-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки АС (6-13), вугілля кам'яне марки ДГ (25-200), вугілля кам'яне марки Г(Г2) (13-100), вугілля кам'яне марки АОМ (13-50)
Торги відмінено
2 263 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 315.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 315.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2020 18:18 - 30.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
d16fc2124718419a8fe9e945e1406816
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.c28
Назва:
скарга
Скарга:
скарга на умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Хаджибей.pdf 15.07.2020 15:53
- Рішення від 20.07.2020 №13893.pdf 20.07.2020 19:29
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11315.pdf 29.07.2020 18:30
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №12139.pdf 11.08.2020 10:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2020 №15457.pdf 13.08.2020 19:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2020 №15457.pdf 13.08.2020 19:48
- Рішення від 12.08.2020 №15457.pdf 17.08.2020 19:45
- 134_лист.jpg 23.07.2020 21:00
- 130_лист.jpg 23.07.2020 21:00
- відповідь-скарга.pdf 23.07.2020 21:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 16:40
Дата розгляду скарги:
28.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2020 19:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.08.2020 19:45
Дата виконання рішення Замовником:
26.08.2020 17:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни до тендерної документації , враховуючи рішення органу оскарження.
Вимога
Без відповіді
Питання щодо наявності вирбників Замовником не досліджувалось, адже замовник за допомогою електронної системи закупівель на рівних умовах здійснює відбір постачальника товару, не залежно від кількості виробників. Питання одного Учасника носить більш суб’єктивний характер на не обґрунтоване з вашої сторони. Замовник вважає що поділ на лоти даної процедури закупівлі не потрібен, на думку замовника кожен учасник має змогу запропонувати весь обсяг та асортимент товару вцілому.
Номер:
01f6633a8a7841a082c06747c437d446
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.b27
Назва:
Питання щодо наявності вирбників Замовником не досліджувалось, адже замовник за допомогою електронної системи закупівель на рівних умовах здійснює відбір постачальника товару, не залежно від кількості виробників. Питання одного Учасника носить більш суб’єктивний характер на не обґрунтоване з вашої сторони. Замовник вважає що поділ на лоти даної процедури закупівлі не потрібен, на думку замовника кожен учасник має змогу запропонувати весь обсяг та асортимент товару вцілому.
Вимога:
Шановний Замовнику, а якщо питання виробників вами не дослуджувалось. як ви взагалі дізнались про таке вугілля як АОМС 6-50? Виробники вам не відомі, а у відповідях ви стверджуєте, що необжідно надати дозвіл держпарці на виробника....Як ви тоді визначаи перелік документів? І чому ви вважаете що кількість виробників не впливає на ціну? Якщо є один виробник. то це дискримінація проводити таку закупівлю одним лотом.... Адже особи, що не мають укладених договорів з таким виробником не можуть прийняти участь.. а це дискримінація. і виникає питання, якщо ви не знаете виробників, у ДСТУ не має такої фракції як ви визначили технічні характеристики такого товару? Чи є у вас висновок, що вугілля марки АОМС 6-50 взагалі підходить для побутових потреб та для вашого обладнання? Ми проаналізували електрону систему закупівлі і Жоден замовник по всій Україні не закуповував таке вугілля.. Що це за вугілля? де воно видобувається? хто здійснює його розсів?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 18:42
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
243cb8dddb7a4ac9a8a625c6c3fee6a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.a26
Назва:
Вимога
Вимога:
Щодо марок вугілля та розміру фракцій Замовник повідомляє: Замовник самостійно, виходячи зі своєї потреби, визначає необхідні технічні та якісні характеристики товару.
Надайте інформацію яким чином ви визначили що саме це вугілля Вам необхідно? Чому раніше не закуповували таке вугілля? чому уникаете відповідей на ці питання?
Щодо надання у складі пропозиції Дозволів Держпраці повідомляємо: підтвердження що діяльність виробника відповідає нормам Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017р, щодо походження сировини повідомляємо, що дані вимоги обумовлена тим, що Замовник при здійсненні закупівлі хоче закуповувати вугілля легального виробництва та видобування, що дає можливість засвідчити пропоновану якість та легальність вугілля.
А Вам відомі випадки нелегального походження вугілля? ви ж закуповуете товар, а не послуги з добування? якщо учасник не має прямого договору з виробником, а як наслідок не може взяти у нього такі документи, то як йому прийняти участь у даній закупівлі? надайте чітку відповідь!
Щодо «сертифікату, що засвідчує, що система управління якості учасника відповідає вимогам ISO 9001:2015» - внесення змін щодо даної вимоги буде обговорюватися на засіданні тендерного комітету. Коли буде таке засідання? чому не відповили на питання стосовно цього документу? яким нормативно-правовим актом керувались при встановлені даної вимоги? як повідомите учасників про результати розгляду на засіданні?
Чинним законодавством передбачено отримання сертифікату походження за формою У1. За більш детальним роз’ясненням Ви можете звернутися до будь якого регіонального відділення Торгово-промислової палати України. Яким нормативно-правим акто викерувались при встановлені даної вимоги? Чому ми повинні до когось звертатись? Якщо ви встановили цю вимогу, ви повинні розуміти що це за вимога, чим вона обгрунтована...а з вашої відповіді складється така думка, що ви не знаете, що це таке та навіщо вона необхідна . отже питання.... чому тоді така вимога є у ТД, якщо ви не можете надати нормативно-правове обгрунтування.. Ваші Відповіді "загальними" фразами наводять нас на думку, що дана тендерна документація написана не тендерним комітетом... а отже, є підстави думати, що дана закупівля проводиться в інтересах окремого учасника... що є порушенням чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 18:30
Вимога
Без відповіді
уточнення
Номер:
219595db183342caa0b0bc22b3415f1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.b25
Назва:
уточнення
Вимога:
Але згідно Вашої вимоги, задля виключення можливої дискримінації, на засіданні тендерного комітету буде розглянуте питання щодо внесення змін до тендерної документації. в частині ймовірного постачання імпортованого вугілля.
Коли буде засідання тендерного комітету та зміни?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 18:19
Вимога
Без відповіді
Відповідь по суті питання не надана
Номер:
ba3285ddc0d24a4690c2acf36e5cf48c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.b24
Назва:
Відповідь по суті питання не надана
Вимога:
Крім того, Шановний Замовнику! предметом даної закупвлі є товар, а не послуги з переробки, збагачення, видобування! До чого тут дозвіл держпраці та декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки зареєстровану в органі Держпраці України. і до чого тут довідка в довільній формі із посиланням на Єдиний реєстр з оцінки впливу на довкілля, в якому повинна міститися інформація про відповідність діяльності виробника(вугілля виробництва якого пропонується учасником до постачання) щодо виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23.05.2017р.
Дані вимоги жодним чином не відноситься до постачання товару!
Чому вами встановлені саме такі вимогу? Хто запропонував таку вимогу? На що вона впливає? Чому раніше Вами не встановлювались такі вимоги?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 18:18
Вимога
Без відповіді
Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо можливості встановлення вимог, що не суперечать законодавству України. Тобто, вимога підтвердити наявність у штаті підприємства працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки є законною, та такою що жодним чином не звужує коло можливих учасників.
Номер:
4673d25453614ff79774dbd4201f892e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.b23
Назва:
Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо можливості встановлення вимог, що не суперечать законодавству України. Тобто, вимога підтвердити наявність у штаті підприємства працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки є законною, та такою що жодним чином не звужує коло можливих учасників.
Вимога:
Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо можливості встановлення вимог, що не суперечать законодавству України. Тобто, вимога підтвердити наявність у штаті підприємства працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки є законною, та такою що жодним чином не звужує коло можливих учасників.
Шановний Замовнику. надате тоді нормативно-правове обгрунтування даній вимозі, зокрема зазначте пунтк, статтю та назву нормативно-правого акту яким передбачена ця вимога, зокрема у сфері купівлі-продажу/ постачання товару, що є предметом закупівлі - тверде паливо (вугілля камяне) Крім того, вимагаємо зазначити на підставі якого нормативно-правовго акту учасник повинен мати таких працівників у штаті, чи нормативно-правовий акт яким передбачено що учасник публічної закупівлі повинен вимагати такі документи на співробітника контрагента? Також, просимо зазначити скільки таких осіб маєте ви? Та яким чином можна первірити таку інформацію. Нагадуємо, що вимоги тендерної документації повинні бути передбачені законодавством та іх необхідність повинна бути підтверджена. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 18:16
Вимога
Без відповіді
Замовник має право вибору тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати
Номер:
2954b9029cf04989b8d8cbea530daa57
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.a22
Назва:
Замовник має право вибору тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідну придбати
Вимога:
Шановний Замовнику, а як ви виявили необхідність у пидбанні саме таких марок? Чим можете підтвердити таку необхідність?
Зазначаємо, що принципу "зловживання правами" не передбачено у чинному ЗУ "Про публічні закупівлі",
Стаття 5. ЗУ "Про публічні закупівл" :Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Отже. враховучи принципи нам не зрозуміло чому ви не бажаєте провести закупівл за лотами, якщо Вам дійсно необхідно вугілля вказаних марок, а не визначено такий предмет закупівлі з метою отримання неправомірної вигоди та розкрадання бюджених коштів.
Надайте обгрутовані пояснення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 15:14
Вимога
Без відповіді
Замовник вважає що поділ на лоти даної процедури закупівлі не потрібен, на думку замовника кожен учасник має змогу запропонувати весь обсяг та асортимент товару вцілому.
Номер:
31f39c4a623a4265a1303ab301d304f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.a21
Назва:
Замовник вважає що поділ на лоти даної процедури закупівлі не потрібен, на думку замовника кожен учасник має змогу запропонувати весь обсяг та асортимент товару вцілому.
Вимога:
Шановний замовнику, а чому ви так вважаете? ви проаналізували ринок? якщо так, то повідомте скільки учасників можуть запропонувати марку АОМС? і що це а марка за ДСТУ 7146:2010 та З472:2015, якщо ви керувались ціми ДСТУ?
Зазначаємо, шо наразі ви один Замовник, хто бажае закупити таку марку! Як ви визнначали що саме така марка Вам необхідна? чи проводили іспити на обладнанні? Як дізнались про цю марку? Зазначаємо. що ви є розпорядником бюджентих коштів, отде запитувальна інфомпація не може бути конфіденційною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 11:10
Вимога
Без відповіді
ненадання відповіді на питання, яке стосується дискримінаційних вимог предмету закупівлі в документації конкурсних торгів
Номер:
e0e4d15256fd4c699fe596e71351aaf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.b20
Назва:
ненадання відповіді на питання, яке стосується дискримінаційних вимог предмету закупівлі в документації конкурсних торгів
Вимога:
Шановний замовнику. Уважно вивчайте ти ДСТУ та ГОСТи на які ви посилаєтеся. При наданні відповіді на вимогу За тендером
UA-2020-07-01-008607-a.c1 ви намагаєтесь ввести нас в оману.
При виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010. Щодо фракції предмету закупівлі, з 01.01.2019 ГОСТ 19242-73 втратив чинність, тому нормативний документ, що регламентує поділ за фракціями відсутній, виходячи з цього фракції вугілля були зазначені відповідно до фактичних потреб Замовника. ГОСТ 19242-73 регламентував лише абревіатурне позначення крупності вугілля, тобто стосувався абревіатури ОМС в вугіллі АОМС (6-50), тому марка вугілля на яку вами оголошено закупівлю повинна виглядати як А (6-50).Як АОМС (6-50) вона прописана під конкретного замовника який має відповідний сертифікат генетики отриманий до 01.01.2019 року. Якщо при виборі марки предмету закупівлі замовник керувався ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010. то ми вимагаємо надати конкретне посилання на пункт, абзац ДСТУ 3472:2015 , ДСТУ 7146:2010 в якому чітко зазначено марку вугілля АОМС (6-15). Крім того, вимагаємо внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів стосовно правильного позначення предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2020 17:52
Вимога
Є відповідь
незаконність дій Замовника
Номер:
babeacc9dec0433485b1a55ec8cba2bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-008607-a.c19
Назва:
незаконність дій Замовника
Вимога:
Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 0,5% від вартості укладеного між Замовником торгів та Учасником-переможцем договору про закупівлю. Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов.
Шановний Замовнику, а за які конкретно послуги повинен платити переможець? вимагаємо надти повний перелік послуг, а також код ЄДРПОУ або ІПН особи, що надає такі послуги замовнику. Які документи підвтерджують, що така особа має право займатись наданням таких "констультаційних" послуг? Які документи підтверджують кваліфікацію та досвід такої особи? Також, зазначити яким чином ви знайшли такого "консультанта"? чому саме цього консультанта? чому не проводили конкурсний відбір? чи укладений у вас договір з таким консультантом? на яких умовах? чи відомо Вам, що Ви несете персональну адміністративну та кримінальну відповідальнісь за проведення даних торгів, а не консультант несе таку відповідальність? хто встановлював вимоги тендерної документації (консультант чи тенерний комітет)? Як ви пояснете, що у попередні роки вами не були встановлені вимоги щодо сертифікатів ИСО, дозволів держпраці, вимоги щоо кількості працівників, вимоги щодо складу? Чи відомо Вам, що ваш "консультант" прописує вимоги тендерної документації з наданням переваги окремому учаснику? чи відомо Вам судова практика щодо встановлення вимог про надання учасником сертифікатів ИСО?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2020 16:45
Вирішення:
Відповідь на звернення Учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2020 23:54
Підтвердження вирішення:
Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству.
В тендерній документації передбачено оплату консультативних послуг з питань проведення даної процедури відкритих торгів з наступних міркувань:
Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення). Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту,оскільки не затверджено порядок проведення такого навчання, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю.
Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти.
Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи.
Укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг.
Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи.
Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю.
А також, у підрозділі «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів (тендеру)) не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника.
Підсумовуючи вищевикладене, наголошуємо, що залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.