-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
дидактичне обладнання для початкових класів «Нової української школи»
процедура проводиться для задоволення потреби та за результатами прийняття рішення про відміну процедури відкритих торгів, розпочатих згідно номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2020-05-08-003261-b
Завершена
327 815.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2020 13:24 - 13.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Номер:
7347190d54d44e7aacd78c9ab94cf3fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001727-c.a3
Назва:
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Вимога:
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.
Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, згідно якого воно є виробників майже усіх засобів навчання згідно НАКАЗУ 271 «_______».
Інші учасники угрупування, будучи афілійованими підприємствами підприємства-виробника товарів, без проблем отримують від нього авторизаційний лист виробника, який вимагає Замовник у складі своєї тендерної документації.
ПРИКЛАДІВ ОПИСАНИХ ЗМОВ МОЖНА НАВЕСТИ ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ. Одним з прикладів такої змови є: ПП «Укрдидактик», ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140) - Директор Порохняч І. А та ТОВ «ТЕНФОР», ФОП Горбатко В.О.
ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником близько 1000 товарних позицій різних галузей промисловості, не маючи жодних доказів своєї виробничої діяльності.
Згідно додатка до Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 ПП «Укрдидактик» є виробником цифрових вимірювальних комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Не потрібно пояснювати, яким могутнім виробничим потенціалом повинно володіти підприємство, щоб являти собою виробника такої різногалузевої продукції. Але, ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – АУКЦИОН № UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.
При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).
Наведена інформація свідчить про фальсифікацію Висновку державної СЕС, яку дане підприємство надавало в складі своєї тендерної пропозиції.
Або ще приклад давні друзі з Рівного, неоднарозово спільно (UA-2017-10-11-000675-b), (UA-2018-06-29-000066-c), (UA-2018-07-13-001668-b), привласнювали бюджетні гроші:
- ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083
- ФОП Шелест М. В. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
оголосивши себе виробниками понад 1000 найменувань товарiв:
Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi взагалі не виготовляється - все імпортне), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Взагалі, кому цікаво, дивіться ДУЖЕ ЦІКАВИЙ ролик (2017р):
https://www.youtube.com/watch?v=ls9K6D_r13k
Частотомір від ФОП "Шелест Маргарита Василівна" - 8000 грн. Скільки коштує "повітря".
І ЦІ ЗЛОЧИННІ ПІДПРИЄМСТВА НАДАЮТЬ СВОЇМ ЗМОВНИКАМ АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА.
В даному випадку, вимога Замовника надати авторизаційний лист виробника провокує появу описаних угрупувань і несе в собі факт дискримінаційних дій відносно добросовісних Учасників, які вимушені звертатися за авторизаційними листами до 3-15 офіційних та дійсно існуючих виробників (залежно від широти асортиментного ряду). Звісно ж, що при великому асортименті товарів Учасники проводять закупівлі невеликих партій (2-5-10 одиниць одного найменування) у різних виробників, які не завжди раді відволікатися задля представлення авторизаціного листа для дрібних покупців. Часто отримати даний документ просто нема змоги.
ВИМАГАЄМО: Видалити з тендерної документації
1) вимоги надання авторизаційного листа виробника
2) копії сторінок ТУ. В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях.
Пов'язані документи:
Учасник
- Директорат шкільної освіти - вiдпов.pdf 04.07.2020 14:49
Дата подачі:
04.07.2020 14:49
Вирішення:
Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушену Вами вимогу та повідомляє, що під час проведення процедур закупівлі діє виключно в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки тендерної документації, а також розгляду та аналізу тендерних пропозицій керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Разом з цим, маємо намір звернути увагу, що виходячи з положень частини 1 статті 19 Конституції України визначено, що ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Отже, за відсутності норми, що прямо встановлює повноваження Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області на дії, Ваші зауваження та пропозиції не мають жодного відношення як до діяльності нашої організації так і до тендерного комітету нашої організації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Додаток до вимоги попереднього учасника
Номер:
0d430672de324796a4bd7cdd7c33bc86
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001727-c.a2
Назва:
Додаток до вимоги попереднього учасника
Вимога:
Дуже дивно чому учасник який писав попередню вимогу не додав наступні назви фірм та ФОПів які також мають або використовують ТУ,ISO та авторизаційні листи. Які також позиціонують себе виробниками продукції і мають всі дозвільні документи. Тому додаю і звертаю увагу на те, що перелік не в повному обсязі,тому прошу не ображатися тих кого в перелік не додав. ТОВ «Українська сучасна школа» (ЄДРПОУ 42781891) ФОП Дубинка Наталія Володимирівна (3025815562) ФОП Позняк Р.В. (3031627230) ФОП Шафаренко Марина Дмитрівна ТОВ «Начальне обладнання»(ЄДРПОУ 43011560) ТОВ "НавчальніПосібники" (ЄДРПОУ 41116443) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВИЙ ЦЕНТР"УКРАЇНСЬКА ДИДАКТИКА" (ЄДРПОУ 37479822) ТОВ НАУК ЦЕНТР «УКР ДИДАКТИКА» ТОВ Науковий Центр "Європейська Дидактика" (ЄДРПОУ 40072264) ТОВ НОВА ОСВІТА (ЄДРПОУ 41804378) «2Д3Д» (ЄДРПОУ 41008488) ТОВ "ДІКСІ-ЦЕНТР"(ЄДРПОУ 34763967) ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" (ЄДРПОУ 42116114) ФОП Швирдюк ФОП Риженков ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ" (ЄДРПОУ 35278414) ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (2959918263) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА (2865212285) ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (3352117113) ТОВ Френдюа (42964204) ФОП "ПАВЛЮК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" (3255305130) ФОП "ГЕРАСИМОВ ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" (3240307492) ФОП "КАЛУЖИН ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ" ФОП "КВАХАДЗЕ ГЕОРГІЙ ТАМАЗОВИЧ"3038723632 ДП КВАНТ ПАТ ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ ТОВ ЕЛІМ ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС» (ЄДРПОУ 41404784) ПрАТ «ЕЛЕКТРОВИМІРЮВАЧ" (ЄДРПОУ 00226098) ФОП Васильчук ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ЛАБОРА" (ЄДРПОУ 41426918) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" (ЄДРПОУ 42102007) ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" (ЄДРПОУ 42198506) ТОВ БІ ПРО (ЄДРПОУ 40274333) ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна(2863710161) ФОП ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ ФОП "СКУЛОВАТОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА" Приватне акціонерне товариство"ЛИТЕР"(24720880) ФОП Маліцький Микола Миколайович
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2020 00:13
Вирішення:
Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушену Вами вимогу та повідомляє, що під час проведення процедур закупівлі діє виключно в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки тендерної документації, а також розгляду та аналізу тендерних пропозицій керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Разом з цим, маємо намір звернути увагу, що виходячи з положень частини 1 статті 19 Конституції України визначено, що ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Отже, за відсутності норми, що прямо встановлює повноваження Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області на дії, Ваші зауваження та пропозиції не мають жодного відношення як до діяльності нашої організації так і до тендерного комітету нашої організації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про скасування можливого переможця
Номер:
57111538eb624503af8fb791a973de79
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001727-c.a1
Назва:
Вимога про скасування можливого переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на виявлення факту утворення злочинних груп в складі:
Угруповання:
ПП «УКРДИДАКТИК» В ОСОБІ ДИРЕКТОРА ПОРОХНЯЧА ІГОРА АНАТОЛІЙОВИЧА (ЄДРПОУ: 42366394);
ФОП ГОРБАТКО ВІТАЛІЙ ОЛЕГОВИЧ (ЄДРПОУ: 3088620656) ТА
ТОВ «ТЕНФОР» В ОСОБІ ДИРЕКТОРА ГОРБАТКО ВІТАЛІЯ ОЛЕГОВИЧА (ЄДРПОУ: 40824063),
ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140),
Угруповання:
ФОП Шелест М. В. самовільно оголосила себе РОЗРОБНИКОМ (тобто Виробником) - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083
(ВИРОБНИКИ понад 1000 найменувань товарiв: Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi не має жожного виробника!!!), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Перелічені підприємства у складі своєї тендерної документації надають сфальсифіковани Висновки СЕС, а також зареєстровані у встановленому Законом порядку Технічні Умови, що внесені до відповідного держреєстру Каталогу ТУ України приватного підприємства «Укрдидактик».
В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях.
[цитата]
«… Повідомляємо, що згідно із законодавством України про освіту, зокрема: статті 64 Закону України «Про освіту», статті 54 Закону України «Про повну загальну середню освіту», Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 No 630, до повноважень і компетенцій Міністерства не належить функція погодження (підтвердження) технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали.
Переліки необхідних документів для засобів навчання та обладнання визначені пунктом 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом МОН від 07.02.2020 № 143, зареєстрованим в Міністерстві Юстиції України 11.03.2020 за № 258/34541, пунктом 4 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29.04.2020 № 574, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 07.05.2020 № 410/34693, та пунктом 1 Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом МОН від 02.11.2017 № 1440, зареєстрованим Міністерством Юстиції України 15.01.2018 за № 55/31507. Копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали, погоджених Міністерством, не входить до переліку цих документів.
ХОЧЕМО, ЗВЕРНУТИ ОСОБЛИВУ УВАГУ НА ТАКИЙ ФАКТ ФАЛЬСИФІКАЦІЇ ДОКУМЕНТІВ !!!!
В складі тендерної документації в рамках тендерних закупівель ПП «Укрдидаткика» надає файли:
− технічні умови ТУ У 32.9-42366394-001:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518
− технічні умови ТУ У 32.9-42366394-002:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 09.08.2019 року № 12.2-18-2/17993
Але, замiсть зазначених вище Висновків державної СЕС, прописаних в технічних умовах, в тих же самих тендерних закупівлях ПП «Укрдидактик» та ТОВ «ТЕНФОР», надають інший сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672, який не зазначений в заявлених Технічних Умовах.
Або лише першу сторiнку (без додатка) ВИСНОВОКА ДСЕЕ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518
З доповненням ВИСНОВОКОМ ДСЕЕ ВІД 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612 до ТУ У 32.9-42366394-001:2019; на Засоби навчання та обладнання навчального i загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи, в яких ОФIЦIЙНО ЗАЯВЛЕНО ТА ПОГОДЖЕННО ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ВІД 29.07.2019 року № 12.1-18-2/16518 –НАДАНА лише ПЕРША СТОРIНКА.
Саме в цих Висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи ПП «Укрдидактик» зазначається виробником товару та заявником експертизи.
ПП «Укрдидактик» самовільно оголосило себе РОЗРОБНИКОМ (тобто Виробником) товару, в асортименті більше ніж 1000 найменувань з різних галузевих категорій та самостійно зареєструвало у встановленому Законом порядку Технічні Умови (зміст яких нікому не відомий), що внесені до відповідного держреєстру Каталогу ТУ України – та вів всіх в оману.
Так, наприклад, ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником:
− хімічної продукції,
− картографічної продукції,
− виробництво оптичного скла та оптичних приладів,
− виробництво електроприладів,
− виробництво гумотехнічних виробів,
− виробництво пластикових виробів,
− виробництво скляних виробів.
Але ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – НОМЕР АУКЦИОНУ UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.
При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).
В наданій довідці про штат працівників (Штатний розпис) зазначені посади 1) директора, 2) менеджера, 3) завідувача складу та 4) логістика-водія. В іншому документі (Довідка про наявність водіїв та експедиторів) директор Порохняч І.А. виконує функції водія-експедитора. Тобто в штаті підприємства не може бути 1 працівник, зазначений в фінансовій звітності.
Зазначені документи: Фінансова звітність мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс), Штатний розпис, Довідка про наявність водіїв та експедиторів не характеризують діяльність підприємства як виробничого, спроможного виробляти продукцію (більше 1000 найменувань) різних галузей промисловості.
Надані факти свідчать про те, що шахрайське угруповання самостійно сфабрикувало Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 та від 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612 для участі в тендерних закупівлях АБО Голова державної служби України видав цей документ без відповідної експертизи. А це вже питання до правоохоронних органів.
НАВЕДЕМО ПРИКЛАДИ:
З ДОДАТКУ ДО ВИНОВКУ СЕС ВІД 16.08.2019 року № 12.1-18-2/8612:
- Iнтерактивний проектор (в Українi не має жожного виробника!!!)
- Багатофункцiональний прмстрiй
- Ламiнатор
- Мультимедiйнi (цифровi) навчальни програми
- Стiл учнiвський
- Шахи
- Набiр лабораторний та iнш.
З ДОДАТКУ ДО ВИНОВКУ СЕС ВІД 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672:
1. Засоби навчання та обладнання для кабінету біології:
- стор. 6, Пункт 9.2. Оптичні прилади.
а) Мiкроскоп бiологiчний (для вчителя);
б) Мiкроскоп шкiльный (для учнiв);
в) Лупа штативна;
г) Лупа шкільна.
- стор. 6, Пункт 9.3. Набiр шкiльний лабораторний для кабінету біологіх. (Чашка Петрi, пробка гумова, пiпетка-дозатор, латексні рукавички, штатив для пробірок, колба плоскодонна, затискач Мора та iнш.)
- стор. 8, Пункт 10.1. Цифровий Мікроскоп.
2. Засоби навчання та обладнання для кабінету фiзики та астрономії.
- стор. 18, Пункт 15.5. Дозиметр.
3. Засоби навчання та обладнання для кабінету хімії
- стор. 20, Пункт 2.2. Апарат для дистиляції води.
