• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальне приладдя. Дидактичні матеріали для початкових класів НУШ.

Завершена

331 895.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 659.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2020 15:49 - 18.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування неправомірного обрання переможця.

Номер: eb364dbbb7c0499281ff50e68e6b108d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-006714-a.c3
Назва: Вимога про скасування неправомірного обрання переможця.
Вимога:
Шановний Замовнику! Зміст вимоги викладено в доданому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення про надання відповіді наступного змісту: Щодо питання №1: Відповідно до пункту 1.1.6. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має подати лист-погодження з проектом договору (з зазначенням назви та ІD закупівлі) за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою(за наявності). ФОП Буренкова І.В. у складі тендерної пропозиції подано лист-погодження №0020 від 15 липня 2020 року в якому зазначено ID закупівлі та не зазначено назви закупівлі. Відповідно до частини 2 Розділу V Тендерної документації таку помилку можна віднести до формальних (несуттєвих помилок), які не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Щодо питання №2: Відповідно до пункту 4 Додатку 4 Тендерної документації Учасник має надати копії документів, які свідчать про якість,безпечність, відповідність товару, що є предметом закупівлі. ФОП Буренкова І.В. на підтвердження якості, безпечності та відповідності товару, а саме: скриня для зберігання 7,9 л, 14 л, 3,8 л, виробником яких є ТОВ «АЛЕАНА», у складі тендерної пропозиції подано копію Сертифікату ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги». Сертифікат ISO 9001:2015 – це сертифікат на систему якості виробництва, отже стосується безпосередньо якості. Стандарту ISO 14001:2015 відповідає національний стандарт ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який забезпечує розробку і впровадження системи екологічного управління, спрямованої, зокрема, на вироблення екологічно чистих продуктів. З огляду на вищезазначене тендерним комітетом прийнято рішення про визначення ФОП Буренкової Ірини Вячеславівни переможцем відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1-Шкільні меблі. «Навчальне приладдя. Дидактичні матеріали для початкових класів НУШ», ідентифікатор закупівлі №UA-2020-07-01-006714-а залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін у тендерну документацію

Номер: f3b5bb6d93a94052a7d9963405739689
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-006714-a.a2
Назва: Внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши критерії, які встановлені в додатку №2 до тендерної документації в пункті 1, виявлено наявність дискримінаційних вимог, а саме: «Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 2 Додатку 2 ТД, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Нижче, під таблицею зачначено: Надати в електронному вигляді кольорові скан - копії наступних документів: 3.Договори оренди автотранспорту, або копія договору про надання транспортних послуг, де зазначено автомобілі, якими буде здійснюватись перевезення товару, що є предметом закупівлі (в разі, якщо учасник для здійснення доставки товару використовує автомобілі, які йому не належать). Поштові компанії та компанії- перевізники не зазначають в договорі про надання послуг з організації перевезення відправлень автомобілі, якими буде здійснюватись перевезення товару, що робить НЕМОЖЛИВИМ виконання даної вимоги. Перевізник обирає транспортний засіб для поставки відправлень згідно вимог чинного законодавства України, яким регламентується його діяльність та у відповідності до технічних, якісних, кількісних характеристик предмету перевезень. Надання копії договору про надання транспортних послуг – вже є достатнім підтвердженням наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару та виконання забов’язаннь за договором. Отже, виникає питання яким чином зазначення автомобілів транспортної компанії впливають саме на предмет закупівлі, якщо предметом закупівлі є товар, а не надання послуг з транспортних перевезень? Адже згідно Проекту договору про закупівлю товарів, що наданий в складі тендерної документації, в Розділі 5 «Поставка товарів» не міститься жодних умов, щодо засобів здійснення поставки Постачальником. Вказані вимоги замовника не є свідченням забезпечення кваліфікаційних вимог, а спрямовані лише на створення дискримінаційних вимог та додаткових перешкод потенційним учасникам в підготовці до участі в закупівлі. Згідно вищезазначеного просимо прибрати дискримінаційні вимоги, що звужують коло Учасників та мінімізують можливість створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, що прямо протиречить меті ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому зазначено: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.», а саме просимо прибрати вимогу надання зазначення автомобілів у договорі про надання транспортних послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частино 3 Розділу V Тендерної документації передбачено, що "Якщо будь-який із документів, що передбачений Тендерною документацією, не може бути наданий учасником з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення". У разі, якщо Учасник не може надати перелік автомобілів, якими планує здійснювати поставку товару,що є придметом закупівлі то такий Учасник надає обгрунтовне письмове пояснення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.07.2020 15:55
Вимога
Вирішена

Вимога про скасування можливого переможця

Номер: b98c80855ff84063b3dfd0bae53030c8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-006714-a.a1
Назва: Вимога про скасування можливого переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на виявлення факту утворення злочинних груп в складі: Угруповання: ПП «УКРДИДАКТИК» В ОСОБІ ДИРЕКТОРА ПОРОХНЯЧА ІГОРА АНАТОЛІЙОВИЧА (ЄДРПОУ: 42366394); ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ (ЄДРПОУ: 3088620656) ТА ТОВ «ТЕНФОР» В ОСОБІ ДИРЕКТОРА ГОРБАТКО ВІТАЛІЯ ОЛЕГОВИЧА (ЄДРПОУ: 40824063), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140), Угруповання: ФОП Шелест М. В. самовільно оголосила себе РОЗРОБНИКОМ (тобто Виробником) - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149 ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083 (ВИРОБНИКИ понад 1000 найменувань товарiв: Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi не має жожного виробника!!!), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого. Перелічені підприємства у складі своєї тендерної документації надають сфальсифіковани Висновки СЕС, а також зареєстровані у встановленому Законом порядку Технічні Умови, що внесені до відповідного держреєстру Каталогу ТУ України приватного підприємства «Укрдидактик». В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях. [цитата] «… Повідомляємо, що згідно із законодавством України про освіту, зокрема: статті 64 Закону України «Про освіту», статті 54 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 No 630, до повноважень і компетенцій Міністерства не належить функція погодження (підтвердження) технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали. Переліки необхідних документів для засобів навчання та обладнання визначені пунктом 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОН від 07.02.2020 № 143, зареєстрованим в Міністерстві Юстиції України 11.03.2020 за № 258/34541, пунктом 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29.04.2020 № 574, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 07.05.2020 № 410/34693, та пунктом 1 Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017 № 1440, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507. Копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали, погоджених Міністерством, не входить до переліку цих документів. ХОЧЕМО, ЗВЕРНУТИ ОСОБЛИВУ УВАГУ НА ТАКИЙ ФАКТ ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ !!!! В складі тендерної документації в рамках тендерних закупівель ПП «Укрдидаткика» надає файли: − технічні умови ТУ У 32.9-42366394-001:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518 − технічні умови ТУ У 32.9-42366394-002:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 09.08.2019 року № 12.2-18-2/17993 Але, замiсть зазначених вище Висновків державної СЕС, прописаних в технічних умовах, в тих же самих тендерних закупівлях ПП «Укрдидактик» та ТОВ «ТЕНФОР», надають інший сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672, який не зазначений в заявлених Технічних Умовах. Або лише першу сторiнку (без додатка) ВИСНОВОКА ДСЕЕ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518 З доповненням ВИСНОВОКОМ ДСЕЕ ВІД 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612 до ТУ У 32.9-42366394-001:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518 –НАДАНА лише ПЕРША СТОРIНКА. Саме в цих Висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи ПП «Укрдидактик» зазначається виробником товару та заявником експертизи. ПП «Укрдидактик» самовільно оголосило себе РОЗРОБНИКОМ (тобто Виробником) товару, в асортименті більше ніж 1000 найменувань з різних галузевих категорій та самостійно зареєструвало у встановленому Законом порядку Технічні Умови (зміст яких нікому не відомий), що внесені до відповідного держреєстру Каталогу ТУ України – та вів всіх в оману. Так, наприклад, ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником: − хімічної продукції, − картографічної продукції, − виробництво оптичного скла та оптичних приладів, − виробництво електроприладів, − виробництво гумотехнічних виробів, − виробництво пластикових виробів, − виробництво скляних виробів. Але ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – НОМЕР АУКЦИОНУ UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності. При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс). В наданій довідці про штат працівників (Штатний розпис) зазначені посади 1) директора, 2) менеджера, 3) завідувача складу та 4) логістика-водія. В іншому документі (Довідка про наявність водіїв та експедиторів) директор Порохняч І.А. виконує функції водія-експедитора. Тобто в штаті підприємства не може бути 1 працівник, зазначений в фінансовій звітності. Зазначені документи: Фінансова звітність мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс), Штатний розпис, Довідка про наявність водіїв та експедиторів не характеризують діяльність підприємства як виробничого, спроможного виробляти продукцію (більше 1000 найменувань) різних галузей промисловості. Надані факти свідчать про те, що шахрайське угруповання самостійно сфабрикувало Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 та від 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612 для участі в тендерних закупівлях АБО Голова державної служби України видав цей документ без відповідної експертизи. А це вже питання до правоохоронних органів. НАВЕДЕМО ПРИКЛАДИ: З ДОДАТКУ ДО ВИНОВКУ СЕС ВІД 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612: - Iнтерактивний проектор (в Українi не має жожного виробника!!!) - Багатофункцiональний прмстрiй - Ламiнатор - Мультимедiйнi (цифровi) навчальни програми - Стiл учнiвський - Шахи - Набiр лабораторний та iнш. З ДОДАТКУ ДО ВИНОВКУ СЕС ВІД 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672: 1. Засоби навчання та обладнання для кабінету біології: - стор. 6, Пункт 9.2. Оптичні прилади. а) Мiкроскоп бiологiчний (для вчителя); б) Мiкроскоп шкiльный (для учнiв); в) Лупа штативна; г) Лупа шкільна. - стор. 6, Пункт 9.3. Набiр шкiльний лабораторний для кабінету біологіх. (Чашка Петрi, пробка гумова, пiпетка-дозатор, латексні рукавички, штатив для пробірок, колба плоскодонна, затискач Мора та iнш.) - стор. 8, Пункт 10.1. Цифровий Мікроскоп. 2. Засоби навчання та обладнання для кабінету фiзики та астрономії. - стор. 18, Пункт 15.5. Дозиметр. 3. Засоби навчання та обладнання для кабінету хімії - стор. 20, Пункт 2.2. Апарат для дистиляції води. - стор. 20, Пункт 2.27. Рукавички гумові кислотостiйкi. - стор. 25, Пункт 9. Реактиви; Підпункт. 9.1. Набір хімічних реактивів. (ВХОДИТЬ БІЛЬШЕ 50 ПРЕПАРАТІВ, В ТОМУ ЧИСЛІ Й НЕБЕЗПЕЧНИХ ДЛЯ ЖИТТЯ ДИТИНИ - КИСЛОТ І ОТРУТ, ВИРОБНИЦТВО ЯКИХ МОЖЛИВЕ ЗА НАЯВНОСТІ ОФІЦІЙНО ОТРИМАНИХ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОЗВОЛІВ!!!) 4. Засоби навчання та обладнання для кабінету географії: - стор. 10, Пункт 9.2. Карти стiннi. Карти України. а) Полiтико-адміністративна карта України (м-б 1:1 000 000, 1:750 000, 1:500 000); б) України Населення (масштаб 1:1 000 000); в) України Екологічна ситуація (масштаб 1:1 000 000); г) України Клімат (масштаб 1:1 000 000); д) України Ґрунти (масштаб 1:1 000 000); є) України Природно-заповiдний фонд (масштаб 1:1 000 000); ж) Тектонічна будова – України; з) Комплект навчальних топографічних карт (масштаб 1:10 000 – 1:100000); і) Комплект навчальних топографічних карт (масштаб 1:10 000, 1:25000); к) Топографічна карта (м-б 1:25 000); л) Національний склад населення України (м-б 1:1 000 000). ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ НА ТАКИЙ ВАЖЛИВИЙ ФАКТ, ЯКИЙ НЕ МОЖНА ОМИНУТИ В УМОВАХ ВЕДЕННЯ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ НА СХОДІ УКРАЇНИ!!!!! ВИРОБНИКИ КАРТ, ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНУ І КАРТОГРАФІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ» ЗОБОВ'ЯЗАНІ МАТИ: - Реєстрацію в Держгеокадастрi; - Дозвіл на виробництво карт з Держгеокадастру; - Ліцензію на виробництво карт; - Наявність в штаті компанії сертифікованного в Держгеокадастрі інженера-геодезиста (Держгеокадастр веде державний реєстр інженерів-геодезистів). - При виготовленні топографічних карт, які заявлені у Висновку СЕС ПП «Укрдидактик», у виробника повинен бути спецвідділ з видалення секретних об'єктів з карт. Жодного пункту з цього Закону ПП «Укрдидактик» не виконано!!! ТАКИМ ЧИНОМ ВВАЖАЄМО: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 є сфальсифікованим; - дії ПП «Укрдидактик» можна кваліфікувати як кримінальне шахрайство та службовий підлог, що підпадає під відповідну дію Кримінального Кодексу України та ст. 40 Конституції України. - виявлені факти фальсифікації шахрайським угрупуванням (ПП «Укрдидактик» - ЄДРПОУ: 42366394; ТОВ «ТЕНФОР» - ЄДРПОУ: 40824063, ФОП Горбатко В.О.- ЄДРПОУ: 3088620656) своїх документів – це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО!!! За виявлених обставин, діючи відповідно до вимог п.1. ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник торгів зобов’язаний скасувати своє рішення щодо визнання МОЖЛИВОГО Переможця торгів кожного з вказаних учасників та звертатися до відповідних правоохоронних органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Подання тендерних пропозицій відповідно до процедури відкритих торгів на закупівлю "Навчальне приладдя. Дидактичні матеріали для початкових класів НУШ" триває до 22.07.2020, тому вважаємо, що вимога про скасування можливого переможця є недоречною на даному етапі. Викладену Вами інформацію обовязково візьмемо до уваги під час розгляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено