-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 48810000-9 Інформаційні системи
Завершена
35 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2020 13:18 - 07.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційне питання до п. 14.1.5.
Номер:
8c53f436f6164d79a578f14164a10a33
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-003750-a.c1
Назва:
Дискримінаційне питання до п. 14.1.5.
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "14.1.5. експертний висновок на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС ".
Згідно статті 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.
5. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у 14.1.5. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.07.2020 16:05
Вирішення:
Шановний потенційний учасник! Ми закуповуємо послуги з онлайн-доступу по хмарних сервісів МІС, які є інформаційно-телекомунікаційної системою, в якій оброблюються персональні дані про стан здоров’я. За таких умов віртуальний профіль медичного закладу разом з автоматизованими робочими місцями користувачів є підсистемою (компонентою) до МІС, та на неї також повинні розповсюджуватися вимоги ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» щодо створення КСЗІ та проходження державної експертизи.
Процедура створення КЗСІ та її експертиза потребує додатково значного фінансування та часу.
Відповідно до п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок постачальника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком.
За вказаних умов вимога Замовника про надання Учасниками у складі тендерних пропозицій експертного висновка на ОТР КСЗІ ІТС є економічно обґрунтованою та законною
З повагою уповноважена особа.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.07.2020 10:24