-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
199 782.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 998.91 UAH
Період оскарження:
02.07.2020 16:53 - 08.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність пропозиції переможця
Номер:
cf9d13922d99421981b71b0c2f586364
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-002182-b.c1
Назва:
Невідповідність пропозиції переможця
Вимога:
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні № UA-2020-07-02-002182-b «Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 16.07.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні та відхилити пропозицію учасника ФОП Козакевич С.Б. як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до статті 14, п. 13 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 200720 вимога UA-2020-07-02-002182-b.pdf 21.07.2020 14:25
Дата подачі:
21.07.2020 14:25
Вирішення:
На п.1 вимоги – учасник спрощеної закупівлі повинен згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження кваліфікації надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копії документів:
1. Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме:
- повне найменування (надано);
- юридична адреса (надана);
- поштова або фактична адреса (надана);
- код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП) (наданий);
- індивідуальний податковий номер (наданий);
- банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО) (надані);
- тел./факс/ e-mail(надані);
- посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б) (надана).
2. Свідоцтво про державну реєстрацію або копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (надано);
3. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) (не вимагається).
4. Копію свідоцтва платника єдиного податку або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку) (надана).
5. Довідка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (при наявності) (не вимагається).
6. Документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору та документів пропозиції учасника (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ тощо) (інформація надана у відомості про учасника).
7. Статут або інший установчий документ (наданий установчий документ).
Учасник ФОП Козакевич С.Б. надав всі документи згідно додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
На п.2 вимоги – папір А3 250 г/м2 типу 4СС (п.51) та папір А4 250 г/м2 типу 4СС (п. 52) щодо формату, типу та щільності відповідають технічним вимогам. Щодо кількості аркушів в пачці та кількості пачок – загальна кількість аркушів збережена, що відповідає вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2020 10:21