-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція гідротехнічної водоскидної споруди в районі вулиць Соборна-Калинова м.Верхівцеве, Верхньодніпровського району, Дніпропетровської області
Торги не відбулися
5 724 512.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 622.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 622.56 UAH
Період оскарження:
02.07.2020 11:51 - 14.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
0f6f3335459742fd928f88a9b9c6eaff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-003585-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Верхівцевська міська рада 02.07.2020 через авторизований електронний майданчик оприлюднила в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у вигляді відкритих торгів на лот «Реконструкція гідротехнічної водоскидної споруди в районі вулиць Соборна-Калинова м.Верхівцеве, Верхньодніпровського району, Дніпропетровської області», Тендер ID UA-2020-07-02-003585-a.
Участь у відкритих торгах взяли наступні суб’єкти господарювання:
• ТОВ «АГРОБУДІНЖИНІРІНГ» із остаточною пропозицією 4 865 835,20 грн. (відхилено);
• ТОВ «СІГМА ГРУП» із остаточною пропозицією 5 000 000,00 грн. (відхилено);
• ТОВ «ЛАНДШАФТ» із остаточною пропозицією 5 200 000,00 грн. (відхилено);
• ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» із остаточною пропозицією 5 500 000,00 грн. (відхилено);
• ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» із остаточною пропозицією 5 695 150,00 грн. (визнано переможцем відповідно до протоколу №46 засідання тендерного комітету Верхівцевської міської ради від 31 липня 2020 року).
Не погоджуючись із протокольним рішенням тендерного комітету Верхівцевської міської ради, викладеним у протоколі №46 від 31 липня 2020 року, ТОВ «ЛАНДШАФТ» в порядку ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі» 10 серпня 2020 через електронну систему закупівель звернулось до органу оскарження – Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства (в подальшому по тексу АМКУ, Постійно діюча колегія).
В подальшому, Рішенням №16886-р/пк-пз від 08 вересня 2020 року Постійно діюча колегія АМКУ постановила: «Зобов'язати Верхівцевську міську раду скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТБЦ ОПТIМУС" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2020-07-02-003585-a».
Підставою для винесення АМКУ Рішення №16886-р/пк-пз від 08 вересня 2020 року було визнання Постійно діючою колегією АМКУ наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» договору будівельного підряду від 15.09.2016 No329 між ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» та ТОВ "Примус Компані" таким, що не відповідає змісту тендерної документації.
ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» оскаржило рішення АМКУ №16886-р/пк-пз від 08 вересня 2020 року до Окружного адміністративного суду м. Києва (справа № 640/23445/20 від 01.10.2020 року, суддя Скочок Т.О).
Відповідно до положень абзацу 2 п. 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження».
Внаслідок викладеного рішення АМКУ №16886-р/пк-пз від 08 вересня 2020 року не підлягає виконанню на підставі абзацу 2 п. 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Водночас, 05 жовтня 2020 року протокольним рішенням тендерного комітету Верхівцевської міської ради, викладеним у протоколі №78, скасовано протокол №46 від 31 липня 2020 року про визнання ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» переможцем закупівлі та повернуто тендерну пропозицію ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» на кваліфікацію.
В наступному, 08 жовтня 2020 року протокольним рішенням тендерного комітету Верхівцевської міської ради, викладеним у протоколі №84, тендерна пропозиція ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» відхилена на тих самих підставах, які вказані в рішенні АМКУ №16886-р/пк-пз від 08 вересня 2020 року (визнання наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» договору будівельного підряду від 15.09.2016 No329 між ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» та ТОВ "Примус Компани" таким, що не відповідає змісту тендерної документації).
Стосовно викладеного вважаю за доцільне зазначити наступне.
Положеннями абзацу 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Рішення замовника, викладене в протоколі № 78 від 05 жовтня 2020 року, прийнято після оцінки тендерних пропозицій, опубліковано на електронному майданчику закупівель 05.10.2020 року, а отже 10 денний строк на оскарження відліковується з 06.10.2020 року та спливає 16.10.2020 року.
Рішення замовника, викладене в протоколі № 84 від 08 жовтня 2020 року, прийнято після оцінки тендерних пропозицій, опубліковано на електронному майданчику закупівель 08.10.2020 року, а отже 10 денний строк на оскарження відліковується з 09.10.2020 року та спливає 19.10.2020 року.
Таким чином станом на 14 жовтня 2020 року строк на оскарження рішень Верхівцевської міської ради, викладених в протоколі № 78 від 05 жовтня 2020 року та в протоколі № 84 від 08 жовтня 2020 року не сплив.
Стосовно оскарження Рішення, викладеного в протоколі № 84 від 08 жовтня 2020 року.
Як зазначено тендерним комітетом Верхівцевської міської ради «договір будівельного підряду № 329 від 15.09.2016 року наданий всупереч вимогам п.3.1. Додатку 1 до тендерної документації».
Вважаємо дану позицію такою, що не відповідає тендерній документації.
Відповідно до пункту 3 додатку 1 Документації:
3.1. Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом директора (уповноваженої особи), що містить інформацію про виконання договору (договорів) в 2017-2019 роках.
Крім того, учасник повинен надати відгуки за аналогічними договорами від попередніх Замовників про якість виконаних робіт, що видані Замовниками з якими було укладено договір, що наведений у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про повноту та вчасність виконання договору, стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій щодо якості робіт.
Така позиція Замовника відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Замовником у тендерній документації встановлено у якості критерію наявність інформації про виконання договору (договорів) в 2017-2019 роках та надання відгуку (відгуків) за аналогічними договорами.
Таким чином вважаємо, що Замовник у якості кваліфікаційного критерію зазначив достатність інформації про виконання лише одного договору та надання по ньому відгуку.
При цьому виходячи з тексту п.3.1 додатку 1 Документації, аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з нового будівництва або реконструкції (не капітального ремонту).
Договір будівельного підряду № 329 від 15.09.2016 (між ТОВ "Примус Компани" та ТОВ "ТБЦ ОПТІМУС"), був фактично виконаний на протязі 2017, згідно наданих актів виконаних робіт, тому вважаємо, що вимога щодо виконання аналогічного договору в 2017-2019 задоволена.
Отже договір будівельного підряду № 329 від 15.09.2016 є аналогічним відносно предмету закупівлі "Реконструкція гідротехнічної споруди в районі вулиць Соборна-Калинова м.Верхівцеве Верхньодніпровського району Дніпропетровської області".
Також просшу прийняти до уваги, що між ТОВ "ПРИМУС КОМПАНИ" та Департаментом благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради №164/16 від 10.08.2016 за об’єктом "Реконструкція існуючої будівлі дитячого навчального закладу, розташованого на території комунального закладу освіти "Навчально-виховний комплекс №103" Дніпропетровської міської ради по вул.Нарвській у м.Дніпропетровську" на суму 14502396,23грн.
Таким чином, договір будівельного підряду № 329 між ТОВ "ТБЦ ОПТІМУС" та ТОВ "ПРИМУС КОМПАНИ" укладений в рамках виконання договору генпідряду №164/16 від 10.08.2016, а отже договір будівельного підряду № 329 проводився за бюджетні кошти.
Також слід зазначити, що у відгуку ТОВ "Примус Компани" відображено факт виконання ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» робіт по договору будівельного підряду № 329 від 15.09.2016 впродовж 2017 року. Ці факти підтверджуються безпосередньо самим договором та додатними актами виконаних робіт.
Відповідно до ст.3 Господарського кодексу України, під господарською діяльністю розуміється діяльність суб`єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямованих на виготовлення та реалізацію продукції виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Господарська діяльність, що здійснюється для досягнення економічних і соціальних результатів та з метою одержання прибутку є підприємництвом.
Відповідно до ч.5 ст.203 ЦК України правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Договір між позивачем ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» та ТОВ «ПРИМУС-КОМПАНИ» були спрямовані на реальне настання обумовлених ними правових наслідків і такі наслідки настали саме у 2017 році, що підтверджується наявними документами, які були надані позивачем в складі тендерної пропозиції та долучені в якості доказів по справі.
Відповідно до ст.204 ЦК України, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Договір між ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» та ТОВ «ПРИМУС-КОМПАНИ» не є нікчемним, не визнаний недійсними судом, тобто є правомірним та дійсним.
За таких обставин неприйняття результатів вказаного договору замовником – Верхівцевською міською радою, суперечить нормам діючого законодавства.
Звертаю Вашу увагу на те, що законодавцем не встановлено обмеження щодо виконання робіт впродовж періоду, наступного за роком укладання договору підряду.
При цьому вимогою тендерної документації було саме виконання робіт у 2017-2019 роках, а не укладання договору на проведення аналогічних робіт саме в цей зазначений замовником період.
Таким чином виконання робіт за договором будівельного підряду № 329 від 15.09.2016 впродовж 2017 року не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС».
У зв'язку із викладеним прошу Вас скасувати протокольне рішення № 84 від 08 жовтня 2020 року.
Стосовно оскарження Рішення, викладеного в протоколі № 78 від 05 жовтня 2020 року.
У зв'язку з оскарженням ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» рішення АМКУ №16886-р/пк-пз від 08 вересня 2020 року до Окружного адміністративного суду м. Києва (справа № 640/23445/20 від 01.10.2020 року, суддя Скочок Т.О), вважаємо, що вказане рішення прийнято передчасно.
Так, у випадку задоволення позовних вимог нашого підприємства, рішення АМКУ №16886-р/пк-пз від 08 вересня 2020 року буде визнано протиправним та скасовано.
Такі обставини призведуть до скасування протокольного рішення Верхівцевської міської ради як такого, що винесене на підставі протиправного документу.
У зв'язку із викладеним прошу Вас скасувати протокольне рішення № 78 від 05 жовтня 2020 року.
Водночас, керуючись положеннями статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв'язку із скасуванням протокольного рішення № 78 від 05 жовтня 2020 року прошу опублікувати через електронний майданчик повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Ухвала.pdf 15.10.2020 13:27
- Вимога.pdf 15.10.2020 13:27
Дата подачі:
15.10.2020 15:27
Вирішення:
ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС»
На вашу вимогу від 15.10.20р. повідомляємо наступне:
Рішення у протоколі № 84 від 08 жовтня 2020 року, в якому відхилена пропозиція ТОВ «ТБЦ ОПТIМУС» у тендері ID UA-2020-07-02-003585-a, винесено згідно Рішення №16886-р/пк-пз від 08 вересня 2020 року Постійно діючої колегії АМКУ. Рішення АМКУ ( на відміну від вимоги замовнику) є обов’язковим до виконання замовником. Тому ми не маємо підстав для скасування рішення протоколу № 78 від 5 жовтня 2020року та технічно неможливо в електронній системі закупівель повернути пропозицію учасника на кваліфікацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Реконструкція гідротехнічної водоскидної споруди в районі вулиць Соборна-Калинова м.Верхівцеве, Верхньодніпровського району, Дніпропетровської області
Номер:
67d69d89077f4228a608506d4fb3029e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-003585-a.a2
Назва:
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель Реконструкція гідротехнічної водоскидної споруди в районі вулиць Соборна-Калинова м.Верхівцеве, Верхньодніпровського району, Дніпропетровської області
Скарга:
щодо усунення порушень під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій,
(порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 10.08.2020 16:36
- Квітанція.jpg 10.08.2020 18:20
- рішення від 13.08.2020№15507+лист замовнику.pdf 13.08.2020 18:54
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 21.08.2020№13070.pdf 25.08.2020 17:58
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 07.09.2020№14017.pdf 07.09.2020 21:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2020№16886.pdf 09.09.2020 18:30
- рішення від 08.09.2020 № 16886.pdf 12.09.2020 00:09
- Лист АМКУ.docx 14.08.2020 08:59
- Пояснення №470.pdf 14.08.2020 08:59
- Лист АМКУ № 527.pdf 08.09.2020 09:35
- Лист АМКУ № 527.docx 08.09.2020 09:35
- Протокол 78.pdf 05.10.2020 09:31
- Протокол 78.pdf 06.10.2020 10:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.08.2020 16:53
Дата розгляду скарги:
21.08.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.08.2020 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2020 00:09
Дата виконання рішення Замовником:
06.10.2020 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати протокол № 46 від 31.07.2020р. про визначення ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» переможцем закупівлі «Реконструкція гідротехнічної водоскидної споруди в районі вулиць Соборна-Калинова м.Верхівцеве Верхньодніпровського району Дніпропетровської області» ДК 021:2015 «4545000-6 Інші завершальні будівельні роботи»
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
d06d3e365f7f40fb84b14b588929ab23
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-02-003585-a.a1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Усунення порушень під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а також прийняття рішення про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 05.08.2020 11:46
Дата подачі:
05.08.2020 11:46
Вирішення:
В результаті розгляду вимоги вважаємо за доцільне зазначити наступне:
Щодо п.1 Вимоги:
Відповідно ст.95 Цивільного кодексу України від 16.01.2003р. № 435- IV із змінами та доповненнями, філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій.
Згідно витягу з ЄДРПОУ, ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» має філію «УК ОПТІМУС" ТОВ "ТБЦ ОПТІМУС",код ЄДРПОУ ВП: 43117936, тому може залучати працівників філії «УК ОПТІМУС» до виконання функцій підприємства.
Питання щодо того, що Коваленко Є.М. вказано як заступника директора ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС», але згідно наданого наказу №24-ос від 31.07.19р., його переведено на посаду директора філії «УК ОПТІМУС» ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» не є підставою для дискваліфікації учасника виходячи з пункту 1 розділу 7 тендерної документації. Так, зазначення посади особи, яка не підписує тендерну пропозицію та не є уповноваженою особою, а є лише одним з працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та є формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції
Щодо п.2 Вимоги:
Довідки надані ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» не суперечать п.8 Додатку 1 до тендерної документації та дають достатню інформацію стосовно банківських рахунків учасника.
Щодо п.3 Вимоги:
На офіційному сайті ДАБІ наявна інформація про діючі безстрокові ліцензії ТОВ «ТБЦ ОПТІМУС» за посиланням https://dabi.gov.ua/license/list.php?sort=num&order=ASC та наявний додаток до ліцензії від 17.03.2020 за посиланням https://dabi.gov.ua/wp-content/uploads/2020/03/6_40615317.pdf.
Згідно зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури (набули чинності 14.04.2017 року) та відповідно до частини 6 статті 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензії, які були чинними на день набрання чинності цим Законом (28.06.2015) та мали обмежений термін дії, є безстроковими.
Щодо п.4 Вимоги:
Згідно п.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним договором вважається договір на виконання робіт з нового будівництва або реконструкції (не капітального ремонту).
Договір будівельного підряду № 329 від 15.09.2016р, був фактично виконаний на протязі 2017 року, згідно наданих актів виконаних робіт.
Тому Договір будівельного підряду № 329 від 15.09.2016р. визнаний аналогічним, відносно предмету закупівлі «Реконструкція гідротехнічної споруди в районі вулиць Соборна-Калинова м.Верхівцеве Верхньодніпровського району Дніпропетровської області».
На підставі вищевикладеного вважаємо, що вимога ТОВ «Ландшафт» щодо усунення порушень під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, а також прийняття рішення про визначення переможця підлягає відхиленню. Рішення тендерного комітету щодо визначення переможця в закупівлі «Реконструкція гідротехнічної споруди в районі вулиць Соборна-Калинова м.Верхівцеве Верхньодніпровського району Дніпропетровської області» код ДК 021:2015: - «45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» залишаємо без змін.
Статус вимоги:
Відхилено