-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
03410000-7 Деревина Дрова
Дрова
Завершена
1 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2020 16:33 - 16.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Не згода з рішенням замовника.
Номер:
791f1ca996a64563a01221de7840839a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-002013-b.b3
Назва:
Не згода з рішенням замовника.
Вимога:
Шановний Замовнику, ми як учасник закупівлі, незгоді з вашим рішення, щодо визнання ТОВ Хорол переможцем торгів!!!
Ми продовжуємо вважати, що наданий "Аналогічний договір" з ТОВ Онур не підпадає під аналогічність, бо в ньому невірно вказаний предмет закупівлі згідно ДК та він наданий не в повному обсязі (не має спеціфікації та видаткових накладних, що є невід'ємною частиною договору)!!!
Також звертаємо Вашу увагу, що ТОВ Хорол надав неправдиві дані, а самє: в наданій тендерній документації ТОВ Хорол в додатку 2 від 19.07.2020 року надано відгук від ТОВ Онур №124 від 16.07.2020 року, де прописано, що ТОВ Хорол виконав усі свої зобов'язання за договором та поставив увесь об'єм деревини 1350м.куб, що засвідчує директор ТОВ Хорол М.В. Ребрик. Потім 04.08.2020 року Тов Хорол надає новий відгук від ТОВ Онур № 64 від 04.08.2020року де зазначено, що ТОВ Хорол станом на 03.08.2020року поставив об'єм деревини в обсязі 745 м.куб, що також своїм підписом затвержує директор ТОВ Хорол.
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ Хорол надав заздалегить неправдиві дані, не має жодного договору з поставки деревини з бюджетною установою, перший раз за своє існування приймає участь в торгіх, має статутний капітал у розмірі 1000,00 гривень (у разі судового процесу немає коштів для стягнення у разі фінансової відповідальності), кожен документ наданий ТОв Хорол має ідентичну печатку з ідентичним підписом ні чим невідрізнаючий один від одного, що є фізично неможливий.
Враховуючи вищевикладене ми вважаємо, що ТОв Хорол має ознаки фіктивності підприємства, та не зможе виконати зобов'язання договору.
Просимо Вас змінити своє рішення, щодо визнання переможцем торгів ТОВ Хорол, дескваліфікувати їх за грубі порушення та перейти до розгляду наступної цінової пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2020 16:38
Вирішення:
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі за текстом — Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Згідно з частиною другою статті 22 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною другою статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, згідно з інформаційним листом Мінекономіки від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерїї з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указаує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників уставноленим критеріям
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії до тендерної документації на закупівлю товару 03410000-7 Деревина Дрова (надалі за текстом — Тендерна документація) містить вимогу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»:
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема:
1.1 Повністю або частково виконаний аналогічний договір, укладений в період з 2015 по 2020 роки.
1.2 Первинні документи, що підтверджують повне або часткове виконання наданого договору оформлені у відповідності до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» 996-XIV) (видаткова(-і) накладна(-і) та/або податкова(-і) накладна(-і)).
Виходячи з вищевикладеного повідомляємо наступне.
В тендерній документації встановлено вимогу щодо подання учасником «повністю або частково виконаний аналогічний договір, укладений в період з 2015 по 2020 роки.», «первинні документи, що підтверджують повне або часткове виконання наданого договору оформлені у відповідності до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» 996-XIV) (видаткова(-і) накладна(-і) та/або податкова(-і) накладна(-і)).». При цьому аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого підпадає під класифікацію згідно перших чотирьох цифр, які визначають клас (XXXX0000-Y) або ієрархічно йому підпорядковуються (за показниками п’ятої-восьмої цифри) згідно класифікатора Український Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Учасник подав у складі тендерної пропозиції податкові накладні в яких міститься інформація, про Постачальника (продавця) — ТОВ "ХОРОЛ СЕРВИС", індивідуальний податковий номер — 430794316276, покупця — ПРЕДСТАВНИЦТВО КОМПАНІЇ "ОНУР ТААХХУТ ТАШИМА-ДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ ТІДЖАРЕТ ЛІМІТЕД ШИРКЕТІ", опис (номенклатуру) товару/послуг продавця — дрова, деревина дров’яна.
Згідно зі статтею 55-1 Господарського кодексу України ознаками фіктивності, що дають підстави для звернення до суду про припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичною особою - підприємцем, в тому числі визнання реєстраційних документів недійсними, є:
зареєстровано (перереєстровано) на недійсні (втрачені, загублені) та підроблені документи;
незареєстровано у державних органах, якщо обов`язок реєстрації передбачено законодавством;
зареєстровано (перереєстровано) у органах державної реєстрації фізичними особами з подальшою передачею (оформленням) у володіння чи управління підставним (неіснуючим), померлим, безвісти зниклим особам або таким особам, що не мали наміру провадити фінансово-господарську діяльність або реалізовувати повноваження;
зареєстровано (перереєстровано) та проваджено фінансово-господарську діяльність без відома та згоди його засновників та призначених у законному порядку керівників.
Статтею 31 Закону встановлено виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме, уразі якщо переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Не згода з рішенням замовника.
Номер:
9c9e3c018b4e43839782c3f162bb47bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-002013-b.b2
Назва:
Не згода з рішенням замовника.
Вимога:
Шановний Замовнику Ми ФОП Волков Д.І., як учасник торгів на закупівлі паливної деревини уважно вивчили тендерну пропозицію ТОВ ХОРОЛ-СЕРВІС і виявили грубі порушення:
1. Не надано жодного документа про працівників. Не зрозуміло як будуть проводитися навантажувальні – розвантажувальні роботи.
В договорі чітко прописано, що постачальник самостійно виконує навантажувальні – розвантажувальні роботи
2. Не надано жодного документа державного зразка, щодо безпечності деревини.
Згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 N 247 1. Терміни та їх визначення
державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини;
об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення
встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
Паливна деревина відноситься до сировини, отже висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим та лише цим документом підтверджується безпечність деревини.
Можливі дуже небезпечні наслідки для здоров'я людей в процессі експлуатації пропонованої деревини.
3. "Аналогічний договір" наданий з ТОВ ХОРОЛ не може вважатись аналогічним бо в ньому не прописаний ДК 021:2015 03410000-7 Деревина, просто "дрова" (можливо договір взагалі не на деревину твердою породи для опалення, а щось незрозуміле).
Також в договорі з ТОВ Онур в п.2.1 чітко вказано, що спеціфікації та видаткові накладні є невід'ємною частиною договору (не надано жодного з цих документів), надано податкові накладні, тому так званий аналогічний договір надано навіть не повному обсязі.
4. Немає жодного документа, щодо походження деревини.
Пропонована деревина незрозумілого походження.
5.Немає жодного документа, щодо перевезення пропонованої деревини.
В договорі чітко прописано, що доставку здійснює постачальник, мається на увазі, що постачальник повинен надати документи, яким чином буде здійнюватися доставка.
Враховуючи вищевикладені грубі порушення вимог тендерної документації, просимо Вас змінити своє рішення, щодо визнання ТОВ ХОРОЛ переможцем торгів, декваліфікувати їх та перейти до розгляду наступної цінової пропозиції. Інакше це рішення будє оскаржене нами в Антімонопольному Комітеті України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2020 14:21
Вирішення:
Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі за текстом — Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
Згідно з частиною другою статті 22 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною другою статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, згідно з інформаційним листом Мінекономіки від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерїї з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указаує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників уставноленим критеріям
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії до тендерної документації на закупівлю товару 03410000-7 Деревина Дрова (надалі за текстом — Тендерна документація) містить вимогу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»:
Для документального підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема:
1.1 Повністю або частково виконаний аналогічний договір, укладений в період з 2015 по 2020 роки.
1.2 Первинні документи, що підтверджують повне або часткове виконання наданого договору оформлені у відповідності до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» 996-XIV) (видаткова(-і) накладна(-і) та/або податкова(-і) накладна(-і)).
Виходячи з вищевикладеного повідомляємо наступне.
По першому питанню: в Тендерній документації не встановлено вимогу щодо документального підтвердження учасниками наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
По другому питанню: зазначені документи не вимагались для подання учасниками процедури закупівлі;
По третьому питанню: предмет закупівлі «03410000-7 Деревина Дрова». В тендерній документації встановлено вимогу щодо подання учасником «повністю або частково виконаний аналогічний договір, укладений в період з 2015 по 2020 роки.», «первинні документи, що підтверджують повне або часткове виконання наданого договору оформлені у відповідності до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» 996-XIV) (видаткова(-і) накладна(-і) та/або податкова(-і) накладна(-і)).». При цьому аналогічним вважається договір, предмет закупівлі якого підпадає під класифікацію згідно перших чотирьох цифр, які визначають клас (XXXX0000-Y) або ієрархічно йому підпорядковуються (за показниками п’ятої-восьмої цифри) згідно класифікатора Український Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015.
Учасник подав у складі тендерної пропозиції податкові накладні в яких міститься інформація, про Постачальника (продавця) — ТОВ "ХОРОЛ СЕРВИС", індивідуальний податковий номер — 430794316276, покупця — ПРЕДСТАВНИЦТВО КОМПАНІЇ "ОНУР ТААХХУТ ТАШИМА-ДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ ТІДЖАРЕТ ЛІМІТЕД ШИРКЕТІ", опис (номенклатуру) товару/послуг продавця — дрова, деревина дров’яна.
По четвертому питанню: в Тендерній документації не встановлено вимогу щодо подання документа, про походження деревини.
По п’ятому питанню: в Тендерній документації не встановлено вимогу щодо документального підтвердження учасниками наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Статтею 31 Закону встановлено виключний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а саме, уразі якщо переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже підстави, передбачені законом, для відхилення тендерної пропозиції переможця закупівлі відсутні.
Крім того, наголошуємо, що статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, зокрема відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги в тендерній документація\ї, а також питання по попереднім угодам
Номер:
a6a791031bea46db8383fd2e25e178e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-002013-b.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в тендерній документація\ї, а також питання по попереднім угодам
Вимога:
Стосовно постачання на протязі одніє доби (забезпечити постачання Товару протягом 24 годин з моменту подання усної заявки Покупця), дійсно красиво аргументували, але одне поліно це теж може вважатися заявкою, прошу конкретизувати розміри партій, а також надати аргументацію в добовій потребі дров по кожній з адрес.
Також, вважаю буде доречним звернути Вашу увагу наприклад ось на ці Ваші попередні угоди:
UA-2019-02-18-000403-c; UA-2019-09-03-000968; UA-2020-01-09-000339-a
Це не всі, не має сенсу викладати всі Ваші угоди, які були здійснені через "Звіт про договір". Ви хоча б не нарушали законодавство та викладали Договори в системі Прозорро.
Прошу переглянути та змінити Тендерну документацію. І в загалі куди дивиться АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2020 17:33
Вирішення:
Технологія опалення приміщень КП «Кременчукводоканал» передбачає безперервну подачу паливної деревини до водогрійних котлів котелень. В залежності від температурного режиму в холодну пору року обсяг добового споживання може сягати 20 м.куб. за кожною з адрес постачання. При цьому у КП «Кременчукводоканал» відсутні складські приміщення для зберігання більшого обсягу дров.
Зниження температури протягом однієї доби спричинить прискорене використання наявної у замовника деревини, отже виникне необхідність до термінової поставки (протягом 24 годин) чергової партії дров, мінімальний обсяг якої становить 10 м.куб.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.07.2020 08:03