-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дизельне паливо наливом
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2020 08:46 - 06.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність до ТД Замовника
Номер:
9299eca7eefd40659b2abfd0478c62d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-06-25-000073-c.b1
Назва:
Невідповідність до ТД Замовника
Вимога:
22 липня 2020р. протоколом №262, Замовником було прийняте рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ ОЙЛ», не дивлячись на те, що у цього Учасника наявна підстава для відхилення, а саме:
У розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до Тендерної документації, а саме, п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)», Замовник вимагає надати інформацію щодо субпідрядника:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), якщо закуповується товар – учасник надає довідку у довільній формі, що субпідрядника до виконання договору не залучає»
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ ОЙЛ» відсутня довідка у довільній формі про те, що субпідрядника до виконання договору вони не залучають.
Згідно Тендерної документації Замовника формальною помилкою це вважатися не може, оскільки:
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
Виходячи з цього, вимагаємо відхилити рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ ОЙЛ» та перейти до розгляду документів наступного Учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відхилення вимоги.doc 31.07.2020 16:15
Дата подачі:
30.07.2020 15:16
Вирішення:
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до ст.2 Закону України «Про державні закупівлі» суб’єктами, які здійснюють закупівлі товарів робіт і послуг відповідно до цього Закону (замовниками), з поміж інших, є юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднань, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Відповідно до Статуту Державного підприємства «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» підприємство є державним комерційним унітарним підприємством, що діє на основі державної власності, як самостійний суб’єкт господарювання.
З огляду на вище зазначене Державного підприємства «Дослідне господарство Інституту рису Національної академії аграрних наук України» не є Замовником в розумінні Закону України «Про державні закупівлі».
Підприємство проводить тендера в електронній системі закупівель виключно з власної ініціативи з метою відбору постачальників за найнижчими цінами та з метою економії власних госпрозрахункових коштів підприємства.
22 липня 2020р. протоколом №262, Замовником було прийняте рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ ОЙЛ».
У тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СОФІЯ ОЙЛ» відсутня довідка у довільній формі про те, що субпідрядника до виконання договору вони не залучають. Пунктом 18 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Тобто, вказана вимога стосується лише випадку закупівлі робіт або послуг.
Данна закупівля не є закупівлею робіт або послуг, тому не надання довідки про незалучення субпідрядника при закупівлі товару, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, оскільки така підстава не передбачена законодавством у сфері публічних закупівель.
Згідно з пунктом 15 частини першої статті 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Статтею 31 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко визначено підстави для відхилення тендерних пропозицій:
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Таким чином, з перерахованих статтею 31 підстав, Замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ««Софія Ойл», який визначений Переможцем закупівлі.
Крім того, учасники на етапі подання і завантаження в систему закупівель документів, ставлять відповідну відмітку, що не залучають субпідрядника до виконання договору, що буде відображено у Формі Звіту про результати проведення процедури закупівлі, після її завершення (п.19. Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0449-16#n186)
Також переможець ТОВ «Софія Ойл» 31.07.2020р. завантажив таку довідку у систему «Прозорро».
Безперебійне постачання дизельного палива для підприємства є вкрай важливою складовою виробничого процесу господарської діяльності, за відсутності якого паралізуються усі процеси діяльності підприємства і, як наслідок, можуть призвести до простою та збитковості, що вкрай не допустимо, особливо через затягування підписання договору та здійснення поставки товару у більш пізній термін у пік виконання життєвоважливих для підприємства робіт сільськогосподарською технікою тракторами та комбайнами (роздавання кормів тваринам, проведення збирання кукурудзи, заготівлі силосу, сіна, сінажу, транспортування врожаю тощо).
Вирішено: Вимогу № UA-2020-06-25-000073-с.b1 від 30.07.2020р. ТОВ «Авангард Оіл Груп» ВІДХИЛИТИ
Статус вимоги:
Відхилено