• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги з охорони будівлі).

Послуги з охорони будівлі Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Технічні (якісні ) вимоги до предмету закупівлі: викладено в додатку №1 до оголошення.

Завершена

39 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 300.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2017 15:36 - 23.01.2017 16:00
Вимога
Вирішена

Усунення порушень чинного законодавства України

Номер: 73bcebff1aaf40e9a27d94f5c6290785
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-18-000931-a.a1
Назва: Усунення порушень чинного законодавства України
Вимога:
В пункті 5.2. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів (далі – Оголошення) зазначено, що Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. Відповідно до інформації наведеної в Оголошенні Замовник здійснює закупівлю послуг з охорони будівлі шляхом виставлення на об’єкті одного цілодобового поста охорони, без вихідних на строк з 1 лютого по 31 березня 2017 р. і розмір бюджетного призначення за кошторисом закупівлі складає 26 000,00 грн. (вартість 1 людино-години становить 18,36 грн.). Таким чином загальна кількість людино-годин (годин надання послуг однією людиною) складає 1416 годин. Згідно із Законом України «Про державний бюджет на 2017 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі складає 19,34 грн. Додамо до мінімальної заробітної плати нарахування на заробітну плату (ЄСВ 22% ) (що складає близько 4,26 грн.) і отримаємо суму: 23,60 грн. Помноживши витрати лише на мінімальну заробітну плату і ЄСВ (23,60 грн. за одну годину) на кількість людино-годин надання послуг (1416 годин) отримаємо: 33417,60 грн. Зазначений розрахунок наведено навіть без сплати податків та зборів (єдиний податок 5% або ПДВ 20%). Вимагаємо усунути порушення чинного законодавства України та привести документацію у відповідність до вимог законодавства у сфері електронних закупівель, а вразі неможливості – відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Закупівлю перераховано. Дякую
Статус вимоги: Задоволено