• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року)

Торги не відбулися

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 25.06.2020 13:12 - 06.07.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення про дискваліфікацію

Номер: e4d5204ee03c4b45b96558a19f41a394
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-25-005452-a.a3
Назва: Скарга на рішення про дискваліфікацію
Скарга:
СКАРГА Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на веб – порталі уповноваженого органу було проведено процедуру закупівлі. За результатами проведення відкритих торгів в торгах прийняло участь три компанії, переможцем, що запропонував найнижчу ціну, нижчу від стартової ціни на 600 тис. грн., стала Громадська організація «Український інститут майбутнього» (надалі – ГО «УІМ»). Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, Замовником було висловлено вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме: 1. Учасником Громадською організацією «Український інститут майбутнього» до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 09.07.2020 № 09-01/2020 не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи по таких працівниках: Червінської Л.І., Андрусіва В.В., Рохманійка Б.Г., Герасименка В.О., Петрука В.П., Бойко Т.Ю., Драженко А.С., Самойленка В.І. 2. Учасником Громадською організацією «Український інститут майбутнього» не підтверджено свою відповідність додатковим обов’язковим критеріям у визначені в тендерній документації способи, а саме не надано: - довідки у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи, до кожного з додаткових обов’язкових критеріїв, визначених у таблиці 1.2. «Інформація про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження» Додатку 2 тендерної документації; - підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду (до позицій 1, 2 та 4 таблиці 1.2.) та копії договорів щодо організації заходів та/або іншу підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду (до позиції 3 таблиці 1.2.). 3.Учасником Громадською організацією «Український інститут майбутнього» в Додатку 1 «Інформація про учасника» до тендерної документації не вказано службову (посадову) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису тендерної пропозиції, має право підпису договору, має право використання кваліфікованого електронного підпису. 4.Учасником Громадською організацією «Український інститут майбутнього» в складі тендерної пропозиції надано документи, що стосуються кваліфікаційних вимог, якi викладенi англійською та польською мовами та не мають автентичного перекладу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 2 «Інформація про способи підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» тендерної документації; 2. Позиції 1-4 Таблиці 1.2. «Інформація про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження» Додатку 2 тендерної документації. 3. Додаток 1 «Інформація про учасника» тендерної документації. 4. Пп. 1.1., пп. 1.2., пп. 1.3 пункту 7 розділу І тендерної документації. Так, на виконання вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, ГО «УІМ», було надано 24 документи, на усунення зауважень, що були висловлені Замовником. Зокрема, Замовником вимагалося надання підтверджувальну інформацію щодо досвіду працівників ГО «УІМ» щодо організації заходів та/або іншу підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду працівників з організації заходів на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів (не менше двох спеціалістів/фахівців, які мають досвід роботи щодо надання послуг, які мають досвід створення серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років) на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику, тощо. ГО «УІМ» надало перелік заходів, що відповідають зазначеним критеріям, що були організовані ГО «УІМ» САМОСТІЙНО, та з залучення фахівців, що заявлені як робітники Учасника на вищезазначеній закупівлі. Також слід відмітити, що Тендерна документація за закупівлею, встановлює вимоги, щодо наявності у Учасника не менше двох спеціалістів/фахівців, що мають досвід організації заходів, однак ГО “УІМ заявлено ТРЬОХ осіб, зокрема: Андрусів В.В., Луценко Д.С. та Червінська Л.І.. Однак, незважаючи на вищезазначене, Замовник своїм рішенням, на підставі Протоколу Тендерного комітету від 17.07.2020 року Дискваліфікує ГО «УІМ» як учасника, який не усунув невідповідності в тендерній пропозиції, а саме: 1. Не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи Червінської Л.І. щодо роботи в Націоному агентстві підготовки Чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012», pr-директором НСК «Олімпійський» під час його будівництва, підготовки та проведення «Євро-2012», pr-управліннями Міністерства оборони України та Національного агенства інвестицій; 2. Не надано переклад матеріалів участі у міжнародному воркшопі «Ukrainian-German City Network within the framework of the project “Urban Energies”. 3. Не надано довідки у довільній формі з переліком працівників, що мають досвід організації заходів на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів. Однак, слід відмітити, що ГО «УІМ» надало в складі документів на кваліфікації, подано «Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, щодо досвіду роботи з організації серії заходів», в якій зазначено ТРИ особи, що мають відповідний, досвід, при цьому слід відмітити, що в Тендерній документації міститься вимога про наявність ДВОХ працівників, що мають відповідний досвід. Таким чином, варто тлумачити норми статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в розширювальному змісті, що в разі якщо учасник надав відомості, що є ширшими за мінімальні вимоги тендерної документації, то не усунення неточностей в частині надлишкових відомостей, не може вважатися не виконанням вимоги про усунення неточностей. Також слід відмітити, що зауважень до підтвердженого досвіду працівника Андрусіва В.В. та Луценка Д.С., як осіб, що мають відповідний досвід організації заходів Замовником не висувалося, а відповідно слід вважати як встановлений факт, наявності належним чином підтвердженого досвіду. Також додатково слід відмітити, що досвід Червінської Л.І. здобутий в державних органах, та з врахуванням того, що відповідні записи про працевлаштування містяться в трудовій книжці Червінської Л.І., яка перебуває за основним місцем роботи останньої, то в встановлений строк в 24 години Учасник не мав можливості надати відповідний документ. Не завантаження перекладу одного з кількох документів, що викладені на іноземній мові, зокрема матеріалів участі у міжнародному воркшопі «Ukrainian-German City Network within the framework of the project “Urban Energies” виникло в результаті технічної помилки системи, яка не пропустила до завантаження файл через його об’єм. Також слід відмітити, що в Протоколі Тендерного комітету від 17.07.2020 року, Замовник посилається на норми ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» зокрема, що тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією, однак слід відмітити, що відповідно до ст. 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, таким чином, з врахуванням того факту, що відповідно до Тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ціна, а Додаток №6 до Тендерної документації має назву «Форма тендерна пропозиція Учасника», БЕЗПІДСТАВНИМИ Є ТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ТЕ, ЩО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ВИКЛАДЕНА ІНШОЮ МОВОЮ. Відносно питання не подання Учасником довідки в довільній формі з переліком працівників, що мають досвід організації заходів на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів, слід відмітити, що відповідне до поданої Учасником «Інформація Про заходи організовані учасником за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб» вбачається, що всі зазначені в ній заходи є заходами з кількістю учасників більше ніж 200 осіб, та дані заходи організовані ГО «УІМ» як Учасником торгів з залученням його співробітників, також в «Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, щодо досвіду роботи з організації серії заходів» міститься посилання в графі «Досвід роботи щодо надання послуг, які є аналогічними відповідно до предмету закупівлі», що Андрусів В.В. є Організатором заходів, що зазначені в Інформації про заходи організовані учасником за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб, в Луценко Д.С. зазначеній в вищезгаданій Інформації має досвід з організації Національних серії заходів з обговорень Національної стратегії розвитку та функціонування системи інтелектуальної власності, що відбулися в 2019 році в м. Одеса, м. Львів, м. Харків, м. Дніпро та м. Києві, що підтверджується відповідними договорами та актами виконаних послуг, до яких у Замовника не було додаткових питань. Також слід відмітити, що Протоколом тендерного комітету №ВТ-С/посл-4-повт від 17.07.2020 року, Дочірнє підприємство «Плеон Талан» визнано переможцем торгів з ціновою пропозицією в 3499 200 грн., при відхиленні цінової пропозиції ГО «УІМ» в 2 900 000 грн., однак, при аналізі наданих ДП «Плеон Талан» документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вбачається, що договір вказаний як аналогічний, є відмінним за предметом договору, а також за змістом дій що мають стати результатом виконання такого договору, а тому не можуть вважатися аналогічним за предметом договором, також в переліку документів відсутні будь-які відомості, що підтверджували б наявність у працівників ДП «Плеон Талан» досвіду організації заходів, що вимагаєть Тендерною документацією і що стало підставою для Дискваліфікації ГО «УІМ». А тому, додатково вбачається, необ’єктивність тендерного комітету при розгляді наданих Тендерних пропозицій ГО «УІМ» та ДП «Плеон Талан». 20.07.2020 року ГО «УІМ» подало до Тендерного комітету Вимогу про скасування рішення про Дискваліфікацію ГО «УІМ» та визнання її переможцем торгів з вимогою об’єктивно віднестися до оцінки наданих учасниками Тендерних пропозицій, оцінити надані документи та прийняти рішення опираючись на вимоги Тендерної документації, кваліфікаційні вимоги та ЄДИНИЙ критерій відбору переможця – ЦІНА. Однак, рішенням тендерного комітету 22.07.2020 Вимога ГО «УІМ» була відхилена, з наведенням тих же підстав відмови, що були зазначені в протоколі, рішення за яким оскаржується, а саме: Не були усунуті такі невідповідності: 2.1. Невідповідність 1 - до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 №05-15/2020 не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи працівників: - Червінської Л.І. – не підтверджений досвід роботи в Національному агентстві підготовки Чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012»; pr-директора НСК «Олімпійський» під час його будівництва, підготовки та проведення «Євро-2012», керувника pr-управління Міністерства оборони України та Національного агентства інвестицій, прес-секретаря у 3 міністрів та керівником їх прес-служб, випуску 3 газет («Крила України», «Флот України», «Армія») і 3 журналів («НСК Олімпійський», «Військо України» і «Морська держава»); керівника 3 закордонних проектів промоцій України (відкриття Українського культурного центру в м. Бухарест, Румунія; виставки «Українці» м. Руст, Німеччина; «Дні української культури» м. Баку, Азербайджан); реалізації 2 загальнонаціональних рекламних компаній (реклама виставки для незрячих «Доторкнутись і побачити», реклама військової служби за контрактом); 6 різного роду виставок та експозицій. Пояснення ГО «УІМ», висловлені у скарзі-вимозі від 20.07.2020, щодо неможливості надання копії трудової книжки Червінської Л.І., в якій є записи щодо досвіду роботи у державних органах, не є підставою для врахування цього досвіду при підтвердженні відповідності кваліфікаційним критеріям. - Драженко А.С. - не підтверджений досвід роботи в розробці Концепції інтегрованого розвитку Подільського району м. Києва, участь у проєкті розробки Концепції планування та благоустрою території ЖК «Метрополіс» на Теремках у Києві, участь у проєкті розробки Концепції планування площі довкола виходів метро «Виставковий центр» на Теремках у Києві. 2.2. Невідповідність 2: - не надано Довідку в довільній формі з переліком працівників, що мають досвід роботи з організації заходів на економічну/інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів (не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці з Таблицею 1.1.), натомість надано інформацію про заходи, організовані учасником за участю іноземних спікерів, та з кількістю учасників понад 200 осіб, у яких брав участь Андрусів В.В., з посиланнями на відповідні Інтернет ресурси, що не може бути підтвердженням досвіду двох працівників учасника з організації зазначених заходів. Інформація щодо досвіду роботи Луценка Д.С. з організації заходів на економічну/інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів, а саме: участь у заходах з обговорення проєкту Національної Стратегії розвитку інтелектуальної власності на 2020-2025 роки у м. Одеса, м. Львів, м. Харків м. Дніпро (договір цивільно-правового характеру від 02.09.2019 № 58, згідно з яким та актами виконаних робіт Луценко Д.С. приймав участь у заходах, виступав з доповіддю та презентував частину проєкту Стратегії) не є підтвердженням досвіду безпосередньої організації цих заходів та участі у них міжнародних спікерів. - не підтверджено досвід роботи не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, щодо надання послуг зі створення серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років) на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику. А саме: відсутня підтверджувальна інформація щодо наявності вищезазначеного досвіду Червінської Л.І.; інформація щодо досвіду роботи Луценка Д.С. з організації Національних серій заходів з обговорення проєкту Національної Стратегії розвитку інтелектуальної власності на 2020-2025 роки у м. Одеса, м. Львів, м. Харків та м. Дніпро (договір цивільно-правового характеру від 02.09.2019 № 58, згідно з яким та актами виконаних робіт Луценко Д.С. приймав участь у заходах лише у 2019 році) не є підтвердженням досвіду з організації серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років). 2.3. Невідповідність 4: - до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг від 15.07.2020 № 05-15/2020, до Інформації про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо співпраці з міжнародними експертами з містобудування від 15.07.2020 № 07-15/2020, а також до Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо досвіду співпраці з меріями європейських міст від 15.07.2020 № 01-15/2020 не надано переклад матеріалів щодо участі у міжнародному воркшопі мережі міст-партнерів для представників мерій, які відповідальні за урбанпленінг "Ukrainian-German City Network within the framework of the project “Urban Energies”. Також, згідно пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно пункту 4.2 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції подаються учасником щодо предмету закупівлі в цілому. Згідно пп.1.1 пункту 7 розділу І тендерної документації тендерна пропозиція та документи, які входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації до складу тендерної пропозиції входять всі документи, що вимагаються у цій тендерній документації, а саме: - інформаційна довідка про Учасника відповідно до Додатку 1 тендерної документації; - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені у Додатку 2 тендерної документації; - інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, способи щодо підтвердження якої викладено у Додатку 3 тендерної документації; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме довідка у довільній формі щодо погодження з технічними вимогами до предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 тендерної документації; - довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля; - інформація щодо погодження з істотними умовами договору, наведеного у Додатку 5 тендерної документації; - документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, та/або наказ про призначення, та/або довіреність, та/або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів). - форма «Тендерна пропозиція», відповідно до Додатку 6 тендерної документації (Додаток 7 тендерної документації тільки для переможців); - інформація та документи, що надається переможцем закупівлі відповідно до Додатку 8 тендерної документації. Учасником ГО «Український інститут майбутнього» в складі тендерної пропозиції було надано документи, що стосуються кваліфікаційних вимог, якi викладенi англійською мовою та не мають автентичного перекладу, про що було зазначено в повідомленні з вимогою усунути невідповідності протягом 24 годин. Однак, викладені Тендерним комітетом твердження є субєктивними та такими що не відповідають дійсності, спрямовані на визначення певної компанії яка повинна реалізувати Замовлення за цією закупівлею, та була єдиним учасником попереднього проведеної закупівлі за цим лотом, яка не відбулася через відсутність іншого учасника торгів. Також, не можна лишити поза увагою, той факт, що сама Тендерна документація має завищенні кваліфікаційні вимоги щодо такого предмету закупівлі як підготовка Стратегії розвитку м. Києва, однак, не зважаючи на це ГО «УІМ» в повній мір відповідає цим кваліфікаційним критеріям про що подала відповідні підтверджуючі документи, та що підтверджується додатково відомостями про реалізацію різного роду складних проектів, відомості про реалізацію яких оприлюднені на сайті ГО «УІМ» - https://uifuture.org/category/reports/. Також додатково звертаємо увагу на цінову пропозицію ГО «УІМ» яка склала 2900 000,00 грн, що є на 600 000,00 грн нижчою від стартової ціни та ціни що запропонована Організацією, яку Тендерний комітет замовника намагається визнати переможцем Торгів. Таким чином, з врахуванням вищевикладеного, Громадська організація «Український інститут майбутнього» має обґрунтовані підстави вважати, що тендерним комітетом, при розгляді тендерної пропозиції ГО «УІМ» було не уважно досліджено подані Учасником документи та надано їм оцінку в звужувальному трактуванні норм закону, що порушує права ГО «УІМ», а тому ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення Тендерного комітету, що викладене в Протоколі Тендерного комітету від 17.07.2020 року №ВТ-С/посл-3-повт, щодо Дискваліфікації Громадської організації «Український інститут майбутнього» та визнати Громадську організацію «Український інститут майбутнього» переможцем процедури закупівлі, Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0. Скасувати рішення Тендерного комітету, що викладене в Протоколі Тендерного комітету від 17.07.2020 року №ВТ-С/посл-4-повт, щодо визнання Дочірнього підприємства «Плеон Талан» переможцем процедури закупівлі, Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.08.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2020 13:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2020 22:46
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2020 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Замовника (протокол тендерного комітету від 16.09.2020 № ВТ-С/посл-7-повт) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ МАЙБУТНЬОГО» та рішення про визначення ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПЛЕОН ТАЛАН» переможцем відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.08.2020 № 15718-р/пк-пз
Автор: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ МАЙБУТНЬОГО", Український Інститут майбутнього 380679438033 LUTSENKODS1687@GMAIL.COM https://uifuture.org/
Вимога
Є відповідь

СКАРГА - ВИМОГА

Номер: a755e645f4da4810b4ea42c91be52471
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-25-005452-a.c2
Назва: СКАРГА - ВИМОГА
Вимога:
Тендерному комітету Департаменту економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) Суб'єкт оскарження: Громадська організація «Український інститут майбутнього» Адреса листвання: 01015, Київ, Україна пров. Беринди, 6 Юридична адреса: м. Київ, вул. Олеся Гончара, 65, прим. 601 Код ЄДРПОУ 40506138 E-mail: info@uifuture.org тел.: +38 (044) 537 17 78 Замовник: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 01004, Україна , Київська обл., місто Київ, вул.Басейна 1/2А Відомості про процедуру закупівлі: UA-2020-06-25-005452-a Вид процедури – відкриті торги Предмет закупівлі - Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0 СКАРГА - ВИМОГА Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на веб – порталі уповноваженого органу було проведено процедуру закупівлі UA-2020-06-25-005452-a. За результатами проведення відкритих торгів в торгах прийняло участь три компанії, переможцем, що запропонував найнижчу ціну, нижчу від стартової ціни на 600 тис. грн., стала Громадська Організація « Український інститут майбутнього» (надалі – ГО «УІМ»). Однак, незважаючи на усунення ГО «УІМ» всіх висловлених Замовником невідповідностей в тендерній пропозиції (в частині непідтвердження документально досвіду окремих працівників у відповідності додатковим кваліфікаційним критеріям), Замовник своїм рішенням, на підставі Протоколу Тендерного комітету від 17.07.2020 року Дискваліфікує ГО «УІМ» як учасника, який не усунув невідповідності в тендерній пропозиції. Однак, слід відмітити, що ГО «УІМ» надало в складі документів на кваліфікації, подано «Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, щодо досвіду роботи з організації серії заходів», в якій зазначено ТРИ особи, що мають відповідний, досвід, при цьому слід відмітити, що в Тендерній документації міститься вимога про наявність ДВОХ працівників, що мають відповідний досвід. Таким чином, варто тлумачити норми статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в розширювальному змісті, що в разі якщо учасник надав відомості, що є ширшими за мінімальні вимоги тендерної документації, то не усунення неточностей в частині надлишкових відомостей, не може вважатися не виконанням вимоги про усунення неточностей. Також слід відмітити, що зауважень до підтвердженого досвіду працівника Андрусіва В.В. та Луценка Д.С., як осіб, що мають відповідний досвід організації заходів Замовником не висувалося, а відповідно слід вважати як встановлений факт, наявності належним чином підтвердженого досвіду. Також слід відмітити, що Протоколом тендерного комітету №ВТ-С/посл-4-повт від 17.07.2020 року, Дочірнє підприємство «Плеон Талан» визнано переможцем торгів з ціновою пропозицією в 3499 200 грн., при відхиленні цінової пропозиції ГО «УІМ» в 2 900 000 грн., однак, при аналізі наданих ДП «Плеон Талан» документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вбачається, що договір вказаний як аналогічний, є відмінним за предметом договору, а також за змістом дій що мають стати результатом виконання такого договору, а тому не можуть вважатися аналогічним за предметом договором, також в переліку документів відсутні будь-які відомості, що підтверджували б наявність у працівників ДП «Плеон Талан» досвіду організації заходів, що вимагаєть Тендерною документацією (підтверджувальну інформацію щодо досвіду зазначеного в Таблиці 1.1. Додатку 2 до тендерної документації), і що стало підставою для Дискваліфікації ГО «УІМ». А тому, додатково вбачається, необ’єктивність тендерного комітету при розгляді наданих Тендерних пропозицій ГО «УІМ» та ДП «Плеон Талан» Таким чином, з врахуванням вищевикладеного, Громадська організація «Український інститут майбутнього» має обґрунтовані підстави вважати, що тендерним комітетом, при розгляді тендерної пропозиції ГО «УІМ» було не уважно досліджено подані Учасником документи та надано їм оцінку в звужувальному трактуванні норм закону, на НЕОБГРУНТОВАНО розглянутотендерну пропозицію «Плеон Талан»,що порушує права ГО «УІМ», а тому ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення Тендерного комітету, що викладене в Протоколі Тендерного комітету від 17.07.2020 року №ВТ-С/посл-4-повт, щодо визнання Дочірнього підприємства «Плеон Талан» переможцем процедури закупівлі, Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент економіки та інвестицій) розглянуто скаргу-вимогу Громадської організації «Український інститут майбутнього» (далі – ГО «УІМ») від 21.07.2020 щодо скасування рішення тендерного комітету (Протокол від 17.07.2020 № ВТ-С/посл-4-повт) про визнання переможцем учасника ДП «Плеон Талан» у межах закупівлі Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0 (UA-2020-06-25-005452-a) та повідомляємо. За результатами проведеного аукціону за закупівлею UA-2020-06-25-005452-a, в якому взяли участь три учасника, найбільш економічно вигідною визнано пропозицію учасника Громадська організація «Український інститут майбутнього». Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій Департаментом економіки та інвестицій розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ГО «УІМ», яка визначена найбільш економічно вигідною. При цьому, відповідно до тендерної документації на закупівлю Послуг, затвердженої рішенням тендерного комітету від 25.06.2020 № С/посл-1-повт (далі - тендерна документація), тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї і викладені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою, зміст тендерної пропозиції повинен відповідати вимогам, викладеним замовником в інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а також відповідати встановленим вимогам щодо оформлення тендерної пропозиції. За результатами розгляду тендерної пропозиції ГО «УІМ» було встановлено наявність в інформації та/або документах, що подані учасником, невідповідностей, а також відсутність інформації і документів, подання яких вимагалось тендерною документацією. Зокрема, учасником ГО «УІМ»: 1. До Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 09.07.2020 № 09-01/2020 не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи по таких працівниках: Червінської Л.І., Андрусіва В.В., Рохманійка Б.Г., Герасименка В.О., Петрука В.П., Бойко Т.Ю., Драженко А.С., Самойленка В.І. 2. Не підтверджено свою відповідність додатковим обов’язковим критеріям у визначені в тендерній документації способи, а саме не надано: - довідки у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи, до кожного з додаткових обов’язкових критеріїв, визначених у таблиці 1.2. «Інформація про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження» Додатку 2 тендерної документації; - підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду (до позицій 1, 2 та 4 таблиці 1.2.) та копії договорів щодо організації заходів та/або іншу підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду (до позиції 3 таблиці 1.2.). 3. У Додатку 1 «Інформація про учасника» до тендерної документації не вказано службову (посадову) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису тендерної пропозиції, має право підпису договору, має право використання кваліфікованого електронного підпису. 4. У складі тендерної пропозиції надано документи, що стосуються кваліфікаційних вимог, якi викладенi англійською та польською мовами та не мають автентичного перекладу. Згідно з частиною шістнадцять статті 29 Закону Департамент економіки та інвестицій 15 липня 2020 року в 09:07:39 розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель з переліком інформації та/або документів, які повинен був подати ГО «УІМ» для усунення виявлених невідповідностей. Електронною системою автоматично було встановлено строк для усунення усіх невідповідностей, що були зазначені в повідомленні до 16 липня 2020 року 09:07:39. За результатами розгляду документів, які надійшли на вимогу про усунення невідповідностей, встановлено, що ГО «УІМ»: 1. Додатково була подана така інформація та документи: 1.1. На усунення невідповідності 1: - Довідку про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 № 15-15/2020; - підтверджуючі документи щодо досвіду роботи з надання послуг, які є аналогічними відповідно до предмету закупівлі, а саме у проєктах на економічну/фінансову/інвестиційну або містобудівну тематику та/або з питань стратегічного/регіонального розвитку, по таких правниках: Андрусіва В.В. (лист Агенції з питань стратегічних комунікацій та розвитку «Спільні зусилля» від 08.07.2020 № 01-0807 щодо підтвердження роботи Андрусіва В.В. проектним менеджером при організації проекту «Школи Мерів – 2», Рохманійка Б.Г. (посилання на проекти «Ревіталізація броварні» та «Ревіталізація публічного простору на вул. Рейтарській у м. Києві»), Герасименка В.О. (посилання на проекти «Планування території у Баку біля озера «Боюк-Шор», «Концепція розвитку району Замостя у Вінниці» та «Планування території IT-кампусу «Форум Сіті Гарден» біля метро Васильківська у Києві»), Петрука В.П. (витяги з трудової книжки з записами за 2013-2016 роки про перебування на посадах головного спеціаліста в Департаменті містобудування та архітектури), Бойко Т.Ю. (посилання на проекти «Ревіталізація публічного простору на вул. Рейтарській у м. Києві» та «Гранд-готелю у Львові»), Самойленка В.І. (Рекомендаційний лист першого заступника Міністра молоді та спорту України). 1.2. На усунення невідповідності 2: - Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо співпраці з міжнародними експертами з містобудування від 15.07.2020 № 07-15/2020 (перелік з трьох працівників із зазначенням досвіду роботи, підтверджуюча інформація щодо якого була надана у складі тендерної пропозиції ГО «УІМ» до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 № 15-15/2020: участь у TUMI Summer School та у міжнародній літній школі «Стійка мобільність – зроблена у Лейпцигу»); - Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо досвіду співпраці з меріями європейських міст від 15.07.2020 № 01-15/2020 (перелік з чотирьох осіб із зазначенням досвіду роботи, підтверджуюча інформація щодо якого була надана у складі тендерної пропозиції ГО «УІМ» до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 № 15-15/2020: участь у TUMI Summer School, у міжнародній літній школі «Стійка мобільність – зроблена у Лейпцигу» та у проєкті з розробки Концепції інтегрованого розвитку Подільського району м. Києва); - Інформацію про заходи, організовані учасником за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб, від 15.07.2020 № 06-15/2020 (інформація про досвід одного працівника - Андрусіва В.В. з організації заходів за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб з наданням посилань на інтернет ресурси для підтвердження зазначеного досвіду у 2016-2019 роках); - Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо досвіду роботи з організації серії заходів від 15.07.2020 № 04-15/2020 (перелік з трьох працівників із зазначенням досвіду роботи, підтверджуюча інформація щодо якого була надана лише по двох працівниках: Андрусів В.В. (інформація щодо організації заходів у 2016-2019 роках за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб від 15.07.2020 № 06-15/2020 з наданням посилань на інтернет ресурси для підтвердження зазначеного досвіду) та Луценко Д.С. (Договір цивільно-правового характеру від 02.09.2019 № 58 про участь у заходах з обговорення проєкту Національної Стратегії розвитку інтелектуальної власності на 2020-2025 роки у м. Одеса, м. Львів, м. Харків м. Дніпро у 2019 році, наданий у складі тендерної пропозиції ГО «УІМ» до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 09.07.2020 № 09-01/2020); 1.3. На усунення невідповідності 3: - Додаток 1 «Інформація про учасника» до тендерної документації, в якій зазначено службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису тендерної пропозиції, має право підпису договору, має право використання кваліфікованого електронного підпису. 1.4. На усунення невідповідності 4: - переклад сертифікату на ім’я Ганни Даниленко щодо участі у TUMI Summer School 2-6 вересня 2019 року; - переклад сертифікату на ім’я Алії Драженко щодо участі у міжнародній літній школі «Стійка мобільність – зроблена у Лейпцигу» 15-19 серпня 2016 року; - переклад сертифікату на ім’я Дмитра Луценка про закінчення курсу вивчення польської мови (Рівень А1); - переклад сертифікату на ім’я Владислава Самойленка щодо участі у TUMI Summer School 2-6 вересня 2019 року. 2. Не були усунуті такі невідповідності: 2.1. Невідповідність 1 - до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 №05-15/2020 не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи працівників: - Червінської Л.І. – не підтверджений досвід роботи в Національному агентстві підготовки Чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012»; pr-директора НСК «Олімпійський» під час його будівництва, підготовки та проведення «Євро-2012», керувника pr-управління Міністерства оборони України та Національного агентства інвестицій, прес-секретаря у 3 міністрів та керівником їх прес-служб, випуску 3 газет («Крила України», «Флот України», «Армія») і 3 журналів («НСК Олімпійський», «Військо України» і «Морська держава»); керівника 3 закордонних проектів промоцій України (відкриття Українського культурного центру в м. Бухарест, Румунія; виставки «Українці» м. Руст, Німеччина; «Дні української культури» м. Баку, Азербайджан); реалізації 2 загальнонаціональних рекламних компаній (реклама виставки для незрячих «Доторкнутись і побачити», реклама військової служби за контрактом); 6 різного роду виставок та експозицій. Пояснення ГО «УІМ», висловлені у скарзі-вимозі від 20.07.2020, щодо неможливості надання копії трудової книжки Червінської Л.І., в якій є записи щодо досвіду роботи у державних органах, не є підставою для врахування цього досвіду при підтвердженні відповідності кваліфікаційним критеріям. - Драженко А.С. - не підтверджений досвід роботи в розробці Концепції інтегрованого розвитку Подільського району м. Києва, участь у проєкті розробки Концепції планування та благоустрою території ЖК «Метрополіс» на Теремках у Києві, участь у проєкті розробки Концепції планування площі довкола виходів метро «Виставковий центр» на Теремках у Києві. 2.2. Невідповідність 2: - не надано Довідку в довільній формі з переліком працівників, що мають досвід роботи з організації заходів на економічну/інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів (не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці з Таблицею 1.1.), натомість надано інформацію про заходи, організовані учасником за участю іноземних спікерів, та з кількістю учасників понад 200 осіб, у яких брав участь Андрусів В.В., з посиланнями на відповідні Інтернет ресурси, що не може бути підтвердженням досвіду двох працівників учасника з організації зазначених заходів. Інформація щодо досвіду роботи Луценка Д.С. з організації заходів на економічну/інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів, а саме: участь у заходах з обговорення проєкту Національної Стратегії розвитку інтелектуальної власності на 2020-2025 роки у м. Одеса, м. Львів, м. Харків м. Дніпро (договір цивільно-правового характеру від 02.09.2019 № 58, згідно з яким та актами виконаних робіт Луценко Д.С. приймав участь у заходах, виступав з доповіддю та презентував частину проєкту Стратегії) не є підтвердженням досвіду безпосередньої організації цих заходів та участі у них міжнародних спікерів. - не підтверджено досвід роботи менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, щодо надання послуг зі створення серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років) на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику. А саме: відсутня підтверджувальна інформація щодо наявності вищезазначеного досвіду Червінської Л.І.; інформація щодо досвіду роботи Луценка Д.С. з організації Національних серій заходів з обговорення проєкту Національної Стратегії розвитку інтелектуальної власності на 2020-2025 роки у м. Одеса, м. Львів, м. Харків та м. Дніпро (договір цивільно-правового характеру від 02.09.2019 № 58, згідно з яким та актами виконаних робіт Луценко Д.С. приймав участь у заходах лише у 2019 році) не є підтвердженням досвіду з організації серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років). 2.3. Невідповідність 4: - до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг від 15.07.2020 № 05-15/2020, до Інформації про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо співпраці з міжнародними експертами з містобудування від 15.07.2020 № 07-15/2020, а також до Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо досвіду співпраці з меріями європейських міст від 15.07.2020 № 01-15/2020 не надано переклад матеріалів щодо участі у міжнародному воркшопі мережі міст-партнерів для представників мерій, які відповідальні за урбанпленінг "Ukrainian-German City Network within the framework of the project “Urban Energies”. Враховуючи, що учасник ГО «УІМ» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, рішенням тендерного комітету від 17.07.2020 (протокол № ВТ-С/посл-3-повт) відхилено пропозицію учасника Громадська організація «Український інститут майбутнього» на підставі абзаців другого та шостого пункту першого та абзацу третього пункту другого частини першої статті 31 Закону, на підставі того, що тендерна пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, та тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією. Стосовно скасування рішення тендерного комітету (Протокол від 17.07.2020 № ВТ-С/посл-4-повт) про визначення переможцем учасника ДП «Плеон Талан» у межах закупівлі Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0 (UA-2020-06-25-005452-a), то за результатами розгляду тендерної пропозиції та встановлено, що тендерна пропозиція учасника ДП «Плеон Талан» відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, а саме: - Договір від 30 квітня 2020 року № 3004, копія якого разом з актом прийому-передачі наданих послуг від 22.06.2020 була надана учасником ДП «Плеон Талан» на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відноситься до економічної тематики та до питань стратегічного розвитку (аналіз економічної діяльності Замовника, визначення методологічних та методичних підходів до стратегії, рекомендації щодо покращення процесів економічної діяльності Замовника, розробка стратегії економічного розвитку діяльності Замовника, розробка плану імплементації стратегії для Замовника) і є аналогічним за предметом закупівлі. - учасником ДП «Плеон Талан» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Додатку 2 «Інформація про способи підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» тендерної документації, по кожному працівнику, зазначеному у довідці згідно з Таблицею 1.1 Додатку 2 тендерної документації, надані підтверджуючі документи (додатки 1-10), а по кожному працівнику, зазначеному у довідках згідно з Таблицею 1.2 Додатку 2 тендерної документації, надані у додатках до цих довідок. Інформація та/або документи, що подані учасником ДП «Плеон Талан» у складі тендерної пропозиції, розміщена в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-25-005452-a . Враховуючи, що тендерна пропозиція учасника ДП «Плеон Талан» відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям, підстави для відмови учаснику, передбачені ст. 17 Закону, та підстави для скасування рішення Тендерного комітету (Протокол від 17.07.2020 № ВТ-С/посл-4-повт) про визначення переможцем учасника ДП «Плеон Талан» у межах закупівлі Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0 (UA-2020-06-25-005452-a) відсутні. Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, немає підстав для скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем учасника Дочірнє підприємство «Плеон Талан» до процедури закупівлі Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0 (UA-2020-06-25-005452-a), викладене в протоколі засідання тендерного комітету № ВТ-С/посл-4-повт від 17.07.2020.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

СКАРГА - ВИМОГА Про надання додаткової аргументації підстав дискваліфікації

Номер: c0ce7a3ebfd24aee8197dafe5bf247c2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-25-005452-a.a1
Назва: СКАРГА - ВИМОГА Про надання додаткової аргументації підстав дискваліфікації
Вимога:
Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на веб – порталі уповноваженого органу було проведено процедуру закупівлі UA-2020-06-25-005452-a. За результатами проведення відкритих торгів в торгах прийняло участь три компанії, переможцем, що запропонував найнижчу ціну, нижчу від стартової ціни на 600 тис. грн., стала Громадська Організація « Український інститут майбутнього» (надалі – ГО «УІМ»). Однак, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, Замовником було висловлено вимогу про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме: 1. Учасником Громадською організацією «Український інститут майбутнього» до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 09.07.2020 № 09-01/2020 не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи по таких працівниках: Червінської Л.І., Андрусіва В.В., Рохманійка Б.Г., Герасименка В.О., Петрука В.П., Бойко Т.Ю., Драженко А.С., Самойленка В.І. 2. Учасником Громадською організацією «Український інститут майбутнього» не підтверджено свою відповідність додатковим обов’язковим критеріям у визначені в тендерній документації способи, а саме не надано: - довідки у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи, до кожного з додаткових обов’язкових критеріїв, визначених у таблиці 1.2. «Інформація про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження» Додатку 2 тендерної документації; - підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду (до позицій 1, 2 та 4 таблиці 1.2.) та копії договорів щодо організації заходів та/або іншу підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду (до позиції 3 таблиці 1.2.). 3.Учасником Громадською організацією «Український інститут майбутнього» в Додатку 1 «Інформація про учасника» до тендерної документації не вказано службову (посадову) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису тендерної пропозиції, має право підпису договору, має право використання кваліфікованого електронного підпису. 4.Учасником Громадською організацією «Український інститут майбутнього» в складі тендерної пропозиції надано документи, що стосуються кваліфікаційних вимог, якi викладенi англійською та польською мовами та не мають автентичного перекладу. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 2 «Інформація про способи підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону» тендерної документації; 2. Позиції 1-4 Таблиці 1.2. «Інформація про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження» Додатку 2 тендерної документації. 3. Додаток 1 «Інформація про учасника» тендерної документації. 4. Пп. 1.1., пп. 1.2., пп. 1.3 пункту 7 розділу І тендерної документації. Так, на виконання вимоги про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, ГО «УІМ», було надано 24 документи, на усунення зауважень, що були висловлені Замовником. Зокрема, Замовником вимагалося надання підтверджувальну інформацію щодо досвіду працівників ГО «УІМ» щодо організації заходів та/або іншу підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду працівників з організації заходів на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів (не менше двох спеціалістів/фахівців, які мають досвід роботи щодо надання послуг, які мають досвід створення серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років) на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику, тощо. ГО «УІМ» надало перелік заходів, що відповідають зазначеним критеріям, що були організовані ГО «УІМ» САМОСТІЙНО, та з залучення фахівців, що заявлені як робітники Учасника на вищезазначеній закупівлі. Також слід відмітити, що Тендерна документація за закупівлею, встановлює вимоги, щодо наявності у Учасника не менше двох спеціалістів/фахівців, що мають досвід організації заходів, однак ГО “УІМ заявлено ТРЬОХ осіб, зокрема: Андрусів В.В., Луценко Д.С. та Червінська Л.І.. Однак, незважаючи на вищезазначене, Замовник своїм рішенням, на підставі Протоколу Тендерного комітету від 17.07.2020 року Дискваліфікує ГО «УІМ» як учасника, який не усунув невідповідності в тендерній пропозиції, а саме: 1. Не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи Червінської Л.І. щодо роботи в Націоному агентстві підготовки Чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012», pr-директором НСК «Олімпійський» під час його будівництва, підготовки та проведення «Євро-2012», pr-управліннями Міністерства оборони України та Національного агенства інвестицій; 2. Не надано переклад одного з сертифікатів робітника учасника. . 3. Не надано довідки у довільній формі з переліком працівників, що мають досвід організації заходів на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів. Однак, слід відмітити, що ГО «УІМ» надало в складі документів на кваліфікації, подано «Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, щодо досвіду роботи з організації серії заходів», в якій зазначено ТРИ особи, що мають відповідний, досвід, при цьому слід відмітити, що в Тендерній документації міститься вимога про наявність ДВОХ працівників, що мають відповідний досвід. Таким чином, варто тлумачити норми статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в розширювальному змісті, що в разі якщо учасник надав відомості, що є ширшими за мінімальні вимоги тендерної документації, то не усунення неточностей в частині надлишкових відомостей, не може вважатися не виконанням вимоги про усунення неточностей. Також слід відмітити, що зауважень до підтвердженого досвіду працівника Андрусіва В.В. та Луценка Д.С., як осіб, що мають відповідний досвід організації заходів Замовником не висувалося, а відповідно слід вважати як встановлений факт, наявності належним чином підтвердженого досвіду. Також додатково слід відмітити, що досвід Червінської Л.І. здобутий в державних органах, та з врахуванням того, що відповідні записи про працевлаштування містяться в трудовій книжці Червінської Л.І., яка перебуває за основним місцем роботи останньої, то в встановлений строк в 24 години Учасник не мав можливості надати відповідний документ. Не завантаження перекладу одного з кількох документів, що викладені на іноземній мові, зокрема матеріалів участі у міжнародному воркшопі «Ukrainian-German City Network within the framework of the project “Urban Energies” виникло в результаті технічної помилки системи, яка не пропустила до завантаження файл через його об’єм. Також слід відмітити, що в Протоколі Тендерного комітету від 17.07.2020 року, Замовник посилається на норми ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» зокрема, що тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією, однак слід відмітити, що відповідно до ст. 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, таким чином, з врахуванням того факту, що відповідно до Тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ціна, а Додаток №6 до Тендерної документації має назву «Форма тендерна пропозиція Учасника», БЕЗПІДСТАВНИМИ Є ТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ТЕ, ЩО ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ВИКЛАДЕНА ІНШОЮ МОВОЮ. Відносно питання не подання Учасником довідки в довільній формі з переліком працівників, що мають досвід організації заходів на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів, слід відмітити, що відповідне до поданої Учасником «Інформація Про заходи організовані учасником за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб» вбачається, що всі зазначені в ній заходи є заходами з кількістю учасників більше ніж 200 осіб, та дані заходи організовані ГО «УІМ» як Учасником торгів з залученням його співробітників, також в «Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, щодо досвіду роботи з організації серії заходів» міститься посилання в графі «Досвід роботи щодо надання послуг, які є аналогічними відповідно до предмету закупівлі», що Андрусів В.В. є Організатором заходів, що зазначені в Інформації про заходи організовані учасником за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб, в Луценко Д.С. зазначеній в вищезгаданій Інформації має досвід з організації Національних серії заходів з обговорень Національної стратегії розвитку та функціонування системи інтелектуальної власності, що відбулися в 2019 році в м. Одеса, м. Львів, м. Харків, м. Дніпро та м. Києві, що підтверджується відповідними договорами та актами виконаних послуг, до яких у Замовника не було додаткових питань. Також слід відмітити, що Протоколом тендерного комітету №ВТ-С/посл-4-повт від 17.07.2020 року, Дочірнє підприємство «Плеон Талан» визнано переможцем торгів з ціновою пропозицією в 3499 200 грн., при відхиленні цінової пропозиції ГО «УІМ» в 2 900 000 грн., однак, при аналізі наданих ДП «Плеон Талан» документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вбачається, що договір вказаний як аналогічний, є відмінним за предметом договору, а також за змістом дій що мають стати результатом виконання такого договору, а тому не можуть вважатися аналогічним за предметом договором, також в переліку документів відсутні будь-які відомості, що підтверджували б наявність у працівників ДП «Плеон Талан» досвіду організації заходів, що вимагаєть Тендерною документацією і що стало підставою для Дискваліфікації ГО «УІМ». А тому, додатково вбачається, необ’єктивність тендерного комітету при розгляді наданих Тендерних пропозицій ГО «УІМ» та ДП «Плеон Талан» Таким чином, з врахуванням вищевикладеного, Громадська організація «Український інститут майбутнього» має обґрунтовані підстави вважати, що тендерним комітетом, при розгляді тендерної пропозиції ГО «УІМ» було не уважно досліджено подані Учасником документи та надано їм оцінку в звужувальному трактуванні норм закону, що порушує права ГО «УІМ», а тому ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення Тендерного комітету, що викладене в Протоколі Тендерного комітету від 17.07.2020 року, щодо Дискваліфікації Громадської організації «Український інститут майбутнього» та визнати Громадську організацію «Український інститут майбутнього» переможцем процедури закупівлі, Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0. З повагою, Виконавчий директор Андрусів В.В.
Вирішення: Департаментом економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент економіки та інвестицій) розглянуто скаргу-вимогу Громадської організації «Український інститут майбутнього» (далі – ГО «УІМ») від 20.07.2020 щодо скасування рішення тендерного комітету (Протокол від 17.07.2020 № ВТ-С/посл-3-повт) про відхилення пропозиції учасника ГО «Український інститут майбутнього» до процедури закупівлі Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0 (UA-2020-06-25-005452-a) та повідомляємо. За результатами проведеного аукціону за закупівлею UA-2020-06-25-005452-a, в якому взяли участь три учасника, найбільш економічно вигідною визнано пропозицію учасника Громадська організація «Український інститут майбутнього». Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій Департаментом економіки та інвестицій розглянув на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію ГО «УІМ», яка визначена найбільш економічно вигідною. При цьому, відповідно до тендерної документації на закупівлю Послуг, затвердженої рішенням тендерного комітету від 25.06.2020 № С/посл-1-повт (далі - тендерна документація), тендерна пропозиція та усі документи, які додаються до неї і викладені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою, зміст тендерної пропозиції повинен відповідати вимогам, викладеним замовником в інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а також відповідати встановленим вимогам щодо оформлення тендерної пропозиції. За результатами розгляду тендерної пропозиції ГО «УІМ» було встановлено наявність в інформації та/або документах, що подані учасником, невідповідностей, а також відсутність інформації і документів, подання яких вимагалось тендерною документацією. А саме учасником ГО «УІМ»: 1. До Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 09.07.2020 № 09-01/2020 не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи по таких працівниках: Червінської Л.І., Андрусіва В.В., Рохманійка Б.Г., Герасименка В.О., Петрука В.П., Бойко Т.Ю., Драженко А.С., Самойленка В.І. 2. Не підтверджено свою відповідність додатковим обов’язковим критеріям у визначені в тендерній документації способи, а саме не надано: - довідки у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи, до кожного з додаткових обов’язкових критеріїв, визначених у таблиці 1.2. «Інформація про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника, яких планується залучити до надання Послуг та способи їх підтвердження» Додатку 2 тендерної документації; - підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду (до позицій 1, 2 та 4 таблиці 1.2.) та копії договорів щодо організації заходів та/або іншу підтверджувальну інформацію щодо вищезазначеного досвіду (до позиції 3 таблиці 1.2.). 3. У Додатку 1 «Інформація про учасника» до тендерної документації не вказано службову (посадову) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису тендерної пропозиції, має право підпису договору, має право використання кваліфікованого електронного підпису. 4. У складі тендерної пропозиції надано документи, що стосуються кваліфікаційних вимог, якi викладенi англійською та польською мовами та не мають автентичного перекладу. Згідно з частиною шістнадцять статті 29 Закону Департамент економіки та інвестицій 15 липня 2020 року в 09:07:39 розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель з переліком інформації та/або документів, які повинен був подати ГО «УІМ» для усунення виявлених невідповідностей: 1. Підтверджуючі документи щодо досвіду роботи з надання послуг, які є аналогічними відповідно до предмету закупівлі, а саме у проєктах на економічну/фінансову/інвестиційну або містобудівну тематику та/або з питань стратегічного/регіонального розвитку, по таких правниках: Червінської Л.І., Андрусіва В.В., Рохманійка Б.Г., Герасименка В.О., Петрука В.П., Бойко Т.Ю., Драженко А.С., Самойленка В.І. 2. Довідку у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи щодо співпраці з міжнародними експертами з питань містобудування (не менш одного працівника, зазначеного у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації); 3. Підтверджувальну інформацію про досвід роботи працівників щодо співпраці з міжнародними експертами з питань містобудування (не менш одного працівника, зазначеного у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації); 4. Довідку у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи щодо співпраці з меріями європейських міст (не менше трьох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації); 5. Підтверджувальну інформацію про досвід роботи працівників щодо співпраці з меріями європейських міст (не менше трьох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації); 6. Довідку у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи з організації заходів на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів (не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації); 7. Підтверджувальну інформацію про досвід роботи працівників з організації заходів на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів (не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації); 8. Довідку у довільній формі з переліком працівників, які мають досвід роботи щодо надання послуг, які мають досвід створення серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років) на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику (не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації); 9. Підтверджувальну інформацію про досвід роботи працівників щодо надання послуг, які мають досвід створення серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років) на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику (не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації). 10. В Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про учасника» вказати службову (посадову) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису тендерної пропозиції, має право підпису договору, має право використання кваліфікованого електронного підпису. 11. Документи, складені мовою іншою ніж українська мова, перекласти українською мовою та обов’язково завірити підписом та печаткою учасника (за наявності) або бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.». Електронною системою автоматично було встановлено строк для усунення усіх невідповідностей, що були зазначені в повідомленні до 16 липня 2020 року 09:07:39. За результатами розгляду документів, які надійшли на вимогу про усунення невідповідностей, встановлено, що ГО «УІМ»: 1. Додатково була подана така інформація та документи: 1.1. На усунення невідповідності 1: - Довідку про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 № 15-15/2020; - підтверджуючі документи щодо досвіду роботи з надання послуг, які є аналогічними відповідно до предмету закупівлі, а саме у проєктах на економічну/фінансову/інвестиційну або містобудівну тематику та/або з питань стратегічного/регіонального розвитку, по таких правниках: Андрусіва В.В. (лист Агенції з питань стратегічних комунікацій та розвитку «Спільні зусилля» від 08.07.2020 № 01-0807 щодо підтвердження роботи Андрусіва В.В. проектним менеджером при організації проекту «Школи Мерів – 2», Рохманійка Б.Г. (посилання на проекти «Ревіталізація броварні» та «Ревіталізація публічного простору на вул. Рейтарській у м. Києві»), Герасименка В.О. (посилання на проекти «Планування території у Баку біля озера «Боюк-Шор», «Концепція розвитку району Замостя у Вінниці» та «Планування території IT-кампусу «Форум Сіті Гарден» біля метро Васильківська у Києві»), Петрука В.П. (витяги з трудової книжки з записами за 2013-2016 роки про перебування на посадах головного спеціаліста в Департаменті містобудування та архітектури), Бойко Т.Ю. (посилання на проекти «Ревіталізація публічного простору на вул. Рейтарській у м. Києві» та «гранд-готелю у Львові»), Самойленка В.І. (Рекомендаційний лист першого заступника Міністра молоді та спорту України). 1.2. На усунення невідповідності 2: - Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо співпраці з міжнародними експертами з містобудування від 15.07.2020 № 07-15/2020 (перелік з трьох працівників із зазначенням досвіду роботи, підтверджуюча інформація щодо якого була надана у складі тендерної пропозиції ГО «УІМ» до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 № 15-15/2020: участь у TUMI Summer School та у міжнародній літній школі «Стійка мобільність – зроблена у Лейпцигу»); - Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо досвіду співпраці з меріями європейських міст від 15.07.2020 № 01-15/2020 (перелік з чотирьох осіб із зазначенням досвіду роботи, підтверджуюча інформація щодо якого була надана у складі тендерної пропозиції ГО «УІМ» до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 № 15-15/2020: участь у TUMI Summer School, у міжнародній літній школі «Стійка мобільність – зроблена у Лейпцигу» та у проєкті з розробки Концепції інтегрованого розвитку Подільського району м. Києва); - Інформацію про заходи, організовані учасником за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб, від 15.07.2020 № 06-15/2020 (інформація про досвід одного працівника - Андрусіва В.В. з організації заходів за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб з наданням посилань на інтернет ресурси для підтвердження зазначеного досвіду у 2016-2019 роках); - Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо досвіду роботи з організації серії заходів від 15.07.2020 № 04-15/2020 (перелік з трьох працівників із зазначенням досвіду роботи, підтверджуюча інформація щодо якого була надана лише по двох працівниках: Андрусів В.В. (інформація щодо організації заходів у 2016-2019 роках за участю іноземних спікерів та з кількістю учасників понад 200 осіб від 15.07.2020 № 06-15/2020 з наданням посилань на інтернет ресурси для підтвердження зазначеного досвіду) та Луценко Д.С. (Договір цивільно-правового характеру від 02.09.2019 № 58 про участь у заходах з обговорення проєкту Національної Стратегії розвитку інтелектуальної власності на 2020-2025 роки у м. Одеса, м. Львів, м. Харків м. Дніпро у 2019 році, наданий у складі тендерної пропозиції ГО «УІМ» до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 09.07.2020 № 09-01/2020); 1.3. На усунення невідповідності 3: - Додаток 1 «Інформація про учасника» до тендерної документації, в якій зазначено службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису тендерної пропозиції, має право підпису договору, має право використання кваліфікованого електронного підпису. 1.4. На усунення невідповідності 4: - переклад сертифікату на ім’я Ганни Даниленко щодо участі у TUMI Summer School 2-6 вересня 2019 року; - переклад сертифікату на ім’я Алії Драженко щодо участі у міжнародній літній школі «Стійка мобільність – зроблена у Лейпцигу» 15-19 серпня 2016 року; - переклад сертифікату на ім’я Дмитра Луценка про закінчення курсу вивчення польської мови (Рівень А1); - переклад сертифікату на ім’я Владислава Самойленка щодо участі у TUMI Summer School 2-6 вересня 2019 року. 2. Не були усунуті такі невідповідності: 2.1. Невідповідність 1 - до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг, від 15.07.2020 №05-15/2020 не надано підтверджуючих документів щодо досвіду роботи працівників: - Червінської Л.І. – не підтверджений досвід роботи в Національному агентстві підготовки Чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012»; pr-директора НСК «Олімпійський» під час його будівництва, підготовки та проведення «Євро-2012», керувника pr-управління Міністерства оборони України та Національного агентства інвестицій, прес-секретаря у 3 міністрів та керівником їх прес-служб, випуску 3 газет («Крила України», «Флот України», «Армія») і 3 журналів («НСК Олімпійський», «Військо України» і «Морська держава»); керівника 3 закордонних проектів промоцій України (відкриття Українського культурного центру в м. Бухарест, Румунія; виставки «Українці» м. Руст, Німеччина; «Дні української культури» м. Баку, Азербайджан); реалізації 2 загальнонаціональних рекламних компаній (реклама виставки для незрячих «Доторкнутись і побачити», реклама військової служби за контрактом); 6 різного роду виставок та експозицій. Пояснення ГО «УІМ», висловлені у скарзі-вимозі від 20.07.2020, щодо неможливості надання копії трудової книжки Червінської Л.І., в якій є записи щодо досвіду роботи у державних органах, не є підставою для врахування цього досвіду при підтвердженні відповідності кваліфікаційним критеріям. - Драженко А.С. - не підтверджений досвід роботи в розробці Концепції інтегрованого розвитку Подільського району м. Києва, участь у проєкті розробки Концепції планування та благоустрою території ЖК «Метрополіс» на Теремках у Києві, участь у проєкті розробки Концепції планування площі довкола виходів метро «Виставковий центр» на Теремках у Києві. 2.2. Невідповідність 2: - не надано Довідку в довільній формі з переліком працівників, що мають досвід роботи з організації заходів на економічну/інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів (не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці з Таблицею 1.1.), натомість надано інформацію про заходи, організовані учасником за участю іноземних спікерів, та з кількістю учасників понад 200 осіб, у яких брав участь Андрусів В.В., з посиланнями на відповідні Інтернет ресурси, що не може бути підтвердженням досвіду двох працівників учасника з організації зазначених заходів. Інформація щодо досвіду роботи Луценка Д.С. з організації заходів на економічну/інвестиційну або містобудівну тематику з кількістю учасників більше ніж 200 осіб та за участю міжнародних спікерів, а саме: участь у заходах з обговорення проєкту Національної Стратегії розвитку інтелектуальної власності на 2020-2025 роки у м. Одеса, м. Львів, м. Харків м. Дніпро (договір цивільно-правового характеру від 02.09.2019 № 58, згідно з яким та актами виконаних робіт Луценко Д.С. приймав участь у заходах, виступав з доповіддю та презентував частину проєкту Стратегії) не є підтвердженням досвіду безпосередньої організації цих заходів та участі у них міжнародних спікерів. - не підтверджено досвід роботи не менше двох спеціалістів/фахівців, зазначених у довідці згідно з Таблицею 1.1. Додатку 2 до тендерної документації, щодо надання послуг зі створення серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років) на економічну/ фінансову/ інвестиційну або містобудівну тематику. А саме: відсутня підтверджувальна інформація щодо наявності вищезазначеного досвіду Червінської Л.І.; інформація щодо досвіду роботи Луценка Д.С. з організації Національних серій заходів з обговорення проєкту Національної Стратегії розвитку інтелектуальної власності на 2020-2025 роки у м. Одеса, м. Львів, м. Харків та м. Дніпро (договір цивільно-правового характеру від 02.09.2019 № 58, згідно з яким та актами виконаних робіт Луценко Д.С. приймав участь у заходах лише у 2019 році) не є підтвердженням досвіду з організації серії періодичних заходів (не менше трьох заходів упродовж трьох років). 2.3. Невідповідність 4: - до Довідки про працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучити до надання Послуг від 15.07.2020 № 05-15/2020, до Інформації про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо співпраці з міжнародними експертами з містобудування від 15.07.2020 № 07-15/2020, а також до Інформацію про додаткові обов’язкові критерії щодо працівників учасника щодо досвіду співпраці з меріями європейських міст від 15.07.2020 № 01-15/2020 не надано переклад матеріалів щодо участі у міжнародному воркшопі мережі міст-партнерів для представників мерій, які відповідальні за урбанпленінг "Ukrainian-German City Network within the framework of the project “Urban Energies”. Також, згідно пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно пункту 4.2 розділу І тендерної документації тендерні пропозиції подаються учасником щодо предмету закупівлі в цілому. Згідно пп.1.1 пункту 7 розділу І тендерної документації тендерна пропозиція та документи, які входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації до складу тендерної пропозиції входять всі документи, що вимагаються у цій тендерній документації, а саме: - інформаційна довідка про Учасника відповідно до Додатку 1 тендерної документації; - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені у Додатку 2 тендерної документації; - інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, способи щодо підтвердження якої викладено у Додатку 3 тендерної документації; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме довідка у довільній формі щодо погодження з технічними вимогами до предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 тендерної документації; - довідка у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля; - інформація щодо погодження з істотними умовами договору, наведеного у Додатку 5 тендерної документації; - документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписка з протоколу засновників, та/або наказ про призначення, та/або довіреність, та/або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника на підписання документів). - форма «Тендерна пропозиція», відповідно до Додатку 6 тендерної документації (Додаток 7 тендерної документації тільки для переможців); - інформація та документи, що надається переможцем закупівлі відповідно до Додатку 8 тендерної документації. Учасником ГО «Український інститут майбутнього» в складі тендерної пропозиції було надано документи, що стосуються кваліфікаційних вимог, якi викладенi англійською мовою та не мають автентичного перекладу, про що було зазначено в повідомленні з вимогою усунути невідповідності протягом 24 годин. У зв’язку з тим, що учасник ГО «Український інститут майбутнього» не виправив виявлені замовником невідповідності, в протоколі засідання тендерного комітету № ВТ-С/посл-3-повт від 17.07.2020 однією з підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ГО «Український інститут майбутнього» зазначено абзац третій пункту другого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, з урахуванням вищевикладеного, немає підстав для скасування рішення тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ГО «Український інститут майбутнього» до процедури закупівлі Консультаційні послуги у сфері розробок (Розробка проєкту Стратегії розвитку міста Києва до 2035 року) – за кодом СРV за ДК 021:2015 – 73220000-0 (UA-2020-06-25-005452-a), викладене в протоколі засідання тендерного комітету № ВТ-С/посл-3-повт від 17.07.2020.
Статус вимоги: Відхилено