-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове
Торги не відбулися
376 399.52
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 882.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 882.00 UAH
Період оскарження:
31.12.2016 14:05 - 11.01.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на незаконну дискваліфікацію учасника
Номер:
0700a6afa2914fa8aed969cf8e227f21
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-31-000117-b.b1
Назва:
Скарга на незаконну дискваліфікацію учасника
Вимога:
Замовник порушив законодавство у сфері державних закупівель шляхом незаконної дискваліфікації пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Веселкова Андрія Олеговича (надалі - Учасник).
Вимога подається відповідно до Закону України № 922-VII від 25 грудня 2015р. «Про публічні закупівлі» (надалі також – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
В Протоколі про відхилення тендерної пропозиції б/н від 19.01.2017 р. ВІДДІЛУ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі - Замовник), який був оприлюднений на веб-порталі електронних публічних закупівель 20.01.2017 р. о 11:10, яким вирішив відхилити пропозицію учасника ФОП Веселкова А.О. через невідповідність вимогам Тендерної документації Замовника (надалі - ТД).
1. В п.1 Протоколу Замовник у формі припущень намагається опанувати процес ціноутворення товарів учасника, не маючи на це жодних правових підстав. Так, відповідно до чинного законодавства, зокрема, відповідно до ст. 42 Господарського кодексу України, підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Відповідно до ч. 1 ст. 10 Закону України «Про ціни і ціноутворення» суб’єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують вільні ціни, державні регульовані ціни. Відповідно до ст. 11 Закону України «Про ціни і ціноутворення» вільні ціни встановлюються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін. На продукти харчування, що є предметом закупівлі державні регульовані ціни не запроваджено. Таким чином, ціноутворення товарів, які пропонуються учасником, є виключно його ризиком господарської діяльності і жодним нормативно-правовим актом не регламентується. Замовник не має жодних повноважень впливати на ціноутворення учасника. Замовник, в якості обґрунтування своїх припущень наводить незрозумілі пояснення з телефонних розмов з особами правовий статус яких невизначений і взагалі не має будь-якого відношення до предмету закупівлі і власне відкритих торгів, які проводить Замовник.
Крім того, Замовник робить припущення, що «Учасник планує поставляти продукти харчування незадовільної якості, що беззаперечно є неприпустимим для навчальних закладів у яких споживачами цієї продукції є діти». Вказане припущення взагалі не відповідає фактичних обставинам справи та наданим Учасником в складі тендерної пропозиції документам, які підтверджують якість запропонованого товару вимогам чинного законодавства. Зокрема, Учасником в складі тендерної пропозиції були надані копія декларації виробника масла вершкового, копія якісного посвідчення виробника та копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію виробника.
2. В. п. 2 Протоколу Замовник зазначає, що «на поданих Учасником документах, передбаченими додатками 1-3, 5 Тендерної документації (далі – ТД) відсутня дата та номер виготовлення документа», що є суто формальним порушенням, оскільки всі документи подаються в електронній формі через електронну систему публічних закупівель та дата опублікування такого документу присвоюється електронною системою публічних закупівель автоматично. Більше того, Замовник як організація, що утворена виконавчим органом місцевого самоврядування, оформлюючи Протокол про відхилення тендерної пропозиції в порушення ДСТУ 4163-2003 «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» не зазначив дату та номер виготовлення документа, що свідчить про упереджене ставлення та суб’єктивність Замовника під час розгляду пропозиції Учасника.
3. В п. 3 Протоколу Замовник намагається провести аналіз матеріально-технічної бази Учасника, проте, жодних порушень умов ТД не виявив, і знову таки вдається до незрозумілих та нічим необґрунтованих припущень.
4. В п. 4 Протоколу Замовник зазначає, що «В Учасника відсутні Довідки на санітарну обробку автомобіля відповідно до п. 8 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД.», що не відповідає фактичних обставинам та поданим Учасником документам. Так, в складі тендерної пропозиції Учасника були надані копія договору про надання послуг профілактичної дезінфекції транспортних засобів, що залучаються Учасником до виконання поставок, та копії актів надання послуг з дезінфекції транспортних засобів за останній місць до дати розкриття пропозицій, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства, зокрема, відповідно до ч. 3 п. 194 Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91) від 16.04.1991 № 5781-91 дезінфекція транспорту проводиться за необхідністю, але не менше 1 разу в 10 днів.
Чинне законодавство не містить визначення такого документа як довідка на санітарну обробку автомобіля, в той же час Учасником в складі тендерної пропозиції надані належним чином завірені копії документів, що підтверджують відповідність транспортних засобів, що будуть залучені Учасником до поставок предмету закупівлі встановленим чинним законодавством та Замовником вимогам (Учасником надані копії санітарних паспортів, копію договору про надання послуг профілактичної дезінфекції транспортних засобів та копії актів приймання-здачі виконаних робіт з профілактичної дезінфекції).
Таким чином, твердження Замовника з приводу невідповідності Учасника вимогам ТД є дискримінацією по відношенню до Учасника та є суб’єктивною та упередженою оцінкою тендерної пропозиції Учасника, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з вищевикладеним, вимагаю визнати недійсним рішення Замовника про дискваліфікацію Учасника ФОП Веселкова А.О., що оформлене Протоколом про відхилення тендерної пропозиції б/н від 19.01.2017 р. та прийняти відповідне рішенням, яким визнати Учасника ФОП Веселкова А.О. переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ ПРО РОЗГЛЯД СКАРГИ УЧАСНИКА.doc 27.01.2017 18:15
Дата подачі:
25.01.2017 11:40
Вирішення:
Відхилити скаргу учасника
Статус вимоги:
Відхилено