-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби домашнього текстилю
Завершена
1 214 431.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 144.31 UAH
мін. крок: 1% або 12 144.31 UAH
Період оскарження:
26.06.2020 15:38 - 12.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення Переможця.
Номер:
b533158651204f1eaaaddfac26038bac
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-26-007637-a.c4
Назва:
Неправомірне визначення Переможця.
Вимога:
Прошу Замовника уважно передивитись ТП Переможця.
Ми зараз бачимо такі помилки:
Досвід роботи Ремінний як ФОП з 19.04.2005р - тобто, по березень 2006 буде 1 рік, по 19 березня 2020р буде 15 років, з 19 березня по 17 липня 4 місяці. В ТП стаж указано 15р 2 місяці. Недостовірна інформація.
ТД: "У Таблиці 1.2 учасник ОБОВʼЯЗКОВО ПОВИНЕН ЗАЗНАЧИТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО КЕРІВНИЙ СКЛАД, а також про наявність працівників, ЩО БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ до постачання, монтажу (встановлення) товару, що є предметом закупівлі"
Не зазначено керівника, керівний склад та хто саме залучений до постачання, монтажу (встановлення) товару, що є предметом закупівлі.
Невиконання вимог ТД.
ТД: "6.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником."
"Інформація про необхідні технічні, ЯКІСНІ та кількісні характеристики предмета закупівлі, його детальний опис викладено у ДОДАТКУ 1 тендерної документації."
Інформацію на підтвердження необхідних якісних характеристики надано:
1. Висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/39099 від 01.09.2015р "Деталі пластикові до жалюізі згідно з додатком до Висновку".
Документ надано в неповному складі, без другої сторінки та додатку - тільки перший лист.
Неповний документ не є документом. До того ж, він не відповідає предмету закупівлі.
2. Висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/39100 від 01.09.2015р "Тканина поліестрова для штор-жалюзі, ролет та штор-плісе."
Документ надано в неповному складі, без другої сторінки - тільки перший лист. Гарантуємо пред'явити в АМКУ оригінал на двох сторінках. Неповний документ не є документом. До того ж, він не відповідає предмету закупівлі.
3. Висновок ДСЕЕ №602-123-20-3/35878 від 20.11.2017р на Деталі пластмасові для жалюзі.
Предметом закупівлі є тканинні ролети та римські штори. Висновок не відповідає умовам закупівлі. Не надано жодних документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Невиконання вимог ТД.
Вимагалось в ТД: "1.2. Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа/копії документа"
Надано ч/б копії чи ксерокопії. Невиконання вимог ТД.
ТД: "Карниз вироблений з алюмінію з липучкою" - немає документів на підтвердження якості карнизу та липучки (лента Велкро).
Немає документів на підтвердження якості: "Аксесуари для пошиву виробництва Nodekо (Німеччина)", "виробництва Rubans (Франція)".
(Еквівалент не указано та не надано).
Також у ч/б вигляді надано
Технічну специфікацію файл "8 Технічна специфікація"
ТД: "Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, з обов’яковим посиланням на відповідний реєстр, (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку)."
Надано "24 Довідка про статус платника єдиного податку" без посилання на реєстр, а саме на https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/edpod
ТД: "6.3.2. Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект Договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов."
Учасником надано "16.1 Лист-згода з істотними умовами договору.pdf" де зазначено: "Фiзична особа - пiдприемець Ремiнний Олександр Леонiдович - Учасник закупiвлi за кодом Тканиннi ролети, римськi штори, Код ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби
домашнього текстилю, UA-2020-06-26-007бЗ7-а надає згоду на наступне:"
"1. ФО-П Ремiнний О.Л., надає свою згоду на обов'язкове i безумовне включення до договору про закупiвлю, який буде укладений за результатами ДОПОРОГОВIЙ закупiвлі...", що протирічить умовам закупівлі та ТД - відкриті торги.
Тобто, Учасник не надавав згоду на участь та "включення до договору про закупівлю умов договору, викладених Замовником у Проекті договору про закупівлю" у відкритих торгах, а тільки на умовах ДОПОРОГОВОЇ закупівлі.
ТД: "7.1. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником)."
Надано файл "1 Паспорт Ременной.pdf" на російській мові. Перекладу не надано. Невиконання вимог ТД.
Надано файл "1 Ременной виписка ЕдПодатк.pdf" на російській мові. Перекладу не надано. Невиконання вимог ТД.
Або це інша людина.
