-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Основні органічні та неорганічні хімічні речовини
в оголошенні кількість зазначена в шт., оскільки відсутня одиниця виміру - «найменування» (загальна кількість товару 10506 одиниць)
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2017 15:39 - 17.01.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Розділити предмет закупки на лоти
Номер:
010087df609447648fe582ba900da640
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-05-000143-a.a1
Назва:
Розділити предмет закупки на лоти
Вимога:
Детально у файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- розбивка по лотах — копия.docx 10.01.2017 15:36
Дата подачі:
10.01.2017 15:36
Вирішення:
Відповідно до положень тендерного законодавства предмет закупівлі товарів і послуг визначатиметься замовником з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», за показниками або третьої, або четвертої, або п’ятої цифр основного словника ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Керуючись відповідними положеннями законодавства Замовник дотримався вимоги щодо визначення предмета закупівлі за відповідним показником Єдиного закупівельного словника.
Водночас Замовник, зважаючи на законодавчо закріплені вид і міру можливої поведінки, не визначав окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника чи за номенклатурою чи обсягом, оскільки при плануванні закупівлі враховувалася потреба у відповідних товарах виходячи із потреби у минулих роках (що включало в себе, з поміж іншого, форму, в якій певний засіб призначається, його дозування, частоту застосування та таке ін.), а єдиним місцем поставки товару (предмета закупівлі) є юридична адреса лікарні.
Між тим, у пункті 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі - відкриті торги по предмету закупівлі: Основні органічні та неорганічні хімічні речовини, код 24300000-7, згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" Замовник встановив наступні положення: «усі посилання у Додатку 3 до Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". У разі подання учасником еквіваленту технічні та якісні характеристики не повинні бути гіршими за встановлені замовником та мають співпадати за діючою речовиною, формою випуску, одиницями виміру, загальною кількістю одиниць затребуваним Замовником. У разі надання еквіваленту, учасник у складі тендерної пропозиції надає порівняльну таблицю із зазначенням характеристик запропонованого товару в порівнянні медико-технічними вимогами замовника.».
Тобто Замовник допускає подання учасником еквіваленту товару, що міститься у Медико-технічному завданні (Додаток 3).
Разом з тим, мотивуючи вимогу «визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот»» Скаржник сам зазначає: «інші вітчизняні виробники інших лікарських засобів, не мають змоги брати участь у відкритих торгах, хоча мають можливість запропонувати певні товари із тою самою діючою речовиною».
З наведеного вбачається, що Скаржник, має можливість поставити товар – «еквівалент» за діючою речовиною.
Відтак у Тендерній документації (Додаток 3 Медико-технічне завдання) не міститься умов, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А Скаржник помилково вважає, що Замовник не скористався своїм правом визначити предмет закупівлі по лотах таким чином, щоб не обмежувати коло потенційних учасників і запобігти недодержанню принципу максимальної економії бюджетних коштів.
З огляду на те, що умови тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, то права чи законні інтереси Скаржника не порушуються. А тому, відсутні підстави для задоволення вимог Скаржника шляхом внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено