• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

718 567.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 185.67 UAH
Період оскарження: 26.06.2020 16:48 - 03.07.2020 09:00
Вимога
Відхилено

Щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: 23063b6cf39241f6808da43266c78e08
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-26-008521-a.b1
Назва: Щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету від 16.07.2020р. визначено переможцем процедури відкритих торгів по закупівлі ДК 021:2015 - "45453000-7 Капітальний ремонт та реставрація" («Капітальний ремонт Абранської ЗОШ І-ІІ ст. з влаштуванням внутрішніх вбиралень в с.Абранка, 123 Воловецького району») яку проводить Відділ освіти Воловецької райдержадміністрації Закарпатської області та подано ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір з ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕЛЕТЕЙ ФЕДІР ФЕДОРОВИЧ. Приватне підприємство «ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС» подає вимогу по обранню переможця закупівлі і просить розглянути невідповідність пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕЛЕТЕЙ ФЕДІР ФЕДОРОВИЧ тендерній документації та чинному законодавству України: 1. У своїй пропозиції учасник подав розрахунок адміністративних витрат за усередненими показниками і без понижуючого коефіцієнту та розрахунку адміністративних витрат по підприємству за минулий звітний період (2019 рік). Згідно пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, чітко передбачено, що загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника. 2. У своїй пропозиції учасник подав у кошторисі розмір заробітної плати у розмірі 8528 грн. а не 9954,78 грн. або більше при середньому розряді робіт 3,8 (Постанова КМУ від 15.05.2019 № 555 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 № 883), можливо з метою зменшення сплати податків у вигляді ЄСВ, ПДФО та військового збору. 3. У додатку №3 до договору (календарний план робіт) учасник не зазничив, які конкретно роботи він буде виконувати і в які періоди, а зазначив тільки назву будові та початок і закінчення робіт, тобто даний документ який надав учасник не є календарним графіком робіт. Враховуючи наведене приватне підприємство «ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС» вимагає касувати повідомлення про намір укласти договір з ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЕЛЕТЕЙ ФЕДІР ФЕДОРОВИЧ. У випадку безпідставного незадоволення вимоги, залишаю за собою право звернутися до АМК України та правоохоронних органів щодо оскарження результатів аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця розглянута. Проведено перевірку та аналіз стверджуваної невідповідності пропозиції фізичної особи-підприємця Гелетея Федора Федоровича вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Щодо невідповідностей стандартам розрахунку адміністративних витрат та показника заробітної плати зауважуємо, що замовник не встановлює учаснику/ам розмірів адміністративних та інших витрат при виконанні робіт, як і не встановлює розмірів заробітної плати працівникам учасників. Стверджувана невідповідність не призвела до завищення ціни пропозиції, а пропозиція учасника є найнижчою за ціною, а тому найбільш економічно вигідною. Замовник не здійснює адміністрування, контролю за повнотою й своєчасністю сплати податків і зборів, позаяк такими функціями наділені уповноважені державою органи. В складі пропозиції учасником було надано підтвердження відсутності податкового боргу. Стосовно не зазначення в календарному плані робіт конкретних їх видів по періодах – зауважуємо, що така вимога оголошенням про спрощену закупівлю не встановлювалась. Водночас учасник подав у складі пропозиції відповідний план. При перевірці пропозиції переможця не встановлено порушень чинного законодавства чи погіршення кількісних або якісних показників виконуваних робіт внаслідок зниження їх ціни. При цьому 100% критерієм оцінки при визначенні переможця спрощеної закупівлі була її ціна. Констатуємо про відсутність підстав для скасування рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі, а відтак вимога про таке залишається без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено