-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби дезинфекції
Завершена
577 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 885.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 885.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2020 16:48 - 06.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо повернути ФОП ЗЕЛЕНЦОВУ Л.Г. на розгляд .
Номер:
81ad0c11bb8246feb619708d87983271
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-25-002146-b.a3
Назва:
Вимагаємо повернути ФОП ЗЕЛЕНЦОВУ Л.Г. на розгляд .
Вимога:
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику! Аргументація щодо відхилення нашої пропозиції не витримує критики!
Всі запропоновані нашою компанією засоби є еквівалентами тим засобам, що зазначені в документації торгів за призначенням, групам діючих речовин, режимам використання, умовам зберігання та іншим параметрам. Ствердження Замовника не відповідає дійсності. На яких підставах зроблений цей висновок- невідомо. Замовник хоче видати бажане за дійсне.
Щодо ствердження, що відсутня детальна порівняльна характеристика по кожному засобу, наданому як еквівалент засобам, що є предметом закупівлі. Документацією торгів вимагалося, що якщо учасник подає еквіваленти, то повинен подати детальну порівняльну характеристику запропонованого товару продукції, що зазначена в документації. А ні форму, а ні параметри, по яким повинна бути складена така характеристика Замовник не вказав в документації. Ми надали детальну порівняльну характеристику в документі, яким виконали вимогу Замовника.
Підсумовуючи, можна зробити висновок, що всі аргументи відхилення нашої пропозиції є надуманими та «штучними». Замовника не турбує значна економія бюджетних коштів в розмірі 116 тыс. грн, в нього є одна мета– протягування всіма можливими способами у переможці учасника, з яким є «певні домовленості» посадових осіб лікарні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.pdf 22.07.2020 10:51
- Протокол 94-в.pdf 26.07.2020 11:04
Дата подачі:
22.07.2020 10:51
Вирішення:
Шановний Учасник торгів!
У відповідь на Вашу Скаргу повідомляємо наступне:
На даному етапі проведення процедури закупівлі UA-2020-06-25-002146-b йдеться про правомірність кваліфікації, або дискваліфікації Тендерної пропозиції Учасника ФОП «Мухо А.О.». Але, Ви вдруге оскаржуєте дискваліфікацію саме своєї пропозиції, що не може бути предметом обговорення на цьому етапі проведення процедури.
Детальна відповідь щодо дискваліфікації саме Вашої пропозиції була надана Замовником 19.07.2020 р. і долучена до Вашої Скарги в системі «Прозорро».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Повернути на розгляд ФОП Зеленцову Л.Г.
Номер:
bbd58c5c08b14672bb4a2807111b9d4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-25-002146-b.a2
Назва:
Повернути на розгляд ФОП Зеленцову Л.Г.
Скарга:
Вимагаємо повернути ФОП ЗЕЛЕНЦОВУ Л.Г. на розгляд .
Шановний Замовнику! Аргументація щодо відхилення нашої пропозиції не витримує критики!
Всі запропоновані нашою компанією засоби є еквівалентами тим засобам, що зазначені в документації торгів за призначенням, групам діючих речовин, режимам використання, умовам зберігання та іншим параметрам. Ствердження Замовника не відповідає дійсності. На яких підставах зроблений цей висновок- невідомо. Замовник хоче видати бажане за дійсне.
Щодо ствердження, що відсутня детальна порівняльна характеристика по кожному засобу, наданому як еквівалент засобам, що є предметом закупівлі. Документацією торгів вимагалося, що якщо учасник подає еквіваленти, то повинен подати детальну порівняльну характеристику запропонованого товару продукції, що зазначена в документації. А ні форму, а ні параметри, по яким повинна бути складена така характеристика Замовник не вказав в документації. Ми надали детальну порівняльну характеристику в документі, яким виконали вимогу Замовника.
Підсумовуючи, можна зробити висновок, що всі аргументи відхилення нашої пропозиції є надуманими та «штучними». Замовника не турбує значна економія бюджетних коштів в розмірі 116 тыс. грн, в нього є одна мета– протягування всіма можливими способами у переможці учасника, з яким є «певні домовленості» посадових осіб лікарні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 2.pdf 22.07.2020 10:50
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
25.07.2020 00:03
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо повернути ФОП ЗЕЛЕНЦОВУ Л.Г. на розгляд .
Номер:
f762627adebe446c99eed7ed586c1082
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-25-002146-b.a1
Назва:
Вимагаємо повернути ФОП ЗЕЛЕНЦОВУ Л.Г. на розгляд .
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимагаємо повернути ФОП ЗЕЛЕНЦОВУ Л.Г. на розгляд .
Всі запропоновані ФОП Зеленцовой Л.Г. засоби є еквівалентами тим засобам, що зазначені в документації торгів за призначенням, групам діючих речовин, режимам використання, нормою витрати, умовам зберігання та іншим параметрам. Економія бюджетних асигнувань є метою проведення торгів. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює значна економія бюджетних коштів у розмірі 116 тисяч 710 грн.!!!
У ТД вказаний склад засобів з зазначенням масової долі активно-діючих речовин та нема обмеження по масовій долі активно-діючих речовин, яким еквіваленти можуть відповідати.
Це закупівля за державні кошти, для державної установи, то ж дотримуватись необхідно чинних законів України, а отже Закону Про публічні закупівлі. Наказ ДП "Прозорро" від 19.03.2019 р. № 10 затвердив Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», та при цьому ніяким чином не змінився Закон Про публічні закупівлі , який є єдиним документом для проведення державних закупівель. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції . Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Замовник не зазначив, що не має намір розглядати еквіваленти, та практично зробив таким чином .Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі , де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника.
Ми сподіваємося, що у часи епідемічного загострення у всьому Світі ви не станете спокушатися примарливою вигодою, а все ж з більшою відповідальністю поставитеся до потреб пацієнтів та персоналу. Є дуже велика кількість дезінфекційних засобів які більш ефективні по відношенню до стійкої патогенної мікрофлори, мають ти ж самі властивості, більш безпечні для використання, а саме головне мають приблизно таку ж вартість.
Таким чином, можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює значна економія бюджетних коштів у розмірі 116 тисяч 710 грн.!!! . Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є «домовленості», та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо змінити рішення про відхилення більш вигідної пропозиції, ФОП Зеленцовой Л.Г. та повернути на розгляд пропозицію з дезінфекційними засобами більш якісними та сучасними.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА .PDF 15.07.2020 12:31
- Протокол 94-б Дез засоби.pdf 19.07.2020 17:15
Дата подачі:
15.07.2020 12:31
Вирішення:
Шановний Учасник торгів!
У відповідь на Вашу Скаргу повідомляємо наступне:
Зміст Вашої скарги свідчить про повне незнання законодавчої бази України у сфері публічних закупівель. Так Ваше твердження, що Закон «Про публічні закупівлі» (далі Закон) ніяким чином не змінився – не відповідає дійсності. Наводимо перелік змін, які вносилися в цей Закон з моменту його прийняття:
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89)
{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407
№ 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488
№ 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808
№ 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3
№ 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245
№ 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312
№ 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.45
№ 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400
№ 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12
№ 475-IX від 16.01.2020
№ 530-IX від 17.03.2020
№ 540-IX від 30.03.2020}
Крім того, з 19.04.2020 року введена в дію взагалі нова редакція цього Закону, яка значно відрізняється від попередніх редакцій. З введенням в дію цієї редакції, втратив чинність наказ ДП «Прозорро» від 19.03.2019 р.№10, на який Ви також посилаєтеся в своїй Скарзі. Отже, при проведенні закупівлі, Замовник діяв у відповідності до редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45.
Безпосередньо по суті Скарги повідомляємо наступне:
В своїй Скарзі Ви стверджуєте, що «вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.» Але, у такому разі Замовник і Учасники торгів повинні діяти згідно ч.1 ст.24 Закону, де чітко вказано :
Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Ніяких запитань, вимог до змісту Тендерної документації від Вас та інших Учасників в період обговорення не надходило. Отже, при розгляді Тендерних пропозицій Учасників, Замовник розглядав відповідність цих пропозицій вимогам документації, яка оприлюднена в оголошенні UA-2020-06-25-002146-b.
У відповідності до ч.3, та ч.4 ст.23 Закону, Замовник надав Учасникам можливість запропонувати еквівалент предмету закупівлі. П.1 Додатку 3 до Тендерної документації наголошує:
Учасник вправі запропонувати еквівалент препарату, зазначеному в медико-технічних вимогах. В разі подання еквіваленту на засоби медичного призначення, що закуповуються, учасник повинен детально розписати порівняльну характеристику по кожному представленому засобу.
Замість цього Ви надали не «еквіваленти», а «аналоги» предмету закупівлі, що є порушенням ч.3, та ч.4 ст.23 Закону. Більше того, у стовпчику «Якісні характеристики» Ви просто скопіювали показники, які оприлюднив Замовник у Додатку 3. При подальшій перевірці цих показників виявилося, що вони були сфальсифіковані Вами, та значно відрізняються від тих, що вимагає Замовник. Порівняльна табличка опублікована у протоколі розгляду пропозицій Учасників торгів UA-2020-06-25-002146-b.
Таким чином, засоби що Ви пропонуєте, не є еквівалентами предмету закупівлі. Саме цим пояснюється різниця ціни Вашої пропозиції у порівнянні з пропозиціями інших Учасників торгів.
Вважаємо, що дискваліфікація Вашої Тендерної пропозиції з сфальсифікованими якісними характеристиками, повністю відповідає п.2, ч.1, ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі», та перегляду не підлягає.
Готові відстоювати своє рішення в органах Державної аудиторської служби України та перед представниками Громадського контролю.
Статус вимоги:
Не задоволено