-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт вул. Подолинського м. Шпола Черкаської області"
Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету
Завершена
1 458 068.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 290.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 290.35 UAH
Період оскарження:
26.06.2020 20:42 - 03.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога по працівникам
Номер:
ee86885aa74b49bc90ffeaa00ad99f57
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-26-009228-a.a2
Назва:
Вимога по працівникам
Вимога:
Умовами тендерної документації визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг.
1) Для підтвердження наявності у учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників учасник повинен надати довідку «Про інженерно-технічних працівників» із зазначенням: посади, ПІБ та мінімальною кількістю інженерно-технічних працівників (не менше 3).
Перелік обов’язкових працівників для надання послуг згідно з технічним завданням:
- головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - не менше 1 особи;
- виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції - не менше 1 особи;
- майстер – не менше 1 особи.
На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці «Про інженерно-технічних працівників», йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці.
Разом з тим, залежно від виду правовідносин, основоположне право на працю, яке закріплене в ст. 43 Конституції України,може знайти своє відображення у двох видах: у формі трудового договору (далі – ТД), що виникає після укладення ТД між роботодавцем (юридичною або фізичною особою) і працівником, та регулюються Кодексом Законів про працю (далі – КЗпП) та у формі цивільно-правового договору (далі – ЦПД), що виникає після укладення ЦПД між замовником (фізичною або юридичною особою) і виконавцем та регулюються Цивільним Кодексом України (далі– ЦКУ).
Так, відносини, що виникають з укладення договору підряду, регулюються нормами глави 61 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України). Відповідно до статті 837 цього Кодексу за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду за певними ознаками схожий до трудового договору, але не є трудовим у розумінні Кодексу Законів про Працю України, оскільки при його укладенні не видається наказ про призначення працівника на посаду.
Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено у якості кваліфікаційної вимоги саме - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (а не підтвердження офіційного працевлаштування за наказами про прийняття на роботу)
Додатково до всього, у тендерній документації Замовником жодним чином не обгрунтовано та не встановлено обов’язкової (імперативної) вимоги до учасника, щодо офіційного працевлаштування працівників саме у штаті підприємства (офіційне оформлення працівників через наказ/розпорядження про прийняття на роботу), та навіть передбачається можливість залучення працівників на підставі цивільно-правових угод (ЦПД), однак виключно у разі залучення Учасником субпідрядників для надання послуг в частині виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації.
Враховуючи вищевикладене, просимо внести до тендерної документації відповідні зміни, в частині можливості підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Учасника, на підставі можливості їх залучення за цивільно-правовими угодами (ЦПД).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2020 12:05
Вирішення:
Шановний запитувачу!
Повідомляємо наступне, що оскільки закупівля № UA-2020-06-26-009228-a є спрощеною закупівлею, а у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.04.2020 р. (далі - Закон) до спрощеної закупівлі не застосовуються статті: 22 «Тендерна документація», 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі», замовник на власний розсуд визначає які саме вимоги до предмету закупівлі та до кваліфікації учасників передбачати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього. Зокрема наша вимога про надання наказів про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника слугує підтвердженням того що роботодавець в повній мірі відповідає за результат роботи кожного працівника, та у випадку коли в процесі виконання робіт роботи будуть виконуватись неякісно може застосувати до таких працівників заходи трудового впливу (звільнення чи догану) відповідно до норм трудового законодавства. Тому працівники зацікавлені виконувати роботу якісно на всіх етапах робіт. Вимога встановлена в оголошенні не позбавляє учасників можливості укласти трудові договори та оформити працівників у відповідності до норм трудового законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.07.2020 17:05
Вимога
Вирішена
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних умов
Номер:
f9e69cf9fc6e4c079a760cb2fb3f4f10
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-26-009228-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав на прийняття участі у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Так, вимогами до Тендерної документації встановлено, що «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати 30 км із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо відстані транспортування асфальтобетонної суміші Учасник надає Транспортну схему за формою наведеною нижче».
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження асфальтобетонних заводів яких знаходяться на відстані понад 30 км від адреси Замовника.
Наше Товариство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без неусунення Замовником дискримінаційних вимог наша тендерна пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в тендерній документації, оскільки місцезнаходження асфальтобетонного заводу, знаходиться на відстані понад 30 км від адреси Замовника (об’єкту виконання робіт).
Таким чином, вищевказані дискримінаційні вимоги порушують наші права як потенційного учасника закупівлі.
Обгрунтування:
У додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, який називається «СЕРЕДНІ ВІДСТАНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ, ВИРОБІВ І КОНСТРУКЦІЙ» на який посилається Замовник у Тендерній документації, вказано, що він являється довідковий, та зазначено в таблиці В.1 наступну інформацію: Місце розташування будови Середня відстань, км Міста 30 Сільська місцевість, селища міського типу 80
У тендерній документації Замовника, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-17-009103-c, не вказано місце розташування будови (у нашому випадку місця куди потрібно буде постачати асфальтобетонні суміші) до якої буде здійснюватися поставка асфальтобетонної суміші.
Разом з тим, відповідно до діючих національних стандартів на товар (асфальтобетонну суміш), а саме, п.п. 5.3.6. ДСТУ Б В.2.7-119-2011 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ДОРОЖНІЙ ТА АЕРОДРОМНИЙ», передбачено, що укладання гарячої асфальтобетонної суміші потрібно проводити весною за температури повітря не нижче 5 °С, влітку або восени - не нижче 10 °С.
Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Отже, такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення.
Пунктом 9.1 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 передбачено, що при відвантаженні споживачу асфальтобетонної суміші виробник зобов'язаний надавати на кожен транспортний засіб, що перевозить гарячу суміш, паспорт, в якому повинно бути вказано: номер паспорта і дата його видачі; найменування виробника і споживача; адреса споживача; найменування транспортної організації і номер машини; умовна познака суміші згідно з пунктом 4.8 цього стандарту; дата і час відправки гарячої суміші; температура суміші на час відправки; маса завантаженого та порожнього автомобіля; маса суміші, що постачається.
Враховуючи те, що виготовлення асфальтобетонної суміші здійснюється безпосередньо перед відвантаженням в автомобілі Покупця термін поставки такого товару становитиме не більше 3 (трьох) годин з моменту загрузки.
При цьому, Замовником жодним чином не обгрунтовано та не доведено вимогу щодо встановлення обмеження щодо відстані перевезення асфальтобетонної суміші, а тому вимога тендерної документації, щодо обмеження відстані транспортування асфальтобенної суміші в межах 30 км. підлягає виключенню.
Аналогічної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що знайшло своє відображення в Узагальненні практики, щодо оскаржень умов тендерної документації в частині встановлення Замовником вимог щодо місця розташування асфальтобетонних заводів.
Зважаючи на вищевикладені обставини, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційну вимогу щодо, щодо обмеження відстані транспортування асфальтобенної суміші в межах 30 км.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.06.2020 11:53
Вирішення:
Вимога врахована, очікуйте будуть внесені зміни в умови оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено