• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги

Завершена

76 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 381.60 UAH
Період оскарження: 25.06.2020 19:11 - 01.07.2020 23:59
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

Номер: f324ba0c3efc426f84d8a483afda41a1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-25-011352-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
Вимога:
Опис вимоги наведено у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу від 16 липня 2020 UA-2020-06-25-011352-a.c1 Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо про наступне. Замовник проводить розгляд пропозицій учасника на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, керуючись основними принципами здійснення закупівель. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. У зв’язку з чим, надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції. Відповідно до п.6 таблиці Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додатку 1) учасник має надати довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), яка містить достовірну інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з прибирання та санітарно-гігієнічної обробки приміщень. Отже, умова щодо надання довідки у довільній формі не свідчить про можливість викладення у довільній формі її змісту, тому визначення у даній довідці переліку обладнання для прибирання прибудинкової території є недоречним та не відповідає умовам визначеним в оголошенні. Також беручи до уваги стислий графік надання послуг,загальну площу приміщень для прибирання та аналізуючи при цьому перелік обладнання, яке за своїм функціональним призначенням може застосовуватися для надання послуг з прибирання та санітарно-гігієнічної обробки приміщень наведений у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з прибирання та санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Вих. № 2010 - 503 від 06.07. 2020 р.), а також інформацію зазначену у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Вих. № 2010 - 504 від 06.07. 2020 р.), в якій взагалі не вказано ніякої конкретної інформації по суті, за якою неможливо встановити ні кількість працівників, ні досвід та характер трудових правовідносин із Учасником. Замовник дійшов висновку, що наданої Учасником інформації недостатньо для встановлення достатньої спроможності Учасника забезпечити надання послуг у відповідності до п.2.2.п.2 Основних вимог до якості надання послуг Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якому визначено, що якість послуг повинна бути на належному рівні, виконуватись своєчасно та в повному обсязі, з використанням технічно справного обладнання та інвентарю, які відповідають вимогам чинних в Україні санітарних і технічних правил та норм, стандартів безпеки,що також свідчить про невідповідність умовам. Згідно п.8 таблиці Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження інформації необхідно надати сканований оригінал або скановану чітку копію(ї) аналогічного (них) договору(ів) з додатками (якщо такі зазначені у договорі) або посилання на електронну систему закупівель, де такі документи є у відкритому доступі, з обов’язковою наявністю додатків (якщо такі зазначені у договорі), а також копій документів, які підтверджують виконання договору(ів), такі як акти виконаних робіт/наданих послуг. Надана Вами на виконання п.8 таблиці Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі довідка про виконання аналогічного договору (вих.№ 2010-502 від 06.07.2020 р.) не відповідає умовам, оскільки предметом договору №33 про надання послуг від 31.05.2019 у довідці визначено Послуги з прибирання службових приміщень, натомість згідно п.1.1. розділу 1 Договору №33 про надання послуг від 31.05.2020 визначено: «Виконавець зобов’язується надати Замовникові послуги з прибирання службових приміщень (ДК 021:2015 90910000-9 – Послуги з прибирання) Мирноградського міського центру зайнятості…». Також на виконання п.8 таблиці Додатку 1 до Оголошення Учаснику закупівлі необхідно було надати аналогічний договір стороною якого є Учасник закупівлі, а саме: ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА». У реквізитах наданого договору про надання послуг №33 від 31.05.2019 та його додатках наявні відповідні розбіжності в найменуванні «Виконавця», які Учасник пояснює як технічну помилку внаслідок перенесення (зсуву) найменування замовника. Зважаючи на відсутність можливості у Замовника перевірити достовірність твердження Учасника щодо технічної помилки,наданий у складі пропозиції аналогічний договір та додатки до нього не можуть бути врахованими Замовником під час розгляду, як належне підтвердження виконання аналогічних договорів. Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України(далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, частиною другою статті 207 ЦК України визначено, що правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Також Замовником встановлено, що основним видом економічної діяльності ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» являється за кодом КВЕД 80.10 Діяльність приватних охоронних служб, натомість за інформацією з відкритих інформаційних джерел було також виявлено ще одну зареєстровану юридичну особу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮВІЛАЙН» (ТОВ «ЮВІЛАЙН») основним видом діяльності якої є за кодом КВЕД 81.21 Загальне прибирання будинків, керівником якої є також ДАВИДОВ РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ. Отже це викликає певні сумніви, передусім щодо наявності достатнього досвіду надання аналогічних послуг охоронною компанією, адже чому Замовником не подано пропозицію ТОВ «ЮВІЛАЙН», основним видом діяльності якої є загальне прибирання будинків, що відповідає предмету закупівлі, а подано пропозицію ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА», яка спеціалізується на діяльності приватних охоронних служб. Враховуючи викладене вище та керуючись нормами Закону вимога учасника спрощеної закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАША ВАРТА» не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.07.2020 17:44