• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 (послуги у сфері поводження з небезпечними відходами)

Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.

Завершена

855 517.25 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 300.00 UAH
Період оскарження: 25.06.2020 15:44 - 09.07.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо тендерної документації

Номер: 073fc6cef5bb4b86bb6fd1a1773af144
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-25-001761-b.a1
Назва: Вимога щодо тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник ! Відповідно до ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. В свою чергу, згідно з ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.» Зважаючи на вищенаведене, хочемо повідомити про наступне: В документації торгів щодо закупівлі «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, код 90520000-8 за ДК 021:2015 (послуги у сфері поводження з небезпечними відходами»,окрім інших, були встановлені наступні кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством : «5.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1). Довідка про наявність матеріально-технічної бази для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, згідно з формою 2). Довідка у довільній формі, про наявність у Учасника обладнання для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами та технологічних регламентів з їх зазначенням» Підтвердженням наявності у Учасника обладнання для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами та технологічних регламентів з їх зазначенням у цьому випадку є надання довідки у довільній формі. В той самий час, відповідно до п. 5.1.2 тендерної документації, на підтвердження кваліфікаційним вимогам, вимагається надання Довідки про досвід виконання аналогічних договорів. Але, в цьому випадку, в якості підтвердження наявності такого досвіду вимагається надання: 1. Договору (ів), зазначеного (их) в довідці; 2. Листа (ів)-відгуку (ів) від контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), щодо належного та якісного виконання Учасником договірних зобов’язань за договором(ами), зазначеним(и) у довідці. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям» Для підтвердження наявності у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів Замовником вимагається конкретне документальне підтвердження, а для підтвердження наявності обладнання та технологічних регламентів – лише довідка в довільній формі. Така непропорційність щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В п. 5.1.1 вказана необхідність надання інформації щодо наявності у Учасника технологічних регламентів. Згідно з ст. 1 ЗУ «Про санітарно-епідеміологічне благополуччя населення»: «державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, встановленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства» «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання)» «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи» Статтею 10 ЗУ «Про санітарно-епідеміологічне благополуччя населення» визначено наступне: «Державна санітарно-епідеміологічна експертиза полягає у комплексному вивченні документів (проектів, технологічних регламентів, інвестиційних програм тощо), а також діючих об'єктів та пов'язаних з ними небезпечних факторів на відповідність вимогам санітарних норм.» Наказом МОЗ №247 від 13.07.2000 р. затверджено «Порядок проведення санітарно-епідеміологічної експертизи». Тобто, технологічний регламент (технологія) – є об’єктом проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та вимагає отримання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім цього, отримання такого висновку зазначено в Переліку відповідно до Закону України «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» Документом, який може підтвердити (відповідно до вимог законодавства) інформацію щодо наявності у Учасника технологічного (их) регламента (ів) – є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо такого регламенту(ів). Враховуючи усе вищевикладене просимо усунути невідповідності у тендерній документації. Пропонуємо наступний варіант : 5.1. Документ(и), що підтверджує(ють) відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 5.1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: ……… 2). Довідки у довільній формі, про наявність у Учасника обладнання для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами та технологічних регламентів з їх зазначенням. 3) Надати копії документів, що підтверджують право власності або оренди обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, вказаних в Довідці згідно ч.1 та ч.2 п. 5.1.1 4) Надати копію висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо технологічного (их) регламенту (ів) Учасника, вказаних в довідці згідно ч.2 п. 5.1.1.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Пунктами 2 та 3 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації (Додаток 4 до тендерної документації) встановлено необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів: - довідки про наявність матеріально-технічної бази для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, згідно з встановленою формою; - довідки у довільній формі, про наявність у учасника обладнання для здійснення господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами та технологічних регламентів з їх зазначенням; - довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з встановленою формою; - договору(рів), зазначеного(них) у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - листа-відгука(листів-відгуків) (у довільній формі) від контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), щодо належного та якісного виконання учасником договірних зобов’язань за договором(ами), зазначеним(и) у цій довідці. Разом з цим, пунктом 8.2 Додатку 4 до тендерної документації вимагається надання довідки про наявність чинної ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, зазначеними в Технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації). Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 № 446 до переліку документів, які вимагаються для оформлення (переоформлення) ліцензії разом з іншими, включено наступні документи: - відомості за підписом здобувача ліцензії про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, разом із копіями підтвердних документів, засвідченими печаткою (за наявності) та підписом керівника суб’єкта господарювання, що дають можливість її ідентифікувати, а також копіями документів, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу, засвідченими печаткою (за наявності) та підписом керівника суб’єкта господарювання; - відомості за підписом здобувача ліцензії про наявність власних або орендованих виробничих площ (приміщень), необхідних для провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, разом з копіями документів, що підтверджують право власності або оренди на виробничі площі (приміщення); - відомості про наявність документів дозвільного характеру; - копії, засвідчені печаткою (за наявності) та підписом керівника суб’єкта господарювання: паспорта місця видалення відходів (у разі здійснення видалення чи захоронення небезпечних відходів); реєстрової карти об’єкта оброблення та утилізації відходів за формою, встановленою Мінекоенерго; технологічного регламенту. Відповідно до Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи документації на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо є документом дозвільного характеру. Разом з цим, відповідно до пунктів 3.2 та 3.3 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи забороняється використання або функціонування об’єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, а визначення відповідності діючих об’єктів експертизи (тобто об’єктів експертизи, які вже використовуються або функціонують) вимогам санітарних норм здійснюється в ході поточного санітарно-епідеміологічного нагляду шляхом періодичної вибіркової перевірки і не потребує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи вищевикладене, наявність у учасника чинної ліцензії, виданої у встановленому чинним законодавством порядку, вже є підтвердженням того, що цей суб’єкт господарювання виконав всі вимоги передбачені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Включення до пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації вимоги щодо надання учасником додаткових документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації є недоцільним та може призвести до дискримінації та відсутності добросовісної конкуренції серед учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.07.2020 17:03