Прошу ще раз передивитись ТП Переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2020 17:04
Вирішення:
Відповідь на вимогу, оприлюднену ФОП Тропша Д.А. від 29.07.2020 під час проведення закупівлі UA-2020-06-26-007637-a
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Законом передбачено право учасника звернутися до замовника за роз’ясненнями або з вимогою у наступних випадках:
- Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру» (частина перша статті 24 Закону);
- У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» (частина третя статті 31 Закону);
- Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.» (частина четверта статті 33 Закону).
Таким чином, замовник не має законодавчих підстав та обов’язку, визначених Законом, для надання відповіді на вимогу учасника – ФОП Тропша Д.А., пропозиція якого не розглядалась. Також у замовника не існує правових підстав щодо скасування рішення стосовно визначення переможця торгів згідно із Законом. Однак, вважаємо за необхідне надати відповідь на Ваше звернення, зважаючи на те, що воно містить відверто неправдиві та маніпулятивні ствердження.
1. Щодо надання недостовірної інформації про досвід роботи ФОП Ремінного О.Л.
Під час розгляду замовником визначено, що досвід роботи ФОП Ремінний О.Л. з 19.04.2005 по 19.04.2020 складає 15 років, з 19.04.2020 по 16.07.2020 (до дати завантаження документів в систему електронних закупівель) складає 2 місяці 27 днів. Враховуючи, що згідно з вимогами Замовника досвід роботи на посаді потрібно було вказати в роках/місяцях, в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації ФОП Ремінним О.Л. зазначено 15 років 2 місяці.
Таким чином, ствердження ФОП Тропша Д.А. щодо надання ФОП Ремінний О.Л. недостовірної інформації не відповідає дійсності.
2. Щодо незазначення інформації про керівний склад та про наявність працівників, що будуть залучені до постачання, монтажу (встановлення) товару, що є предметом закупівлі.
На вимогу підпункту 5.3. пункту 5 розділу 3 тендерної пропозиції Тендерної документації ФОП Ремінним О.Л. у складі тендерної пропозиції надано довідку, складену за формою за формою, наведеною у Таблиці 1.2. цього пункту. У довідці зазначено, що ФОП Ремінний О.Л. є керівником, провадить бухгалтерський облік та підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для здійснення постачання, монтажу (встановлення) товару, що є предметом закупівлі: ДК 021:2015: 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Тканинні ролети, римські штори) шляхом зазначення у таблиці переліку працівників, які будуть залучені до постачання, монтажу (встановлення) товару, що є предметом закупівлі.
Таким чином, ствердження ФОП Тропша Д.А. щодо не зазначення ФОП Ремінним О.Л. інформації про керівний склад та про наявність працівників, що будуть залучені до постачання, монтажу (встановлення) товару, що є предметом закупівлі не відповідає дійсності.
3. Щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.
Відповідно до підпункту 6.2. пункту 6 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. У підпункті 6.3 цього пункту містяться детальні пояснення що саме повинен надати учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, а саме:
«6.3.1. Заповнену форму «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» згідно з ДОДАТКОМ 1 до тендерної документації із зазначенням інформації щодо товару, що пропонується учасником.
6.3.2. Оригінал Гарантійного листа учасника, складеного в довільній формі, щодо поставки предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
6.3.3. Інформацію в довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля»
Всі перелічені документи містяться у складі пропозиції ФОП Ремінного О.Л. Інші документи, в тому числі висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, не вимагались Замовником. Тендерна документація не передбачає конкретних вимог щодо додатково наданих документі, а отже надання, ненадання або надання таких документів у невідповідності до вимог тендерної дкументації – не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Стосовно зауваження про надання ФОП Ремінним О.Л. документів у вигляді сканованих кольорових копій, виготовлених з копій документів повідомляємо, що це не суперечить вимогам підпункту 1.2 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, згідно з яким : «Документи, що вимагаються цією тендерною документацією учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа/копії документа, засвідченої підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), у форматі: .pdf/.jpeg тощо»
Таким чином, ствердження ФОП Тропша Д.А. щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника - ФОП Ремінний О.Л. технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником є необґрунтованим та не відповідає дійсності .
4. Щодо надання довідки про статус платника єдиного податку без посилання на відповідний реєстр
Згідно пунктом 2 таблиці «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» додатку 3 до тендерної документації, учасник закупівлі повинен надати:
«Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру, з обов’язковим посиланням на відповідний реєстр, (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування, з обов’яковим посиланням на відповідний реєстр, (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі.»
При цьому, тендерна документація не містить конкретних вимог, яким чином має бути здійснено посилання на відповідний реєстр.
У складі тендерної пропозиції ФОП Ремінного О.Л. надано відповідну довідку (файл під назвою «24 Довідка про статус платника єдиного податку.pdf»), в якій зазначено : «… Витяг з реестру платникiв єдиного податку № 1820333400870, виданий 31.08.2018 Центральною об'єднаною державною податковою iнспекцiсю міста Харкова Головного Управлiння ЩФС у Харкiвсъкiй областi (Холодногiрський район)». Крім цього, пропозиція містить сканований оригінал зазначеного витягу.
Отже, надана довідка містить посилання на відповідний реєстр, як передбачено Тендерною документацією.
Таким чином, ствердження ФОП Тропша Д.А. щодо надання довідки про статус платника єдиного податку без посилання на відповідний реєстр не відповідає дійсності .
5. Щодо не надання згоди з істотними умовами договору, викладеними Замовником у Проекті договору про закупівлю
Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3 розділу 6 тендерної документації передбачено: «Разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект Договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов.». Зазначений підпункт 3.2 стосується виключно обов’язку Замовника подати проект договору разом з тендерною документацією.
Вимога, викладена в підпункті 3.2. пункту 3 розділу 6 не передбачає надання учасниками процедури закупівлі документального підтвердження згоди з умовами , а отже надання, ненадання або надання такого документу у невідповідності до вимог тендерної дкументації – не може слугувати підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Таким чином, ствердження ФОП Тропша Д.А. щодо не надання згоди з істотними умовами договору, викладеними Замовником у Проекті договору про закупівлю, та не вимагався Тендерною документацією, не відповідає дійсності .
6. Щодо надання у складі пропозиції документів, викладених російською мовою
Відповідно до умов Тендерної документації учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником).
ФОП Ремінний О.Л. дотримався вказаної вимоги. Всі документи, подані ним у складі тендерної пропозиції, викладені української мовою, включаючи ті, на які звертає увагу ФОП Тропша Д.А., а сам:е паспорт та витяг з реєстру платників єдиного податку, надані у вигляді сканованих кольорових копій з оригіналів цих документів, які в свою чергу теж викладені українською мовою. Назва файлу, в якому міститься документ, не є текстом завантаженого у ньому документу. Враховуючи зазначене, ФОП Ремінний О.Л. не порушив умови Тендерної документації в цій частині.
Таким чином, ствердження ФОП Тропша Д.А. щодо надання у складі пропозиції документів, викладених російською мовою не відповідає дійсності .
Вважаємо за необхідне також підкреслити, що замовник виконує свої дії у відповідності до норм Закону, у тому числі, дотримується принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, зокрема, щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Персональні дані -
Номер:
8475f3ac446342658426789167a753fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-26-007637-a.a3
Назва:
Персональні дані -
Вимога:
Прошу Замовника скоротити вимоги щодо об'єму вимагаємих персональних даних робітників та керівного складу.
Робітники не надають згоди на росповсюдження, обробку та передачу їх персональних даних. Вимога Замовника протирічить Закону про захист перснальних даних. Прізвище + посада + освіта + загальний стаж роботи дозволяють повністю ідентифікувати людину.
Закон: "Згода суб'єкта персональних даних - будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки;
знеособлення персональних даних - вилучення відомостей, які дають змогу ідентифікувати особу;
обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, здійснених повністю або частково в інформаційній (автоматизованій) системі та/або в картотеках персональних даних, які пов'язані зі збиранням, реєстрацією, накопиченням, зберіганням, адаптуванням, зміною, поновленням, використанням і поширенням (розповсюдженням, реалізацією, передачею), знеособленням, знищенням відомостей про фізичну особу;
персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
розпорядник бази персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем бази персональних даних або законом надано право обробляти ці дані;
суб'єкт персональних даних - фізична особа, стосовно якої відповідно до закону здійснюється обробка її персональних даних;
третя особа - будь-яка особа, за винятком суб'єкта персональних даних, володільця чи розпорядника бази персональних даних та уповноваженого державного органу з питань захисту персональних даних, якій володільцем чи розпорядником бази персональних даних здійснюється передача персональних даних відповідно до закону.
3. Склад та зміст персональних даних мають бути відповідними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки.
Обсяг персональних даних, які можуть бути включені до бази персональних даних, визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних або відповідно до закону.
4. Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.
т.5
Стаття 5. Об'єкти захисту
1. Об'єктами захисту є персональні дані, які обробляються в базах персональних даних.
2. Персональні дані, крім знеособлених персональних даних, за режимом доступу є інформацією з обмеженим доступом.
Ст. 6
5. Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
6. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ ОБРОБКА ДАНИХ ПРО ФІЗИЧНУ ОСОБУ БЕЗ ЇЇ ЗГОДИ, КРІМ ВИПАДКІВ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАКОНОМ, І ЛИШЕ В ІНТЕРЕСАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ, ЕКОНОМІЧНОГО ДОБРОБУТУ ТА ПРАВ ЛЮДИНИ."
До того Замовник перекладає провину за порушення Закону на Учасника, розуміючи що це може бути порушенням: "відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію."
Прошу Замовника не ігнорувати вимоги Закону та змінити вимоги ТД щодо надання персональних даних Замовнику без дозволу володільцев персональних даних.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2020 17:25
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу відповідь додається в окремому доданому файлі!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Прошу змінити вимоги щодо персональних даних працівників.
Номер:
0b77308161e54e6ab9e800131e872828
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-26-007637-a.a2
Назва:
Прошу змінити вимоги щодо персональних даних працівників.
Вимога:
Працівники, які в мене працюють, не надають згоди на оприлюднення їхніх
персональних даних.
Прошу змінити вимоги надання повної персональної інформації щодо людей, які не приймають прямої участі в тендері.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2020 23:04
Вирішення:
Цим надаємо відповідь на Вашу вимогу про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Необхідно зазначити, що в даному випадку, виходячи зі змісту Вашої вимоги, замовник не має правових підстав щодо внесення змін до тендерної документації. Згідно норми пункту 2 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Замовником у підпункті 5.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Підпунктом 5.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації визначено спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям, зокрема надання довідки, складеної і заповненої за формою, наведеною у Таблиці 1.2. цього пункту.
У Таблиці 1.2 учасник обовʼязково повинен зазначити інформацію ПРО КЕРІВНИЙ СКЛАД, А ТАКОЖ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, ЩО БУДУТЬ ЗАЛУЧЕНІ ДО ПОСТАЧАННЯ, МОНТАЖУ (ВСТАНОВЛЕННЯ) ТОВАРУ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. Наголошуємо, що замовник НЕ ВИМАГАЄ надання повної персональної інформації щодо людей, які не приймають прямої участі в тендері, як зазначено у Вашій вимозі.
Окрім того, відповідно до норм частини другої статті 28 Закону: «Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. КОНФІДЕНЦІЙНОЮ НЕ МОЖЕ БУТИ ВИЗНАЧЕНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАПРОПОНОВАНУ ЦІНУ, ІНШІ КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ, ТЕХНІЧНІ УМОВИ, ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЦЬОГО ЗАКОНУ, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.»
Вважаємо за необхідне також підкреслити, що замовник під час проведення процедури закупівлі виконує свої дії у відповідності до норм Закону, у тому числі, дотримується принципів здійснення закупівель, встановлених частиною першою статті 5 Закону, зокрема, щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Прошу змінити терміни аналогічних договорів та фін. звітності
Номер:
47edc7e66028416facf4884b99e746b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-26-007637-a.a1
Назва:
Прошу змінити терміни аналогічних договорів та фін. звітності
Вимога:
Прошу змінити терміни аналогічних договорів та фін. звітності із 2019р на 2019-2020р. тому, що моя діяльність ФОП почалась всередені 2019р тому я не маю фін. звітності за 2019рік. Це може бути дискримінаційною вимогою для учасників ринку, які почали свою діяльність або як я або пізніше, та все одно мають достатній досвід та фінансову можливість виконання цього тендеру.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2020 00:04
Вирішення:
Цим надаємо відповідь на Вашу вимогу про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули.
Необхідно зазначити, що в даному випадку, виходячи зі змісту Вашої вимоги, замовник не має правових підстав щодо внесення змін до тендерної документації. Згідно норми пункту 2 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються відомості, зокрема про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ. Замовником у підпункті 5.2. пункту 5 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям:
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, ЯКА ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ФІНАНСОВОЮ ЗВІТНІСТЮ.
Підпунктом 5.3. пункту 5 розділу 3 тендерної документації визначено спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям, зокрема:
- надання довідки, складеної в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), що виконаний (виконані) у повному обсязі (наголошуємо, що замовник НЕ ВИМАГАЄ НАДАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ ЗА 2019 РІК, як зазначено у Вашій вимозі).
- копію фінансової звітності за 2019 рік, складання та подання якої для учасника – юридичної особи передбачено законодавством, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття; копію податкової декларації про майновий стан і доходи, за 2019 рік; або копію податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 2019 рік, якщо учасник – фізична особа-підприємець є платником єдиного податку. Підкреслюємо, що відповідно до частини третьої статті 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження ОБСЯГУ РІЧНОГО ДОХОДУ (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Таким чином, замовник, встановлюючи вимогу щодо способу підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», керується виключно нормами частини третьої статті 16 Закону.
Вважаємо за необхідне також підкреслити, що замовник під час проведення процедури закупівлі виконує свої дії у відповідності до норм Закону, у тому числі, дотримується принципів здійснення закупівель, встановлених частиною першою статті 5 Закону, зокрема, щодо максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні