-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вулиці Грибоєдова в м.Ужгород (біля центральної міської клінічної лікарні). ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» ((Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництвотрубопроводів, лінійзв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничнихдоріг; вирівнюванняповерхонь))
Завершена
11 840 036.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 118 400.36 UAH
мін. крок: 1% або 118 400.36 UAH
Період оскарження:
26.06.2020 17:48 - 08.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
6a779bc7c0fe4b219ce3a1c47778a2ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-26-008888-a.b1
Назва:
ВИМОГА
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Вимога:
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме ТОВ "УЖГОРОДСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 58" (далі по тексту – Скаржник).
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником протокол розгляду.
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
1) ПОРУШЕНО: Не надано кольорову скан копію з оригіналу свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу Машина маркувальна самохідна для нанесення розмітки, що була зазначена в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яку учасник планував залучити за договором про надання послуг №11/06/20-01 від 11.06.2020 укладеного з ТОВ «Дор Вектор».
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ЩОДО ПРОТИПРАВНОСТІ ВІДХИЛЕННЯ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ:
У зв’язку з наданою можливістю привести у відповідність довідку про наявність матеріально технічної бази, Скаржник вніс зміні до інформації, яка була початково зображена по позиції 34. Була змінена інформація на «Машина для розмітки «Hofmann H-33-1» залучена відповідно договору 14\07\20 від 14.07.2020 р. з ФОП Гелла Тамара Петрівна.
В додаток до оновленої довідки було надано свідоцтво про державну реєстрацію, гарантійний лист та договір оренди, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) ПОРУШЕНО: В оновленій Довідці про наявність техніки, в п.34 змінено інформацію про Машину для розмітки доріг, яка буде залучена до виконання робіт за договором оренди №14/07/20 від 14.07.2020 укладеного з ФОП Гелла Тамара Петрівна. Тобто на момент кінцевого строку подання тендерних пропозицій 12.07.2020, в Учасника не було правових відносин з ФОП Гелла Т.П., отже і не було у наявності (власності, оренді (лізингу), суборенді та ін.) машини для розмітки доріг, необхідної для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 8) з дотриманням діючих норм і правил.
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ЩОДО ПРОТИПРАВНОСТІ ВІДХИЛЕННЯ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ:
Учасником був наданий договір № 14\07\20 від 14.07.20 р., який був укладений після кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Проте даний договір був наданий для підтвердження наявності матеріально технічної бази, у зв’язку з наданим Замовником періодом виправлення невідповідностей, а саме: з 15.07.2020 року – 16.07.2020 р.
Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄВРОІМЕКС-ІНВЕСТ" (далі по тексту – Переможець).
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Переможця на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Та визнав її такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Проте Скаржник не погоджується з рішенням Замовника.
1) ПОРУШЕНННЯ: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт;
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ЩОДО ПРОТИПРАВНОСТІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ:
Переможець по позиції 1, 2, 3 «Спеціалізований вантажний-спеціалізований самоскид» довідки про наявність матеріально технічної бази зазначає право користування відповідно до двох договорів:
- Договір № 89-01943 від 17.09.2018 року
- Договір № 89-02006 від 21.01.2019 року
Пунктом 25.1 даних договорів передбачено, що додатки додаються до даного договору та є їх не від’ємними частинами.
Обидва договори містяться примітку що додатки до цих договорів є їх невід’ємними частинами, проте дані договори не містять Додаток №3 до договорів, тобто останні подані не в повному об’ємі.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її не відповідністю всім умовам тендерної документації.
2) ПОРУШЕНННЯ: кольорові скан копії з оригіналів свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу (основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів);
ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ЩОДО ПРОТИПРАВНОСТІ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ:
Переможець по позиції 29 «Машина для нанесення дорожньої розмітки Шмель 11-Б (платформа розміточна) на базі автомобілля загальний вантажний загальний бортовий малотонажний В ГАЗ 33021» довідки про наявність матеріально технічної бази.
Переможець зазначає в іншій довідці, що машина для нанесення дорожньої розмітки Шмель 11-Б, технічний паспорт не потрібен, оскільки остання не є транспортним засобом та обов’язковій реєстрації не підлягає.
Не погоджуємось з даними документами Переможця, оскільки даний транспортний засіб є спеціалізованою технікою та підпадає під обов’язковою реєстрацію транспортних засобів, так як є спеціалізованою технікою.
Враховуючи зазначене, Переможець мав надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машину для нанесення розмітки Щмель 11-Б
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її не відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір та не визначати Переможцем закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому протиправні дії Замовника призвели до неможливості Товариства стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Вимогу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.
5. Відхилити тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
У випадку не задоволення нашої Вимоги, ми лишаємо за собою право апелювати до відповідних державних органів контролю із зверненнями про порушення у процесі проведення закупівлі для вжиття останніми належних заходів.
З повагою та надією на порозуміння
Директор Рогова І.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.07.2020 21:26
- відповідь на вимогу УшБУ-58.pdf 28.07.2020 18:38
- відповідь на вимогу УшБУ-58.pdf.p7s 28.07.2020 18:38
Дата подачі:
23.07.2020 21:26
Вирішення:
Інформація надається окремим файлом
Статус вимоги:
Не задоволено