• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро

Категорія Замовника: відповідно до статті 2, частини 4, пункту 3 - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Усі документи,які складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

7 481 112.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 74 811.13 UAH
Період оскарження: 01.07.2020 17:42 - 17.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Запитання щодо вимог усунення невідповідностей

Номер: 0cb1dd3e1fc249beab2532e0ee9d2012
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-008447-a.c4
Назва: Запитання щодо вимог усунення невідповідностей
Вимога:
Лист Вимога дадається
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Вашу вимогу задоволено, технічно це можливо буде зробити 17/08/20.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Запитання щодо вимог усунення невідповідностей

Номер: 49f9b4e7c10a425997eb6ec67a1e1ada
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-008447-a.a3
Назва: Запитання щодо вимог усунення невідповідностей
Вимога:
Лист Вимога додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо вам, що інформація у вимозі про усунення порушення до ТОВ ВКФ «Радіус» від 05.08.2020 року викладена у повній відповідності до пункту 3.3. Розділу V. ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та ніяким чином не суперечить в частині правильності визначення термінів Статті 1 Закону України № 2657-XII «Про інформацію», на яку ви посилаєтесь. Вимога містить повні реквізити документів, щодо яких виявлено порушення та інформацію, яку повинен надати учасник закупівлі для усунення порушення, у відповідності до положень Статті 2 Закону України № 2657-XII «Про інформацію» щодо основних принципів інформаційних відносин в частині достовірності і повноти інформації.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Запитання щодо вимог усунення невідповідностей

Номер: f554a52c1cef40bb9582f29631c4b84a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-008447-a.b2
Назва: Запитання щодо вимог усунення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовник! Ви напевно забули, що зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Це означає, що ваша діяльність повинна здійснюватися на основі правових актів, у їх межах і за процедурою, встановленою цими актами. Процедура за якою ви, як замовник, можете звернутися до учасника з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, чітко прописана в статті 29 Закону про публічні закупівлі. «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей». Як бачимо з тексту статті, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації повинні бути точними. Які є варіанти виправлення помилок, допущених в повідомленні з вашого боку, звертайтеся до уповноваженого органу з питань закупівель. Тому вимагаймо скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2020 року, в якому ви відхиляєте нашу тендерну пропозицію за те, що ми не виправили невідповідності згідно вашого повідомлення, яке складено з помилками, тобто не у відповідності до закону. Нагадуємо Вам, що сьогодні п'ятниця і ми чекаємо в кінці дня повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до наступного учасника. Ми, ще раз, вважаємо що у ваших діях вбачається дискримінація нашого підприємства, яке запропонувало здійснити капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро, за ціною з різницею майже у чотириста тисяч гривень між наступним учасником. P. S. Витримка з тексту вашої відповіді на питання стосовно сертифікату системи управління якістю ISO9001: Замовник зобов’язаний отримати якісно виконані роботи, ЕФЕКТИВНО ВИКОРИСТАТИ БЮДЖЕТНІ КОШТИ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! 24.07.2020 року Замовником було розміщено вимогу про усунення порушення, в якій, згідно Закону: 1) перелічено виявлені невідповідності, 2) надано посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності, а саме на вимоги Додатку №2 та Додатку №3 до тендерної документації, що цілком достатньо для виконання вимог Закону!. З метою більшої конкретизації та допомоги Учаснику у виправленні порушення даних вимог, було вказано нумерацію: Додаток №3 до тендерної документації Пункт 1. Вимоги до Учасників, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Підпункт 3.2. Завірені копії підтверджуючих документів… В наступній інтерпретації: п.1.3.2 Додатку №3 до тендерної документації. Та Додаток №3 до тендерної документації Пункт 1. Вимоги до Учасників, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону Підпункт 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору(-ів) згідно з наданою формою… В наступній інтерпретації: п.1.3.1 Додатку №3 до тендерної документації. Та Додаток №2 до тендерної документації Пункт 2. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції В наступній інтерпретації: п.2 Додатку №2 до тендерної документації 3) перелічено інформацію та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На жаль, замість того, щоб виправити вказані невідповідності згідно законодавства, ТОВ «Фортіс М Груп» у своєму листі вих.№72 від 25.07.2020р., розуміючи, що вимоги стосуються Додатку №3, став посилатися на те, що вказані пункти Додатку №3 не існують, проігнорувавши навіть посилання на порушення вимог Додатку №2 пункту 2 розуміння суті якого не заперечував. Зважаючи на те, що ТОВ «Фортіс М Груп» не усунув жодної з виявлених невідповідностей в наданій інформації та/або документах, та не виконав вимогу п.1.4. Розділу III Тендерної документації щодо розміщення накладеного електронного підпису (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, Замовник прийняв рішення про відхилення наданої тендерної пропозиції. Отримавши дану Вимогу Тендерний комітет ще раз уважно розглянув надані документи по суті, та, у відповідності до Додатку 2 (примітки) до ТД: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції», перевірив надану ТОВ «Фортіс М Груп» інформацію щодо виконаного аналогічного договору з ТОВ НВП «Южспецхіммаш». Виявилось, що Згідно інформації, зазначеної на відкритих ресурсах https://opendatabot.ua/c/32561283 та https://youcontrol.com.ua/contractor/?id=15746348&od=6a08497a6484dde9aa2ed13e3997b0e500&pr=27Dvy 28.12.2019р. сталися значні зміни в статутній діяльності ТОВ НВП «Южспецхіммаш», а саме: 1. змінилась адреса знаходження ТОВ НВП «Южспецхіммаш» Було: Стало: 49000 01021 Дніпропетровська обл.,місто Дніпро м.Київ Новокодацький район Печерський район ВУЛИЦЯ САВКІНА ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА буд. 6 кв. 563 будинок 25 2. змінився керівник Було: Стало: Кашин Антон Ігорович Гримач Роман Олександрович Виходячи з цього, інформація, зазначена в: - листі-відгуці №24 від 09.06.2020 року ТОВ НВП «Южспецхіммаш», з вказаною адресою м.Дніпропетровськ, вул.Савкіна 6/563 за підписом директора Кашина А.І., - листі-відгуці №31 від 16.07.2020 року ТОВ НВП «Южспецхіммаш», з вказаною адресою м.Дніпропетровськ, вул.Савкіна 6/563 за підписом директора Кашина А.І., - актах КБ-2в за червень 2020 року до аналогічного Договору №7/2-2019, за підписом директора Кашина А.І., - довідці про вартість виконаних робіт та витрати КБ 3а до аналогічного Договору №7/2-2019 за червень 2020 року, за підписом директора Кашина А.І., має розбіжність з даними, вказаними у вищевказаних відкритих ресурсах в частині місцезнаходження ТОВ НВП «Южспецхіммаш» та особи керівника. Зважаючи на це, інформація, зазначена в: - Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 29 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп», - Пояснювальній записці № 60 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп» про суму виконаних робіт, - Довідці № 24 від 16.07.2020 року ТОВ «Фортіс М Груп» про загальну вартість актів виконаних робіт не менше 80% від суми аналогічного договору. містить факти завідомо недостовірної інформації і є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Зважаючи, на виявлені факти, вбачаємо безпідставними звинувачення у дискримінації Учасника та змушені відмовити в задоволенні даної вимоги у відповідності до вимог Додатку №2 тендерної документації (Примітки) «у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Скарга
Скасована

Щодо документів на виконання робіт підвищеної небезпеки

Номер: c418c4b5edc341deafe8bf645996cc67
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-008447-a.a1
Назва: Щодо документів на виконання робіт підвищеної небезпеки
Скарга:
Проаналізувавши Вашу відповідь щодо дозволу на право виконання робіт підвищеної небезпеки можна зробити наступний висновок, що робіт на які потрібно дозвіл – немає, а є тільки роботи (виконуються на висоті понад 1,3 метри) на які потрібна тільки декларація. Тому спираючись на ст.23 Закону України про публічні закупівлі в якій мовиться «1. Технічна специфікація ПОВИННА МІСТИТИ ОПИС УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. ХАРАКТЕРИСТИКИ товарів, РОБІТ АБО ПОСЛУГ МОЖУТЬ МІСТИТИ ОПИС КОНКРЕТНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ АБО ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА чи порядку постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, надання послуги (послуг) …. 3.Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, ЗА УМОВИ, ЩО ТАКІ ВИМОГИ Є ДОСТАТНЬО ТОЧНИМИ, ЩОБ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ ОДНОЗНАЧНО РОЗУМІВСЯ ЗАМОВНИКОМ І УЧАСНИКАМИ», та інші норми Закону вимагаймо надати чіткі ТРИ відповіді на ТРИ ПИТАННЯ: 1) Чи правильний наш висновок про те, що робіт на які потрібно дозвіл – немає, а є тільки роботи (виконуються на висоті понад 1,3 метри) на які потрібна тільки декларація? 2) по дефектному акту (№ за порядком), які роботи будуть виконуватися на висоті понад 1,3 метри? 3) чи будуть дискваліфіковані учасники які не подадуть в складі своєї пропозиції будь-яких дозволів Державної служби України з питань праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки, а подадуть тільки декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці?
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 09.07.2020 11:59
Автор: ФОП ІВАНОВ МАКСИМ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ, Максим +380987941004 bolinm@i.ua
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга щодо прийнятого рішення Замовника

