-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600
Код ДК 021:2015 - 34310000-3 «Двигуни та їх частини» (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600)
Торги не відбулися
14 457 052.13
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 86 700.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 86 700.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2020 12:39 - 15.08.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ стосовно вимог тендерної документації
Номер:
ca1b13c498fe4fa2ac5f568c2f3c10cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001574-c.a4
Назва:
Скарга до АМКУ стосовно вимог тендерної документації
Скарга:
Cкарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- 9755.pdf 14.08.2020 14:16
- Лист ВП ЗАЕС.pdf 14.08.2020 14:16
- Протокол переговоров.pdf 14.08.2020 14:16
- 9753 від 13.08.2020 Inkla.pdf 14.08.2020 14:16
- рішення від 18.08.2020 № 15678 + лист Замовнику .pdf 18.08.2020 20:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2020 № 16271.pdf 31.08.2020 20:41
- рішення від 28.08.2020 № 16271 .pdf 02.09.2020 22:27
- Довіреність Манцурова заступник1802.pdf 21.08.2020 15:46
- Довіреність Ю.В. Кульби від 06.04.2020.pdf 21.08.2020 15:46
- Лист30.docx 21.08.2020 15:46
- Пяснення.pdf 21.08.2020 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.08.2020 14:19
Дата розгляду скарги:
28.08.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2020 20:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.09.2020 22:27
Вимога
Відхилено
Зміна умов оплати за договором
Номер:
c8f95275be2147088804f020b2396ed4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001574-c.b3
Назва:
Зміна умов оплати за договором
Вимога:
У зв'язку з короткими термінами постачання продукції, необхідністю організаціі попердніх дій, щодо підготовки виготовленн, вимагаємо передбачити акредитивну форму оплати в умовах договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.08.2020 15:03
Вирішення:
Враховуючи досвід отримання ВП ЗАЕС аналогічної продукції існує ризик несвоєчасного постачання товару й постачання неякісної та/або контрафактної продукції.
Також, з метою захисту майнових інтересів НАЕК «Енергоатом», запобігання зростанню обсягів простроченої дебіторської заборгованості Компанії та враховуючи особливості деяких видів закупівель, відповідно до наказу ДП НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2019 № 1313, заборонено включати умови попередньої оплати (авансування) або акредитивної форми розрахунків до тендерної документації.
Беручи до уваги об’єктивні обставини, ВП ЗАЕС не погоджує внесення змін до тендерної документації щодо акредитивної форми розрахунку або авансового платежу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
щодо умов оплати
Номер:
82b1b08b98624d1dad5157b984b9ed56
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001574-c.c2
Назва:
щодо умов оплати
Вимога:
Inkla Trading&Engineering GmbH, офіційний представник ТОВ «Кінгісеппський машинобудівний завод»:
Враховуючи великий обсяг закупівлі, короткі строки постачання та пов’язані з цим великі питомі витрати на виробництво продукції, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме ввести можливість розрахунку за продукцію для учасників-нерезидентів в акредитивній формі:
«Учасник в своїй пропозиції може передбачити акредитивну форму розрахунків. У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив акредитивну форму розрахунків, оплата за Договором здійснюється наступним чином:
– у валюті пропозиції шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність щодо відвантаження продукції у встановлені Договором терміни.
– умови здійснення оплати за відкритим акредитивом:
• рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
• пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
• транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії». Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів:
- рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії;
- пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії;
- транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами заводського приймання, та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами Контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 09:52
Вирішення:
Враховуючи досвід отримання ВП ЗАЕС аналогічної продукції існує ризик несвоєчасного постачання товару й постачання неякісної та/або контрафактної продукції.
Також, з метою захисту майнових інтересів НАЕК «Енергоатом», запобігання зростанню обсягів простроченої дебіторської заборгованості Компанії та враховуючи особливості деяких видів закупівель, відповідно до наказу ДП НАЕК «Енергоатом» від 20.12.2019 № 1313, заборонено включати умови попередньої оплати (авансування) або акредитивної форми розрахунків до тендерної документації.
Беручи до уваги об’єктивні обставини, ВП ЗАЕС не погоджує внесення змін до тендерної документації щодо акредитивної форми розрахунку або авансового платежу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.09.2020 22:29
Вимога
Вирішена
Щодо ЕЦП/КЕП
Номер:
70ef48f7a1a745628f994fe1f41b92e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-01-001574-c.c1
Назва:
Щодо ЕЦП/КЕП
Вимога:
Доброго дня.
Інформуємо Ваc, що наше підприємство є потенційним учасником цієї процедури закупівлі. Уважно вивчивши умови, що встановлені в тендерній документації, повідомляємо Вам про таке:
Ч.1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.»
Повідомляємо вам, що ми є нерезидентом України і уповноважена особа на підписання договорів від імені учасника має громадянство країни Євросоюзу. Встановленням такої вимоги ви дискримінуєте наші інтереси, а також інтереси інших іноземних учасників цієї процедури.
Зазначаємо, що задля забезпечення принципів відкритості, рівного ставлення до всіх учасників і недискримінації, які декларує профільний ЗУ «Про публічні закупівлі», в межах якого проходить дана процедура закупівлі, просимо вас викласти вищезазначений абзац в наступній редакції:
«Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис/електронний цифровий підпис керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. У разі відсутності накладеного кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису керівника або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, Учасник в складі пропозиції надає лист пояснення з описом причин щодо відсутності ЕЦП/КЕП на документах тендерної пропозиції Учасника».
Або викласти вимоги тендерної документації в іншій редакції, що відповідає вищеописаній вимозі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 15:32
Вирішення:
Дане питання буде винесено та розглянуто на найближчому засіданні тендерного комітету
Статус вимоги:
Задоволено