• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Cміттєвоз 18 м3 на шасі МАЗ-5340С3-525-013 або еквівалент

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2020 10:20 - 23.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

зміни у тендерну документацію

Номер: 5cf43bb33f924ab9acd1247c4b561a13
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-30-000194-b.c2
Назва: зміни у тендерну документацію
Вимога:
Тендерному комітету. Шановний замовник, ми як завод виробник комунальної, та іншої техніки, уважно вивчивши технічну документацію, прийшли до висновку: 1. У додатку 2, технічного завдання прописане шасі автомобіля МАЗ 5340С3-525-013 або еквівалент, потужністю не менше 200(270) кВт (к.с.). Подавляючи більшість виробників комунальної техніки використовують менш потужне шасі, так як для технічно допустимій вантажопідйомності у 13210 кг, достатньо потужності у 175(240) кВт(к.с), а менша потужність сприяє економії палива, та ГЗМ. Також проаналізувавши аналогічні закупівлі, це сприятиме більшому колу можливих учасників, та зменшенню вартості сміттєвоза. Вимагаємо змінити пункт «потужність двигуна кВт(к.с.) не менше - 175(240)» 2. Також проаналізувавши технічні завдання, нами було відмічено, що замовник бажає паливний бак не менше 500л, а більша частина всіх сміттєвозів ставить паливні баки до 300л. Сміттєвоз це комунальний транспорт, який збирає сміття по місту або селу, та вивозить його на полігон, який розташований у межах області, або району . Об’єму паливного баку у 300л йому вистачить не менш як на 1200км, що є цілком достатнім для даного регіону. Вимагаємо змінити пункт «паливний бак,л не менше – 300» 3. Також замовник вимагає, щоб гідравлічна система сміттєвоза складалася з не менш як 11 одиниць гідроциліндрів. Знову ж проаналізувавши багато закупівель сміттєвозів, цей пункт потрібно взагалі видалити, так як кожен завод виробник комунальної техніки розробив і впровадив свою власну конструкцію, яка належним чином виконує свої функції, та може працювати і з меншою кількістю гідроциліндрів. Вимагаємо видалити даний пункт. 4. У пункті задня підвіска вказано малолистова з стабілізатором, по всім техніко-технічним характеристикам, малолистова та багатолистова нічим не відрізняються між собою, крім вантажопідє’мності, а якщо у них вантажопід’ємність однакова , то чому не можна їх взаємозамінити. Так як на автомобіль шасі МАЗ 5340С3-525-013 з завода встановлюється тільки малолистова, то данний пункт, це прив’язка до конкретної моделі, що суперечить правилам. Вимагаємо видалити даний пункт.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: 1) Вимога по потужність двигуна (не менше 200(270) кВт (к.с.)) обумовлена тим, що автомобіль з двигуном меншої потужності з максимально заповненим бункером (об’ємом 18 м3), буде працювати з перенавантаженням агрегатів, що може призвести до виходу з ладу сміттєвоза. Оскільки контейнер зі сміттям може містити легкі побутові відходи або будівельне сміття, що значно навантажить автомобіль. Отже автомобіль з більш потужним двигуном має значні переваги, які відіграють суттєву роль при обранні базового автомобіля. При потужності двигуна сміттєвоза 240 к.с. та максимально заповненим бункером (об’ємом 18 м3), двигун буде працювати на підвищених обертах, що призведе до додаткової витрати пального. 2) З метою забезпечення безперебійного вивезення сміття, встановлено вимогу наявності у сміттєвоза паливного баку об’ємом не менше 500 л, що дозволить у випадку непередбачуваних обставин подолати більшу відстань без дозаправки. 3) Встановлена вимога щодо кількості гідроциліндрів з розрахунку забезпечення правильних технологічних і безпечних робіт по завантаження / розвантаження контейнерів для сміття всіх типів і обсягів. Менша кількість циліндрів «може працювати», але не може забезпечити довготривалість роботи гідравлічної системи та її потужності. Будь який завод виробник комунальної, та іншої техніки не обмежений у розробці і виготовлені сміттєвоза з гідросистемою з 11 та більше гідроциліндрами. 4) Задня підвіска малолистова забезпечує планомірне навантаження по мірі загрузки сміттєвоза, забезпечує кращу вантажопідйомність та маневреність автомобіля. Учасник може запропонувати еквівалент шасі автомобіля, що має малолистову задню підвіску від різних світових виробників представлених на ринку України. Таким чином визначені Замовником технічні вимоги сміттєвоза є оптимальними з точки зору експлуатаційних характеристик та витрат на його обслуговування. При цьому, Замовником в повній мірі дотримані норми та принципи здійснення закупівель передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Виходячи з наведеного вище, вважаємо внесення змін до технічних вимог недоцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.07.2020 10:27
Вимога
Вирішена

Внесення змін у тендерну документацію.

Номер: f7595574825741548b5d459852291f18
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-30-000194-b.c1
Назва: Внесення змін у тендерну документацію.
Вимога:
Усунення порушень законодавства
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша Вимога розглянута .Зміни до тендерної документації будуть внесені найближчим часом. З повагою, тендерний комітет ПКГ при Гореницькій сільській раді.
Статус вимоги: Задоволено