• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Наркотичні та психотропні препарати

Завершена

193 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 930.00 UAH
Період оскарження: 16.01.2017 12:41 - 19.01.2017 14:00
Скарга
Відхилено

Порушення закупівлі.

Номер: ef4acf4c405848cfa20086b9666d1e22
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-16-000447-b.c1
Назва: Порушення закупівлі.
Скарга:
Вимога викладена в листи що додається.
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.02.2017 15:40
Автор: МКП "Вінницька міська аптека", МКП Вінницька міська аптека +380432265217 mkpvma@i.ua
Вимога
Вирішена

Порушення закупівлі

Номер: b53fe8a2d72142908858ca7c74fe9f54
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-16-000447-b.c2
Назва: Порушення закупівлі
Вимога:
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі «16» січня 2017 року Вінницькою центральною районною клінічною лікарнею (надалі по тексту - Замовник) на електронному веб-порталі «Prozorro» (на веб-сайті http://prozorro.gov.ua) опубліковано оголошення про проведення публічної закупівлі за кодом: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати) в кількості - 8 найменувань. Очікувана вартість закупівлі 193 000,00 грн. (сто дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ. Нами, - МКП «Вінницька міська аптека», в електронному вигляді через електрону систему закупівель було подано тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі загальною вартістю 154 315.40 грн. 24.01.2017 року о 12:02 год. Замовником було проведено аукціон та складено звіт за результатами розгляду поданих пропозицій. У закупівлі прийняли участь наступні компанії: №1. ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» з первинною пропозицією - 131 078,50 грн.; №2. МКП «Вінницька міська аптека» з первинною пропозицією - 154 315,40 грн.; №3. Комунальне підприємство «Обласна спеціалізована аптека №1» з первинною пропозицією - 192 110,00 грн. За результатами аукціону, що завершився 24-го січня 2017 року о 12:29 год. наша кінцева (остаточна) пропозиція на поставку даного товару складала 127 500,00 грн. (сто двадцять сім тисяч п’ятсот гривень, 00 копійок), що на 500 грн. більша за переможну ціну іншого учасника торгів. В результаті розгляду поданих пропозицій в 3-х Раундах аукціону, Замовником було складено протокол (рішення) про визначення переможця № 1 - Товариство з обмеженою відповідальністю «Фарм-Холдинг А.Г.». Згідно з п.6 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Так, оприлюднення інформації про закупівлю здійснюється замовниками на веб-порталі - уповноваженого органу з питань закупівель (надалі - Уповноважений орган) через авторизовані електронні майданчики. Відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 18.03.2016р. №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" веб-порталом Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель є інформаційно-телекомунікаційна система «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі - веб-портал). Наповнення веб-порталу здійснюється Державним підприємством «Зовнішторгвидав України». У тендерній документації, яку Замовником було розміщено на електронному майданчику під час оголошення закупівлі, було зазначено перелік документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника. Слід відмітити, що в поданому Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: п.12 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», що міститься в Додатку № 1 міститься вимога про те, що: «ПОСТАВКА ТОВАРУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ через годину після замовлення (надати гарантійний лист щодо спроможності термінової поставки товару)». Такі гарантійні листи були надані усіма учасниками, що подали тендерні пропозиції стосовно даної закупівлі, однак пропозиція переможця предмету закупівлі ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», яка відповідає вимозі щодо термінової доставки товару - на нашу думку викликає сумніви у її виконанні (реалізації), оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», згідно поданого ним Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ватутіна, будинок 28а, місцезнаходження Замовника, як відомо: вул. Хмельницьке шосе, 92, м. Вінниця, 21029. Крім того, ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» не надало жодних підтверджень того, що має представництва чи філії у м. Вінниця, що б зумовило їхню реальну (фізичну) можливість здійснити термінову поставку товару вчасно, як того вимагає Замовник, тобто протягом однієї години. Натомість, у своєму Гарантійному листі щодо спроможності термінової поставки товару, ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» «…гарантує поставку товару код: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати), який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонує його у необхідній кількості, якості відповідно до технічних вимог до товару, через годину після замовлення, за адресою: 21029 м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92, наявним у нього спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність та якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування («холодовий ланцюг»).» Проте, ніяк не зазначає способу такої доставки з міста Хмельницький в місто Вінниця протягом години з моменту замовлення термінової поставки товару. Між тим, зазначимо, що згідно Довідкової інформації - відстань між містами України: Відстань між містом Хмельницький та містом Вінниця складає: відстань напряму - 110 км; відстань автошляхами - 122 км. Тому, припускаємо, що фізично, наземним транспортом з м. Хмельницький в м. Вінниця за одну годину з моменту здійснення термінового замовлення (в зимовий період року з «досконалими дорогами») поставити товар - НЕМОЖЛИВО!, а тому, унеможливлює виконання умов, заявлених Замовником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що в Гарантійному листі щодо можливості технічного забезпечення термінової доставки Комунального підприємства «Обласна спеціалізована аптека№1» міститься інформація про те, що «…У випадку термінового замовлення Комунальне підприємство «Обласна спеціалізована аптека №1» гарантую доставку продукції (препаратів) протягом 2 (двох) годин з моменту одержання замовлення.», що теж не відповідає загальним вимогам Замовника щодо поставки товару через годину з моменту замовлення. Оскільки очікувана вартість оголошення Вінницької центральної районної клінічної лікарні складала 193 000,00 грн. (сто дев’яносто три тисячі грн. 00 коп.) з ПДВ, дана пропозиція відноситься до виду «допорогових закупівель», які регулюються Порядком здійснення допорогових закупівель що затверджений ДП «Зовнішторгвидав України» наказом №35 від 13.04.2016 року.. А відтак наші вимоги ґрунтуються на положеннях Порядку здійснення допорогових закупівель, а порушення цього порядку є підставою визнання рішення недійсним. Таким чином, вважаємо оголошене рішення про переможця, а саме, ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Вінницької центральної районної клінічної лікарні від «25» січня 2017р. є незаконним та таким, що порушує наші права та має бути (скасованим) визнаний недійсним, оскільки пропозиції учасників ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та Комунального підприємства «Обласна спеціалізована аптека№1», не відповідають умовам закупівлі, в частині «…Строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг». Тому вважаємо, що Замовник повинен був дискваліфікувати ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» та Комунальне підприємство «Обласна спеціалізована аптека№1», як таких, чиї пропозиції не відповідають його кваліфікаційним вимогам та умовам самої Закупівлі. Враховуючи те, що відповідно до п.9.2. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року визначено, що у разі дискваліфікації учасника аукціону з найменшою пропозицією Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а Замовник, на нашу думку, безпідставно прийняв рішення про відповідність пропозиції ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» вимогам тендерної документації. З врахуванням вищевказаного, вважаємо, що переможцем аукціону мало бути визнано МКП «Вінницька міська аптека». Зважаючи на усе вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та керуючись Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» вiд 13.04.2016р №35, просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію (факти) та одночасно вимагаємо усунути виявленні порушення під час проведення Процедури закупівлі у спосіб визначений чинним законодавством України, у т.ч., шляхом внесення відповідних змін до умов закупівлі або перегляду рішення по визнанню переможця Процедури.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасником ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." виконано всі вимоги встановлені замовником про проведення закупівлі код ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати). А також нами отримана додаткова гарантія від Товариства з обмеженою відповідальністю"Фарм-Холдинг А.Г." про можливість доставки лікарських засобів за кодом: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні препарати) в кількості - 8 найменувань , згідно оголошення UA-2017-01-16-000447-b , протягом 1 години з моменту отримання замовлення.
Статус вимоги: Задоволено