• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Тасуя на ділянці від вул.1-го Травня до вул. Гагаріна в м. Південне Харківського району Харківської області

Завершена

3 125 631.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 628.16 UAH
Період оскарження: 02.07.2020 15:04 - 24.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 43bb83cc712949df977c3d2af44889f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-02-007287-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Південноміська рада 62461, Україна, Харківська область, Харківський район, м. Південне, вулиця Гагаріна, 82 ВИМОГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Південноміська рада було оголошено закупівлю ID UA-2020-07-02-007287-a на ДК021:2015 – 45230000-8 Капітальний ремонт і реставрація, Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Тасуя на ділянці від вул. 1-го Травня до вул. Гагаріна в м. Південне Харківського району Харківської області. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. Згідно п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всановлена вимога: Замовник вимагає надати чинний Сертифікат системи управління якістю за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015. Ця сертифікація є добровільною, таким чином, вважаємо що відсутність цього сертифікату не впливає на якість робіт. Вважаємо, що таке положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 2. У розділі Кваліфікаційні критерії, п. 5.3 «Критерій 3» п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору(ів) встановлена вимога: Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів із вартістю кожного договору не менше суми очікуваної вартості закупівлі. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які не мають договори не менше суми очікуваної вартості закупівлі, однак мають успішний досвід роботи у даній сфері загалом та мають договори на виконані роботи меншу ніж очікувана вартість. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 3. У розділі Кваліфікаційні критерії, п. 5.3 «Критерій 3» п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору(ів) встановлена вимога: Учасник повинен мати досвід роботи за видом економічної діяльності КВЕД-2010 42.11 (код КВЕД-2005 45.23.0) не менше 10 років, та не менше 4-х років за видом економічної діяльності КВЕД-2010 42.11 як за основним видом економічної діяльності учасника, на підтвердження чого надати гарантійний та копію свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно досвіда роботи за видами економічної діяльності. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які не мають досвід роботи за видами економічної діяльності КВЕД-2010 42.11 (код КВЕД-2005 45.23.0) не менше 10 років, та не менше 4-х років за видом економічної діяльності КВЕД-2010 42.11, однак мають успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 4. У розділі Кваліфікаційні критерії в п.п. 5.4.1 п. 5.4 «Критерій 4» п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю встановлена вимога: Для документального підтвердження відповідності установленому критерію учасник має надати баланс Учасника (форма № 1) за останній звітний період * *у разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5.4 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м) за останній звітний період (проміжний) * та три попередні роки. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно обмежень фінансової звітності. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які не мають досвіду роботи три роки, однак мають успішний досвід роботи за один-два роки. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 5. У розділі Кваліфікаційні критерії в п.п. 5.4.2 п. 5.4 «Критерій 4» п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю встановлена вимога: Для документального підтвердження відповідності установленому критерію учасник – юридична особа — звіт про фінансові результати Учасника (форма № 2) за останній звітний період (проміжний)* та три попередні роки. Для документального підтвердження відповідності установленому критерію учасника суб’єкта малого підприємництва – фінансовий звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за останній звітний період (проміжний) та три попередні роки. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно обмежень фінансової звітності. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які не мають досвіду роботи три роки, однак мають успішний досвід роботи за один-два роки. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 6. У розділі Кваліфікаційні критерії в п.п. 5.4.3 п. 5.4 «Критерій 4» п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю встановлена вимога: Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (проміжний) та три попередні роки (відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), завірену печаткою учасника та підписом уповноваженої посадової особи учасника*. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно обмежень фінансової звітності. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які не мають досвіду роботи три роки, однак мають успішний досвід роботи за один-два роки. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 7. У розділі Кваліфікаційні критерії в п. 5.4 «Критерій 4» п. 5 розділу ІІІ тендерної документації Наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю встановлена вимога: Якщо учасник не подає звіт про рух грошових коштів то фінансова спроможність учасника закупівлі підтверджується середньорічним об’єктом оподатковування за останні 3 роки (середнє арифметичне значення річного об’єкту оподаткування, що відповідає рядку 04 податкової декларації), що має бути не меншим ніж 30 % від суми очікуваної вартості закупівлі, про що учасник має надати довідку в довільній формі та надати підтверджуючі документи у вигляді оригіналів податкових декларації за останні 3 роки відміткою та/або квитанцією ДФС про прийняття звітності. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно обмежень фінансової звітності. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які не мають досвіду роботи три роки, однак мають успішний досвід роботи за один-два роки. Також ми вважаємо, що дискримінаційною умовою тендерної документації є умови про середньорічний об’єкт оподатковування за останні 3 роки (середнє арифметичне значення річного об’єкту оподаткування, що відповідає рядку 04 податкової декларації), що має бути не меншим ніж 30 % від суми очікуваної вартості закупівлі. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. 8. Згідно Додатку 6 до тендерної документації, однією з вимог є - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі та атестат, що посвідчує стан виробництва, діючий протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі. У разі, якщо атестат виробництва має строк дійсності меншим то надати адресно на замовника даної тендерної процедури лист-підтвердженням від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) про готовність власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) проведення атестацію стан виробництва. Атестат, що посвідчує стан виробництва це є добровільна атестація кожного заводу, таким чином просимо видалити цю вимогу та вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше звернення розглянуто, вимогу прийнято до уваги. Замовник готує внесення змін до ТД, які будуть оприлюднені відповідно до норм чинного законодавства найближчим часом.
Статус вимоги: Задоволено