• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт будівлі за адресою: Київська область, смт Баришівка, вул. Центральна, 3

Завершена

99 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 499.75 UAH
Період оскарження: 25.06.2020 12:18 - 02.07.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №41 від 09.07.2020 р.

Номер: e0a9702a328b4b9da6a3743e0be249fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-06-25-004620-a.c1
Назва: Вимога скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №41 від 09.07.2020 р.
Вимога:
Фізична особа-підприємець Задорожний Валентин Олексійович вимагає скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №41 від 09.07.2020 р. про дискваліфікацію нас як учасника закупівлі Поточний ремонт будівлі адресою: Київська область, смт. Баришівка, вул. Центральна, 3 код ДК 021:2015 – 45000000-7 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-25-004620-a) через невідповідність Дефектного акту наданим Учасником інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі (технічні вимоги) Додатку № 1 до Оголошення Замовника. Повідомляємо, що закупівля замовника «Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області» проводиться вдруге. Попереднього разу замовник у закупівлі з тим самим предметом закупівлі (ідентифікатор UA-2020-06-11-002957-b) відхилив нашу пропозицію Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26 від 24.06.2020 р. з тієї ж причини. «25» червня 2020 р. нами була подана вимога щодо скасування даного рішення. Але замовник прийняв рішення скасувати закупівлю, відхиливши пропозицію іншого учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦМОНТАЖ-ВС», та, проігнорувавши нашу вимогу, того ж дня, 25.07.2020 р. створив повторно закупівлю. Відповідь на вимогу до «09» липня 2020 включно так і не надійшла. Також повідомляємо, що рішення про дискваліфікацію нас згідно з Протоколами щодо прийняття рішення уповноваженою особою №26 від 24.06.2020 р. та №41 від 09.07.2020 р. є неправомірними і не мають жодного підґрунтя. Дефектний акт, який був наданий нами у складі проектно-кошторисної документації, повністю відповідає вимогам, встановленим у Додатку №1 до Оголошення про проведення допорогової закупівлі. Відповідно до ч.3 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації. На наше глибоке переконання, у даній закупівлі є корупційна складова. Замовник безпідставно дискваліфікує вдруге пропозиції з нижчою ціною, намагаючись обрати переможцем ТОВ «СПЕЦМОНТАЖ-ВС» з найвищою ціновою пропозицією. Вимагаємо здійснити розгляд нашої тендерної пропозиції згідно законодавства. У разі повторного ігнорування нашої вимоги, ми маємо намір звернутися до АМКУ із залученням громадських організацій та ЗМІ через корупційну складову.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Щодо невідповідності дефектного акту наданого Учасником технічному завданню Замовника, повідомляємо наступне. Позиці 5 та 6 технічного завдання передбачали трубу водостічну пласстикову діам 100 мм та коліно пластикове діам 100, у наданому дефектному акті Учасником зазначено труба водостічна та коліно пластикове, що не відповідає вимогам технічного завдання Замовника. Також Учасник посилається у своїй вимозі посилається на статті Закону України "Про публічні закупівлі", що регулюють проведення процедури відкритих торгів, натомість Замовником проводиться спрощена закупівля, яка регулюється статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено