• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

2285 Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Швидкозшивачі, теки, лотки для паперів та супутнє приладдя)

Торги не відбулися

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2020 15:19 - 07.07.2020 17:30
Вимога
Вирішена

Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі та перегляді рішення Замовника

Номер: 389a2fb239a54e46a5b84ad0dfda00d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-006024-a.b1
Назва: Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі та перегляді рішення Замовника
Вимога:
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т ТРЕЙД" Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43625071 Адреса: 01033, м. Київ, вул. Шота Руставелі, 44-Б. Тел.: +38 093-320-87-01, е-mail: info.ttrade@ukr.net Замовник закупівлі: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот" Код ЄДРПОУ: 01181765 Адреса: 03179 Україна Київська область Київ пр. Перемоги, 151 Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-07-01-006024-a Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-01-006024-a Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє приладдя Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі Шановна Уповноважена особа Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" (далі – Замовник), просимо переглянути Ваше рішення в частині відхилення пропозиції учасника даної закупівлі ТОВ Т Трейд. Документом «ПРОТОКОЛ № 31 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного підприємства „Український державний центр радіочастот”» від 23 липня 2020 року Замовником даної закупівлі було вирішено відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» на основі необ’єктивного висновку директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця: «За результатами оцінки відповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» установленим умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі було отримано Висновок від 23.07.2020 р. «Щодо відповідності пропозиції учасника визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» від директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця, що додається до протоколу. Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Т ТРЕЙД» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: • артикул в п. 3 порівняльної таблиці не відповідає основним вимогам Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розмір лотка має бути 330*260*70 мм. • щільність матеріалу в п. 23 порівняльної таблиці не відповідає основним вимогам п. 24 Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щільність матеріалу має бути 170 мкм.». Стверджуємо, що викладені у Висновку факти є хибними, як мінімум та звертаємо увагу Уповноваженої особи на безпосереднє дослідження документу «Порівняльна таблиця» (файл із назвою «ТТ56_Порівняльна таблиця.pdf»), де нами було запропоновано саме той товар, що Ви вимагали Зазначаємо, що ст.5 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Стверджуємо, що в діях директора з господарсько-ресурсного напрямку Віталія Старинця є ознаки необ’єктивного та упередженого дослідження нашої пропозиції. Звертаємо увагу, що ч.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно ч.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, за «…відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення);…». Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі. «…Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, - тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян..». Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, просимо переглянути Ваше рішення, щодо відхилення нашої пропозиції. 27 липня 2020 року. директор ТОВ Т Трейд Лагода О.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно артикулу 53611023 наведеному в п. 3 порівняльної таблиці, розмір лотка 267 x 49 x 336 мм. Дані характеристики не відповідають основним вимогам Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розмір лотка має бути 330*260*70 мм. Відповідно артикулу O31277 наведеному в п. 23 порівняльної таблиці, щільність матеріалу - 600 мкм. Дані характеристики не відповідають основним вимогам п. 24 Технічного завдання визначеним в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щільність матеріалу має бути 170 мкм.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так