-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери металеві для твердих побутових відходів
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
3 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 000.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2020 16:00 - 22.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо усунення Замовником Ритуальною службою спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі
Номер:
3a8d40015caf480fbc4be3c94b2e17a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001685-b.c2
Назва:
Скарга щодо усунення Замовником Ритуальною службою спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі
Скарга:
опис у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 15.07.2020 15:39
- знімок сторінки сайту barmash.com.ua.jpg 27.07.2020 23:18
- АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА - Техпаспорт копія.pdf 27.07.2020 23:18
- АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА - Фото баків.pdf 27.07.2020 23:18
- АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА - Фото товару.pdf 27.07.2020 23:18
- Барський машинобудівний завод - 5Iнформацiя про теххарактеристики.pdf 27.07.2020 23:18
- Барський машинобудівний завод - 18фото.pdf 27.07.2020 23:18
- Барський машинобудівний завод - 23Технiчний паспорт.pdf 27.07.2020 23:18
- Барський машинобудівний завод - фото (2).pdf 27.07.2020 23:18
- Барський машинобудівний завод - фото.pdf 27.07.2020 23:18
- ВСМ ЕКОЛОДЖІ - Сертифікат представника.jpg 27.07.2020 23:18
- Додаткові пояснення.pdf 27.07.2020 23:19
- АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА - Довідка щодо ТУ.pdf 27.07.2020 23:19
- АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА - Лист_гарантiя_вчасна_поставка.pdf 27.07.2020 23:19
- АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА - Сертифікати.pdf 27.07.2020 23:19
- АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА - Технічні вимоги та фото.pdf 27.07.2020 23:19
- Рішення від 20.07.2020 №13897.pdf 20.07.2020 19:32
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11335.pdf 30.07.2020 13:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2020 №15286.pdf 11.08.2020 17:26
- Рішення від 10.08.2020 №15286.pdf 13.08.2020 21:08
- ДСТУ 8476-2015.pdf 23.07.2020 14:55
- Інформація_про_технфічні_якісні_та_кількісні_характеристики_Альта_Логістик.pdf 23.07.2020 14:55
- Комерційна пропозиція ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖИ_Оцинковані_контейнери_Україна.pdf 23.07.2020 14:55
- Комерційна пропозиція ТОВ Імпорт Склад Сервіс Контейнер_металевий_оцинкований_на_1100л.pdf 23.07.2020 14:55
- Комерційна пропозиція ТОВ Київ- Спецтех _Євроконтейнер для ТПВ.pdf 23.07.2020 14:55
- Пояснення по суті скарги в АМКУ.doc 23.07.2020 14:55
- Пояснення по суті скарги в АМКУ.pdf 23.07.2020 14:55
- Технічний_паспорт_ ТОВ Альта Логістік Україна.pdf 23.07.2020 14:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 15:56
Дата розгляду скарги:
28.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2020 19:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.08.2020 21:08
Дата виконання рішення Замовником:
17.08.2020 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.08.2020 №15286-р/пк-пз протоколом №6-ЄК від 17.08.2020 року тендерним комітетом ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунально-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) внесені зміни до Тендерної документації за предметом закупівлі: ДК021-2015: 44610000 – 9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери металеві для твердих побутових відходів).
Вимога
Залишено без розгляду
Усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-07-01-001685-b
Номер:
fe1bb6afe9c3486e935aa72d558f9999
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001685-b.b1
Назва:
Усунення Замовником дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-07-01-001685-b
Вимога:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5,22, 23 Закону Вимагаємо:
1. Привести технічні вимоги визначені у Додатку № 3 до тендерної документації до вимог стандартів EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, з причин наведених у пункті № 1 даної вимоги.
2. Виключити з тендерної документації дискримінаційні вимоги з підстав наведених у пункті 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,12,14,15,16,17 даної вимоги.
3. Зазначити товар із якими технічними характеристиками(еквівалент) вважатиметься «не гіршим» ніж замовлений товар. з підстав наведених у пункті № 18 даної вимоги.
4. Виключити вимоги з Додатку № 3 та Додатку № 6 (5.13) щодо надання сертифікату відповідності та сертифікату якості на товар, з підстав наведених у пункті № 19 до даної вимоги.
5. Встановити реальний строк необхідний для поставки товару у кількості 411 штук, з підстав наведених у пункті № 20 даної вимоги.
6. Виключити вимогу з Додатку № 3 щодо того, що «При невідповідності якості Товару, та (або) дефектів Товару, та (або) будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики Товару - Учасник зобов’язаний замінити неякісну частину товару за власний рахунок, сплативши всі супутні витрати по заміні неякісної частини Товару, про що учасником повинен бути складений відповідний гарантійний лист та наданий у складі тендерної пропозиції» на підставі пункту № 21 даної вимоги.
7. Передбачити у проекті договору Додаток № 6 відповідальність Покупця за невиконання та неналежне виконання зобов’язань, з підстав наведених у пункті № 22 даної вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2020-07-01-001685-b.pdf 07.07.2020 09:17
Дата подачі:
07.07.2020 09:17
Вирішення:
Відповідь на пункт 1:
Відповідно до статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Згідно зі статтею 22 Закону Тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Зауважимо, що Закон взагалі не містить положень, що вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі повинні в повній мірі відповідати національним чи міжнародним стандартам. Відповідно до ч.3 статті 22 Закону в тендерній документації має бути лише посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Закон не обмежує право Замовника на визначення технічних характеристик товару, який повністю задовольняє потребам замовника. Більш того, Закон зобов'язує замовників зазначати у технічній специфікації детальний опис технічних та якісних характеристик. ДСТУ 8476:2015 та EN 840 містять лише загальні характеристики контейнерів. Виробники цим користуються та виготовляють контейнери, які відповідають даним стандартам та розмірам, номінальною вантажопідйомністю, проте не задовольняють потреби у якісному товарі. У нас є досвід придбання контейнерів. За час користування контейнерами ми напрацювали відповідний досвід і виходячи з цього деталізували в тендерній документації технічні вимоги до контейнерів з більш якіснішими технічними характеристиками. Це сприяє більшому строку служби контейнера. Замовник для закупівлі контейнерів використовує бюджетні кошти, тому ми зацікавлені в тому, щоб придбаний товар служив якомога довше, що в перспективі призведе до суттєвої економії бюджетних коштів. Можемо Вас запевнити, що існує достатньо компаній, які можуть запропонувати контейнери з необхідними технічними характеристиками. Вимоги Закону щодо забезпечення конкуренції процедури закупівлі нами виконуються.
Відповідь на пункт 2:
Для додаткового підсилення дна контейнера, повинна використовуватись металева пластина (обичайка). Завдяки цій пластині збільшується жорсткість та підвищена стійкість контейнера, що в свою чергу збільшує термін служби контейнера. Завдяки тому, що пластина на болтовому з’єднанні, є можливість повного оцинкування корпусу та самої пластини, це в свою чергу теж збільшує термін експлуатації в порівнянні з приварною пластиною. Коли пластина приварна є можливість потрапляння вологи між пластиною та корпусом контейнера і є ризик корозії днища контейнера, це зменшує терміни експлуатації. Також перевагою на болтовому з’єднанні є те що після певно часу експлуатації та вразі пошкоджень днища, є можливість заміни пластини, а при приварній прийдеться повністю замінити контейнер.
Також згідно пояснення Учасника: «контейнери із знімними ручками є кращими від контейнерів з монолітними ручками.». Повідомляємо, що такої технічної вимоги в тендерній документації немає. Яка б обумовлювала, що ручки мають бути знімними чи монолітними.
Відповідь на пункт 3:
З метою забезпечення безпеки під час навантаження та надійності, важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва. Завдяки такій конструкції, важелі мають значно більшу міцність та надійність, що значно підвищує термін служби контейнерів, в порівнянні з з важелями, які виготовленні не суцільного листа та мають зварні шви.
Відповідь до пункту 4:
Пружинний механізм відкривання /закривання кришки контейнера має бути захищений кожухом товщиною металу не менше 3 мм, з метою забезпечення безпеки в процесі експлуатації та обслуговування контейнера. Механізм кріпиться болтовим з’єднанням для можливості ремонту, заміни без порушення цинкового шару. Контейнері, які обладнані таким же механізмом, але мають меншу товщину стінки ніж 3 мм, мають меншу жорсткість та міцність, що в свою чергу зменшує термін експлуатації. Також контейнери в яких дані мехнізми кріпляться не болтовим з’єднанням – не ремонто пригодні, в разі поломки прийдеться повністю робити заміну контейнера. Еквівалентом можуть вважатись пропозиції, в яких механізм відкривання /закривання кришки теж може ремонтуватись без порушення цинкованого шару.
Відповідь до пункту 5:
Важелі кріплення кришки повинні бути цільно металеві та виготовленні шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва товщиною не менше 2 мм., які кріпляться до кришки болтовим з’єднанням. Дана вимога обумовлена тим що така конструкція має значно більшу міцність та надійність, що значно підвищує термін служби контейнерів. Так все вірно контейнери з важелями товщиною стінки 1,5 мм та не з суцільного листа з’єднаного за допомогою зварних швів і кріпиться до кришки теж приварним швом, зможе виконати таку ж функцію, але довговічність та надійність таких контейнерів значно менша. Логічно, що якщо деталь виготовлена з більшої товщини листа то вона має значно кращу міцність та довговічність. Виробники які роблять з меншої товщини листа просто економлять на конструкції, яка свою чергу більше гарантійного терміну не служить та ще і до того не ремонтопридатні. Що змусить замовника проводити нову закупівлю даного товару, а це витрата державних коштів. На ринку України існує достатня кількість компаній для конкуренції, які пропонують такий товар.
Відповідь до пункту 6:
Вимогу щодо того, що «Вузол кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі товщиною металу не менше ніж 2 мм на трубах підняття контейнера і відкриття кришки. Для ремонтопридатності контейнера і тривалого терміну його експлуатації вузол захвату та підйому контейнера повинен кріпитися до корпусу контейнера болтовим з'єднанням з можливістю швидкої заміни вузла захвату та підйому контейнера без пошкодження стінки контейнера, вузла захвату та підйому контейнера та захисного цинкового покриття..» В даній вимогі до технічного завдання чітко вказано, чому саме вона використовується. Контейнери де вузли захвату та підйому контейнер виготовлені з товщини меншою ніж 2 мм, мають меншу міцність та довговічність роботи ніж контейнери в яких виконана ця деталь з більшої товщини металу. На ринку України є ряд компаній, які можуть пропонувати контейнери саме з таким технічними характеристиками, тому дана вимога не може бути дискримінаційною.
Відповідь до пункту 7:
Контейнери в яких вузол захвату приварний в разі не можливо відремонтувати без порушення цинкованого шару, а це в свою чергу несе додаткові витрати. Можемо Вас запевнити, що існує достатньо компаній, які можуть запропонувати контейнери з необхідними технічними характеристиками. Вимоги Закону щодо забезпечення конкуренції процедури закупівлі нами виконуються.
Відповідь до пункту 8:
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Відповідь до пункту 9:
Виходячи з досвіду експлуатації, кронштейни для кріплення коліс, доволі часто виходять з ладу, тому як на нього діють великі ударні навантаження під час розвантаження контейнера. Після їхнього пошкодження весь контейнер виходить з ладу. Тому і була внесена така вимога, щоб була можливість замінити кронштейн, без порушення цинкового шару, це збільшує термін служби контейнерів. В Україні є ряд компаній, які пропонують контейнери з такими технічними характеристиками.
Відповідь до пункту 10:
Ця вимога потрібна, для того щоб захищати контейнер від ударів при розвантаженні. Пластина з меншою товщиною ніж 2 мм не витримає ударних навантажень, в цьому випадку чим з товстішого металу зроблена пластина тим краще. Завдяки їй сама чаша контейнера захищається від пошкоджень і в свою чергу підвищу термін експлуатації контейнерів. Також вона додає жорсткості контейнера.
Відповідь до пункту 11:
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Відповідь до пункту 12:
Труба діаметром не менше 20 мм та товщиною стінки не менше 2 мм має більшу міцність та в свою чергу додає жорсткості контейнер, ніж труби з меншими діаметром та товщиною стінки. Рама з труби квадратного 20х30 перетину підсилює раму чаші контейнера, витримує навантаження на вигин і скручування краще, ніж труба круглого перетину, що сприяє більш довгому строку служби контейнера. В Україні є ряд компаній які можуть пропонувати продукцію з такими технічними характеристиками, тому дані вимоги не можуть бути дискримінаційними.
Відповідь до пункту 13:
Особливих вимог до ребр жорсткості в Тендерній документації немає. Важливо факт того щоб вони були, саме там як зазначено в Додатку 3 Тендерної документації – на передній та задній стінці.
Відповідь до пункту 14:
Особливих вимог до ребр жорсткості в Тендерній документації немає. Важливо факт того щоб вони були на кришці. Наявність ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера.
Відповідь до пункту 15:
Згідно ДСТУ 8476:2015 вказано, що стандартний розмір повинен бути: Ширина – 1115 мм, Довжина – 1370 мм, Висота – 1470 мм і вказано, що граничні відхилення можуть бути ±5%. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Відповідь до пункту 16:
В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Відповідь до пункту 17:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у т.ч. їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Керуючись ст. ст.22, 23 Закону Замовником у Додатку 3 до тендерної документації чітко встановлені всі необхідні вимоги до контейнерів, а з метою недискримінації учасників специфікація та технічні вимоги тендерної документації до предмету закупівлі містять вираз «або еквівалент», які ніяким чином не дискримінують потенційних Учасників торгів та передбачають Замовником можливість подання учасниками «еквіваленту» та з обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик, за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Більше того, якісними та технічними вимогами до предмету закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації передбачено граничні мінімальні та максимальні показники контейнера. Отже, учасники мають право пропонувати контейнери з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у технічній специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників).
Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам.
Якщо забрати вираз: «Якщо пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим
вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, то пропозиція буде відхилена, як така, що не
відповідає вимогам технічної специфікації.», то не буде сенсу зовсім писати якісь технічні, якісні та кількісні характеристики.
Відповідь до пункту 18:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Визначення потреби, технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у т.ч. їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Керуючись ст. ст.22, 23 Закону Замовником у Додатку 3 до тендерної документації чітко встановлені всі необхідні вимоги до контейнерів, а з метою недискримінації учасників специфікація та технічні вимоги тендерної документації до предмету закупівлі містять вираз «або еквівалент», які ніяким чином не дискримінують потенційних Учасників торгів та передбачають Замовником можливість подання учасниками «еквіваленту» та з обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик, за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Більше того, якісними та технічними вимогами до предмету закупівлі у Додатку 3 до тендерної документації передбачено граничні мінімальні та максимальні показники контейнера. Отже, учасники мають право пропонувати контейнери з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у технічній специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників).
Відповідь до пункту 19:
Дана вимога не являється такою, що порушує норми чинного законодавства, оскільки те, що даний товар не підлягає обов`язковій сертифікації, не позбавляє Постачальника товару можливості отримати сертифікат в добровільному порядку, щоб дотриматися умов тендеру.
Відповідь до пункту 20:
Кожна партія повинна бути поставлена в термін до 7 робочих днів з моменту отримання заявки. Виходячи з досвіду закупок даного товару та моніторингу ринку перед закупівлею є ряд компаній які можуть поставити товар у встановлені терміни.
Відповідь до пункту 21:
Ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Так як завдяки цьому ми оберігаємо себе від закупівлі неякісного товару.
Відповідь до пункту 22:
Умовами договору передбачено, що Покупець зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за належним чином поставлений якісний Товар відповідно до умов Договору, а саме:
Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки кожної партії Товару та підписання Сторонами видаткової накладної на фактично поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за фактично поставлений Товар, а у випадку затримки бюджетного фінансування – протягом 3 робочих днів з моменту отримання коштів відповідно до ст.49 Бюджетного кодексу України.
Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюватимуться лише за наявності відповідного бюджетного призначення (ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України).
Замовник має право затримати розрахунки за дефектний (неякісний) Товар, якщо такі дефекти виявлені під час використання/експлуатації Товару та у разі виявлення помилок в оформленні документів на строк, необхідний для усунення Постачальником дефектів та/або поставки нового Товару та/або виправлення помилок в документах.
У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством та цим Договором.
Порушення зобов’язань Сторін за договором є підставою для застосування санкцій, передбачених Цивільним та Господарським кодексами та нормами чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.08.2020 10:02