• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від житлового будинку №7 до житлового будинку №50) в с. Слобідка-Кульчієвецька Кам’янець-Подільського району Хмельницької області

Тендерні пропозицій Учасниками повинні готуватися українською мовою

Завершена

1 594 404.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 972.02 UAH
Період оскарження: 01.07.2020 12:16 - 12.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі

Номер: 68216e682a694a9da16996a00f1ba4e7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-003021-a.b3
Назва: вимогою згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ЄВРОБУД» Україна , 32300, Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н , с. Мукша Китайгородська, провулок Клубний, 8 ЄДПОУ 41871879 Р/Р 2600800158944 в ПАТ “КБ “ГЛОБУС МФО 380526 «30» липня 2020 року № 265 Скарга Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ було проведено закупівлю UA-2020-07-01-003021-a, щодо закупівлі робіт код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від житлового будинку №7 до житлового будинку №50) в с. Слобідка-Кульчієвецька Кам’янець-Подільського району Хмельницької області» Відповідно до протоколу розкриття (21.07.2020) у закупівлі взяли участь 2 учасника: 1. ТОВ "Поділля-Євробуд" (учасник №1) 2. ПП ВКФ "Будмонтажсервіс"(учасник №2) Замовником (ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ) 21.07.2020 було оприлюднено одночасно два протокольних рішення щодо дискваліфікації учасника №1 ТОВ «Поділля-Євробуд» та обрання переможцем учасника №2 ПП ВКФ "Будмонтажсервіс". Ціна учасника ТОВ "Поділля-Євробуд" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність документу – «Транспортної схеми» та довідки у довільній формі щодо погодження з істотними умовами договору. Замовник зазначив, що тендерна пропозиція Учасника №1 не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства. 1. Відповідно розділу IV, частини 5, пункту 2 до Тендерної документації за даним предметом закупівлі Замовником було встановлено такі вимоги: 5.2. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Згідно чинного законодавства «Нерезиде́нти» — юридичні особи та суб'єкти підприємницької діяльності, що не мають статусу юридичної особи (філії, представництва тощо) з місцезнаходженням за межами України, які створені та здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства іншої держави. Розташовані на території України дипломатичні представництва, консульські установи та інші офіційні представництва іноземних держав, міжнародні організації та їх представництва, що мають дипломатичні привілеї та імунітет, а також представництва інших іноземних організацій і фірм. Аналізуючи вище наведі норми законодавства та вимоги тендерної документації учасникам даної закупівлі в своїй тендерній пропозиції необхідно було надати антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. У Учасника №2 відсутня антикорупційна програма, тому згідно вимог ТД замовник зобов’язаний відхилити дану пропозицію. 2. Відповідно розділу VІ, частини 6 до Тендерної документації за даним предметом закупівлі Замовником було встановлено Забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: «Учасник-переможець вносить (надає) забезпечення виконання договору у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Державного підприємства «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг», Р/р UA203154050000026008052326498 в АТ КБ «Приватбанк», ЄДРПОУ 43446166. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % від вартості договору із урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Учасник-переможець торгів до моменту укладання договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування коштів (5% від вартості договору) на рахунок Замовника. Призначення платежу: «Депозит для забезпечення виконання договору». Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемни 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У випадку відсутності або зняття фінансування витрат Замовника, кошти що надійшли як забезпечення виконання договору повертаються підряднику на протязі 5 (п’яти) банківських днів. У випадку відновлення фінансування витрат Замовнику, Виконавець повторно вносить забезпечення виконання договору за 3 (три) робочі дні до підписання додаткової угоди. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури торгів із зазначенням усіх реквізитів. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором». Учасник №2 надав лист згоду без зазначення рахунку та обслуговуючого банку Замовника. Відсутність банківських реквізитів свідчить про те що лист згода не повним та учасник не надав забезпечення, що передбачене вимогами замовника. 3. Відповідно до частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. На підставі вище викладеного та відповідно до норм Закону (під час проведення процедур публічних закупівель Замовники та Учасники керуються виключно Законом) Замовником порушено вимоги статті 5 та статті 18 Закону, щодо принципів, відповідно яких здійснюються закупівлі та відповідно строків оскарження та вимоги оприлюдненої тендерної документації. Прошу відхилити пропозицію Учасника №2 та відмінити закупівлю UA-2020-07-01-003021-a, щодо закупівлі робіт код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від житлового будинку №7 до житлового будинку №50) в с. Слобідка-Кульчієвецька Кам’янець-Подільського району Хмельницької області» у зв’язку з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». У разі не дотримання вимог Закону будемо звертатися із Скаргою про недотримання Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Директор ТОВ «Поділля-Євробуд» О. Підлісний
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно пп. 5.2. п. 5 тендерної документації Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом). Очікувана вартість закупівлі «Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від житлового будинку №7 до житлового будинку №50) в с. Слобідка-Кульчієвецька Кам’янець-Подільського району Хмельницької області» становить 1 594 404,00 грн., що є меншою 20 мільйонів. А тому учасники не зобов’язані надавати у складі своєї пропозиції антикорупційну програму. Відповідно до умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури торгів. Приватним підприємством виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" надано відповідний лист. Зазначення банківських реквізитів в даному листі тендерною документацією не вимагалося. При проведені зазначеної закупівлі уповноважена особа Замовника керується принципами встановленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі

Номер: 0701b6b8033740caa924aa4f6c821fa2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-003021-a.c2
Назва: Вимога згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ЄВРОБУД» Україна , 32300, Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н , с. Мукша Китайгородська, провулок Клубний, 8 ЄДПОУ 41871879 Р/Р 2600800158944 в ПАТ “КБ “ГЛОБУС МФО 380526 Вимога (скарга) Необгрунтований вибір переможця Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, ДП ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ було проведено закупівлю UA-2020-07-01-003021-a, щодо закупівлі робіт код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від житлового будинку №7 до житлового будинку №50) в с. Слобідка-Кульчієвецька Кам’янець-Подільського району Хмельницької області» ТОВ "Поділля-Євробуд" Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника: 1. ТОВ "Поділля-Євробуд" (Учасник №1) 2. ПП ВКФ "Будмонтажсервіс" (Учасник №2) Ціна учасника ТОВ "Поділля-Євробуд" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність документу – «Транспортної схеми» та довідки у довільній формі щодо погодження з істотними умовами договору, та зазначив, що наша тендерна пропозиція не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Детально ознайомившись з тендерною документацією яку замовник оприлюднив у системі ProZorro за даним предметом закупівлі та відповідно до розділу четвертого пункту 4.1 ТД: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився.» Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Учасника №2, виявлено відсутність таких документів: - Довідка про зазначення коду доступу реєстрації Статуту, який знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України; - Відсутність антикорупційної програми; - Відсутня Письмова згода на ПДВ - Відсутній гантійний лис щодо забезпечення виконання договору, із зазначенням банківських реквізитів замовника. На підставі вищевикладеного вважаю що Учасника №2 визнано переможцем з порушенням вимог Закону, тому прошу 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визнання переможцем Учасника №2, як такого що не відповідає встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом с
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до умов тендерної документації в разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Приватним підприємством виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" надано копію статуту зареєстрованого 1997 року із останніми змінами внесеними 15.01.2020 року, тобто до 01.01.2016. А тому вказаний учасник не мав надавати сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Щодо відсутності «Письмова згода на ПДВ», повідомляємо що тендерною документацією не вимагалося надання зазначеного документа. Вимагався документ про те що не врахована Виконавцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерній пропозиції, який наданий у складі пропозиції. Відповідно до умов тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури торгів. Приватним підприємством виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" надано відповідний лист. Зазначення банківських реквізитів в даному листі тендерною документацією не вимагалося. При проведені зазначеної закупівлі уповноважена особа Замовника керується принципами встановленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі запобігання корупційним діям і зловживанням
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ТОВ "Поділля-Євробуд" вимога згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 3ae90094447e4bb9ae018ee9ab2d66b4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-003021-a.c1
Назва: ТОВ "Поділля-Євробуд" вимога згідно ч.4 ст.33 та ч. 3 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЛЯ ЄВРОБУД» Україна , 32300, Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський р-н , с. Мукша Китайгородська, провулок Клубний, 8 ЄДПОУ 41871879 Р/Р 2600800158944 в ПАТ “КБ “ГЛОБУС МФО 380526 «22» липрня 2020 року №189 Тендерному комітету ДП «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» Вимога (скарга) Необгрунтований вибір. Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, ДП ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ було проведено закупівлю UA-2020-07-01-003021-a, щодо закупівлі робіт код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від житлового будинку №7 до житлового будинку №50) в с. Слобідка-Кульчієвецька Кам’янець-Подільського району Хмельницької області» Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника: 1. ТОВ "Поділля-Євробуд" 2. ПП ВКФ "Будмонтажсервіс"" Ціна учасника ТОВ "Поділля-Євробуд" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність документу – «Транспортної схеми» та довідки у довільній формі щодо погодження з істотними умовами договору, та зазначив, що наша тендерна пропозиція не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Детально ознайомившись з тендерною документацією яку замовник оприлюднив у системі ProZorro за даним предметом закупівлі та відповідно до розділу четвертого пункту 4.1 ТД: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; - не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону; - визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації; - викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; - є такою, строк дії якої закінчився.» Вимоги Закону відповідно абзацу першому частини третьої статті 22: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», говорить про те що Замовник може включити інформацію, яку вважає за необхідне до ТД, але вимога даної статті не передбачає дискваліфікацю чи відхилення учасника. Законом передбачено зазначення замовником в тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками при підготовці своїх пропозицій є не бажаним, але, водночас, не критичним для замовника та не призведе до відхилення пропозиції учасника (див. статтю 30 Закону «Стаття 30. Відхилення тендерних пропозицій 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.»). Пунктом 9.2 Наказу №35 передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція. Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Поряд з цим строки, протягом яких замовник розглядає тендерні пропозиції та укладає договір про закупівлю, визначені статтями 28 та 32 Закону. У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи. При цьому, виходячи зі змісту частини другої статті 38 Закону, відповідальність в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Таким чином, тендерний комітет (уповноважена особа) замовника самостійно приймає рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону. Аналізуючи практику ряду рішень Антимонопольного комітету та судову практику перевагу у виборі переможця віддають учаснику з найбільш економічно вигідною ціною та тому учаснику який відповідає кваліфікаційним критеріям згідно статтей 16,17 та 30 Закону. На підставі вищевикладеного вважаю що нашу пропозицію було відхилено безпідставно. Прошу 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Поділля-Євробуд", під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. . 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 р. (далі - Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Ви у своїй вимозі посилаєтеся на статтю 30 Закону України «Про публічні закупівлі», який був чинний до 19.04.2020 р., а також посилаєтеся на Наказ №35, який стосується проведення допорогових закупівель (закупівля робіт код ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт вулиці Шевченка (від житлового будинку №7 до житлового будинку №50) в с. Слобідка-Кульчієвецька Кам’янець-Подільського району Хмельницької області» оголошена як відкритіт торги). Окрім того, 19 березня 2019 року наказ №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” втратив чинність. При проведені зазначеної закупівлі уповноважена особа Замовника керується принципами встановленими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі запобігання корупційним діям і зловживанням А тому, на підставі вищезазначеного, повідомляємо що тендерну пропозицію ТОВ "Поділля-Євробуд" правомірно відхилено.
Статус вимоги: Відхилено