• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Експертні послуги

Завершена

135 300.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 353.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2020 16:57 - 03.07.2020 17:00
Вимога
Відкликано скаржником

В доповнення до раніше поданої вимоги щодо оскарження рішення про визнання пеереможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФМК"

Номер: 416fd90d0ed24648a511232a82d1c36d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-30-001305-c.b3
Назва: В доповнення до раніше поданої вимоги щодо оскарження рішення про визнання пеереможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФМК"
Вимога:
Аргументуючи свою вимогу звертаємо увагу Замовника на його вимоги, викладені в Конкурсній документації на закупівлю ДК 021:2015 71319000-7 Експерті послуги (експертне обстеження та позачерговий технічний огляд вантажопідіймальних кранів, машин і ліфтів і виготовлення журналів нагляду (паспорта)), затвердженої рішенням відповідальної особи Долини Т.П. №1/22743 від 30.06.2020. Так, відповідно до п. 1 Додатку № 1 Конкусної документації "На підтвердження кваліфікаційних вимог надається інформація, яка вимагається у Додатку 2, а саме:" Учасник вовинен надати: " - копію документу, який підтверджує статус Уповноваженої експертної організації з правом проведення позачергових повних технічних оглядів устаткування підвищеної небезпеки перед введенням його в експлуатацію, проведення позачергового технічного огляду у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії або пошкодження, спричинених надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру; ведення обліку даних про технічний стан устаткування, підтверджений відповідним Наказом Держгірпромнагляду або органів Держпраці; - копію посвідчень та трудових книжок експертів та фахівців неруйнівного контролю;". Згідно документів, які додані Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФМК" (надалі - Учасник) до закупівлі, він не на відповідних документів, якіб підтверджували його статус Уповноваженої експертної організації, а також копій трудових книжок експертів та фахівців неруйнівного контролю, які працюють на постійній основі. До речі, Замовник, відповідаючи на запитання щодо вимог надання копій трудових книжок під час піріоду уточнень навів наступні аргументи що необхідності їх надання: "В додатку 1 Конкурсної документації вимога про надання копій трудових книжок експертів та фахівців неруйнівного контролю складена на підставі Наказу Держгірпромнагляду України від 03.07.2007 №195 «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» п.4.1, а саме: суб'єкт господарювання повинен мати у штаті: - не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 N 16 ( z0103-07 ), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за N 103/13370, які працюють на постійних засадах; - не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю, визначеного нормативно-правовими актами з охорони праці та організаційно-методичними документами, з кожного виду устаткування, атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 N 118 , зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за N 374/2178, які працюють на постійних засадах. Для перевірки цієї вимоги, Організатор просить надати копії трудових книжок двох фахівців які працюють на постійних засадах. Конкурсною документацією також визначено, шо для проведення цієї закупівлі Замовник вважає, що Учасник, який надає у складі пропозиції інформацію, що містить будь-які персональні дані (про працівників, посадових осіб, контрагентів Учасника тощо), вчиняє такі дії правомірно з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних” і Учасник надає свою згоду на поширення такої інформації Замовником відповідно до вимог Закону." Крім того, у Додатку №3 до Конкусної документації, в п. 6 "Вимоги до Виконавця" (зауважимо - до Виконавця, а не Учасника) пп.6.1.1. та пп. 6.1.2.на вів наступні вимоги: "6.1.1.копія посвідчень та трудових книжок експертів та фахівців неруйнівного контролю. 6.1.2.копію документу, який підтверджує статус Уповноваженої експертної організації з правом проведення позачергових повних технічних оглядів устаткування підвищеної небезпеки перед введенням його в експлуатацію, проведення позачергового технічного огляду у разі закінчення граничного строку експлуатації, виникнення аварії або пошкодження, спричинених надзвичайною ситуацією природного чи техногенного характеру; ведення обліку даних про технічний стан устаткування, підтверджений відповідним Наказом Держгірпромнагляду або органів Держпраці;" Також, слід зауважити, що у Додатку №3 до Договору, проект якого доданий до Конкусної документації Додатком №4, наведені наступні вимоги до "Виконавця": 6.2. Виконавець має відповідати вимогам Наказу Держгірпромнагляду Ураїни від 03.07.2007 №195 «Про затвердження Вимог до спеціалізованих та експертних організацій, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 N 687» п.4.1 а саме: суб'єкт господарювання повинен мати: - у штаті не менше двох експертів технічних з промислової безпеки з кожного заявленого напряму діяльності, атестованих згідно з Порядком атестації фахівців, які мають право проводити технічний огляд та/або експертне обстеження устаткування підвищеної небезпеки, затвердженим наказом Держгірпромнагляду від 20.12.2006 N 16 ( z0103-07 ), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.02.2007 за N 103/13370, які працюють на постійних засадах; - у штаті не менше двох фахівців не нижче другого рівня кваліфікації з кожного методу неруйнівного контролю, визначеного нормативно-правовими актами з охорони праці та організаційно-методичними документами, з кожного виду устаткування, атестованих згідно з Правилами атестації фахівців неруйнівного контролю, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці від 06.05.97 N 118 , зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 02.09.97 за N 374/2178, які працюють на постійних засадах; - власні випробувальні та/або діагностичні лабораторії для проведення експертного обстеження устаткування …. Як бачимо Учасник, якого Замовником визнано переможцем, не виконав зазначені вимоги та не надав відповідних документів, а тому не може бути визнаний переможцем, як такий що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 20.07.2020 15:12
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення Замовника про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФМК"

Номер: 878b5dd3b0c6478c8b705b68d36dbf80
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-30-001305-c.b2
Назва: Оскарження рішення Замовника про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФМК"
Вимога:
Отримавши повідомлення про рішення Замовника про визнання переможцем у закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФМК", ДП "ЧЕТЦ" вважає його таким що не відповідає умовам Конкурсної документації на закупівлю ДК 021:2015 71319000-7 Експерті послуги (експертне обстеження та позачерговий технічний огляд вантажопідіймальних кранів, машин і ліфтів і виготовлення журналів нагляду (паспорта)).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 20.07.2020 15:12
Вимога
Залишено без розгляду

Вимоги щодо розрахунку вартості надання послуг

Номер: 1ace74a0ca3a4f9f966f8d28743f471b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-30-001305-c.b1
Назва: Вимоги щодо розрахунку вартості надання послуг
Вимога:
У додатку 5 Конкурсної документації зазначається, що «Рівень заробітної плати при середньому розряді робіт 3,8 не повинен перевищувати 6040 грн.00 коп». Таке формулювання мало б відповідати розряду 3,8, значення якого взяті з «Тимчасових правил визначення вартості робіт по ремонту та налагоджуванню енергетичного, електричного та електротехнічного устаткування підприємств, підпорядкованих Міністерству промислової політики України 2007 року», які не оновлювалися з 2007 року, ТОБТО НА ЦЕЙ ЧАС Є НЕ АКТУАЛЬНИМИ, враховуючи, що мінімальна заробітна плата на кінець 2007 року складала 460 грн. Також звертаємо увагу, що Тимчасові правила встановлюють порядок визначення вартості робіт по ремонту та налагоджуванню енергетичного, електричного та електротехнічного устаткування гірничо-металургійних підприємств, підпорядкованих Міністерству промислової політики України, та тих, що входять в сферу його діяльності. На цей час такого міністерства не існує та послуги (ремонт та налагоджування), зазначені в цих Тимчасових правилах не відповідають за змістом предмету цієї закупівлі. ВИМАГАЄМО фразу «Рівень заробітної плати при середньому розряді робіт 3,8 не повинен перевищувати 6040 грн.00 коп» із додатку 5 Конкурсної документації вилучити, як таку, що не має законодавчого та нормованого підґрунтя
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розмір заробітної плати 6040,00 грн при середньому розряді робіт 3,8 встановлений наказом Генерального директора підприємства «Про заробітну плату підрядних організацій при укладанні договорів» від 24.12.2019р № 373.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.07.2020 15:58