- стор. 20, Пункт 2.27. Рукавички гумові кислотостiйкi.
- стор. 25, Пункт 9. Реактиви; Підпункт. 9.1. Набір хімічних реактивів. (ВХОДИТЬ БІЛЬШЕ 50 ПРЕПАРАТІВ, В ТОМУ ЧИСЛІ Й НЕБЕЗПЕЧНИХ ДЛЯ ЖИТТЯ ДИТИНИ - КИСЛОТ І ОТРУТ, ВИРОБНИЦТВО ЯКИХ МОЖЛИВЕ ЗА НАЯВНОСТІ ОФІЦІЙНО ОТРИМАНИХ ЛІЦЕНЗІЇ ТА ДОЗВОЛІВ!!!)
4. Засоби навчання та обладнання для кабінету географії:
- стор. 10, Пункт 9.2. Карти стiннi. Карти України.
а) Полiтико-адміністративна карта України (м-б 1:1 000 000, 1:750 000, 1:500 000);
б) України Населення (масштаб 1:1 000 000);
в) України Екологічна ситуація (масштаб 1:1 000 000);
г) України Клімат (масштаб 1:1 000 000);
д) України Ґрунти (масштаб 1:1 000 000);
є) України Природно-заповiдний фонд (масштаб 1:1 000 000);
ж) Тектонічна будова – України;
з) Комплект навчальних топографічних карт (масштаб 1:10 000 – 1:100000);
і) Комплект навчальних топографічних карт (масштаб 1:10 000, 1:25000);
к) Топографічна карта (м-б 1:25 000);
л) Національний склад населення України (м-б 1:1 000 000).
ХОЧЕМО ЗВЕРНУТИ ВАШУ УВАГУ НА ТАКИЙ ВАЖЛИВИЙ ФАКТ, ЯКИЙ НЕ МОЖНА ОМИНУТИ В УМОВАХ ВЕДЕННЯ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ НА СХОДІ УКРАЇНИ!!!!!
ВИРОБНИКИ КАРТ, ЗГІДНО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНУ І КАРТОГРАФІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ» ЗОБОВ'ЯЗАНІ МАТИ:
- Реєстрацію в Держгеокадастрi;
- Дозвіл на виробництво карт з Держгеокадастру;
- Ліцензію на виробництво карт;
- Наявність в штаті компанії сертифікованного в Держгеокадастрі інженера-геодезиста (Держгеокадастр веде державний реєстр інженерів-геодезистів).
- При виготовленні топографічних карт, які заявлені у Висновку СЕС ПП «Укрдидактик», у виробника повинен бути спецвідділ з видалення секретних об'єктів з карт.
Жодного пункту з цього Закону ПП «Укрдидактик» не виконано!!!
ТАКИМ ЧИНОМ ВВАЖАЄМО:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 є сфальсифікованим;
- дії ПП «Укрдидактик» можна кваліфікувати як кримінальне шахрайство та службовий підлог, що підпадає під відповідну дію Кримінального Кодексу України та ст. 40 Конституції України.
- виявлені факти фальсифікації шахрайським угрупуванням (ПП «Укрдидактик» - ЄДРПОУ: 42366394; ТОВ «ТЕНФОР» - ЄДРПОУ: 40824063, ФОП Горбатко В.О.- ЄДРПОУ: 3088620656) своїх документів – це грубе порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО!!!
За виявлених обставин, діючи відповідно до вимог п.1. ч.1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник торгів зобов’язаний скасувати своє рішення щодо визнання МОЖЛИВОГО Переможця торгів кожного з вказаних учасників та звертатися до відповідних правоохоронних органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Директорат шкільної освіти - вiдпов.pdf 02.07.2020 12:26
Дата подачі:
02.07.2020 12:26
Вирішення:
Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області розглянув порушену Вами вимогу та повідомляє, що під час проведення процедур закупівлі діє виключно в межах чинного законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень, у тому числі під час підготовки тендерної документації, а також розгляду та аналізу тендерних пропозицій керується виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі», практикою Антимонопольного комітету України під час розгляду скарг, листами роз’ясненнями Уповноваженого органу тощо.
Разом з цим, маємо намір звернути увагу, що виходячи з положень частини 1 статті 19 Конституції України визначено, що ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Отже, за відсутності норми, що прямо встановлює повноваження Відділу освіти, культури, молоді та спорту Миколаївської районної державної адміністрації Одеської області на дії, Ваші зауваження та пропозиції не мають жодного відношення як до діяльності нашої організації так і до тендерного комітету нашої організації.
Статус вимоги:
Відхилено