• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

30230000-0 Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів

30230000-0 Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів

Завершена

525 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 250.00 UAH
Період оскарження: 26.06.2020 14:40 - 09.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: c77bbfcb1ff942c48863250aafeca06a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-26-006523-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з Додатком 2 тендерної документації учасник повинен надати: 2.2. Авторизаційний лист наданий виробником проекторів, виробником БФП. 2.4. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на БФП, проектор. Просимо видалити дані вимоги так як проектор та БФП не є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за Звернення, відповідні зміни будуть внесені в Тендерну Документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Авторизаційний лист

Номер: b5fbde451b7c40d7913b1c07d129d439
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-26-006523-a.b1
Назва: Авторизаційний лист
Вимога:
Шановний Замовник! Згідно з Додатком 1 тендерної документації учасник повинен надати: 2.5. Авторизаційний лист наданий виробником, інтерактивної панелі, виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України (статус офіційного дистриб'ютора підтверджується сертифікатом або листом виробника). При цьому вбачаємо, що фактично в ТД прописано програмне забезпечення (далі -ПЗ) конкретного виробника і при цьому вказане ПЗ не є окремим предметом закупівлі, визначеним Замовником. Вказана вимога обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками чи дистриб'юторами вказаного ПЗ, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (щодо недискримінації учасників). Аналогічна правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. У той же час вимога мати статус партнера виробника (правовласника) чи партнера спеціального програмного забезпечення не має жодного відношення ані до технічних якісних та кількісних, функціональних характеристик предмета закупівлі, визначених п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, ані до інших кваліфікаційних критеріїв учасників закупівлі. Тому виконати зазначену умову ТД зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником предмета закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Відтак для об'єктивного спостерігача виникають умови для обґрунтованих сумнівів щодо неупередженості замовника та його ймовірного прагнення прописати конкретні тендерні умови, вигідні для конкретного учасника. Наполягаємо видалити дану вимогу з тендерної документації, а саме - видалити вимогу надати Авторизаційний лист на спеціалізоване програмне забезпечення!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня!, У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Ваше твердження, «що фактично в ТД прописано програмне забезпечення (далі -ПЗ) конкретного виробника» не відповідає дійсності. Оскільки в тендерній документації не має посилання на конкретне ПЗ, чи виробника а вказані лише кількісні та якісні характеристики Програмного забезпечення яке планується до закупівлі. Також Замовником будуть розглянуті всі варіанти, які запропонує Учасник, та пропозиція такого Учасника може бути акцептована в разі якщо технічні, кількісні та якісні характеристики товару будуть відповідати (чи будуть кращими) ніж ті, що вимагаються в Тендерній документації Замовника. На сьогоднішній день в освітній галузі існує чимала кількість програмного забезпечення яке створено різними виробниками та здатні задовольнити найрізноманітніші потреби. Також Учасник не довів Замовнику неможливість отримання Авторизаційного листа, наданого виробником або офіційним дистриб'ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення на території України», до речі Замовник ніяким чином не обмежує Учасника та надає можливість отримати даний лист, як від Виробника, так і від Офіційного дистрибютора. (надання даних листів підтверджує можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі). Щодо рішень АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року та № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року , Замовник повідомляє що АМКУ та рішення які він приймає Стосуються суто тої закупівлі щодо до якої прийняте дане рішення. Також на підтвердження недискримінаційності даної вимоги (Щодо Авторизаційних листів) надаємо рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України: № 10067-р/пк-пз від 01.10.2018; №10459-р/пк-пз від 10.10.2018; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017; № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018; № 9988-р/пк-пз від 27.09.2018.
Статус вимоги: Відхилено