• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень будинку театру опери та балету в м. Дніпро по пр. Д. Яворницького

Поточний ремонт приміщень будинку театру опери та балету в м. Дніпро по пр. Д. Яворницького, 72А

Завершена

492 477.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 924.77 UAH
Період оскарження: 23.12.2016 17:02 - 06.01.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: ca7393a638e243dd87ae9e7c6d67a452
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-23-000622-a.a2
Назва: Оскарження
Скарга:
Вих № 138 від 25.01.2017 року. ОСКАРЖЕННЯ на Відповідь ЗАМОВНИКА Шановний Замовник. Просимо Вас дати відповідь на наступне: У яких пунктах є відмінність від наданого Додатка 5 ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА» і ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДИУС». Чому і за що нас дискваліфікують, якщо Додаток 5 ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДИУС» - один в один такий же, як у ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА». Тільки у Нас кожен лист завірений печаткою та підписом відповідальної особи! Враховуючи вищє наведене вважаємо, що цей пункт зауваження не є обґрунтованим для дискваліфікації нашого підприємства, або для визначення переможця. Просимо Вас переглянути рішення та відповісти на наше друге оскарження. Директор ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА» Р.М. Гаврилюк
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.01.2017 19:42
Автор: ТОВ ТРАНС-АЛЬФА, ГАВРИЛЮК РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ +380665027373 trans-alfa1997@mail.ru
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ

Номер: 5663ae90ad7d4b79b38271b37c247c27
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-23-000622-a.b1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ
Вимога:
Вих № 137 від 16.01.2017 року. ОСКАРЖЕННЯ Шановний Замовник. Наше підприємство ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА» брало участь в редукціоні з «Поточного ремонту приміщень будинку театру опери та балету в м. Дніпро по пр. Д. Яворницького, та здобуло кваліфікацію переможця на суму 459000,00 грн без ПДВ. Згідно протоколу Замовника наше підприємство було дискваліфіковане за те що не відповідає вимогам тендерної документації, ми не згодні та даємо відповідь: На зауваження що до п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: відповідаємо: 1. Що Згідно Тендерної документації розділу 3 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Замовник просить надати - Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції.. Підрядник в своєї пропозиції надав Наказ про призначення посадової особи. Також Статут підприємства в якому прописані повноваження та відповідальність посадової особи, яка призначена представляти інтереси підприємства. 2. Що до зауважень до п.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - всі документи були додані в строк не більше 24 доби. 3. Що до зауважень п.6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник пише що у складі тендерної пропозиції відсутня інформація та документи які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим Замовником. Повідомляємо що Додаток 5(технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) є в тендерній пропозиції учасника. Який підписаний уповноваженої особою. Та завірений печаткою. Що до п. 6«г» - стосовно Ціни тендерної пропозиції – Підрядник для підтвердження свого податкового статусу надає в своєму тендерному пропозиції «ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ЄДИНОГО ПОДАТКУ», в якому зазначено що він не є платником ПДВ. Тому сума тендерної пропозиції становить: 459 000,00 (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ. Враховуючи вищє наведене вважаємо, що не одне зауваження не є обґрунтованим для дискваліфікації нашого підприємства, та для зіпсування його репутації, яке існує на ринку вже понад 19 років, та виконує якісно і в терміни набагато складніші об'єкти, які підтверджуються Договорами, актами і довідками виконаних робіт з відгуками від Замовників. Просимо Вас переглянути рішення та відповісти на наше оскарження. З повагою Директор ТОВ «ТРАНС-АЛЬФА» Р.М. Гаврилюк
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На вимогу ТОВ “Транс-альфа” повідомляю наступне: 1.Театром проводились закупівля за процедурою відкритих торгів, а не редукціону. 2.Щодо відсутності документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника підписувати тендерні документи повідомляємо наступне: Тендерною документацією передбачено надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надана учасником тендерна пропозиція не містить зазначеного документу. В п. 10.3 Статуту учасника не зазначено, що директор підприємства має повноваження саме на підписання тендерної пропозиції. Тому Ваше зауваження не приймається. 3.Щодо строку подання тендерної пропозиції: відповідно до ст. 21 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), “В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: ....кінцевий строк подання тендерних пропозицій”, “Дата і час розкриття тендерних пропозицій......визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу.”, “Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.” Оголошення було розміщено 23.12.2016 року. Кінцевою датою подання тендерних пропозицій було визначено 10.01.2017 року, 09.00. Діючим Законом та тендерною документацією не передбачене подання додаткових документів після закінчення цього строку. 24-денний термін, на який Ви посилаєтесь, не ґрунтується на Законі. Одночасно, роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06 зазначає, що виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому Ваше зауваження не приймається. 4.Стосовно інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим Замовником в дод.5 тендерної документації (дефектний акт): Вами в складі тендерної пропозиції надано копію саме цього дефектного акту, розробленого замовником. Ніякої іншої інформації та документів, які б підтверджували відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, Вами надано в строк до 10.01.2017 року не було. Кошторис з додатками був завантажений до електронної системи закупівель лише 11.01.2017 року, після закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому Ваше зауваження не приймається. 5. Щодо визначення ціни з ПДВ: замовник приймає Ваші зауваження, одночасно звертає увагу, що відповідно до п. 15 розділу 1 ст. 1 Закону, переможцем є учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною і відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. Оскільки подана Вами тендерна пропозиція не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації (перелік невідповідностей зазначений у протоколі розгляду тендерної пропозиції), замовник не має правових підстав для визначення такої пропозиції переможною.
Статус вимоги: Відхилено