-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги, пов’язані з базами даних, код 72320000-4 за ДК 021:2015 (послуги з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Приватна віртуальна хмара»)
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Торги не відбулися
3 359 180.04
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
30.06.2020 13:13 - 25.07.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
654fac30bd624544883354c4fdf0617e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.b11
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Детальний опис скарги з усіма додатками додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ ISO_IEC 27001_2015.pdf 24.07.2020 19:32
- ТОРГОВІ СИСТЕМИ Сертифікат ISO_IES 27001_2013 № 4412119320140.pdf 24.07.2020 19:33
- ТОРГОВІ СИСТЕМИ Скарга від 24.07.2020 р..doc 24.07.2020 19:33
- ТОРГОВІ СИСТЕМИ Скарга від 24.07.2020 р..pdf 24.07.2020 19:33
- Відповідь на пояснення по суті скарги ТОВ ТОРГОВІ СИСТЕМИ від 24.07.2020 р. № UA-2020-06-30-000578-b.b11.pdf 07.08.2020 11:07
- Відповідь на пояснення по суті скарги ТОВ ТОРГОВІ СИСТЕМИ від 24.07.2020 р. № UA-2020-06-30-000578-b.b11.doc 07.08.2020 12:04
- рішення від 29.07.2020 № 14581+лист Замовнику.pdf 29.07.2020 20:11
- Інформація про перенесення розгляду скарги №11693.pdf 04.08.2020 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2020 №15201 .pdf 10.08.2020 20:20
- рішення від 07.08.2020 №15201 .pdf 13.08.2020 00:17
- Лист від 03.08.2020 №189-ТК.pdf 03.08.2020 12:12
- Відповідь АМКУ -2 хмара.doc 03.08.2020 12:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2020 20:08
Дата розгляду скарги:
03.08.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2020 20:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.08.2020 00:18
Скарга
Скасована
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
20e940af4e5a4198985f4390302304d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c10
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Скарга додана.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 15.07.2020 р. ТОВ Торгові Системи.pdf 15.07.2020 23:49
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
16.07.2020 00:04
Скарга
Скасована
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
92c1461d41b54241b3cf3b0c9c9dd990
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c9
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
текст скарги додано
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_від_15_07_2020_р_ТОВ_Торгові_Системи.pdf 15.07.2020 23:33
Причина:
Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування:
15.07.2020 23:44
Скарга
Скасована
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
3dc0e9155ea94e65985388863e210b60
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c8
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Текст скарги і платіжне доручення додано.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення №1481 від 15 липня 2020 р. ТОВ Торгові Системи.pdf 15.07.2020 23:15
- Скарга від 15.07.2020 р. (ТОВ Торгові Системи).pdf 15.07.2020 23:15
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
15.07.2020 23:51
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації до учасників торгів
Номер:
13f681657b10450394ce8ed7c3102709
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c7
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у документації до учасників торгів
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕ НОВО» (далі – Суб’єкт оскарження), як потенційний учасник вищезазначеної закупівлі, вважає, що окремі положення тендерної документації містять дискримінаційні вимоги та умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, в тому числі і Суб’єкта оскарження. Так як основний перелік дискримінаційних (на погляд Суб’єкта оскарження) вимог, стосується Технічної специфікації Замовника, Суб’єкт оскарження просить Орган оскарження долучити до розгляду скарги технічного експерта у сфері хмарних технологій.
За таких обставин, Суб’єкт оскарження просить Орган оскарження зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства, згідно наведеного нижче:
1. Згідно Тендерної документації, Предметом закупівлі є «Послуги з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Приватна віртуальна хмара».
Згідно розділу «Терміни та визначення» Технічної специфікації, яка є Додатком 2 до Тендерної документації Замовника (далі – Технічна специфікація):
• «ХЦОД (Хмарний Центр Обробки Даних) – віртуальна інфраструктура, що створена через об’єднання на логічному рівні обчислювальних ресурсів серверів/нод, які є у власності Виконавця, знаходяться під контролем Виконавця або Замовника, та призначені для надання послуг виключно Замовнику. При цьому серверне обладнання, мережеве обладнання та апаратні сховища об’єднуються в один програмно-апаратний комплекс, який зберігає та обробляє інформацію виключно одного Замовника. Виконавець надає послугу приватної віртуальної хмари, використовуючи обчислювальні ресурси ХЦОД.
• Приватна віртуальна хмара – доступний на вимогу Замовника набір обчислювальних ресурсів Виконавця з пулу ресурсів ХЦОД. До ресурсів, що надаються Замовнику в межах Приватної віртуальної хмари, належать Віртуальні машини, Віртуальні диски, Хмарне сховище та інші».
Таким чином, якісні характеристики Предмету закупівлі повністю визначаються характеристиками ХЦОД Виконавця, детальні та вичерпні вимоги до яких наведені в розділах Технічної специфікації:
• «5. Основні технічні характеристики ХЦОД»;
• «8. Доступність сервісу»;
• «9. Реакції та вирішення запитів Замовника».
Виконавці (провайдери), які надають послуги, що є Предметом закупівлі, можуть виконати вищезазначені вимоги безліччю різних способів, із застосуванням різного обладнання та архітектури програмно-апаратного комплексу, на якому розгорнуто ХЦОД Виконавця, відповідно до внутрішніх технологічних стандартів Виконавця.
Але, всупереч основним характеристикам послуг, що є Предметом закупівлі (коли Виконавець (провайдер) надає Замовнику вже готовий сервіс), Замовник, в розділах 2, 3, 4 Технічної специфікації вказав детальні технічні вимоги до складу, характеристик та конфігурації обладнання, на якому повинні надаватись послуги, що є Предметом закупівлі:
• «2. Основні технічні характеристики Програмно-апаратного комплексу»;
• «3. Основні технічні характеристики Системи зберігання даних (СЗД)»;
• «4. Основні технічні характеристики комутатора для забезпечення взаємодії обчислювального середовища,
Наголошуємо, що вимоги, включені до розділів 2, 3, 4 Технічної специфікації, не мають прямого стосунку до якісних та кількісних характеристик Предмету закупівлі, які детально та вичерпно зазначені в наступних розділах Технічної специфікації:
• «5. Основні технічні характеристики ХЦОД»;
• «8. Доступність сервісу»;
• «9. Реакції та вирішення запитів Замовника»;
• «10. Об’єм споживання послуг Приватної віртуальної хмари».
Таким чином, Замовник обмежив коло потенційних учасників закупівлі, так як кожен з хмарних провайдерів, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, використовують різний набір обладнання для надання послуг з однаковими кількісними та якісними характеристиками.
Для того, щоб Суб’єкт оскарження привів існуючі у нього виробничі хмарні потужності у відповідність для надання послуг, які є Предметом закупівлі, з урахуванням всіх обмежень до Програмно-апаратного комплексу, Системи зберігання даних та до технічних характеристик комутатора, які Замовник вказав в розділах 2, 3, 4 Технічної специфікації, необхідно закупити нове обладнання та побудувати ХЦОД «з нуля» з порушенням існуючих архітектурних та технологічних стандартів Суб’єкта оскарження (а саме вони є запорукою досягнення високої якості сервісу), незважаючи на те, що Суб’єкт оскарження першим в Україні (з 2012 року) почав надавати послуги, що є Предметом закупівлі, та залишається лідером впровадження нових хмарних технологій серед українських провайдерів хмарних послуг.
Тобто, для Суб’єкта оскарження є неможливим та недоцільним виконання вимог, вказаних в розділах 2, 3, 4 Технічної специфікації, але натомість для надання послуг, що є Предметом закупівлі, Суб’єкт оскарження може запропонувати хмарний ЦОД (ХЦОД), який повністю відповідає якісним та кількісним характеристикам Предмета закупівлі (потребам Замовника), хоча окремі технічні характеристики обладнання, на якому реалізовано ХЦОД Суб’єкта оскарження, відрізняються від технічних характеристик, вказаних в розділах 2, 3, 4 Технічної специфікації, які є дискримінаційними вимогами Тендерної документації Замовника.
На підтвердження того, що Суб’єкт оскарження може запропонувати хмарний ЦОД (ХЦОД), який є якісною альтернативою послугам, що є Предметом закупівлі, до цієї Скарги додаються листи-відгуки двох замовників Суб’єкта оскарження: ДП «ПРОЗОРРО» та Національної служби здоров’я України. В листах-відгуках Замовники підтверджують споживання значно більшої кількості послуг, що є Предметом закупівлі, в порівнянні з кількістю послуг, яку вказав Замовник в розділі 10 Технічної специфікації. Також зазначимо, що послуги, які отримують ДП «ПРОЗОРРО» та Національна служба здоров’я України, є виробничою базою для інформаційних систем загальнонаціонального масштабу та є не менш вимогливими до якості та кількості, в порівнянні з послугами, які є Предметом закупівлі.
Також підтвердженням спроможності надання Суб’єктом оскарження послуг, що є Предметом закупівлі, є той факт, що Суб’єкт оскарження вже надавав аналогічні послуги Замовнику за договорами № НС-677-ІТ3-15 від 28.12.2015, № 497-ІТ3-16 від 26.07.2016, № НС-84-ІТ3-17 від 26.01.2017, № 788-ІТЗ-18 від 13.12.2018. Сканкопії договорів № НС-84-ІТ3-17 від 26.01.2017, № 788-ІТЗ-18 від 13.12.2018 додаються до цієї Скарги. На підтвердження відсутності претензій до якості та кількості надання послуг з боку Замовника, до сканкопій договорів № НС-84-ІТ3-17 від 26.01.2017, № 788-ІТЗ-18 від 13.12.2018 додано сканкопії відповідних актів наданих послуг. На вимогу Органу оскарження, Суб’єкт оскарження надасть сканкопії договорів та актів наданих послуг до договорів № НС-677-ІТ3-15 від 28.12.2015, № 497-ІТ3-16 від 26.07.2016.
Тобто, вимоги, вказані в розділах 2, 3, 4 Технічної специфікації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, тому є дискримінаційними по відношенню до Суб’єкта оскарження.
Більш детальніше про те, які пункти Технічної специфікації Суб’єкт оскарження вважає за необхідне видалити з Тендерної документації в зв’язку з вищезазначеним, вказуємо в пункті 3.1 прохальної частини цієї Скарги, де перераховані зміни, які Суб’єкт оскарження просить Орган оскарження зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації.
2. Згідно пункту №1 Таблиці 4 «Об’єм споживання ресурсів Приватної віртуальної хмари Замовником» розділу «10. Об’єм споживання послуг Приватної віртуальної хмари» Технічної специфікації, параметр «Обчислювальні вузли (не менше 2 (двох) процесорів 2.6 ГГц, не менше 18 ядер на процесор, не менше 256 ГБ оперативної пам’яті)» визначає вимогу до кількості та конфігурації обчислювальних вузлів, а не до сумарної кількості фізичних або віртуальних обчислювальних ресурсів (GHz) та фізичної або віртуальної оперативної пам’яті (GB), що повинні входити до складу послуги «Приватна віртуальна хмара», відповідно до її визначення як «… набір обчислювальних ресурсів Виконавця з пулу ресурсів ХЦОД …».
Так як в пункті 1 Скарги Суб’єкт оскарження доводить, що вимоги розділів 2, 3, 4 Технічної специфікації є дискримінаційними і повинні бути видалені з Технічної специфікації, то, і вимоги, до визначення кількості та конфігурації обчислювальних вузлів повинні бути замінені на ті, які відповідають Предмету закупівлі.
Більш детальніше перелік змін, які вважаємо за необхідне внести до пункту №1 Таблиці 4 Технічної специфікації, надано в пункті 3.2 прохальної частини цієї Скарги, де перераховані зміни, які Суб’єкт оскарження просить Орган оскарження зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації
В листі-відгуку від ДП «ПРОЗОРРО» поряд з кількістю обчислювальних вузлів вказано альтернативні значення кількості фізичних та віртуальних обчислювальних ресурсів (GHz), віртуальної оперативної пам’яті (GB), так як саме ці параметри визначають кількісну характеристику послуги ХЦОД. Саме так вказано і в договорі між ДП «ПРОЗОРРО» та ТОВ «ДЕ НОВО».
В листі-відгуку від Національної служби здоров’я України вказано значення кількості фізичних та віртуальних обчислювальних ресурсів (GHz), віртуальної оперативної пам’яті (GB), так як саме ці параметри визначають кількісну характеристику послуги ХЦОД. Саме так вказано і в договорі між Національною службою здоров’я України та ТОВ «ДЕ НОВО».
Це підтверджує те, що Суб’єкт оскарження може надавати послуги, які є Предметом закупівлі, за якісними та кількісними характеристиками не гірші, ніж ті, що зазначені Замовником в Технічній специфікації, але на іншому по конфігурації обладнанні.
3. Як наслідок включення в Технічну специфікацію вимог до складу, характеристик та конфігурації обладнання, на якому повинні надаватись послуги, що є Предметом закупівлі – розділи 2, 3, 4 Технічної специфікації (відповідно до п.1. цієї Скарги), Замовником в Тендерну документацію внесено вимоги до надання документів, підтверджуючих відповідність вимогам в розділах 2, 3, 4 Технічної специфікації.
Так як в пункті 1 Скарги Суб’єкт оскарження доводить, що вимоги розділів 2, 3, 4 Технічної специфікації є дискримінаційними, то, і вимоги, щодо надання підтверджуючих документів до вимог розділів 2, 3, 4 Технічної специфікації, також вважаємо дискримінаційними. До таких документів відносимо:
• деякі вимоги пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»;
• деякі вимоги додатку 4 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації».
Більш детальніше вимоги до надання підтверджуючих документів до вимог розділів 2, 3, 4 Технічної специфікації, які вважаємо за необхідне видалити з Тендерної документації, перераховані в пунктах 3.3-3.6 прохальної частини цієї Скарги, де перераховані зміни, які Суб’єкт оскарження просить Орган оскарження зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації.
4. На веб-порталі Уповноваженого органу Суб’єкт оскарження розмістив наступне питання:
«Згідно з визначенням поняття Програмно-апаратного комплексу, наведеному в розділі «Терміни та визначення» та п.1 «Загальний опис послуг» Технічної специфікації, програмно-апаратний комплекс повинен бути встановлений на території Виконавця. Згідно з вимогами п.6.4.15 та п.1.1 «Загальний опис послуг» Технічної специфікації, Замовник не отримує доступ до обладнання та не керує ним. Ця функція покладається виключно на Виконавця.
В зв’язку з вищезазначеним, 1) просимо пояснити чим обумовлена необхідність встановлення програмно-апаратного комплексу в окремій стійці? 2) Якщо необхідність встановлення програмно-апаратного комплексу в окремій стійці пов’язана з питаннями фізичної та/або інформаційної безпеки, просимо пояснити як встановлення програмно-апаратного комплексу в окремій стійці впливає на безпеку, за умови, що доступ до обладнання мають тільки авторизовані особи Виконавця?»
Замовник оприлюднив відповідь на питання:
«1. Встановлення обладнання в окрему стійку в першу чергу обумовлено плануванням встановлення власного обладнання в дану стійку і отримання можливості працювати з цим обладнанням, тобто входити до переліку авторизованих осіб.
2. На інформаційно-телекомунікаційну систему - систему хмарних обчислень, що буде побудована на цьому програмно-апаратному комплексі, планується отримання атестату комплексної системи захисту інформації з можливістю подальшої модернізації його шляхом додавання обладнання в межах контрольованої зони, якою при сертифікації і буде дана окрема стійка.»
Таким чином, згідно з наданими Замовником роз’ясненнями, Замовник в майбутньому планує встановлювати власне обладнання поряд з обладнанням, на якому мають надаватись послуги, що є Предметом закупівлі, та хоче мати доступ до такого обладнання.
По-перше, встановлення власного обладнання не є предметом даної закупівлі, тому вимоги до встановлення власного обладнання не можуть бути включені в вимоги до послуг, що є Предметом закупівлі. А надання послуг, що є предметом закупівлі, не потребує доступу до обладнання, на якому будуть надаватись послуги.
По-друге, отримання атестату комплексної системи захисту інформації на інформаційно-телекомунікаційну систему - систему хмарних обчислень, що буде побудована на програмно-апаратному комплексі та встановлена на майданчику Виконавця, не потребує доступу ліцензіата (Замовник або його представники) до обладнання, на якому будуть надаватись послуги, що є Предметом закупівлі, за умови надання Виконавцем Атестату відповідності КСЗІ або Експертного висновку на організаційно-технічне рішення (ОТР) на програмно-апаратний комплекс, на якому будуть надаватись послуги. Суб’єкт оскарження може надати відповідні документи під час проходження Замовником атестації його інформаційно-телекомунікаційної системи, частиною якої буде «Приватна віртуальна хмара», на відповідність вимогам КСЗІ.
В зв’язку з тим, що вимога встановлення програмно-апаратного комплексу в окремій серверній шафі (стійці) не обґрунтована Замовником, Суб’єкт оскарження вважає вищезазначену вимогу надлишковою (не відповідає суті Предмета закупівлі) та дискримінаційною по відношенню до Суб’єкта оскарження тому що він може забезпечити отримання Замовником Атестату відповідності КСЗІ без надання фізичного доступу до обладнання Замовнику або його представникам.
Тому, Суб’єкт оскарження вважає за необхідне видалити з Технічної специфікації вимогу «5.3 Все обладнання для створення ХЦОД розміщено в окремій серверній шафі без будь-якого іншого обладнання Виконавця» розділу «5. 5. Основні технічні характеристики ХЦОД», що відображено в пункті 3.7 прохальної частини цієї Скарги, де перераховані зміни, які Суб’єкт оскарження просить Орган оскарження зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДЕ НОВО. Лист-відгук від НСЗУ.pdf 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО. Лист-відгук від ПРОЗОРРО.pdf 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО. Скарга на тендер Київського метрополітена.docx 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО. Скарга на тендер Київського метрополітена.docx.p7s 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО-Метрополітен. Договір 788-ІТЗ-18. Акти.pdf 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО-Метрополітен. Договір 788-ІТЗ-18. Акти.pdf.p7s 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО-Метрополітен. Договір 788-ІТЗ-18.pdf 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО-Метрополітен. Договір 788-ІТЗ-18.pdf.p7s 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО-Метрополітен. Договір НС-84-ІТ3-17. Акти.pdf 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО-Метрополітен. Договір НС-84-ІТ3-17. Акти.pdf.p7s 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО-Метрополітен. Договір НС-84-ІТ3-17.pdf 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО-Метрополітен. Договір НС-84-ІТ3-17.pdf.p7s 15.07.2020 15:58
- ДЕ НОВО. Коментарі до листа Замовника на скаргу учасника.pdf 27.07.2020 17:04
- ДЕ НОВО. Додаткові матеріали до розгляду скарги.pdf 04.08.2020 11:48
- ДЕ НОВО. Коментарі до листа Замовника на скаргу учасника.pdf.p7s 04.08.2020 11:48
- ДЕ НОВО. Додаткові матеріали до розгляду скарги.pdf.p7s 04.08.2020 11:48
- рішення від 20.07.2020 № 13923 + лист Замовнику .pdf 20.07.2020 18:35
- інформація про перенесення розгляду скарги № 11290.pdf 29.07.2020 12:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2020 № 15184.pdf 10.08.2020 14:29
- рішення від 07.08.2020 № 15184 .pdf 12.08.2020 23:31
- Лист від 23.07.2020 №183-ТК.pdf 23.07.2020 17:39
- Відповідь на скаргу.docx 23.07.2020 17:39
- Лист від 23.07.2020 №183-ТК.pdf 23.07.2020 17:46
- Відповідь на скаргу.docx 23.07.2020 17:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.07.2020 16:55
Дата розгляду скарги:
28.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.07.2020 18:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.08.2020 23:31
Вимога
Вирішена
Про надання атестату щодо комплексної системи захисту інформації
Номер:
895c6622e35345f78634e125c933e5dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c6
Назва:
Про надання атестату щодо комплексної системи захисту інформації
Вимога:
Згідно п. 7.11 Додатку 4 до Тендерної документації та п. 6.1.15. Розділу ІІІ Тендерної документації, від учасника вимагається подати у складі пропозиції Копію Атестату відповідності на раніше створену іншу комплексну систему захисту інформації, яка підтверджує, що Учасник має досвід побудови комплексних систем захисту інформації, що забезпечують захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації. Проте складовою частиною такого атестату є додатки що містять технічний опис системи, що є комерційною таємницею, а також не підлягає розголошення з метою забезпечення безпосередньо захисту інформації. Також оскільки подається Атестат на раніше створену систему, опис технічних рішень не містить інформації необхідної Замовнику та такої, що стосується безпосередньо послуг.
Враховуючи вище викладене та посилаючись на досвід інших аналогічних закупівель вимагаємо п. 7.11 Додатку 4 до Тендерної документації та п. 6.1.15. Розділу ІІІ Тендерної документації викласти в наступному вигляді: "«Копія дійсного на момент розкриття пропозицій учасників торгів Атестату відповідності (без документів, що є його невід’ємною частиною) на раніше створену іншу комплексну систему захисту інформації на інформаційно-телекомунікаційну систему що належить Учаснику, який засвідчує, що комплексна система захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи (інформаційно-телекомунікаційного середовища), яка (що) належить учаснику, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації, та свідчить про наявність у Учасниа досвіду створення комплексної системи захисту інформації"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 16:55
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо розділів: 1. Основні технічні характеристики Програмно-апаратного комплексу. 2. Основні технічні характеристики Системи зберігання даних (СЗД). 3. Основні технічні характеристики комутатора для забезпечення взаємодії обчислювального середовища.
Номер:
ba8231cb6aa341d9885e412e82cb03ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c5
Назва:
Вимога щодо розділів: 1. Основні технічні характеристики Програмно-апаратного комплексу. 2. Основні технічні характеристики Системи зберігання даних (СЗД). 3. Основні технічні характеристики комутатора для забезпечення взаємодії обчислювального середовища.
Вимога:
Аналіз вимог, що висуваються до обладнанням у розділах:
1. Основні технічні характеристики Програмно-апаратного комплексу.
2. Основні технічні характеристики Системи зберігання даних (СЗД).
3. Основні технічні характеристики комутатора для забезпечення взаємодії обчислювального середовища.
Виявив, що документація містить багато вимог, що є технічно не обґрунтованими (не мають технічного, якісного або економічного впливу на ціну, якість та надійність послуг), зайвими та обмежують перелік обладнання, що може використовуватися Виконавцем та тим самим негативно вливають на ціну послуг та одночасно обмежують кількість потенційних учасників тендеру.
А саме ( перелік не вичерпний):
-обмеження по програмному забезпеченню - Гіпервізору
-вимоги до фізичних розмірів обладнання;
-обмеження країн-виробників обладнання;
-обмеження по швидкості обміну даними (в бік зменшення);
-обмеження по використанню технологій обміну даних між контролерами єдиної системи (моделі);
-обмеження по типам портів.
Окремі пункти вимог суперечать один одному (перелік не вичерпний):
- вимога можливості використовувати модулів SFP сторонніх виробників (без обмежень) та вимога до SLA.
Або їх неможливо виконати (перелік не вичерпний):
- Відсутність необхідності попереднього вивчення трафіку для створення профілю нормальної поведінки.
Або містять недостатньо інформації (перелік не вичерпний):
-не вказані операції для яких встановлюються параметри продуктивність контролерів ( IOPS);
- не вказані технічні параметри, які встановлюються при вимірювання продуктивність контролерів та дозволені програмні продукти для вимірювання.
Наявність таких вимог є порушенням діючого законодавства та може бути оскаржена в АМКУ (Антимонопольний Комітет України) або в судовому порядку.
Вимагаємо:
Усунути дискримінаційні умови, технічні недоліки, додати необхідну інформацію та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 16:21
Вирішення:
Вимога щодо розділів: 1. Основні технічні характеристики Програмно-апаратного комплексу. 2. Основні технічні характеристики Системи зберігання даних (СЗД). 3. Основні технічні характеристики комутатора для забезпечення взаємодії обчислювального середовища.
Усі вказані Замовником у тендерній документації вимоги пов’язані виключно з технічної необхідністю Замовника у побудові інфраструктури повністю сумісною із наявним у Замовника обладнанням та програмним забезпеченням та, яке має відповідати вимогам необхідним Замовнику для задоволення виробничих потреб та проходження відповідної атестації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2020 00:19
Вимога
Залишено без розгляду
VMware
Номер:
969ffe23375c4ff28802ba3935eb941f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c4
Назва:
VMware
Вимога:
У термінах та визначеннях додатку 2 до Тендерної документації (Технічна специфікація) зазначено, що :
Інфраструктура – окреме індивідуальне хмарне середовище обробки даних, побудоване на архітектурі VMware, що являє собою модульний програмно-апаратний комплекс, що встановлюється на території Виконавця, який складається з обчислювальних ресурсів та ресурсів системи зберігання даних, розміщених в окремій серверній стійці.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права Скаржника з огляду на наступне:
Замовник даною умовою значним чином звузив коло суб’єктів, які можуть прийняти участь у закупівлі та які надають аналогічні, або навіть кращі за своїми технічними характеристиками, послуги, побудовані на архітектурі іших виробників. Наведене визначення, дозволяє дійти висновку, що Замовник бажає використовувати виключно один продукт для створення інфраструктури — VMware. Пункт вимог
5.23. «ХЦОД побудований на програмному забезпеченні Гіпервізора, сумісного з Гіпервізором VMware ESXi.» лише маскує це бажання, бо не існує Гіпервізора повністю сумісного з VMware ESXi.
Однак, в наданій тендерній документації Замовник ніяк не обґрунтував необхідність використання виключно рішення компанії VMware для побудови хмарної інфраструктури.
Визначення інфраструктури, яке надав Замовник, протерічить загально визнаному технічному визначенню послуги IaaS (інфраструктура як послуга) та зумовлює неможливість використання для реалізації тендерних вимог інших рішень, ніж з використанням Гіпервізора кампанії VMware, зокрема Гіпервізора Hyper-V компанії Microsoft, або будь-якого іншого рішення.
Таким чином Замовник позбавляє учасників закупівлі права запропонувати альтернативні варіанти побудови інфраструктури для надання послуг. Зазначені вимоги призводять до того, що у тендері зможуть прийняти участь лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника (VMware), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Також хочемо зазначити, що віртуалізація на базі Microsoft Hyper-V є альтернативною до віртуалізації на базі Vmware і має параметри не гірші або навіть кращі.
На сьогоднішній день у світі Microsoft Hyper-V займає за різними оцінками спеціалістів до 40% ринку віртуалізації.
Вимагаємо:
1. Усунути дискримінаційні умови, що зазначені та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 16:16
Вирішення:
Вимога щодо програмному забезпечення Гіпервізора, сумісного з Гіпервізором VMware ESXi, враховуючи вимогу щодо можливості керування програмно-апаратним комплексом фахівцями Замовника, пов’язана з наявністю практичного досвіду керування аналогічними комплексами у Замовника. Також, це пов’язано з необхідністю забезпечити безперервності роботи сервісів, що планується мігрувати, через використання засобів реплікації платформи VMware.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2020 00:19
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги, які не мають прямого стосунку до якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
Номер:
6a61fe71ff99466b8516289162917d20
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c3
Назва:
Технічні вимоги, які не мають прямого стосунку до якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Згідно Тендерної документації предметом закупівлі є «Послуги з надання у користування окремого індивідуального хмарного середовища для обробки даних «Приватна віртуальна хмара». Згідно розділу «Терміни та визначення» Технічної Специфікації, «Приватна віртуальна хмара – доступний на вимогу Замовника набір обчислювальних ресурсів Виконавця з пулу ресурсів ХЦОД. До ресурсів, що надаються Замовнику в межах Приватної віртуальної хмари, належать Віртуальні машини, Віртуальні диски, Хмарне сховище та інші». Таким чином, якісні характеристики предмету закупівлі повністю визначаються характеристиками ХЦОД Виконавця, детальні та вичерпні вимоги до яких наведені в розділах «5. Основні технічні характеристики ХЦОД.», «8.Доступність сервісу» та «9. Реакції та вирішення запитів Замовника». Зазначені вимоги можуть бути виконані Виконавцем безліччю різних способів, із застосуванням різного обладнання та архітектури програмно-апаратного комплексу, відповідно до внутрішніх технологічних стандартів Виконавця.
В той же час, в розділах «2. Основні технічні характеристики Програмно-апаратного комплексу», «3. Основні технічні характеристики Системи зберігання даних (СЗД)», «4. Основні технічні характеристики комутатора для забезпечення взаємодії обчислювального середовища» Технічної специфікації, наведені дуже детальні технічні вимоги до складу, характеристик та конфігурації обладнання, що повинно входити у склад виробничої платформи послуги «Приватна віртуальна хмара». Зазначаємо, що вимоги, включені до зазначених розділів, не мають прямого стосунку до якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які детально та вичерпно зазначені в розділах «5. Основні технічні характеристики ХЦОД», «8.Доступність сервісу», «9. Реакції та вирішення запитів Замовника» та «10. Об’єм споживання послуг Приватної віртуальної хмари», оскільки для досягнення якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі виконання всіх вимог, зазначених у розділах 2,3,4 не є обов’язковим с технічної точки зору.
Таким чином, в Тендерній Документації вбачаються ознаки обмеження конкуренції та дискримінації шляхом включення до її складу технічних вимог, що не мають прямого стосунку до якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, але при цьому суттєво звужують спектр програмно-апаратних платформ, що можуть бути задіяні для виробництва послуги «Приватна віртуальна хмара», якісні та кількісні характеристики якої повністю відповідають вимогам розділів 5, 8, 9 та 10. Керуючись частиною четвертою Статті 5 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та частиною четвертою Статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести наступні зміни в Тендерну Документацію:
1. Видалити з документу «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» розділи «2. Основні технічні характеристики Програмно-апаратного комплексу.», «3. Основні технічні характеристики Системи зберігання даних (СЗД).» та «4. Основні технічні характеристики комутатора для забезпечення взаємодії обчислювального середовища.» як такі, що є дискримінаційними та обмежуючими конкуренцію.
2. Внести зміни в пункт №1 Таблиці 4 «Об’єм споживання ресурсів Приватної віртуальної хмари Замовником» розділу «10. Об’єм споживання послуг Приватної віртуальної хмари», шляхом заміни вимог до кількості та конфігурації обчислювальних вузлів на вимоги до сумарної кількості фізичних або віртуальних обчислювальних ресурсів (GHz) та фізичної або віртуальної оперативної пам’яті (GB), що повинні входити до складу послуги «Приватна віртуальна хмара», відповідно до її визначення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 16:10
Вирішення:
Вимоги визначені у Додатку «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» у зазначених Вами розділах не містять дискримінаційних вимог, та пов’язані з виключно з технічною необхідністю Замовника у побудові інфраструктури повністю сумісною із наявним у Замовника обладнанням та програмним забезпеченням та яке має відповідати вимогам необхідним Замовнику для проходження відповідної атестації. З цих же причин Замовником встановлено вимоги відповідно до Таблиці 4 «Об’єм споживання ресурсів Приватної віртуальної хмари Замовником».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2020 00:19
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо використання сторонніх модулів SFP
Номер:
e2c7c3cbac3f432f83a9f040c68e823b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-30-000578-b.c2
Назва:
Вимога щодо використання сторонніх модулів SFP
Вимога:
У Додатку 2 до тендерної документації Таблиця 1 п.4.5 є вимога:
«Можливість використання сторонніх модулів SFP»
Ця вимога суперечить вимогам щодо рівня SLA.
Виробники обладнання не дозволяють використовувати або не гарантують безвідмовну роботу у разі використання сторонніх або не сертифікованих виробником обладнання модулів SFP.
Вимагаємо виправити цю суперечність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.07.2020 16:06
Вирішення:
Вимога щодо можливості використання сторонніх модулів SFP, встановлена у зв’язку з можливим використанням власного обладнання Замовника, та не пов’язана з SLA встановленим на послугу учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2020 00:19