• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заправка/ремонт картриджів

Послуги

Завершена

122 848.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 750.00 UAH
Період оскарження: 13.01.2017 16:02 - 17.01.2017 16:07
Скарга
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Департаментом реєстраційних послуг Запорізької міської ради: Заправка/ремонт картриджів ( UA-2017-01-13-000264-c)

Номер: f69bb049c2494debada62d1e29dfef87
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-13-000264-c.a1
Назва: Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Департаментом реєстраційних послуг Запорізької міської ради: Заправка/ремонт картриджів ( UA-2017-01-13-000264-c)
Скарга:
У відповідності до абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом. Порядок здійснення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП “Зовнішторгвидав України”13.04.2016 N 35 (далі- (далі - Наказ). У відповідності до статті 3, п. 1 Закону та п.6.2. Наказу: Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. У даній процедурі закупівлі було порушено ці вимоги: 1. Була порушена добросовісна конкуренція серед учасників: аукціон проводився та кваліфікуються за ціною з ПДВ. Однак 2 учасника, ФОП Смирнов О. А. та ФОП Шишкун Д .І., подали свої пропозиції без урахування ПДВ та мали переваги під час аукціону. 2. Була допущена дискримінації компаній платників ПДВ: аукціон проводився та кваліфікуються за ціною з ПДВ. Під час аукціону Учасники в порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни робилять ставку на пониження своєї попередньої ставки. Однак 2 учасника подали свої пропозиції без урахування ПДВ та мали переваги під час аукціону , хоча початкова ціна без урахування ПДВ пропозицій ФОП Смирнов О.А. (переможця торгів) та ФОП Шишкун Д. І. вища а ніж ціна без урахування ПДВ Учасників платників ПДВ. 3. Не було дотримано відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель: Учасником-переможцем аукціону не було надано (завантажено в Систему) остаточної тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару). Замовником у «Повідомленні про рішення» про акцепт не зазначено загальну ціну без ПДВ прийнятої пропозиції. 4. Не було дотримано об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій: Замовником акцептовано пропозицію ФОП Смирнов О. А. (не платника ПДВ), що є вищою а ніж остаточні пропозиції (за ціни без урахування ПДВ) Учасників платників ПДВ. У відповідності до п.6.3. Наказу Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Замовником не була дотримана дана вимога – під час оголошення не було розміщено умови договору. Зважаючи на ці факті вимагаємо внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про визначення Переможця. Просимо дотримуватись порядку здійснення допорогових закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: скарга відхилена у повному обсязі
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.01.2017 11:46
Задовільнена: Ні
Автор: Плюс-Сервіс, Ніщенко Юрій Олександрович +380612240858 goncharenko.oxana@gmail.com