-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-а в м.Бровари Київської обл.,
Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-а в м.Бровари Київської обл.,
Торги відмінено
399 186.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 995.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 995.93 UAH
Період оскарження:
25.06.2020 15:19 - 06.07.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на дії Замовника
Номер:
0f09627d79934d108d156c3772fba926
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-25-008002-a.c3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Вих.№ 727т-20 від 02.10.2020
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
З розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»
Код ЄДРПОУ: 42656486
Місцезнаходження: Україна, 02055, м. Київ, проспект Григоренка Петра, 22/20, кв. 179
Поштова адреса: Україна, 02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а
Телефон: 0672550255
Email: tender@alteco.company
Замовник: Комунальне підприємство Броварської міської ради Київської області «Бровари-Благоустрій»
Код ЄДРПОУ: 38337116
Місцезнаходження: 07400 Україна Київська область Бровари Київська обл, м. Бровари, вул. Оникієнка Олега, 2 (Кутузова, 2)
Поштова адреса: 07400 Україна Київська область Бровари Київська обл, м. Бровари, вул. Оникієнка Олега, 2 (Кутузова, 2)
Телефон: +3804594 5-02-26
Email: kpbrovb@gmail.com
СКАРГА
на дії замовника
26 червня 2020 року Комунальним підприємством Броварської міської ради Київської області «Бровари-Благоустрій» (далі за текстом – Замовник) опубліковано оголошення про відкриття публічних закупівель «Відкриті торги» ID: UA-2020-06-25-008002-a / на Prozorro / на Dozorro за предметом закупівлі: «Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-А в м. Бровари Київської обл. код за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10 липня 2020, 17:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 13 липня 2020 року, учасниками було запропоновано наступні пропозиції:
Учасник: Остаточна пропозиція:
ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» 307 443,00 грн. з ПДВ
ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж 309 000,00 грн. з ПДВ
По результатам розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» (Протокол засідання тендерного комітету від 28.07.2020), та визначення переможцем ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж» (Протокол засідання тендерного комітету від 03.08.2020).
13.08.2020 ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» (далі – Скаржник), подано скаргу №621т-20 від 13.08.2020 на дії замовника до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ.
09.09.2020 Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ прийнято рішення № 16953-р/пк-пз від 09.09.2020 (опубліковано на Prozorro 14.09.2020 о 21:18), зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж» переможцем процедури закупівлі - оголошення про відкриття публічних закупівель «Відкриті торги» ID: UA-2020-06-25-008002-a.
22.09.2020 о 11:07 Замовником на Prozorro оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2020 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» відповідно до п. 1.2., ч. 1, ст. 31 Закону по проведеній процедурі відкритих торгів по тендеру № 6273719, щодо закупівлі Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-А в м. Бровари Київської обл. код за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі за текстом – Протокол відхилення пропозиції ТОВ «ТПК «Альтеко»).
22.09.2020 о 11:09 Замовником на Prozorro оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 17.09.2020 про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж» (далі – Протокол про скасування переможця).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» код ЄДРПОУ: 42656486 (далі - скаржник), не погоджується з рішенням Замовника (Протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2020), яким визнано переможцем ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж» з наступних причин:
1. щодо заниження середньомісячної заробітної плати:
В п. 1. Протоколу відхилення пропозиції ТОВ «ТПК «Альтеко» від 22.09.2020 зазначено, зокрема, що:
Згідно технічних вимог до предмета закупівлі, викладено в Додатку 4 тендерної документації, розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен здійснюватися відповідно до ДСТУ БД.І.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва" та наданий в електронномувигляді у програмному комплексі АВК. При перевірці кошторису встановлено:
- Заниження значення середньомісячної заробітної плати.
Так розмір середньомісячної заробітної плати прийнято на рівні мінімально допустимого значення на підставі наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 «Про затвердження порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів» та індексу споживчих цін на 2020 рік станом на 01.01.2020р.в розмірі 9954,78 грн. Учасником вказано розмір середньомісячної заробітної плати 6178,00 грн.