Номер: 20ca37dbc82448b1a6614b085ba27953
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-008447-a.a5
Назва: Скарга щодо прийнятого рішення Замовника
Скарга:
Антимонопольного комітету України (Постійно діючій адміністративній колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Телефони канцелярії (044) 251-62-40, 62-66 Електронна пошта: slg@amcu.gov.ua СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД Код за ЄДРПОУ 20200379 49005, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Чернишевського, будинок 11-А, приміщення 20 Засоби зв’язку: +380974158134, +380567134854 НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА, рішення якого оскаржується: Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" Код за ЄДРПОУ 02010681 49044, Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9 Засоби зв’язку: +380990036877 tenderviktorijadma88@gmail.com 20 серпня 2020 року СКАРГА щодо прийнятого рішення Замовника Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2020-07-01-008447-a ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро ● c577382c11d645af9891fdabba073bb0 Рішення, що оскаржується: Протокол № 135 від 14.08.2020 засідання тендерного комітету щодо відміни торгів Найменування замовника, рішення якого оскаржується: Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" Код за ЄДРПОУ 02010681 ОБСТАВИНИ: 01.07.2020 року Державним закладом "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" (надалі – Замовник) було розміщено на сайті https://prozorro.gov.ua/ оголошення про закупілю, а саме: «ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (санвузлів, душових кімнат та кухонь) будівлі гуртожитку №4 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Севастопольська, 17 м. Дніпро». Замовником було встановлено наступні строки: Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 15:00 Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00 Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 15:00 Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2020 року Замовником було визначено переможця ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД (надалі – Скаржник). Однак, учасником (тендерну пропозицію якого було відхилено) – ТОВ «ФОРТІС М ГРУП» було подано лист-вимогу від 13.08.2020 року. За результатами розгляду вказаної вимоги, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну закупівлі, що оформлене протоколом № 135 від 14.08.2020 року (надалі – оскаржуваний протокол). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни торгів на підставі наступного. Оскаржуваний протокол тендерного комітету мотивовано тим, що Замовником було допущено порушення, що неможливо усунути. Суть порушення (згідно листа-вимоги ТОВ «ФОРТІС М ГРУП») полягає в тому, що Замовник допустив порушення строку публікації повідомлення з вимогою до ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД про усунення порушення згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», який не міг бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Склалася ситуація, при якій п’ятиденний строк розгляду тендерної пропозиції Скаржника складав з 31.07.2020 (включно) по 06.08.2020 (включно), а повідомлення з вимогою про усунення порушення згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано 05.08.2020 року об 11 годині 51 хв. Скаржником, ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД, вищезазначені порушення було усунуто в той же день 05.08.2020 року в 17 годин 31 хв. Внаслідок даної ситуації права Скаржника ніяким чином не було порушено та не стало визначальним до перебігу процедури закупівлі. Відсутність окремого документа з переліком змін до тендерної документації не викликало ніяких заперечень учасника закупівлі ТОВ «ФОРТІС М ГРУП» в період уточнень та не мало визначальної ролі при складенні та оцінюванні тендерних пропозицій учасників, тож не порушило права жодного з учасників закупівлі. Вищеназвані обставини виникли внаслідок неналежного виконання обов’язків уповноваженої особи Замовника. Вважаємо, що вказане не може бути підставою для відміни торгів, оскільки на момент 06.08.2020 року порушення згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» було усунено та ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД правомірно було визначено переможцем торгів. Завважимо, що тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «Радіус» ЛТД була бездоганною та не мала інших зауважень як з боку Замовника, так і від інших учасників закупівлі. Тобто вказане свідчить про те, що Скаржник відповідає всім критеріям та вимогам тендерної документації, більш того – запропонував найбільш економічно вигідну ціну. Просимо звернути увагу, що ТОВ «ФОРТІС М ГРУП», зважаючи на численні порушення та невідповідності у власній тендерній пропозиції, у своїй вимозі не визначає порушення своїх прав в проведенні даної закупівлі, а має за мету зірвати проведення тендерної закупівлі за формальними ознаками. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ: Слід вказати, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Звертаємо увагу, що вказана ситуація ніяким чином не призвела до порушення принципів здійснення публічних закупівель жодним із учасників та не вплинула на тендерну пропозицію Скаржника, оскільки є такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що були визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною. Інтереси жодного учасника не було порушено, або якимось чином обмежено чи дискриміновано. Слід вказати, що за порушення у сфері публічних закупівель передбачена адміністративна відповідальність уповноваженої особи Замовника, що передбачена статтею 164-14 КУпАП. Оскільки дії щодо публікації повідомлення з вимогою про усунення порушення згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та опублікування окремого документа з переліком змін до тендерної документації належить виключно Замовнику (його уповноваженій особі), тому відповідальність за несвоєчасність таких публікацій покладено саме на цю особу. Факт наявності порушення (якщо він є) має підтверджується протоколом, що складено на конкретну уповноважену особу. Таким чином можна дійти висновку про те, що оскаржуване рішення Замовника про відміну торгів, прямо порушує майнові інтереси ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД, оскільки останнього правомірно визначено переможцем. А тому, з метою відновлення прав Скаржника, є необхідність у скасуванні протоколу № 135 від 14.08.2020 року. Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД до розгляду. 2. Зобов’язати Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" (код за ЄДРПОУ 02010681) повністю скасувати протокол № 135 від 14.08.2020 року щодо відміни торгів. 3. Зобов’язати Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України" (код за ЄДРПОУ 02010681) укласти договір з ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД, який визнаний переможцем закупівлі згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2020 року. Додатки (копії): скріншот публікації Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з датою та часом) докази усунення невідповідностей Скаржником (з датою та часом) протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.08.2020 року лист-вимога ТОВ «ФОРТІС М ГРУП» від 13.08.2020 року протокол № 135 від 14.08.2020 року щодо відміни торгів Директор ТОВ «ВКФ «РАДІУС» ЛТД ________________ А. П. Бабенко
Дата розгляду скарги: 02.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2020 10:38
Дата прийняття рішення по скарзі: 07.09.2020 20:10
Автор: ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД", Андрей Бабенко +380974158134 20200379@ukr.net