• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Наркотичні та психотропні засоби, засоби для наркозу

Завершена

112 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 125.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2017 14:16 - 22.01.2017 14:21
Вимога
Вирішена

Порушення під час проведення Процедури закупівлі

Номер: 4a2b886110824c399b658cf7bed19649
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-18-000281-c.a1
Назва: Порушення під час проведення Процедури закупівлі
Вимога:
У тендерній документації, яку Замовником було розміщено на електронному майданчику під час оголошення закупівлі, було зазначено перелік документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. Слід відмітити, що в поданому Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: п.4 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», міститься вимога про те, що: «ПОСТАВКА ТОВАРУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ через годину після замовлення (надати гарантійний лист)». Такі гарантійні листи були надані усіма учасниками, що подали тендерні пропозиції стосовно даної закупівлі, однак пропозиція переможця предмету закупівлі ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», яка відповідає вимозі щодо термінової доставки товару - на нашу думку викликає сумніви у її виконанні (реалізації), оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», згідно поданого ним Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ватутіна, будинок 28а, місцезнаходження Замовника, як відомо: вул. Хмельницьке шосе, 92, м. Вінниця, 21029. Крім того, ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» не надало жодних підтверджень того, що має представництва чи філії у м. Вінниця, що б зумовило їхню реальну (фізичну) можливість здійснити термінову поставку товару вчасно, як того вимагає Замовник, тобто протягом однієї години. Натомість, у своєму Гарантійному листі щодо спроможності термінової поставки товару, ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» «…гарантує поставку товару код: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати), який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонує його у необхідній кількості, якості відповідно до технічних вимог до товару, через годину після замовлення, за адресою: Євдокименка, 21; м. Немирів, Вінницька область, 22800, наявним у нього спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність та якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування («холодовий ланцюг»).» Проте, ніяк не зазначає способу такої доставки з міста Хмельницький в місто Немирів протягом години з моменту замовлення товару. Між тим, зазначимо, що згідно Довідкової інформації - відстань між містами України: Відстань між містом Хмельницький та містом Немирів складає: відстань напряму – 140 км; відстань автошляхами – 166 км. Тому, припускаємо, що фізично, наземним транспортом з м. Хмельницький в м. Немирів за одну годину з моменту здійснення замовлення (в зимовий період року з «досконалими дорогами») поставити товар - НЕМОЖЛИВО!, а тому, унеможливлює виконання умов, заявлених Замовником. А відтак наші вимоги ґрунтуються на положеннях Порядку здійснення допорогових закупівель, а порушення цього порядку є підставою визнання рішення недійсним. Таким чином, вважаємо оголошене рішення про переможця, а саме, ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Немирівської центральної районної лікарні від «30» січня 2017р. є незаконним та таким, що порушує наші права та має бути (скасованим) визнаний недійсним, оскільки пропозиції учасників ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та ТОВ «Чернівціфармація» не відповідають умовам закупівлі, в частині «…Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг». Тому вважаємо, що Замовник повинен був дискваліфікувати ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та ТОВ «Чернівціфармація», як таких, чиї пропозиції не відповідають його кваліфікаційним вимогам та умовам самої Закупівлі. Враховуючи те, що відповідно до п.9.2. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року визначено, що у разі дискваліфікації учасника аукціону з найменшою пропозицією Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а Замовник, на нашу думку, безпідставно прийняв рішення про відповідність пропозиції ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» вимогам тендерної документації. З врахуванням вищевказаного, вважаємо, що переможцем аукціону мало бути визнано МКП «Вінницька міська аптека». Зважаючи на усе вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та керуючись Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» вiд 13.04.2016р №35, просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію (факти) та одночасно вимагаємо усунути виявленні порушення під час проведення Процедури закупівлі у спосіб визначений чинним законодавством України, у т.ч., шляхом внесення відповідних змін до умов закупівлі або перегляду рішення по визнанню переможця Процедури
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Нами отримана додаткова гарантія від Товариства з обмеженою відповідальністю"Фарм-Холдинг А.Г." про можливість доставки лікарських засобів за кодом: Код ДК 021:2015 – 33661000-1 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи, згідно оголошення UA-2017-01-18-000281-c , протягом 1 години з моменту отримання замовлення
Статус вимоги: Задоволено