- Невідповідність інформації щодо зазначеної вартості ціни техніки, а саме:
Учасником надані довідки та договори щодо оренди техніки, яка використовується при наданні вищевказаних послуг, а в кошторисі не зазначено техніку, як орендовану;
Орендна плата враховує всі витрати, в т.ч. і заробітну плату і амортизаційні відрахування, але учасником в кошторис додатково внесено заробітну плату і амортизаційні відрахування, які вже враховані орендодавцем при складанні вартості 1 маш/год на певну техніку.
Тобто, вартість ціни 1 маш/год в кошторисі не відповідає ціні, вказаної в договорах, що надав учасник.
1.1. щодо розміру середньомісячної заробітної плати:
Згідно з п.4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 «Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.»
Посилаючись на Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 Замовник «забуває» вказати, що дану норму встановлено виключно для робіт зі складання інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації)
Відповідно до п.п. 21, 27, ч.1, ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі»
послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;
роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Окрім цього главою 61 Цивільного кодексу визначено договір підряду, тобто договір згідно яким виконуються роботи, які за своєю природою завжди мають результат їх виконання. В той же час, главою 63 Цивільного кодексу визначено договір про надання послуг, які споживаються під час їх на дання та не мають матеріального результату.
Отже, враховуючи вищезазначене Замовник не лише застосував дискримінацію щодо Скаржника «притягнувши за уха» положення Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі - ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а й при проведенні відкритих торгів неправильно визначив предмет договору як роботи, оскільки за своєю природою предметом закупівель є послуги.
1.2. щодо вартості оренди техніки:
Згідно зі ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Так, оговори оренди техніки надавались Скаржником на виконання вимог Тендерної документації Замовника в частині підтвердження кваліфікаційних вимог згідно з п. 1, ч. 2, ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі», зокрема на підтвердження наявності у Скаржника матеріально-технічної бази. Щодо ціноутворення в даних договорах, то Замовник не має жодного відношення до нього, оскільки це виключно господарські відносини між сторонами договору, а замовник такою стороною не є.
Ціни вказані в договорах оренди які надав скаржник є ринковими та погоджені між ТОВ «ТПК «Альтеко» та орендодавцями. Такі відносини між ТОВ «ТПК «Альтеко» та орендодавцями за своєю природою є господарськими правовідносинам та регулюються домовленістю сторін в рамках діючого законодавства України, при цьому Замовник не є стороною цих господарських правовідносин.
Важливо зазначити, що ні законом, ні тендерною документацією замовника не встановлено вимог щодо відповідності договорів які надаються на підтвердження кваліфікаційних вимог кошторису, або іншим документам, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не встановлені. При цьому Замовник в протоколі не наводить конкретні договори, не дає чітких роз’яснень які саме ціни та за яку техніку якій саме частині кошторису не відповідають.
Посилання Замовника на невідповідність інформації щодо зазначеної вартості техніки не конкретизоване, розмите, не містить чіткого обґрунтування, не відповідає вимогам закону та вимогам тендерної документації, отже є таким, що безпідставно дискримінує пропозицію Скаржника.
2. щодо аналогічних договорів:
У п. 1, Додатку 2 тендерної документації зазначено: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та/або копіями актів виконаних робіт та/або оригіналом листа-відгука контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
Відповідно до п. 4.1. розділу І тендерної документації предметом закупівлі є: Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-А в м. Бровари Київської обл. код за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Окрім вищезазначеного в тендерній документації Замовника відсутнє роз’яснення який саме договір є аналогічним.
В свою чергу учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» надало довідку з зазначенням двох аналогічних договорів за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. А учасник ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж надав лише один договір за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, при цьому укладений з тим же замовником, що проводив торги. Тут варто зазначити, що учасник ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж неодноразова ставав переможцем у цього ж замовника за результатами проведення переговорів до набрання чинності новою редакцією закону.
Тобто очевидно, що відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» з посилання на ненадання аналогічного договору є незаконним. В той же час Замовник від власного імені видає відгук ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж для участі у своїх же відкритих торгах, що не просто виглядає підозріло, а є відвертою дискримінацією учасників, особливо враховуючи той факт, що однією з підстав відмови ТОВ «ТПК «Альтеко» стало невідповідність аналогічних договорів предмету закупівлі.
3. щодо порушення пп. 3.3, п. 3, Розділу V Тендерної документації, щодо ненадання строку на усунення невідповідностей:
Згідно з пп. 3.3, п. 3, Розділу V Тендерної документації:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Так, при повторному розгляді пропозиції Скаржника Замовником було порушено пп. 3.3, п. 3, Розділу V Тендерної документації
Як зазначалося вище 22.09.2020 о 11:07 Замовником на Prozorro оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2020 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО», а через дві хвилини 22.09.2020 о 11:09 Замовником на Prozorro оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 17.09.2020 про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж», що підтверджу той факт, що замовником порушено пп. 3.3, п. 3, Розділу V Тендерної документації, що позбавило можливості додати Скаржником додаткові договори про виконання аналогічних предмету закупівель робіт (надання послуг).
Враховуючи вищевикладене можна зробити висновок, що замовник застосовуючи дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі безпідставно повторно відхилив пропозицію Скаржника. Таким чином Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі вищесказаного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» до розгляду;
2. Перевірити дії Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»;
3. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»;
4. Зобов’язати замовника прийняти нове рішення по результатам проведення відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення Луганової.pdf 02.10.2020 16:21
- Скарга Луганової 10-а.pdf 02.10.2020 16:21
- Платіжне доручення Луганової.pdf 02.10.2020 16:22
- Скарга Луганової 10-а.pdf 02.10.2020 16:23
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.10.2020 16:30
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
682ae802f12e4ae8aba3c240d004d2fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-25-008002-a.c2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Вих.№ 727т-20 від 02.10.2020
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
З розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»
Код ЄДРПОУ: 42656486
Місцезнаходження: Україна, 02055, м. Київ, проспект Григоренка Петра, 22/20, кв. 179
Поштова адреса: Україна, 02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а
Телефон: 0672550255
Email: tender@alteco.company
Замовник: Комунальне підприємство Броварської міської ради Київської області «Бровари-Благоустрій»
Код ЄДРПОУ: 38337116
Місцезнаходження: 07400 Україна Київська область Бровари Київська обл, м. Бровари, вул. Оникієнка Олега, 2 (Кутузова, 2)
Поштова адреса: 07400 Україна Київська область Бровари Київська обл, м. Бровари, вул. Оникієнка Олега, 2 (Кутузова, 2)
Телефон: +3804594 5-02-26
Email: kpbrovb@gmail.com
СКАРГА
на дії замовника
26 червня 2020 року Комунальним підприємством Броварської міської ради Київської області «Бровари-Благоустрій» (далі за текстом – Замовник) опубліковано оголошення про відкриття публічних закупівель «Відкриті торги» ID: UA-2020-06-25-008002-a / на Prozorro / на Dozorro за предметом закупівлі: «Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-А в м. Бровари Київської обл. код за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10 липня 2020, 17:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 13 липня 2020 року, учасниками було запропоновано наступні пропозиції:
Учасник: Остаточна пропозиція:
ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» 307 443,00 грн. з ПДВ
ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж 309 000,00 грн. з ПДВ
По результатам розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» (Протокол засідання тендерного комітету від 28.07.2020), та визначення переможцем ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж» (Протокол засідання тендерного комітету від 03.08.2020).
13.08.2020 ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» (далі – Скаржник), подано скаргу №621т-20 від 13.08.2020 на дії замовника до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ.
09.09.2020 Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ прийнято рішення № 16953-р/пк-пз від 09.09.2020 (опубліковано на Prozorro 14.09.2020 о 21:18), зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж» переможцем процедури закупівлі - оголошення про відкриття публічних закупівель «Відкриті торги» ID: UA-2020-06-25-008002-a.
22.09.2020 о 11:07 Замовником на Prozorro оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2020 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» відповідно до п. 1.2., ч. 1, ст. 31 Закону по проведеній процедурі відкритих торгів по тендеру № 6273719, щодо закупівлі Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-А в м. Бровари Київської обл. код за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (далі за текстом – Протокол відхилення пропозиції ТОВ «ТПК «Альтеко»).
22.09.2020 о 11:09 Замовником на Prozorro оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 17.09.2020 про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж» (далі – Протокол про скасування переможця).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» код ЄДРПОУ: 42656486 (далі - скаржник), не погоджується з рішенням Замовника (Протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2020), яким визнано переможцем ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж» з наступних причин:
1. щодо заниження середньомісячної заробітної плати:
В п. 1. Протоколу відхилення пропозиції ТОВ «ТПК «Альтеко» від 22.09.2020 зазначено, зокрема, що:
Згідно технічних вимог до предмета закупівлі, викладено в Додатку 4 тендерної документації, розрахунок ціни тендерної пропозиції повинен здійснюватися відповідно до ДСТУ БД.І.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва" та наданий в електронномувигляді у програмному комплексі АВК. При перевірці кошторису встановлено:
- Заниження значення середньомісячної заробітної плати.
Так розмір середньомісячної заробітної плати прийнято на рівні мінімально допустимого значення на підставі наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 «Про затвердження порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів» та індексу споживчих цін на 2020 рік станом на 01.01.2020р.в розмірі 9954,78 грн. Учасником вказано розмір середньомісячної заробітної плати 6178,00 грн.
- Невідповідність інформації щодо зазначеної вартості ціни техніки, а саме:
Учасником надані довідки та договори щодо оренди техніки, яка використовується при наданні вищевказаних послуг, а в кошторисі не зазначено техніку, як орендовану;
Орендна плата враховує всі витрати, в т.ч. і заробітну плату і амортизаційні відрахування, але учасником в кошторис додатково внесено заробітну плату і амортизаційні відрахування, які вже враховані орендодавцем при складанні вартості 1 маш/год на певну техніку.
Тобто, вартість ціни 1 маш/год в кошторисі не відповідає ціні, вказаної в договорах, що надав учасник.
1.1. щодо розміру середньомісячної заробітної плати:
Згідно з п.4 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 «Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.»
Посилаючись на Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281 Замовник «забуває» вказати, що дану норму встановлено виключно для робіт зі складання інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації)
Відповідно до п.п. 21, 27, ч.1, ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі»
послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;
роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Окрім цього главою 61 Цивільного кодексу визначено договір підряду, тобто договір згідно яким виконуються роботи, які за своєю природою завжди мають результат їх виконання. В той же час, главою 63 Цивільного кодексу визначено договір про надання послуг, які споживаються під час їх на дання та не мають матеріального результату.
Отже, враховуючи вищезазначене Замовник не лише застосував дискримінацію щодо Скаржника «притягнувши за уха» положення Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів затвердженого наказом Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року №281, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі - ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, а й при проведенні відкритих торгів неправильно визначив предмет договору як роботи, оскільки за своєю природою предметом закупівель є послуги.
1.2. щодо вартості оренди техніки:
Згідно зі ст. 627 Цивільного кодексу України відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Так, оговори оренди техніки надавались Скаржником на виконання вимог Тендерної документації Замовника в частині підтвердження кваліфікаційних вимог згідно з п. 1, ч. 2, ст. 16 Закону України «Про Публічні закупівлі», зокрема на підтвердження наявності у Скаржника матеріально-технічної бази. Щодо ціноутворення в даних договорах, то Замовник не має жодного відношення до нього, оскільки це виключно господарські відносини між сторонами договору, а замовник такою стороною не є.
Ціни вказані в договорах оренди які надав скаржник є ринковими та погоджені між ТОВ «ТПК «Альтеко» та орендодавцями. Такі відносини між ТОВ «ТПК «Альтеко» та орендодавцями за своєю природою є господарськими правовідносинам та регулюються домовленістю сторін в рамках діючого законодавства України, при цьому Замовник не є стороною цих господарських правовідносин.
Важливо зазначити, що ні законом, ні тендерною документацією замовника не встановлено вимог щодо відповідності договорів які надаються на підтвердження кваліфікаційних вимог кошторису, або іншим документам, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не встановлені. При цьому Замовник в протоколі не наводить конкретні договори, не дає чітких роз’яснень які саме ціни та за яку техніку якій саме частині кошторису не відповідають.
Посилання Замовника на невідповідність інформації щодо зазначеної вартості техніки не конкретизоване, розмите, не містить чіткого обґрунтування, не відповідає вимогам закону та вимогам тендерної документації, отже є таким, що безпідставно дискримінує пропозицію Скаржника.
2. щодо аналогічних договорів:
У п. 1, Додатку 2 тендерної документації зазначено: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та/або копіями актів виконаних робіт та/або оригіналом листа-відгука контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
Відповідно до п. 4.1. розділу І тендерної документації предметом закупівлі є: Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-А в м. Бровари Київської обл. код за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Окрім вищезазначеного в тендерній документації Замовника відсутнє роз’яснення який саме договір є аналогічним.
В свою чергу учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» надало довідку з зазначенням двох аналогічних договорів за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. А учасник ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж надав лише один договір за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, при цьому укладений з тим же замовником, що проводив торги. Тут варто зазначити, що учасник ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж неодноразова ставав переможцем у цього ж замовника за результатами проведення переговорів до набрання чинності новою редакцією закону.
Тобто очевидно, що відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» з посилання на ненадання аналогічного договору є незаконним. В той же час Замовник від власного імені видає відгук ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж для участі у своїх же відкритих торгах, що не просто виглядає підозріло, а є відвертою дискримінацією учасників, особливо враховуючи той факт, що однією з підстав відмови ТОВ «ТПК «Альтеко» стало невідповідність аналогічних договорів предмету закупівлі.
3. щодо порушення пп. 3.3, п. 3, Розділу V Тендерної документації, щодо ненадання строку на усунення невідповідностей:
Згідно з пп. 3.3, п. 3, Розділу V Тендерної документації:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»
Так, при повторному розгляді пропозиції Скаржника Замовником було порушено пп. 3.3, п. 3, Розділу V Тендерної документації
Як зазначалося вище 22.09.2020 о 11:07 Замовником на Prozorro оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 22.09.2020 про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО», а через дві хвилини 22.09.2020 о 11:09 Замовником на Prozorro оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету від 17.09.2020 про скасування рішення про визнання переможцем ТОВ «СПМК-2 Теплицятехмонтаж», що підтверджу той факт, що замовником порушено пп. 3.3, п. 3, Розділу V Тендерної документації, що позбавило можливості додати Скаржником додаткові договори про виконання аналогічних предмету закупівель робіт (надання послуг).
Враховуючи вищевикладене можна зробити висновок, що замовник застосовуючи дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі безпідставно повторно відхилив пропозицію Скаржника. Таким чином Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі вищесказаного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» до розгляду;
2. Перевірити дії Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»;
3. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»;
4. Зобов’язати замовника прийняти нове рішення по результатам проведення відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Луганової 10-а.pdf 02.10.2020 16:06
- Платіжне доручення Луганової.pdf 02.10.2020 16:19
- sign.p7s 02.10.2020 16:26
- рішення від 07.10.2020 № 18829 + лист Замовнику.pdf 07.10.2020 21:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2020 №19441 .pdf 19.10.2020 18:31
- рішення від 16.10.2020 №19441 .pdf 21.10.2020 19:52
- М.Лагуновой-10-А.pdf 12.10.2020 15:50
- До Постійно діючої адміністративної колегії Лаг. 10А-10.doc 13.10.2020 10:07
- протокол (2).pdf 13.11.2020 09:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2020 16:16
Дата розгляду скарги:
16.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.10.2020 21:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.10.2020 19:52
Дата виконання рішення Замовником:
13.11.2020 09:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. На підставі рішення № 19441-р/пк-пз від 16.10.2020р. АМКУ щодо скарги ТОВ «ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «АЛЬТЕКО» по процедурі відкритих торгів на закупівлю - код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з вимірювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової,10а в м. Бровари Київської обл.), тендер № 6273719, UA-2020-06-25-008002а та протоколу ТК від 13.11.2020р. скасовується рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТРАНСПОРТНО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «АЛЬТЕКО»
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
27365eac35504ae991efa5c0228de593
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-25-008002-a.b1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Вих.№ 621т-20 від 13.08.2020
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України
З розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»
Код ЄДРПОУ: 42656486
Місцезнаходження: Україна, 02055, м. Київ, проспект Григоренка Петра, 22/20, кв. 179
Поштова адреса: Україна, 02096, м. Київ, вул. Сімферопольська 13а
Телефон: 0672550255
Email: tender@alteco.company
Замовник: Комунальне підприємство Броварської міської ради Київської області «Бровари-Благоустрій»
Код ЄДРПОУ: 38337116
Місцезнаходження: 07400 Україна Київська область Бровари Київська обл, м. Бровари, вул. Оникієнка Олега, 2 (Кутузова, 2)
Поштова адреса: 07400 Україна Київська область Бровари Київська обл, м. Бровари, вул. Оникієнка Олега, 2 (Кутузова, 2)
Телефон: +3804594 5-02-26
Email: kpbrovb@gmail.com
СКАРГА
на дії замовника
26 червня 2020 року Комунальним підприємством Броварської міської ради Київської області «Бровари-Благоустрій» (далі за текстом – Замовник) опубліковано оголошення про відкриття публічних закупівель «Відкриті торги» ID: UA-2020-06-25-008002-a за предметом закупівлі: «Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-А в м. Бровари Київської обл. код за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 11 липня 2020, 13:00. За результатами завершення аукціону, який відбувся 13 липня 2020 року, учасниками було запропоновано наступні пропозиції:
Учасник: Остаточна пропозиція:
ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» 324 900,00 грн. з ПДВ
ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж 325 000,00 грн. з ПДВ
По результатам розгляду пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «ТПК «ЛЬТЕКО» (Протокол засідання тендерного комітету від 28.07.2020), та визначення переможцем ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж (Протокол засідання тендерного комітету від 03.08.2020).
Згідно з Протоколом Замовника від 03.08.2020 ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж визначено переможцем.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» код ЄДРПОУ: 42656486 (далі - скаржник), не погоджується з рішенням Замовника (Протокол засідання тендерного комітету від 03.08.2020), яким визнано переможцем ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж з наступних причин:
1. У п. 1, Додатку 2 тендерної документації зазначено: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та/або копіями актів виконаних робіт та/або оригіналом листа-відгука контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
Відповідно до п. 4.1. розділу І тендерної документації предметом закупівлі є: Послуги з вирівнювання поверхонь з демонтажем та засипанням погребів по вул. Марії Лагунової, 10-А в м. Бровари Київської обл. код за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
В свою чергу учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» надало довідку з зазначенням двох аналогічних договорів за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. А учасник ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж надав лише один договір за ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку, та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, при цьому укладений з тим же замовником, що проводив торги. Тут варто зазначити, що учасник ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж неодноразова ставав переможцем у цього ж замовника за результатами проведення переговорів до набрання чинності новою редакцією закону.
Тобто очевидно, що відхилення пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» з посилання на ненадання аналогічного договору є незаконним. В той же час Замовник від власного імені видає відгук ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж для участі у своїх же відкритих торгах, що не просто виглядає підозріло, а є відвертою дискримінацією учасників, особливо враховуючи той факт, що однією з підстав відмови ТОВ «ТПК «Альтеко» стало невідповідність аналогічних договорів предмету закупівлі.
2. На сторінці 2 Додатку 2 тендерної документації (абзац другий) зазначено: «Звертаємо увагу учасників! До довідки включаються тільки машини та механізми, що будуть використовуватися при виконанні робіт на об'єкті закупівлі.» В той же час, учасником ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж в документі «2_Довіжка про наявність обладнання та механізмів.pdf» надано техніку яку не вказана в кошторисі файли «11_Лагунової 10А.іmd», «9-10_ Документи_ що підтверджують запропоновоної пропозиції тех.вимогам.pdf», зокрема в довідці зазначено, а в кошторисі не враховано наступне обладання: 1.6.Автомобілі самоскиди, 1.11.2.Гідробур, 1.11.3.Кутова щітка, 1.11.4.Земляний ківш, 1.11.5.Кутовий відвал 72, 1.11.6.Виланавісні, 1.11.7.Вила палетні в зборі.
Таким чином Замовник не лише проігнорував той факт, що учасник ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж порушив абзац другий сторінки другої Додатку 2 тендерної документації надавши обладнання, що не буде використовуватися при виконанні робіт (наданні послуг), а й не перевірив кошторис, в якому не вказано яка саме техніка буде використовуватися ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж для перевезення.
3. В додатках до документу наданого ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж «2_Довіжка про наявність обладнання та механізмів.pdf» є Договір №23 про надання послуг від 01.07.2020 в додатку №1 до цього договору вказано вартість оренди автомобілів 417,50 грн., в той же час, в Кошторисі вказана зовсім інша вартість на послуги з перевезення.
Варто зазначити, що даний факт не помішав замовнику Відхили пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» посилаючись на невідповідність цін в кошторисі та договорах оренди техніки, тобто по тій же причині яку Замовник проігнорував в пропозиції ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж.
Ще один аргумент, що вказує на попередню змову уповноважених осіб замовника з учасником ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж.
4. В підсумковій відомості ресурсів ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж файли «11_Лагунової 10А.іmd», «9-10_ Документи_ що підтверджують запропоновоної пропозиції тех.вимогам» відсутні транспортні засоби, що будуть використовуватись для виконання робіт, зокрема не вказано жодного автомобіля.
Цікаво, що замовник, який так детально вивчив документацію Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко», та залучав фахівця-кошторисника для вивчення пропозицій проігнорував вищезазначений факт.
5. В примітці до Таблиці 1, Додатку 4 Тендерної документації зазначено (виділено жирним шрифтом): «Примітка: В кошторисному розрахунку врахувати вартість захоронення будівельного сміття по фіксованій ціні (при наявності таких витрат)».
Замовник проігнорував, що учасник ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж не врахував в кошторисі вартість будівельного сміття по фіксованій ціні.
6. В п. 4 Договірної ціни ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж вказано розрахунок №6 Кошти на додаткові витрати при виконанні будівельних робіт у зимовий період.
В той же час згідно з п. 4.4. розділу І тендерної документації строк надання послуг (виконання робіт) становить 60 днів. Тобто про який зимовий період може йти мова.
Замовник проігнорував і даний факт.
7. В пп.5.3., п. 5, розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «Учасники процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсітність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12, і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо).
Замовник проігнорував той факт, що ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж не надало довідки передбачені пунктами 12, і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону.
Враховуючи вищевикладене можна зробити висновок, що замовник застосовуючи дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі безпідставно відхилив пропозицію Скаржника, та проігнорував очевидні порушення в пропозиції ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж. Таким чином Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
На підставі вищесказаного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко» до розгляду;
2. Перевірити дії Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»;
3. Перевірити дії Замовника на предмет наявності порушень при проведенні розгляду тендерної пропозиції ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж;
4. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Транспортно-промислова компанія «Альтеко»;
5. Скасувати рішення Замовника щодо визнання переможцем відкритих торгів ТОВ СПМК-2 Теплицятехмонтаж;
6. Зобов’язати замовника прийняти нове рішення по результатам проведення відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Луганової 10-а.pdf 13.08.2020 17:15
- e2e71ac0-d907-4e59-81ac-0e96e944855b.pdf 13.08.2020 17:49
- sign.p7s 13.08.2020 18:27
- Рішення від 17.08.2020 № 15618 (+лист Замовнику).pdf 17.08.2020 21:18
- інформація про перенесення розгляду скарги № 13197.pdf 26.08.2020 22:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2020 № 16953.pdf 10.09.2020 22:14
- Рішення від 09.09.2020 № 16953.pdf 14.09.2020 21:18
- М.Лагунової,10-А.pdf 20.08.2020 16:32
- протокол по рішенню АМКУ, Лагунової, 10а.pdf 17.09.2020 11:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2020 17:21
Дата розгляду скарги:
25.08.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.08.2020 21:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.09.2020 21:18
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2020 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення № 16953-р/пк-пз від 09.09.2020 року АМКУ виконується вимога, щодо скасування рішення про визначення переможцем ТОВ"СПМК-2 Теплицятехмонтаж"