-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Будівельні роботи та поточний ремонт
Завершена
3 110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 350.00 UAH
мін. крок: 0% або 350.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2020 15:31 - 16.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення!
Номер:
2f6c7d4e52ec4061bc2b6790a32f79dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-006295-a.a5
Назва:
Вимога про скасування рішення!
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будсервіскомфорт» (далі - Учасник), як учасник процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-01-006295-a) Лот №4 ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт(заміна) віконних конструкцій учбового корпусу КНУ ТК і Т ім. Карпенка Карого по вул. Ярославській 17/22, м. Київ) вимагає від Замовника - Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ЕЛІНВАР» у зв’язку з нижченаведеним.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
-учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Тендерним комітетом відповідно до п.7.4.2. Протоколу було визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "ЕЛІНВАР" (38095998), який зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, а саме:
1. Відповідно до додатку №2 до тендерної документації на закупівлю учасник подає інформацію, щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону у довільній формі, окремим файлом у форматі pdf. У довідці вих. №1 від 08.07.2020 року учасник ТОВ «ЕЛІНВАР» пунктом 8 подає завідома недостовірну інформацію, щодо відсутності заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), що суперечить інформації з сайту Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/businesspartner. Нижче наведено результати запиту перевірки ТОВ "ЕЛІНВАР" (38095998) на вищевказаному електронному ресурсі: «Станом на 22.07.2020 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника.» (Копія екрану з зазначеною інформацією подається у додатку до даної вимоги)
Також відповідно до поданих документів на майданчику проведення електронних закупівель, де 23.07.2020р. о 17.54 було розміщено файл «Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості» в якому зазначається, що у ТОВ «ЕЛІНВАР» наявна заборгованість із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби. Враховуючи вищевикладене ТОВ «ЕЛІНВАР» не може бути визначений переможцем, так як не відповідає вимогам ст.17 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Вих№3.pdf 24.07.2020 14:45
Дата подачі:
24.07.2020 14:46
Вирішення:
Шановний Учасник, в ході розгляду Вашого звернення, Учасник ТОВ «ЕЛІНВАР» за допомогою електронної системи надав підтвердження відсутності заборгованості з податків та зборів. Отже, відповідно частини 15 статті 29 відсутні сумніви відносно порушення статті 17 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Просимо надати пояснення!
Номер:
c500b40851434cdb840e12cc5f575829
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-006295-a.a4
Назва:
Просимо надати пояснення!
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будсервіскомфорт» (далі - Учасник), як учасник процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-01-006295-a) Лот №3 ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Лот № 3 : Поточний ремонт(заміна) віконних конструкцій гуртожитку КНУ ТК і Т ім. Карпенка Карого по вул. Лук`янівська 69/71, м. Київ) вимагає від Замовника - Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації відповідно до частини 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого №9 від 23.07.2020 року (далі – Протокол) тендерну пропозицію ТОВ «Будсервіскомфорт» було відхилено на підставі ст. 31 частини 1 Закону а саме «не відповідає кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16». Таке формулювання не дає можливості, нам, як учаснику процедури закупівлі, зрозуміти в чому саме полягає невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо протягом п'яти днів надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Будсервіскомфорт» кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 7.3.1. Протоколу Замовник підтверджує, що «Пропозиція Учасника ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» код ЄДРПОУ 41982552, яка за результатами проведення аукціону та оцінки визнана найбільш економічно вигідною, відповідає вимогам, визначеним під час оголошення закупівлі», але далі, всупереч своїй вищевикладеній інформації, відхиляє пропозицію ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ».
Відповідно пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Оскільки тендерну пропозицію ТОВ «Будсервіскомфорт» було відхилено на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вважаємо вищевказані дії порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", так як відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Вих№2.pdf 24.07.2020 14:46
Дата подачі:
24.07.2020 14:47
Вирішення:
Учасник в складі своєї пропозиції не надав інформації котру замовник вимагав в додатку № 1, разом з тим порушив статтю 12 Закону, що унеможливило ідентифікацію учасника. тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації вказаною в ТД Додаток № 4. Враховуючи вищевказане, вважаємо своє рішення аргументованим та достатнім для розуміння причин невідповідності тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Просимо надати пояснення!
Номер:
ab893b0825104b7a951c4a8d13523678
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-006295-a.a3
Назва:
Просимо надати пояснення!
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будсервіскомфорт» (далі - Учасник), як учасник процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-01-006295-a) Лот №4 ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт(заміна) віконних конструкцій учбового корпусу КНУ ТК і Т ім. Карпенка Карого по вул. Ярославській 17/22, м. Київ) вимагає від Замовника - Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого, надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації відповідно до частини 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон). Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого №9 від 23.07.2020 року (далі – Протокол) тендерну пропозицію ТОВ «Будсервіскомфорт» було відхилено на підставі ст. 31 частини 1 Закону а саме «не відповідає кваліфікаційним(кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16». Таке формулювання не дає можливості, нам, як учаснику процедури закупівлі, зрозуміти в чому саме полягає невідповідність нашої пропозиції вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо протягом п'яти днів надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «Будсервіскомфорт» кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 7.4.1. Протоколу Замовник підтверджує, що «Пропозиція Учасника ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ» код ЄДРПОУ 41982552, яка за результатами проведення аукціону та оцінки визнана найбільш економічно вигідною, відповідає вимогам, визначеним під час оголошення закупівлі», але далі, всупереч своїй вищевикладеній інформації, відхиляє пропозицію ТОВ «БУДСЕРВІСКОМФОРТ».
Відповідно пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Оскільки тендерну пропозицію ТОВ «Будсервіскомфорт» було відхилено на підставі невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вважаємо вищевказані дії порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", так як відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Вих№1.pdf 24.07.2020 14:48
Дата подачі:
24.07.2020 14:49
Вирішення:
Учасник в складі своєї пропозиції не надав інформації котру замовник вимагав в додатку № 1, разом з тим порушив статтю 12 Закону, що унеможливило ідентифікацію учасника. тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації вказаною в ТД Додаток № 4. Враховуючи вищевказане, вважаємо своє рішення аргументованим та достатнім для розуміння причин невідповідності тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Некоректна вимога тендерної документації
Номер:
c1935abd91a3495fa7286c3e00b87354
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-006295-a.a2
Назва:
Некоректна вимога тендерної документації
Вимога:
Додатком 5 до ТД встановлено, що *В тендерній пропозиції вказується ціна до початку проведення електронного аукціону. По закінченню електронного аукціону, у разі, якщо учасником змінювалась/понижувалася ціна пропозиції, в електронній системі публічних закупівель прикріплюється файл із зміненою /приведеною ціною тендерної пропозиції у строк, що не перевищує двох календарних днів з дати проведення електронного аукціону. Тендерна пропозиція подається у форматі pdf. Вважаю, що дана вимога суперечить чинному законодавству у звязку з тим, щоо після завершення періоду подання тендерних пропозицій та тим більше, після завершення аукціону жоден учасник не має технічної можливості довантажувати будь-які документи. Система Прозорро надає можливість довантаження документів лише на етапі "виправлення помилок протягм 24 годин". Крім того, звертаю Вашу увагу, що відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Кінцевим строком подання тендерних пропзицій визначено 26.06.2020. Таким чином, розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону, що має надаватися переможцем після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, а також документами на підтвердження відсутності підстав відмови в участі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому ненадання такого документу або невідповідність умовам документації не може бути підставою відхилення пропозиції. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Прошу Замовника видалити дану вимогу з тендерної документації. Прошу замовника привести тендерну документацію у відповідність вимога законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2020 14:25
Вирішення:
Відповідь вже надана. Прохання ознайомитись та не дублювати вимогу. Дякую
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Некоректна вимога тендерної документації
Номер:
ef5d5cf9db2345c8bd9f226abcdc09a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-006295-a.a1
Назва:
Некоректна вимога тендерної документації
Вимога:
Додатком 1 до ТД встановлено, що *В тендерній пропозиції вказується ціна до початку проведення електронного аукціону. По закінченню електронного аукціону, у разі, якщо учасником змінювалась/понижувалася ціна пропозиції, в електронній системі публічних закупівель прикріплюється файл із зміненою /приведеною ціною тендерної пропозиції у строк, що не перевищує двох календарних днів з дати проведення електронного аукціону. Тендерна пропозиція подається у форматі pdf.
Вважаю, що дана вимога суперечить чинному законодавству у звязку з тим, щоо після завершення періоду подання тендерних пропозицій та тим більше, після завершення аукціону жоден учасник не має технічної можливості довантажувати будь-які документи. Система Прозорро надає можливість довантаження документів лише на етапі "виправлення помилок протягм 24 годин". Крім того, звертаю Вашу увагу, що відповідно до ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Кінцевим строком подання тендерних пропзицій визначено 26.06.2020. Таким чином, розрахунок договірної ціни, приведеної у відповідності до показників результатів аукціону, що має надаватися переможцем після кінцевого строку подання пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, а також документами на підтвердження відсутності підстав відмови в участі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тому ненадання такого документу або невідповідність умовам документації не може бути підставою відхилення пропозиції. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Прошу Замовника видалити дану вимогу з тендерної документації.
Прошу замовника привести тендерну документацію у відповідність вимога законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2020 18:38
Вирішення:
Доброго дня. В «Додаток № 1 до тендерної документації на закупівлю…» відсутня вказана Вами вимога. Разом з тим, звертаю Вашу увагу, що «Додаток № 1 до тендерної документації на закупівлю…» передбачає :
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, включаючи обґрунтування та причини неподання документів, інформація подається в довільній формі.» Дякую за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено