• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Будівництво спортивного залу Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Парафіївської селищної ради за адресою:вул. Тараса Шевченка, буд 78, смт Парафіївка, Ічнянського району, Чернігівської області » (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)

Торги відмінено

22 407 319.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 224 073.19 UAH
Період оскарження: 03.07.2020 08:08 - 19.07.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Заперечення на вимогу (скаргу)

Номер: 27f7683e28254655855094250872cab1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-000074-a.b4
Назва: Заперечення на вимогу (скаргу)
Вимога:
вих.№2716 12 серпня 2020 р. Уповноваженій особі Парафіївської селищної ради С.Ю. Миколенко Заперечення на вимогу (скаргу) дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" 04 серпня 2020 року Уповноваженою особою Парафіївської селищної ради прийнято законне рішення, яким визнано Переможцем ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” в процедурі закупівлі робіт : “Будівництво спортивного залу Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Парафіївської селищної ради за адресою: вул. Тараса Шевченка, буд 78, смт Парафіївка, Ічнянського району, Чернігівської області” (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)”. 07 серпня 2020 року Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" звернулося до уповноваженої особи з вимогою (скаргою) щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання переможцем. ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” повністю заперечує доводи Дочірнього підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК", викладені у зазначеній вимозі (скарзі) у зв’язку з невідповідністю вимоги нормам Закону України : “Про публічні закупівлі” у зв’язку з нижчезазначеним : 1. У відповідності ч. 3 ст. 31 ЗУ “Про публічні Закупівлі” у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ч. 4 ст. 33 ЗУ “Про публічні Закупівлі” передбачено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У формі щодо подання скарги, яка розміщена в системі закупівель також передбачена наступна форма звернення з вимогою або скаргою : “Заповнивши форму нижче, Ви маєте можливість: а) звернутися до Замовника з вимогою згідно ч. 4 ст. 33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином, вищезазначеними статтями Закону України “Про публічні закупівлі” передбачена лише можливість звернення з вимогою до Замовника учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, була оцінена та розглянута. Звертаємо особливу увагу Уповноваженої особи, що пропозиція дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” уповноваженою особою взагалі не оцінювалася, не розглядалася та не була відхилена. А отже дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” у відповідності до положень ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі" не має жодного права звертатися до Замовника з вимогами (скаргами) щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”. Жодною нормою Закону України “Про публічні Закупівлі” не передбачено право будь-якого учасника на звернення до Замовника з вимогою, скаргою щодо відміни або скасування рішення Замовника про визнання переможцем. У своїй вимозі (скарзі) Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" також не посилається на відповідні норми Закону України “Про публічні Закупівлі”, що надають ним право на звернення до Замовника з вимогою або скаргою щодо відміни рішення Замовника про визнання переможцем. Дії, Дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” та вимога дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” є незаконними та можуть містити ознаки крмінального правопорушення з метою впливу на членів тендерного комітету Замовника щодо прийняття рішення в угоду Дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК”. 2. П. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. П. 3 “3. Відхилення тендерних пропозицій” розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 04 серпня 2020 року Уповноваженою особою Парафіївської селищної ради прийнято законне рішення, яким визнано Переможцем ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” в процедурі закупівлі робіт : “Будівництво спортивного залу Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Парафіївської селищної ради за адресою: вул. Тараса Шевченка, буд 78, смт Парафіївка, Ічнянського району, Чернігівської області” (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)”. На даний час ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” не відмовилося від підписання Договору або укладення договору про закупівлю, а також надало всі необхідні документи що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України “Про публічні Закупівлі”, надало копії ліцензії та усіх інших необхідних дозвільних документів. Забезпечення виконання договору про закупiвлю умовами тендерної документації не передбачається. Таким чином, відсутні підстави згідно п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” для відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”. 3. Жодною нормою Закону України “Про публічні закупівлі” не передбачена повторна процедура переоцінки Тендерної пропозиції Переможця, а також право уповноваженої особи щодо скасування (відміни) свого рішення щодо визначення Переможця. Статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дії з повторної оцінки тендерної пропозиції Переможця (ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”) будуть напряму порушувати всі принципи визначені зазначеною нормою Закону. Тендерна пропозиція Переможця (ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”) сприяла максимальній економії бюджетних коштів. У випадку прийняття Уповноваженою особою рішення не передбаченого нормами Закону України “Про публічні закупівлі” (задоволення вимоги (скарги) учасника пропозиція якого не розглядалася та не оцінювалася, скасування рішення про визначення ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” переможцем процедури закупівлі) ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” буде вимушене звернутися зі скаргою да Антимонопольного комітету України та сплатить 134000 грн. за подання такої скарги. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 3, 31, 33 Закону України “Про публічні закупівлі”, прошу: 1. У відповідності до ч. 3 ст. 31, ч. 4 ст. 33 ЗУ “Про публічні Закупівлі” не розглядати вимогу (скаргу) дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” переможцем та відмовити дочірньому підприємству "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” у задоволенні даної вимоги (скарги). 2. Не допустити корупційних зловживань при прийнятті рішення за наслідками розгляду вимоги (скарги) дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” переможцем на користь даного учасника. Попередити будь-які корупційні ризики та зловживання службовим становищем при розгляді даної вимоги (скарги) дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК Генеральний директор ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” Л.В. Гаман
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Заперечення на вимогу (скаргу) дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"

