-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Листкові овочі
Листкові овочі
Завершена
15 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 77.50 UAH
Період оскарження:
19.01.2017 15:21 - 25.01.2017 07:00
Скарга
Виконана замовником
порушення норм чинного законодавства. дискримінаційні умови
Номер:
97da0593b69a4d5e91a3cb54b532e489
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-19-000801-a.b2
Назва:
порушення норм чинного законодавства. дискримінаційні умови
Скарга:
№12 від 22.01.2017 Комунальній лікувально-профілактичній установі
Селидівська центральна міська лікарня
ID fbb6a36fb375461fa31d56c7f06b4457
Ідентифікатор закупівлі UA-2017-01-19-000801-a
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Комунальною лікувально-профілактичною установою Селидівська центральна міська лікарня під час подання цього оглошення було допущено порушення норм законодавства в частині встановлення дискримінаційних умов, умови оголошення та додатків заздалегідь заплутують Учасників проіедури закупівлі, а саме.
Пунктом 2.1. переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника передбачено надання Учасниками завіреної копії штатного розпису підприємства - учасника, а також при наявності змін до нього, завірені копії наказів про зміни до штатного розпису.
стає незрозумілим, який саме документ повинен надати фізична особа підприємець, який відповідно до Господарського кодексу України здйснює свою діяльність самостійно, тобто штатний розпис у ФОП не передбачено?
Пункт 3.3 Додатку 3 містить посилання на п.1 Додатку 4, а саме, в п.3.3 зазначено, "оригінал результату дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів згідно переліку вказаного в п. 1 Додатку 4 до оголошення". Але в п.1 Додатку 4 до оголошення зазначено надання забезпечення пропозиції, але перелік за яким потрібно надати оригінал результату достіджень показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів відсутній.
Абзац третій пункту 1 Додатку 4 дає посилання на п.2 Додатку 5 до оголошення, а саме "Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 2 Додатка 5 до оголошення ". Але Додаток 5 відсутній у оголошенні.
Пунктом 1.3. Додатка 1 " Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника" передбачено надання Учасниками у складі тендерної пропозиції копії експлуатаційних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, передбачених ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або копії повідомлення компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр.
Також в цьому пункті зазначено, що Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів), які він використовує у господарській діяльності.
Відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі - Закон). Оператор потужностей - це виробник, який здійснює передбачені Законом види діяльності, використовуючи потужності, які належать йому на правах власності або користування.
Тобто, виходячи з умов п. 1.3 Додатка 1 Учасником тендерної процедури може бути лише виробник. Встановивши таку вимогу, Ви суттєво обмежує коло можливих учасників. Вимоги, встановлені у Вашому оголошенні, дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь. Також можна розцінити, що вимоги, встановлені у Вашому оголошенні, пристосовані для конкретного Учасника.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни в оголошення та привести у відповідність оголошення та Додатки до оголошення та привести у відповідність до норм чинного законодавства.
Попереджаємо, що у разі невиконання наших законних вимог, будемо вимушені звернутися за захистом прав Учасників та їх законних інтересів до органів, які здійснюють нагляд за додержанням проведення процедур закупівель.
Сподіваємось на порозуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога про усунення порушень 12 листкові овочі.pdf 22.01.2017 19:36
- Відповідь на вимогу.docx 25.01.2017 09:59
- РІШЕННЯ_515_UA-2017-01-19-000801-a.b2.pdf 29.01.2017 20:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2017 19:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.01.2017 20:43
Скарга
Відхилено
Дискримінаційні умови. Порушення норм чинного законодавства
Номер:
6dd8867c55494db4a2359030ce01164b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-19-000801-a.b1
Назва:
Дискримінаційні умови. Порушення норм чинного законодавства
Скарга:
№12 від 22.01.2017 Комунальній лікувально-профілактичній установі
Селидівська центральна міська лікарня
ID fbb6a36fb375461fa31d56c7f06b4457
Ідентифікатор закупівлі UA-2017-01-19-000801-a
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Комунальною лікувально-профілактичною установою Селидівська центральна міська лікарня під час подання цього оглошення було допущено порушення норм законодавства в частині встановлення дискримінаційних умов, умови оголошення та додатків заздалегідь заплутують Учасників проіедури закупівлі, а саме.
Пунктом 2.1. переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника передбачено надання Учасниками завіреної копії штатного розпису підприємства - учасника, а також при наявності змін до нього, завірені копії наказів про зміни до штатного розпису.
стає незрозумілим, який саме документ повинен надати фізична особа підприємець, який відповідно до Господарського кодексу України здйснює свою діяльність самостійно, тобто штатний розпис у ФОП не передбачено?
Пункт 3.3 Додатку 3 містить посилання на п.1 Додатку 4, а саме, в п.3.3 зазначено, "оригінал результату дослідження показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів згідно переліку вказаного в п. 1 Додатку 4 до оголошення". Але в п.1 Додатку 4 до оголошення зазначено надання забезпечення пропозиції, але перелік за яким потрібно надати оригінал результату достіджень показників хімічної та мікробіологічної безпеки харчових продуктів відсутній.
Абзац третій пункту 1 Додатку 4 дає посилання на п.2 Додатку 5 до оголошення, а саме "Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 2 Додатка 5 до оголошення ". Але Додаток 5 відсутній у оголошенні.
Пунктом 1.3. Додатка 1 " Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника" передбачено надання Учасниками у складі тендерної пропозиції копії експлуатаційних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, передбачених ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або копії повідомлення компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр.
Також в цьому пункті зазначено, що Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів), які він використовує у господарській діяльності.
Відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі - Закон). Оператор потужностей - це виробник, який здійснює передбачені Законом види діяльності, використовуючи потужності, які належать йому на правах власності або користування.
Тобто, виходячи з умов п. 1.3 Додатка 1 Учасником тендерної процедури може бути лише виробник. Встановивши таку вимогу, Ви суттєво обмежує коло можливих учасників. Вимоги, встановлені у Вашому оголошенні, дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь. Також можна розцінити, що вимоги, встановлені у Вашому оголошенні, пристосовані для конкретного Учасника.
Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни в оголошення та привести у відповідність оголошення та Додатки до оголошення та привести у відповідність до норм чинного законодавства.
Попереджаємо, що у разі невиконання наших законних вимог, будемо вимушені звернутися за захистом прав Учасників та їх законних інтересів до органів, які здійснюють нагляд за додержанням проведення процедур закупівель.
Сподіваємось на порозуміння.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 25.01.2017 09:59
- РІШЕННЯ.docx UA-2017-01-19-000801-a.b1.pdf 29.01.2017 20:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.01.2017 19:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.01.2017 20:05