• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування

Торги відмінено

1 739 001.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 217.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2016 17:24 - 15.12.2016 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Порушення порядку проведення процедури закупівлі: UA-2016-12-02-001650-a

Номер: 72b8b4b477ae4ba29fc7725681453e6d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-001650-a.b1
Назва: Порушення порядку проведення процедури закупівлі: UA-2016-12-02-001650-a
Скарга:
Комунальним закладом освіти "Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Надія" Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) 02.12..2016 року було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів стосовно надання послуги гарячого харчування: ДК 021:2015: 55500000-5 — Послуги їдалень та кейтерингові послуги ДК 016:2010: 56.29.2 — Послуги їдалень (далі – процедура закупівлі). На виконання вимог тендерної документації Замовника та керуючись вимогами частини 1 статті 25 Закону тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробниче об’єднання «Промсервіс» (далі - Учасник) була підготовлена та подана в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від Учасника про його відповідність кваліфікаційним, критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагалися Замовником у тендерній документації. 03.01.2017 року Замовником було опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій № 3 (далі — Протокол), відповідно до якого тендерну пропозицію Учасника було відхилено. У Протоколі Замовник обґрунтовує відхилення тим, що тендерна документація, надана учасником, не відповідає кваліфікаційнийм критеріям, установленим ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Однак, при оцінці тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" (код ЄДРПОУ 35601826) (далі — Учасник), якого визнано переможцем, Замовником порушено принципи здійснення закупівель, закріплені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: принципи недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Факт порушення підтверджується наступним: 1. На виконання вимог тендерної документації Замовника, а саме п. 3 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) Додатку 2 (Перелік документів тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам відповідно до статей 16,17 Закону) Учасник надав аналогічний договір, укладений з Відділом освіти Красногвардійської районної у місті Дніпропетровську ради за №39 від 20.02.2015р. зі строком дії до 31.12.2015року (далі — Договір). Загальна сума Договору складає 4 106 817,78 грн., а обсяг постачання за інформацією як Учасника (Довідка №28/12-162 від 28.12.2016р. про виконання аналогічного договору протягом 2015р.), так і замовника (Відгук за №136 від 15.12.2016р., наданий Відділом освіти Красногвардійської районної у місті Дніпропетровську ради), дорівнює 3 627 940,39 грн. Але за копіями банківських виписок, що підтверджують отримання оплати за надані послуги за весь період дії Договору, Учасник отримав 3 739 694,50 грн., що більше на 111 754,11 грн. за суму виконання, яку підтверджують Учасник і Замовник, та менше ніж сума Договору, що свідчить про те що наданий Договір не є виконаним. Тобто, тендерна пропозиції Учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та підлягала відхиленню відповідно до 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, а рішення Замовника (Протоколи засідання тендерного комітету Замовника №4 від 04.01.2017р.) щодо визнання Учасника за результатами проведення електронного аукціону переможцем процедури відкритих торгів № UA-2016-12-02-001650-a згідно предмета закупівлі за ДК 016:2010: 56.29.2 – Послуги їдалень (55500000-5 – Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування) є протизаконним та упередженим. 2. На виконання вимог тендерної документації Замовника, а саме п. 6 (Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 3 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСНИКУ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ) для підтвердження показника нецінового критерію оцінки «Досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» надаються відгуКИ від замовників, з якими укладалися аналогічні договори. Тобто під словосполученням «відгуКИ від замовників» розуміється надання від учасників мінімум двох або більше відгуків від двох або більше замовників. Але Учасник у складі документів тендерної пропозиції надав лише один відгук, наданий Колегіумом № 11 загальноосвітнім навчальним закладом І-ІІІ ступенів (без вихідного номеру та дати видачі) про співпрацю з Учасником, починаючи з 11 січня 2010 року (тобто більше 4-х років на дату надання пропозиції), який відповідає критеріям та методиці оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію, які зазначені у розділі V Оцінка тендерної пропозиції. При цьому, в тендерній документації зазначено: «Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Замовником встановлені наступні критерії оцінки тендерних пропозицій та їх питома вага, оцінена у відсотках: - «ціна» – 70 - «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» – 30 Критерій оцінки тендерних пропозицій ціна не враховує ПДВ. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється за приведеною ціною, яка автоматично розраховується системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P / КК, де PP – приведена ціна; P — ціна; КК – коефіцієнт корекції Коефіцієнт корекції визначається за формулою: КК = 1 + (F1 + F2+ F3 ) / PV, де КК – коефіцієнт корекції F1, F2, F3 - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію "ціна". Учасник при подачі цінової пропозиції заповнює відповідні форми в системі та завантажує скан – копії документів, які підтверджують дані, внесені учасником відносно нецінового критерію (Додаток 3 Інші документи). Всі показники, а також приведена ціна розраховуються системою автоматично. Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінових критеріїв системою буде автоматично вирахувана "приведена ціна" пропозиції кожного з учасників. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично та шляхом застосування електронного аукціону за «приведеною ціною». Учасники приймають участь в понижуючому аукціоні за «приведеною» ціною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір у відповідності з вимогами закону. Договір з переможцем підписується на суму приведеної ціни, визначеної на підставі електронного аукціону, помноженої на “коефіцієнт корекції”. Опції іншого (крім ціни) критерію оцінки тендерних пропозицій: Критерій «Досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі». Принцип, за яким оцінюється критерій: строк виконання аналогічних договорів (в роках) Питома вага критерію: 30 % Опції: 1 – більше 4-х років оцінюється в 30 % 2 – від 2 до 4 років оцінюється в 15 % 3 – менше 2 років оцінюється в 0 %.» Тобто, наданий Учасником відгук не міг бути прийнятий та оцінений Замовником з питомою вагою 30%, тобто мав бути оцінений - 0 %. На виконання вимог тендерної документації Замовника, а саме п. 6 Учасником у складі документів тендерної пропозиції був наданий і інший відгук від Відділу освіти Красногвардійської районної у місті Дніпропетровську ради (без вихідного номеру та дати видачі), але зазначений відук не відповідає вимогам опції «1 – більше 4-х років оцінюється в 30 %» принципу, за яким оцінюється критерій «Досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі», а саме щодо строку виконання аналогічних договорів (в роках) та також мав бути оцінений — 0%. 3. Замовником в Тендерній документації встановлено критерій оцінки, що по суті своїй є дискримінаційним та суперечить вимогам Закону. Ст. 16 Закону встановлено наступні чітко визначені кваліфікаційні критерії до учасників. При цьому Закон не встановлює можливість їх доповнення Замовником на свій розсуд. Однак, Замовником в тендерній документації встановлено інший (крім ціни) критерій оцінки тендерних пропозицій: «Питома вага критерію: 30 % Опції: 1 – більше 4-х років оцінюється в 30 % 2 – від 2 до 4 років оцінюється в 15 % 3 – менше 2-х років оцінюється в 0 %.» Вважаємо, що встановлення такого критерію оцінки, як «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» суперечить вимогам Закону. Предметом даної закупівлі є надання послуг (Послуги їдалень (55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги, послуги гарячого харчування), жодних окремих специфікації та технічних проектів задля їх надання не потребується. Вказані послуги також не носять складний або спеціалізований характер, тож не зрозуміло з яких встановлених законодавством підстав Замовником додатково встановлено такий критерій оцінки як «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі» з питомою вагою, оціненою у відсотках — 30. Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником порушено принципи здійснення закупівель, закріплені ст. 3 акону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, при наявності рівнозначних порушень вимог тендерної документації, пропозиція ТОВ НВО “Промсервіс”, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, була відхилена, а найменш невигідна пропозиція Учасника визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації. Вказане свідчить про наявність корупційної складової при прийнятті рішень тендерним комітетом Замовника. Вважаємо, що такі дії Замовника порушують право ТОВ НВО “Промсервіс” на участь в процедурі закупівлі, оскільки процедуру було б відмінено на вимогу ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та проведено наново. Враховуючи, що Замовник своїми діями порушує приписи Закону України «Про публічні закупівлі», а також може завдати реальну шкоду інтересам держави, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі з боку Замовника; 3. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. 4. Зобов'язати замовника повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 4 від 04.01.2017 року, про визнання переможцем ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» 5. У разі неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі.
Автор: ТОВ НВО "Промсервіс", Гвоздьова Тетяна Іванівна +380675563939 promservise@ukr.net