-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
35 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 178.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 178.25 UAH
Період оскарження:
26.06.2020 14:33 - 03.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення порушень
Номер:
d8b01fc9ef9c428aa8685c4dc157ee26
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-26-006365-a.b1
Назва:
Щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний замовник!
відповідно до п. 16 Додатку 3 до оголошення на проведення спрощеної закупівлі, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору повинен був надати копію договору з бюджетною організацією за 2019 р. з усіма додатками та актами здачі-приймання товару.
Учасником, якого визнано переможцем даних торгів, надано лише видаткову накладну. Акт здачі-приймання товару відсутній.
Просимо Замовника усунути дане порушення відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2020 13:21
Вирішення:
Право передачі права власності на товар від Продавця до Покупця підтверджується відміткою, а саме підписом та печаткою на видатковій накладній.
Учасник ТОВ "Директ Офіс Сервіс" надав підписану видаткову накладну з боку Покупця, що засвідчує виконання зобовязань по договору з постачання канцелярських товарів. Даний факт підтверджує наявність у ТОВ "Директ Офіс Сервіс" досвіду виконання аналогічного договору, що вимагається тендерною документацією, більш того учасник ТОВ "Директ Офіс Сервіс" надав позитивний відгук на виконаний договір зміст якого підтверджує відсутністю зауважень до ТОВ "Директ Офіс Сервіс".
На підставі вищевикладеного немає підстав для відхилення пропозиції ТОВ "Директ Офіс Сервіс".
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.07.2020 15:43