• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання

Завершена

101 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 017.00 UAH
Період оскарження: 25.06.2020 16:32 - 02.07.2020 16:18
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 0a9bbae4ef6b4751abc2919f5245f13e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-25-009880-a.c2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом № 3 про затвердження рішення уповноваженої особи від 14 липня 2020 року, Вами, як Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ». Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙВЕР КОНСАЛТ» є вагомі підстави вважати, що рішення Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до Додатку 1 «Технічні вимоги до товару» на підтвердження відповідності характеристик запропонованого товару учасник повинен надати посилання на офіційні веб-сторінки виробника системного блоку, монітору, модуля пам’яті для сервера, модуля пам’яті для комп’ютера та мережевого сховища з детальними характеристиками. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документ «ДОВІДКА з посиланнями на офіційний сайт виробника» в якій наявне посилання на Блок системний персонального комп’ютера (3 2200G/ A320/ DDR4 8GB/1TB HDD/DVD±RW/400W) ТОВ «ПРИВАТУМ» https://privatum.net/uk/pc-2200G. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що Оголошенням не було передбачено окремої вимоги щодо надання посилань на запропоновані комплектуючі у складі системного блоку. Окрім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» наявна довідка «Технічні вимоги до товару» в котрій детально зазначено опис технічних характеристик запропонованого товару. Наголошуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» визначено вичерпний перелік джерел документального підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації що є доступною в електронній системі закупівель. Офіційний сайт виробника до цього переліку не належить. Додатково повідомляємо, що офіційний сайт виробника містить інформацію виключно рекламного характеру та не може бути підтвердженням технічних характеристик, оскільки продукція може вироблятися на замовлення. Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена набільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у Ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. З огляду на усе вищевикладене та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Вас скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МАЙВЕР КОНСАЛТ» затвердженого Протоколом № 3 про затвердження рішення уповноваженої особи від 14 липня 2020 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, у документі тендерної документації "ДОДАТОК 1 Технічні вимоги.docx" чітко визначено "на підтвердження відповідності характеристик запропонованого товару учасник повинен надати посилання на офіційні веб-сторінки виробника системного блоку, монітору, модуля пам’яті для сервера, модуля пам’яти для комп’ютера та мережевого сховища з детальними характеристиками". У разі , якщо Ви не мали змогу надати посилання на запропонований Вами системний блок на офіційну веб-сторінку виробника з детальним описом характеристик, то Ви мали можливість задати запитання на етапі періода уточнення. У документації чітко визначено "Аналоги не пропонувати". На веб-сторінці виробника запропонованого Вами системного блоку відсутня інформація з конкретними моделями вказаних нами комплектуючих, а також, що найбільш важливо, відстуня інформація про наявність програмного забезпечення Windows 10 Pro та його версія. На підставі цього Вашу пропозицію було відхилено. Дякуємо за запитання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

1

Номер: df11f26f737a4ec7ac199a49cfe12970
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-25-009880-a.a1
Назва: 1
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо надання учасником авторизаційного листа від виробника системного блоку не є дискримінаційною в даному випадку, оскільки нами не зазначено конкретного виробника або торговельну марку даного товару. На ринку присутні багато виробників товару, який закуповується, і всі вони можуть брати участь. Також, можуть брати участь представники різних організаційно-правових форм господарювання (наприклад ФОП), які продають товари виробників системних блоків. Авторизаційний лист унеможливлює закупівлю підробки або неякісної продукції.
Статус вимоги: Відхилено