-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги щодо збагачення вугілля
Послуги щодо збагачення вугілля
Торги відмінено
63 360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 249 600.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 249 600.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2016 10:13 - 12.01.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення Державним підприємством «Селидіввугілля» вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
df880f88de8b45689909559c5e12bc29
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-15-000184-a.b2
Назва:
СКАРГА щодо порушення Державним підприємством «Селидіввугілля» вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скаржник вважає, що Тендерна документація Замовника містить вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Процедури закупівлі та суперечать чинному законодавству України. Керуючись статтею 18 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» Скаржник просить АМКУ зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 11.01.2017 17:21
- Платежка.pdf 11.01.2017 17:21
- рішення від 16.01.2017 № 187+лист Замовнику.pdf 16.01.2017 19:51
- Інформація про резулютивну частину рішення 31.01.2017 № 391.pdf 01.02.2017 19:11
- рішення від 31.01.2017 № 391.pdf 03.02.2017 18:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.01.2017 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.02.2017 18:21
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2019 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
виконано
Вимога
Є відповідь
Про усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
36d66a5348cb4acda7dd664357406beb
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-15-000184-a.b1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
30 грудня 2016р. на прохання Учасника виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності вагоноопрокиду у Учасника та надання копії підтверджуючого документу на вагоноопрокид – технічного паспорту, Замовником надана негативна відповідь.
Виходячи з досвіду розгляду аналогічної скарги до Антимонопольного комітету України щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель своїм рішенням № 566-р/пк-ск від 24.03.2016р. (по другому питанню) задовольнила вимоги Скаржника. Копія рішення додається.
У зв’язку з вище наведеним, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, та викласти п. 1.1. Додатку 2 в наступній редакції: "Довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору", п. 1.2. Додатку 2 - виключити з тексту Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення органу оскарження від 24.03.16.pdf 03.01.2017 12:07
- Пояснення на вимогу вуглезбагачення.pdf 05.01.2017 09:42
Дата подачі:
03.01.2017 12:07
Вирішення:
Замовник:
Державне підприємство «Селидіввугілля»
вул.К.Маркса,41, м.Селидове,
Донецька обл., 85400
ідентифікаційний код юридичної особи 33426253
15 грудня 2016 року Державним підприємством «Селидіввугілля» (Замовник) у електроній системі публічних закупівель розміщено оголошення про проведення відкритих торгів із закупівлі:
«Послуги щодо збагачення вугілля» (ДК 021:2015 - 98390000-3 – «Інші послуги»; ДК 016:2010 - 09.90.11- «Послуги допоміжні щодо добування кам’яного вугілля»).
Відповідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VІІІ (далі – Закон про закупівлі) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються у тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю послуг ДК 021:2015 - 98390000-3 – «Інші послуги»; ДК 016:2010 - 09.90.11 «Послуги допоміжні щодо добування кам’яного вугілля» (послуги щодо збагачення вугілля), яка також була оприлюднена для вільного доступу у електронній системі публічних закупівель визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасники подають:
- довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору, в якій обов'язково повинно зазначити інформацію про наявність вагоноопрокиду у Учасника;
- копію підтверджуючого документу на вагоноопрокид – технічний паспорт.
Однак, 27 грудня 2016 року на порталі у електронній системі публічних закупівель було надано питання : «Даною редакцією, а саме обов’язковою необхідністю обладнання збагачувальної фабрики вагоноопрокидом, порушується три принципи: 1. Свободи надання послуг; 2. Добросовісної конкуренції та 3. Дискримінація учасників. Враховуючи те, що послуги по збагаченню можуть бути надані без наявності вагоноперекидачу, та його наявність жодним чином не впливає на якість наданих послуг, просимо внести зміни у Тендерну документацію, та викласти п. 1.1. Додатку 2 в наступній редакції: "Довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору", п. 1.2. Додатку 2 - виключити з тексту Тендерної документації».
На підставі вищезазначего, направляємо наступні пояснення та повідомляємо таку інформацію.
Вагоноопрокид забезпечує розвантаження глуходоних залізничних напіввагонів (вагонів не обладнаних розвантажувальними люками в підлозі вагона).
Замовник для перевезення вугілля використовує вагони виключно парку філії «Центр транспортної логістики» ПАТ «Українська залізниця». Виходячи з досвіду роботи з вагонами парку оператора «ЦТЛ» (раніше «УТЛЦ») приблизно 20-30 відсотків порожніх напіввагонів що прибувають під навантаження на шахти ДП «Селидіввугілля» є саме глуходоними. Тому критерій про наявність вагоноопрокиду є обов’язковим, тому що прискорює процес розвантаження вагонів та зменшує енергетичні витрати. В цілому це суттєво зменшує витрати та підвищує продуктивність праці при навантажувально-розвантажувальних роботах. Відсутність вагоноперекидачу у збагачувальної фабрики призводить до зриву плану відвантаження рядового вугілля на збагачення, та ставить під загрозу виконання плану навантаження на адресу генеруючих компаній.
Щодо порушення принципів здійснення закупівель, повідомляємо, що згідно статті 3 Закону про закупівлі замовник не порушив жодного принципу здійснення закупівлі, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників – Закон про закупівлі містить чітко визначені процедури, призначені для досягнення цілей конкуренції, прозорості. Отже, замовник для проведення торгів обрав форму проведення процедури закупівлі - відкриті торги, що регламентується вимогами Закону про закупівлі;
- недискримінація учасників – згідно Розділу І п.5 тендерної документації замовника прописано, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, що також не суперечить статті 5 Закону про закупівлі.
Слід також зауважити, що при детальному розгляді рішення № 566-р/пк-ск від 24.03.2016р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яке було завантажено до електронної системи публічних закупівель одним файлом із назвою (мовою оригіналу): рішення органу оскарження від 24.03.16.pdf, замовник чітко розуміє, що дискримінаційні вимоги, які були зазначені у конкурсній документації ДП «Дзержинськвугілля» - це лише думка ТОВ «Центренергобуд».
Отже, з урахуванням наведеного, замовник забезпечує ефективне та прозоре здійснення закупівель, та ніяким чином не порушує створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції по відкритим торгам по предмету закупівлі – код згідно ДК 021:2015 - 98390000-3 – «Інші послуги»; код згідно ДК 016:2010 - 09.90.11 «Послуги допоміжні щодо добування кам’яного вугілля» (послуги щодо збагачення вугілля).
Статус вимоги:
Не задоволено