• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Персональний комп’ютер в комплекті

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою

Торги не відбулися

1 625 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 125.00 UAH
Період оскарження: 01.07.2020 11:24 - 13.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення до Замовника Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського” Херсонської міської ради

Номер: e382e1a68d884d94bb99e3d10350f699
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-01-001293-c.c1
Назва: Звернення до Замовника Комунального некомерційного підприємства “Херсонська міська клінічна лікарня ім. О.С. Лучанського” Херсонської міської ради
Вимога:
з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності умовам тендерної документації його пропозиції та ії відхилення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. В порушення вимог додатку 1 до тендерної документації, учасником не заповнено п. 3.1 «Ціна договору» та специфікацію до договору; Відповідно пункту 1.11 інструкції з підготовки тендерної пропозиції, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції а саме - технічні помилки та описки: Не зазначення ціни пропозиції у п. 3.1. в проекті договору та не заповнення специфікації – додатку 1 до договору не відноситься до формальних помилок, а є невідповідністю тендерної пропозиції ПП "НІК - СЕРВІС" умовам тендерної документації . 2. На вимогу Додатку 1 до тендерної документації, учасником торгів на підтвердження гарантійного обслуговування та технічної підтримки обладнання надано декілька документів, а саме: гарантійний лист за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника торгів (у разі її використання) про те, що гарантійне обслуговування та технічна підтримка обладнання включає: для забезпечення безперервного робочого процесу проведення робіт з виявлення та усунення причин несправності виконується на території Замовника протягом 4 годин, з моменту одержання повідомлення про несправність. Повідомлення Замовника в сервісний центр Учасника може подаватись з 9-00 до 18-00 впродовж кожного офіційного робочого дня в Україні (стр. 72 тендерної пропозиції ПП "НІК - СЕРВІС"). Також учасником торгів надано у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю, у якій у пункті 15 «Гарантійний термін» зазначено, що «Забезпечення гарантійного обслуговування, на умовах – сервісного обслуговування NBD (next business day) – це реагування служби підтримки компанії протягом доби, і має на увазі виїзд сертифікованого інженера до володаря комп’ютера, повномасштабну підтримку по Інтернету та технічну підтримку по телефону» (стр.30). Зазначена вище інформація від учасника торгів підтверджується так листом від локального підрозділу виробника про сервісні центри та гарантійне обслуговування в якому зазначено, що «Для здійснення гарантійного відновлення працездатності обладнання або усунення технічних несправностей у роботі обладнання по місцю експлуатації обладнання на наступний робочий день з моменту звернення Замовника наявний єдиний кол-центр виробника обладнання». Враховуючи мету цієї закупівлі, якою є придбання персональних комп’ютерів задля організації автоматизованих робочих місць (АРМ) лікарів закладів охорони здоров’я з надання вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги та згідно з вимогами Національної служби здоров’я України (НСЗУ), важливою умовою є безумовний швидкий перехід на електронний документообіг в закладі. Порушення робочого циклу лікарів в умовах електронного документообігу через несправність ПК на тривалий час може негативно вплинути на якість надання медичної допомоги. Надані документи суперечать один одному та унеможливлюється однозначно визначити за який час буде проведено роботи відносно гарантійних зобов’язань, тому тендерним комітетом прийнято виважене рішення про невідповідність тендерної пропозиції ПП "НІК - СЕРВІС" умовам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції учасника з цього питання. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічним параметрам запропонованого товару надано порівняльну таблицю (стр.27 тендерної пропозиції ПП "НІК - СЕРВІС ) з основними параметрами персонального комп’ютера в комплекті: : блок системний Dell OptiPlex 3070 MFF/Intel Core i3-9100T (3.1 GHz)/Intel H370/8 Gb DDR4/ SSD 256GB /1 x RJ45, 2xUSB 2.0. 4 x USB3.1/ 65W/ Intel UHD630/. Також учасником у складі тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність (стр. 95) на блок системний (Desktop Computer), тип/модель: D18M (D18M003, D18M005) з обладнанням радіодоступу. В зазначеній декларації відсутні параметри блоку системного, наведені учасником у порівняльній таблиці, тому неможливо зробити висновок, що запропонований учасником товар відповідає технічним вимогам тендерної документації Крім того, тип/модель зазначений у декларації, а саме: D18M (D18M003, D18M005), не відповідає типу/моделі зазначеному у сертифікаті експертизи типу: D10U (D10U002, D10U003). Тендерний комітет не може впевнитися, що саме ця вказана модель у декларації відноситься до технічних вимог зазначених у тендерній документації даної закупівлі. При проведені попередніх закупівель закладом учасники відкритих торгів надавали весь перелік документів, що дозволяло співставити усі маркетингові назви та внутрішні номери моделей виробника для прийняття зваженого рішення. Так, умовами тендерної документації не передбачено надання листа від виробника про відповідність маркетингових назв номерам моделей. Але в декларації про відповідність не вказано, що саме модель D18M відповідає моделі Dell OptiPlex 3070 MFF.
Статус вимоги: Не задоволено