• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

МЕДИЧНІ МАТЕРІАЛИ (КОД ДК 021:2015 33140000-3) Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, з гентаміциновим покриттям, розмір 5см*5см. (код НК 48156 - Колагеновий гемостатик, протимікробний); Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, з гентаміциновим покриттям, розмір 2,5см*2,5см. (код НК 48156 - Колагеновий гемостатик, протимікробний); Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення та регенерації твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, розмір 10 см х 10 см. (код НК 48155 - Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний); Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення та регенерації твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, розмір 5 см х 5 см. (код НК 48155 - Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний); Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення та регенерації твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, розмір 2,5 см х 2,5 см. (код НК 48155 - Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний); Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, розмір 7см*3см. (код НК 47201 - Гемостатичний засіб на основі колагену); Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, розмір 1,8см*3,6см. (код НК 47201 - Гемостатичний засіб на основі колагену) Голка з ізоляцією для провідникової анастезії Стимуплекс A 21 G x 4", 0.80 x 100 мм (код НК 45178 Тупокінцева голка для блокади периферійних нервів); Стимуплекс A 22 G x 2", 0.70 x 50 мм (код НК 45178 Тупокінцева голка для блокади периферійних нервів);

Завершена

115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 150.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2020 17:44 - 16.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 671bdc2327994cce958a04e131886298
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-008453-a.a1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановні Панове! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-07-01-008453-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Також слід відмітити, що таке об’єднання медичних виробів в один ЛОТ, в ЖОДНОГО СВІТОВОГО виробника не йде, як комплекти. А також, звертаємо увагу на те, що перелічені медичні вироби , які Замовник планує закупити одним лотом, є різними між собою та мають різне застосування в медичній практиці, не являються наборами медичних інструментів і не можуть використовуватися одночасно під час оперативних втручань або проведенні інших медичних процедур. Таке об'єднання медичних виробів різного напрямку застосування в один лот призводить до штучного звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання. - Розділити предмет закупівлі на окремі лоти , а саме виділити позиції № 3, 4, 5 в окремий лот. У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Замовник дякуємо за запитання та інформуємо про наступне: Тендерна документація на закупівлю з предмету Медичні матеріали (код ДК 021:2015 33140000-3) – хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, з гентаміциновим покриттям, розмір 5см*5см. (код НК 48156 - Колагеновий гемостатик, протимікробний); Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, з гентаміциновим покриттям, розмір 2,5см*2,5см. (код НК 48156 - Колагеновий гемостатик, протимікробний); Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення та регенерації твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, розмір 10 см х 10 см. (код НК 48155 - Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний); Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення та регенерації твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, розмір 5 см х 5 см. (код НК 48155 - Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний); Хірургічний колагеновий матеріал для тимчасового заміщення та регенерації твердої мозкової оболонки, що розсмоктується, розмір 2,5 см х 2,5 см. (код НК 48155 - Протез твердої мозкової оболонки біоматриксний); Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, розмір 7см*3см. (код НК 47201 - Гемостатичний засіб на основі колагену); Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, розмір 1,8см*3,6см. (код НК 47201 - Гемостатичний засіб на основі колагену) Голка з ізоляцією для провідникової анастезії Стимуплекс A 21 G x 4", 0.80 x 100 мм (код НК 45178 Тупокінцева голка для блокади периферійних нервів); Стимуплекс A 22 G x 2", 0.70 x 50 мм (код НК 45178 Тупокінцева голка для блокади периферійних нервів); номер процедури в електронній системі закупівель UA-2020-07-01-008453-a, відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно зі ст. 5 Закону закупівлі здійснюються зокрема за принципами максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників, тобто встановлення таких вимог до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Частиною 2 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити: - один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пунктом 22 частини 1 статті 1 цього ж Закону визначено, що предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі. Спосіб визначення замовником предмета закупівлі регламентовано Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. N 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (надалі – Порядок N 708). У свою чергу, виходячи з положень п. 3 Розділу 1 зазначеного вище Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п. 5 Розділу 1 Порядку №708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, однак це є правом замовника, а не обов’язком. Стаття 43 Господарського кодексу України не містить обмежень щодо участі в процедурі публічних закупівель посередників, а виробники товарів не позбавлені можливості здійснювати торгівлю товарами, які ними не виробляються, при цьому всі потенційні учасники процедури закупівлі - як посередники, так і виробники продукції, мають рівний обсяг прав та обов'язків. Звертаємо Вашу увагу, що у тендерній документації (номер процедури в електронній системі закупівель UA-2020-07-01-008453-a) відсутні жодні вимоги щодо виробництва медичних виробів одним виробником. Також, в Додатку 3 Тендерної документації не зазначено, що медичні матеріали згідно предмету звкупівлі мають бути «комплектами» та відсутні вимоги щодо прийняття участі у даній процедурі лише офіційних представників чи виробників. Кожен майбутній учасник може реалізувати своє право на участь у процедурі відкритих торгів, подавши при цьому свою пропозицію через систему електронних майданчиків PROZORRO та долучившись до проведення процедури відкритих торгів. Зважаючи на вищевикладене, порушень під час проведення процедури закупівлі в частині дискримінації учасників через визначення предмету закупівлі, не вбачається.
Статус вимоги: Відхилено