Номер: 14fd6c80fd694cd7a009658f3afcdb4d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-000074-a.c3
Назва: Заперечення на вимогу (скаргу) дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"
Вимога:
вих.№2710 10 серпня 2020 р. Уповноваженій особі Парафіївської селищної ради С.Ю. Миколенко Заперечення на вимогу (скаргу) дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" 04 серпня 2020 року Уповноваженою особою Парафіївської селищної ради прийнято законне рішення, яким визнано Переможцем ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” в процедурі закупівлі робіт : “Будівництво спортивного залу Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Парафіївської селищної ради за адресою: вул. Тараса Шевченка, буд 78, смт Парафіївка, Ічнянського району, Чернігівської області” (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)”. 07 серпня 2020 року Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" звернулося до уповноваженої особи з вимогою (скаргою) щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання переможцем. ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” повністю заперечує доводи Дочірнього підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК", викладені у зазначеній вимозі (скарзі) у зв’язку з невідповідністю вимоги нормам Закону України : “Про публічні закупівлі” у зв’язку з нижчезазначеним : 1. ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” повністю підтвердило наявність обладнання, необхідного для виконання всього обсягу робіт по об’єкту “Будівництво спортивного залу Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Парафіївської селищної ради за адресою: вул. Тараса Шевченка, буд 78, смт Парафіївка, Ічнянського району, Чернігівської області” (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)”. 2. У відповідності ч. 3 ст. 31 ЗУ “Про публічні Закупівлі” у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ч. 4 ст. 33 ЗУ “Про публічні Закупівлі” передбачено, що Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. У формі щодо подання скарги, яка розміщена в системі закупівель також передбачена наступна форма звернення з вимогою або скаргою : “Заповнивши форму нижче, Ви маєте можливість: а) звернутися до Замовника з вимогою згідно ч. 4 ст. 33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином, вищезазначеними статтями Закону України “Про публічні закупівлі” передбачена лише можливість звернення з вимогою до Замовника учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, була оцінена та розглянута. Звертаємо увагу Уповноваженої особи, що пропозиція дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” уповноваженою особою взагалі не оцінювалася, не розглядалася та не була відхилена. А отже дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” у відповідності до положень ч. 3 ст. 31 та ч. 4 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі" не має жодного права звертатися до Замовника з вимогами (скаргами) щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”. Жодною нормою Закону України “Про публічні Закупівлі” не передбачено право будь-якого учасника на звернення до Замовника з вимогою, скаргою щодо відміни або скасування рішення Замовника про визнання переможцем. У своїй вимозі (скарзі) Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" також не посилається на відповідні норми Закону України “Про публічні Закупівлі”, що надають ним право на звернення до Замовника з вимогою або скаргою щодо відміни рішення Замовника про визнання переможцем. Такі дії, Дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” є незаконними та можуть містити ознаки крмінального правопорушення з метою впливу на членів тендерного комітету Замовника щодо прийняття рішення в угоду Дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК”. 3. П. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. П. 3 “3. Відхилення тендерних пропозицій” розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у випадках передбачених частиною 1 статті 31 Закону. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: переможець процедури закупівлі: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Не поданням ліцензії або документа дозвільного характеру буде вважатися не подання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. - не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 04 серпня 2020 року Уповноваженою особою Парафіївської селищної ради прийнято законне рішення, яким визнано Переможцем ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” в процедурі закупівлі робіт : “Будівництво спортивного залу Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Парафіївської селищної ради за адресою: вул. Тараса Шевченка, буд 78, смт Парафіївка, Ічнянського району, Чернігівської області” (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)”. На даний час ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” не відмовилося від підписання Договору або укладення договору про закупівлю, а також надало всі необхідні документи що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України “Про публічні Закупівлі”, надало копії ліцензії та усіх інших необхідних дозвільних документів. Забезпечення виконання договору про закупiвлю умовами тендерної документації не передбачається. Таким чином, відсутні підстави згідно п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” для відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”. 4. Жодною нормою Закону України “Про публічні закупівлі” не передбачена повторна процедура переоцінки Тендерної пропозиції Переможця, а також право уповноваженої особи щодо скасування (відміни) свого рішення щодо визначення Переможця. Статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дії з повторної оцінки тендерної пропозиції Переможця (ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”) будуть напряму порушувати всі принципи визначені зазначеною нормою Закону. Тендерна пропозиція Переможця (ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ”) сприяла максимальній економії бюджетних коштів. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 3, 31, 33 Закону України “Про публічні закупівлі”, прошу: 1. У відповідності до ч. 3 ст. 31, ч. 4 ст. 33 ЗУ “Про публічні Закупівлі” не розглядати вимогу (скаргу) дочірнього підприємства "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” переможцем та відмовити дочірньому підприємству "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК” у задоволенні даної вимоги (скарги). Генеральний директор ТОВ “ІНЕКС РЕАЛ” Л.В. Гаман
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно ч.3 ст 31 Закон України “Про публічні Закупівлі” У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ч . 4 ст 33 Закон України “Про публічні Закупівлі” Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: f410a870c27b455389467c3f1f48cacd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-000074-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 09.08.2020 15:02
Автор: ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ", Гаман Людмила Володимирівна +380674603536 tovinex@ukr.net
Вимога
Є відповідь

щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»

Номер: 0a60984f466f4d289138162cc9c4878c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-03-000074-a.b1
Назва: щодо відміни рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»
Вимога:
Згідно Протокольного Рішення, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Парафіївської селищної ради від 04.08.2020 р., переможцем у закупівлі UA-2020-07-03-000074-a «Будівництво спортивного залу Парафіївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Парафіївської селищної ради за адресою:вул. Тараса Шевченка, буд 78, смт Парафіївка, Ічнянського району, Чернігівської області » (за ДК 021:2015 – код 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) було визнано ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ». У Протокольному рішенні помилково зазначено, що учасник відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у тендерній документації. Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати Довідку за формою встановленою у даному додатку, в якій зазначається наступна інформація:- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. *Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. У складі своєї пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № 2020 від 17 липня 2020 року, у якій в п. 43 та п. 44 зазначено Агрегат копровий УКА та Дизель-молот УР-1-500 – як техніку необхідну для виконання робіт з заглиблення дизель-молотом на тракторi залiзобетонних паль довжиною 8м та перерізом 300х300 мм, згідно у Додатку 3 тендерної докуцментації «Технічне завдання». За інформацією що зазначена в довідці ця техніка орендується згідно п. 1.1.1 договору від 25.05.2020 р. № 25/05/20-3 оренди спецтехніки у ТОВ «Шляхо-будівельне управління №14», хоча згідно документів завантажених ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» у систему електронних закупівель, а саме додаткової угоди № 1 від 25.05.2020 р. до договору №25/05/20-3 оренди спецтехніки від 25.05.2020 р., якою внесено зміни до п.п. 1.1.1 Договору, Агрегат копровий УКА та Дизель-молот УР-1-500 не входить переліку орендованої техніки. Крім того технічні харктеристики агрегату копрового УКА та дизель-молота УР-1-500 (максимальна довжина паль 5,5 м та максимальний переріз паль 250х250 мм) не дозволяють виконати роботи передбаченні у Додатку 3 тендерної докуцментації «Технічне завдання». Отже ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не має технічної можливості виконати роботи згідно Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання». Таким чином, вважаємо, що ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у тендерній документації, та вимагаємо відмінити рішення Замовника від 04.08.2020 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч.3 ст 31 Закон України “Про публічні Закупівлі” У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ч . 4 ст 33 Закон України “Про публічні Закупівлі” Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Зважаючи на те що тендерна пропозиція Учасника закупівель Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" не розглядалась та не була відхилена, Уповноважена особа не має законних підстав для розгляду даної Вимоги.
Статус вимоги: Відхилено