закону якщо вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, ви не розмістили у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з інформацією про перелік виявлених невідповідностей, посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей?
3) Окрім цього Вами відхилено нашу тендерну пропозицію у зв'язку з тим, що надані нами договори не є аналогічними в розумінні тендерної документації у зв'язку з чим просимо надати інформацію про те, в якому пункті, якого розділу тендерної документації були вказані вимоги про те, що аналогічних договорів має бути не менше 2 кожен з яких повинен містити роботи з улаштування фотоелектричних систем та чому наданий нами договір підряду на вашу думку не є договором з виконання робіт з будівництва з аргументацією згідно норм законодавства? Окрім цього звертаємося з вимогою надати інформацію чому всупереч умовам тендерної документації та ч.16. ст. 28 Закону якщо вами під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, ви не розмістили у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з інформацією про перелік виявлених невідповідностей, посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2020 20:12
Вирішення:
Доброго дня! Відповідаючи на Вашу вимогу, надаємо додаткову інформацію:
1) у складі тендерної пропозиції учасника надано «Лист щодо строку дії пропозиції» в якому зазначено, що ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» що строк дії тендерної пропозиції по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень майстерні в комунальному закладі "Навчально-виховне об’єднання "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №16 - дитячий юнацький центр "Лідер" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області", за адресою: пров. Фортечний, 7, м.Кропивницький» складає 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції. Згідно тендерної документації Замовника: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню».
Частиною 1 Розділу 3 тендерної документації замовника передбачено, що: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»
Частиною 2 Розділу 5 тендерної документації замовника передбачено, що: «Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.», «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.»
Учасник, зважуючи свої ризики, у складі тендерної пропозиції надав: «Лист щодо строку дії пропозиції» в якому зазначено, що ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» що строк дії тендерної пропозиції по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень майстерні в комунальному закладі "Навчально-виховне об’єднання "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №16 - дитячий юнацький центр "Лідер" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області", за адресою: пров. Фортечний, 7, м.Кропивницький» складає 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції.»
У свою чергу Частиною 4 Розділу 3 тендерної документації замовника передбачено, що: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню».
2) згідно тендерної документації Замовника, серед документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, повинен бути: «Відгук(-и)/ рекомендаційний(-і) лист(-и) про належне виконання Учасником договору(-ів) зазначеного(-их) в п.1.1 (оформлений(-і) на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт. Тендерна пропозиція учасника містить лист-відгук від 16.07.2020 року за № 23/20 та відгук від 15.07.2020 року за № 44, які не містять інформацію про дата початку та дата закінчення виконання робіт;
пп. 1.2 п 1 Додатку 1 тендерної документації замовника передбачено, що учасник повинен надати: «Відгук(-и)/ рекомендаційний(-і) лист(-и) про належне виконання Учасником договору(-ів) зазначеного(-их) в п.1.1 (оформлений(-і) на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт.».
Отже, умовами тендерної документації передбачена наявність зазначеної інформації у тендерній пропозиції учасника. Також, умовами тендерної документації не передбачено, що обов’язкова інформація, яка повинна міститися у Відгуку/ рекомендаційному листі може міститися у іншому документі та це буде відповідати умовам тендерної документації замовника.
Тендерна пропозиція учасника містить лист-відгук від 16.07.2020 року за № 23/20 та відгук від 15.07.2020 року за № 44, які не містять інформацію про дата початку та дата закінчення виконання робіт;
3) згідно тендерної документації Замовника «*Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договір(-и) укладені та виконані протягом 2016-2020 р.р. на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту об’єктів, під час виконання яких виконувались роботи, що передбачені технічним завданням до даної тендерної документації, зокрема: з влаштування фотоелектричних систем з використанням енергії сонця». Учасник надав договір від 28.08.2019 року за № 005-Т, де предметом договору є: «Капітальний ремонт кардіологічного відділення в будівлі терапевтичного корпусу розташованого на території КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. Лисенка» за адресою: м. Знам’янка, вул. Михайла Грушевського, 15 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), під час виконання якого не виконувались роботи з влаштування фотоелектричних систем з використанням енергії сонця та договір від 04.05.2020 року за № 32, предметом закупівлі якого є «Монтажні роботи з підключення сонячної електростанції, не аналогічний за предметом закупівлі у розумінні цієї тендерної документації.
Пп. 1.3 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника передбачено, що учасник повенен надати: «Копія аналогічного(-их) договору(-ів), довідки. Обов’язково до зазначеної довідки надається засвідчена учасником та попереднім замовником повна копія аналогічного договору з усіма додатками (у разі їх наявності) та актами приймання виконаних будівельних робіт на суму аналогічного договору.»
Тобто, тендерною документацією замовника не визначена конкретна кількість договорів, які повинен надати учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, згідно ст. 16 Закону України про публічні закупівлі».
Частиною 1 Розділу 3 визначено, що : «*Аналогічними договорами в розумінні тендерної документації є договір(-и) укладені та виконані протягом 2016-2020 р.р. на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту об’єктів, під час виконання яких виконувались роботи, що передбачені технічним завданням до даної тендерної документації, зокрема: з влаштування фотоелектричних систем з використанням енергії сонця».
Отже, умовами тендерної документації передбачена наявність зазначеної інформації у тендерній пропозиції учасника.
Учасник надав договір від 28.08.2019 року за № 005-Т, де предметом договору є: «Капітальний ремонт кардіологічного відділення в будівлі терапевтичного корпусу розташованого на території КЗ «Знам’янська міська лікарня ім. Лисенка» за адресою: м. Знам’янка, вул. Михайла Грушевського, 15 (код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), під час виконання якого не виконувались роботи з влаштування фотоелектричних систем з використанням енергії сонця та договір від 04.05.2020 року за № 32, предметом закупівлі якого є «Монтажні роботи з підключення сонячної електростанції, не аналогічний за предметом закупівлі у розумінні цієї тендерної документації.
Частиною 16 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
У зв’язку із тим, що при перевірці тендерної пропозиції учасника, замовник виявив невідповідності, які не підпадають під перераховані вище, він не застосовував до учасника положення Частини 16 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено