• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

48810000-9 - Інформаційні системи (Послуги доступу до сервісів Медичної інформаційної системи (МІС))

Завершена

123 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 230.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2020 16:14 - 11.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога додатку 3 тендерної документації:

Номер: 03c8006dc3b54c5b9120eeccb0b672e3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-30-001080-b.a2
Назва: Дискримінаційна вимога додатку 3 тендерної документації:
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "Персональні дані повинні оброблятися у МІС із застосуванням комплексної системи захисту інформації, що підтверджується атестатом відповідності КСЗІ ІТС на МІС та експертним висновком на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС". Згідно статті 5 Закону: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; … … недискримінація учасників; ... запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Послуги з доступу до сервісів у складі Медичної інформаційної системи, які закуповуються, є інформаційно-телекомунікаційної системою, в якій оброблюються персональні дані про стан здоров’я. За цих умов віртуальний профіль медичного закладу разом з автоматизованими робочими місцями користувачів є підсистемою (компонентою) до МІС, та на неї також повинні розповсюджуватися вимоги ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» щодо створення КСЗІ та проходження державної експертизи. Створення КЗСІ та її експертиза це додаткові витрати часу та коштів, які можливо будуть покладатися на нашу установу. Чинними нормативними документами, зокрема п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок Учасника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком. Отже, зазначена вимога є доцільною та обґрунтованою.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2020 16:21
Вимога
Залишено без розгляду

Обмежуюча вимога

Номер: 925d744a7ca9412d8735fafa975cbfd5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-30-001080-b.a1
Назва: Обмежуюча вимога
Вимога:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 у додатку 2 тендерної документації Замовником вимагається надання від Учасника: - Довідку довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (приміщення, устаткування, серверного обладнання, засобів технічного захисту інформації, засобів зв’язку, тощо), необхідного для виконання договору, яке Учасник має на праві власності/за договором оренди/надання послуг тощо. На підтвердження Учасник надає документи про право власності/користування вказаним майно, обладнанням, засобами та послугами (в тому числі договорів з інтернет-провайдерами та теле-операторами, видаткові накладні, тощо, а також позитивні висновки відповідних експертиз на апаратні (технічні) засоби захисту інформації). Вважаємо дану вимогу Замовника в частині того, що Учасник в довідці повинен зазначити, яке саме обладнання є засобами технічного захисту інформації, дозволеними для забезпечення технічного захисту державних інформаційних ресурсів та інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, згідно з Переліком, встановленим Держспецзв’язку, розміщеному на WEB-сайті www.dsszzi.gov.ua (з зазначенням номеру засобу в Переліку) дискримінуючою та такою, що обмежує участь потенційних учасників у даній закупівлі. Просимо привести у відповідність.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також частиною 1 ст. 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одночасно згідно п. 2 частини 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону та інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації по відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та /або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Виходячи з наведеного вище, вважаємо цілком законним зазначати вимогу щодо надання інформації у складі тендерної пропозиції учасників про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, а також вимогу щодо надання документів, що підтверджують зазначену інформацію з урахуванням частини 4 статті 22 Закону. Зазначена учасниками інформація у довідках перевіряється Замовником відповідно до абзацу другого частини 15 статті 29 Закону, та/або за відкритими даними/реєстрами в мережі інтернет.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.07.2020 16:21